Hoe hou je het vol? Verwarming helemaal open gedraaid ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
naakt achter foks beste gevoel.
Dus nu chillen tot september?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:01 schreef Boterbartje het volgende:
vanaf woensdag werkloos dus kom chillen hiero. ik ben nu zo weg dus check jullie lator
kusjes voor monkyyy
ik heb nog nooit naakt gefoktquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol? Verwarming helemaal open gedraaid ofzo?Ik lig in bed met pyjamabroek en hempje en heb het steenkoud.
Trapte ik daar even mooi in.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb nog nooit naakt gefokt. Ik vind 10 graden boven 0 al koud.
inderdaad! zie je het al voor je? ik met in mijn nakie met alleen met generaals muts op!?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Trapte ik daar even mooi in.
Ik was een vuil bastaard kind, maar toen waste ik mezelf met omo en toen was ik weer schoon.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:04 schreef Flippiee het volgende:
Vuil worden is heel gewoon. Dus bij mij geen gezeur want bij wit en bij kleur. Omo was door en door schoon
hihahoquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad! zie je het al voor je? ik met in mijn nakie met alleen met generaals muts op!?
Ik wel, pussy.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb nog nooit naakt gefokt. Ik vind 10 graden boven 0 al koud.
was inderdaad een kut grapjequote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was een vuil bastaard kind, maar toen waste ik mezelf met omo en toen was ik weer schoon.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
welk ras is dit? ik wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |