Onder genot van een kopje koffiequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wil wel ideeen delen met jou
Onder een dekentje met een wijntje en een filmpje daarnaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Onder genot van een kopje koffie
Waar je mij verteld over je spannende belegginsavonturen en pokerhandenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Onder een dekentje met een wijntje en een filmpje daarna
Aah wat zou dat mooi zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waar je mij verteld over je spannende belegginsavonturen en pokerhanden
Ik ben al gehosseld.quote:
Volgens mij hol.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kijk of het puntje van de kogel bol is, zeg maar solid, of hol
Door je collega?quote:
Ik baal daar nog steeds van.quote:
Ja, dat zijn hollow tips..quote:
Ik zal het laten weten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik baal daar nog steeds van.
Ik ben geneigd te zeggen: Alles kan kapot! maar ik heb er al zo'n hekel aan als mensen dat zeggen
Maar mocht het ooit gebeuren, laat het even weten dan zorg ik voor de koffie!
In nederland niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn hollow tips..
Gezien je plaatje lijken ze er ook op van de zijkant
Als deze je slachtoffer raken, penetreren ze wel, maar zodra ze door het weefsel banen zal het holle puntje uitscheuren als een champion wat tijdens de penetratie een groot gat binnenin de wond maakt en alles kapot scheurt..
In Amerika zijn dit soort kogels streng verboden
Waarom huillach je?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef JohannesKozijn het volgende:
http://www.snake-nyan-cat.com/
Geweldig is dit!!!!
Nyan cat-versie van het spel snake!!!!!
Je bent wat opdringerig, dat vind ik wel grappig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom huillach je?
Misschien ben ik wel een super mega leuke knul
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oe beter pas ik opwat zijn nare gevolgen?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ONZ ban voor onbepaalde tijd bijvoorbeeld.
waarom doe je dan ''quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik haat niet ik vind je grappig p:
garpig he?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je bent wat opdringerig, dat vind ik wel grappig.
Die van mij is ineens ook 290/ms wat is ditquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Normaal is het goed, was altijd goed geweest en laatste tijd opeens hoog
kpn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Normaal is het goed, was altijd goed geweest en laatste tijd opeens hoog
Dudequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
garpig he?
Achja, misschien zit ik hier dus ook wel express zo te pushen enzo. Ik zal je toch nooit ontmoeten
Daarbij wil ik wel zeggen; ik zou het wel leuk vinden om je te ontmoeten want ik heb wél de indruk van een leuke meid hehe
Ja mijne rond de 13, 20quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Die van mij is ineens ook 290/ms wat is ditnormaal 10 maximaal.
Oh ja, sry sryquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ee monkyyy wij waren toch bbf![]()
wat is dit![]()
denk je dat ik dat zegquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hey Zweetreet, vertel eens, waarom kan jij nooit meer geband worden?
Trustenquote:
Vieze knul.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
wut?
ik ga naar bed, niet gelijk slapen?
hahahaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
wut?
ik ga naar bed, niet gelijk slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |