ik ook, onze rioleringquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:16 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb revolver met halve meter diameter [ afbeelding ]
.50?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef Boterbartje het volgende:
we hebben op zolder wel een sniper liggen
M82A1quote:
Ik een USAS-12 manquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik heb thuis een SPAS liggen, voor de eckte zegmaar
Zoeentje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nog korter?
Daar kan je dus echt niet mee richten he...
Als je hem wilt gebruiken zal je hem van 1/2 meter moeten gebruiken anders mis je zeker. Dat lokt irritatie uit bij degene wie je wilt raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zoeentje.Heb je die echt?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooo mag ik schieten 1 keertje?![]()
[..]
Zoeentje.Dit is wel een mooie, this one is jouwnes he? home-made pic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie tafel zeg, prachtige houtnerf!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
[..]
Zoeentje.Wow nice, maar zoals ik al zei, mocht je op een inbreker willen schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pas dan op dat je dat niet van veraf doet want met zo'n korte loop kan je niet goed richten.
Sowieso beter dreigen en in de lucht schieten dan serieus op inbreker schieten. In dit kromme land met al zijn bureaucratische regeltjes is de inbreker beter beschermt dan jij. Ook al is het noodweer ditdatquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow nice, maar zoals ik al zei, mocht je op een inbreker willen schietenpas dan op dat je dat niet van veraf doet want met zo'n korte loop kan je niet goed richten.
Ja hangt ervanaf he, als hij ook een wapen bij zich heeft, ookal is het een mes dan zou ik toch sneller op zn benen schieten dan in de lucht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sowieso beter dreigen en in de lucht schieten dan serieus op inbreker schieten. In dit kromme land met al zijn bureaucratische regeltjes is de inbreker beter beschermt dan jij. Ook al is het noodweer ditdat
Wat benen, vol in de knie.. niks geen vleeswonden gelijk recht voor het bot gaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja hangt ervanaf he, als hij ook een wapen bij zich heeft, ookal is het een mes dan zou ik toch sneller op zn benen schieten dan in de lucht.
Ik heb geen idee.quote:
Ja knie is wel het bestequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat benen, vol in de knie.. niks geen vleeswonden gelijk recht voor het bot gaan
Ik wil wel ideeen delen met jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |