Mij ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ragboer stuurt me zowat elke dag wel een dm hier
alles beter dan handje ophouden dit dat. want dat kost mij weer belastinggeldquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat heb ik aan juridisch vast contract?
tevens in mijn contract staat dat contract tot tenminste eind januari loopt maar kan doorlopen tot pensioensgerechtige leeftijd tenzij door een van beide partijen verbroken dus. + m'n contract loopt wel door want ik kom nog wel terug om te werken in de zomer als magazijnchef eruit ligt vanwege operatie enzulk
Ik krijg ook regelmatig een dm en anders spreken we elkaar op msn of zijn we Utrecht onveilig aan het makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ragboer stuurt me zowat elke dag wel een dm hier
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alles beter dan handje ophouden dit dat. want dat kost mij weer belastinggeld
wel lekker ja!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef monkyyy het volgende:
Wat ook een lekker Hollands gerecht is: Appels vullen met een mengels suiker, rozijnen en rum, even in de oven en smullen maar.
je was toch chauffeurquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon geen inkomen klaar. Ik ben 19, ik woon thuis.
gewoon profit want elke dag fifa en ergens koffie drinken![]()
geen uitkering voor deze jongen!
Maar dat is geen Hollandse keuken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wel lekker ja!
ik ben meer fan van epanadas de pino
Ja magazijnmedewerker/ chauffeur.quote:
Nou mam maakt dat in een Hollandse keuken dusquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dat is geen Hollandse keuken.
Well played.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou mam maakt dat in een Hollandse keuken dus
Ja he? Ik gaf mezelf een schouderklopjequote:
wat dan, arg7 niet leuk meer?quote:
Beetje een verzuurde sc he.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
ARG kom ik ook al heel lang niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |