Gewoon interesse hoor, geen aanval.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja wtfik was vet veul sgaatsen
wtf is ditquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb jij zo'n armoedig tuinslangkraantje buiten maar dan 2 meter verhoogd?
J!!!!!________________
Ja als je nog naakt bent in de badkamer is wel kut ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is vreselijk, je bevriest meteen.
lekker is datquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja als je nog naakt bent in de badkamer is wel kut ja.
Maar ik bedoelde eigenlijk wanneer je aangekleed bent en weer rozig in je kamer zit![]()
Ja de kachel in de douche werkt niet goed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat je bevriest als je eronder weg stapt..
We mogen toch heus wel in ARG komen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:58 schreef smegmanus het volgende:
Kunnen jullie in de eigen SC blijven a.u.b? Het posten in ARG7 komt bij mij over als trollen/zieken/kutten etc etc. Eeuwige liefde ditdat, oneluv.
Ja, als je normaal kunt posten wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We mogen toch heus wel in ARG komen?_
Er zijn hier ook genoeg users die trollen/zieken/kutten.
Ik heb hier vloerverwarming, is lekker warmquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja de kachel in de douche werkt niet goed.
Ga hem uitschelden vanuit je slaapkamer raam en snel weer dicht doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef Plastic_zak het volgende:
omg er staat een creeper voor mijn huisje
dan is het BOEEEEEMquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga hem uitschelden vanuit je slaapkamer raam en snel weer dicht doen
Ik ben nooit bang in mijn eigen huis sinds mijn opa mij een .327 heeft gegeven met patronen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef Plastic_zak het volgende:
omg er staat een creeper voor mijn huisje
ik heb hem al naar een grot gelokt en daar ontplofte die kut creeperquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben nooit bang in mijn eigen huis sinds mijn opa mij een .327 heeft gegeven met patronen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |