De nieuwe Jumbo in Kollum is meesterlijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:03 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ik was vandaag zo in jumbo leiden met die kratjes actie wat een hoerenwinkel
alle werknemers zijn allochtoon
lege schappen
winkel onlogisch ingedeeld
ze hebben geen witte maltezers
kassa's zijn kut maar 2 banden en 4 mandjeskassa's
rijen tot achter in de winkel
helemaal geen gratis producten
:|
Jups, sinds 2 weken hebbenw e er ook eentje in de buurt, daarvoor ging ik altijd richting centrum naar de jumbo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:08 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Onterechte klacht. Jumbo
kk, failquote:
C1000quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jups, sinds 2 weken hebbenw e er ook eentje in de buurt, daarvoor ging ik altijd richting centrum naar de jumbo.
Hebben veel, goede kwaliteit vlees en groenten en vergeleken bij de super de boer die we eerst hadden is er enorm veel personeel bijgekomen en is er nu ook een eigen slagerij.
Alleen iets te weinig kassa's (4) maar bij de SDB hadden ze er 7 maar die waren nooit open en de rijen waren langer.
C1000 is ook een goede supermarkt trouwens, AH gaat steeds meer van hun eigen producten te verkopen en daar wordt de kwaliteit ook niet beter op, meeste vlees is er raar van structuur en smaak.
naja, in Zeist zit er wel een goede.. goede slagerij en kaasafdeling.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:17 schreef FokNederland het volgende:
[..]
C1000![]()
Goede winkel, pauperreclames, slechte managers en C1000 Basis
Bij ons is het heel vreemd, bij de C1000 veel paupers weinig geld, veel geschreeuw.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
naja, in Zeist zit er wel een goede.. goede slagerij en kaasafdeling.
Paden zijn alleen wat smal waardoor het snel druk is in de winkel.
Ik ga in elk geval liever naar de C1000 dan de AH maar Jumbo is dan toch wel m'n favoriet.
Hier hebben we ook wel een goede zitten. Nooit geen lege schappen, gezellige kassameisjes... Alleen vindt ik het vlees wat aan de dure kant.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jups, sinds 2 weken hebbenw e er ook eentje in de buurt, daarvoor ging ik altijd richting centrum naar de jumbo.
Hebben veel, goede kwaliteit vlees en groenten en vergeleken bij de super de boer die we eerst hadden is er enorm veel personeel bijgekomen en is er nu ook een eigen slagerij.
Alleen iets te weinig kassa's (4) maar bij de SDB hadden ze er 7 maar die waren nooit open en de rijen waren langer.
C1000 is ook een goede supermarkt trouwens, AH gaat steeds meer van hun eigen producten te verkopen en daar wordt de kwaliteit ook niet beter op, meeste vlees is er raar van structuur en smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |