De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no shietsquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef Dimens het volgende:
John Legend maakt eigenlijk best goede muziek.
eensquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef Dimens het volgende:
Ordinary people videoclip versie is geniaalquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef Dimens het volgende:
sowieso dat lied is fuckin chillquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ordinary people videoclip versie is geniaal
Dit nummerquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef Dimens het volgende:
Inderdaad, maar in de videoclipversie komt er op een gegeven moment een hele groep strijkinstrumenten bij, en dat geeft echt een geniaal effect.quote:
hoe kun je nou spijt hebben van downloadquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef Dimens het volgende:
Album van hem gedownload. Geen spijt van.
totdat je dalijk wordt opgepaktquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef Dimens het volgende:
Album van hem gedownload. Geen spijt van.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe kun je nou spijt hebben van download
OMG VERDOMME 1 MINUUT TORRENT AANKLIKTIJD VERLOREN GRR
Achja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Dimens het volgende:
Wejo mensen verdenken mij van illegaal downloaden.
kan niet want downloaden is in nederland niet verboden dus kan niet illegaal zijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Dimens het volgende:
Wejo mensen verdenken mij van illegaal downloaden.
jouw sig deed mij weer lachen en denken aan goede tijdenquote:
Zucht..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kan niet want downloaden is in nederland niet verboden dus kan niet illegaal zijn
groeten,
moraalridder
Dat is de bedoelingquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
jouw sig deed mij weer lachen en denken aan goede tijden
niet als je download met nieuwgroepenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zucht..
Torrents downloaden op zichzelf is niet illegaal, maar het uploaden ervan wel. Aangezien je torrents automatisch upload en dat nou net niet kunt uitschakelen, ben je dus wel illegaal bezig.
Upload kun je (volledig) uitzettenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zucht..
Torrents downloaden op zichzelf is niet illegaal, maar het uploaden ervan wel. Aangezien je torrents automatisch upload en dat nou net niet kunt uitschakelen, ben je dus wel illegaal bezig.
Upload kun je wel uitschakelijk hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zucht..
Daarom begon ik ook de zin met torrentsquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
niet als je download met nieuwgroepen
Ja en dan je rating verneukenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Upload kun je (volledig) uitzetten
Niet weten dat je die trackers uit moet zetten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja en dan je rating verneuken
oh je hebt gelijk, niet goed gelezenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daarom begon ik ook de zin met torrents
flinke tunnelsquote:
Alsof ik een of andere ICT-nerd benquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet weten dat je die trackers uit moet zetten.
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof ik een of andere ICT-nerd ben.
Denken dat je daar een nerd voor moet zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof ik een of andere ICT-nerd ben.
Mi gailquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een van de weinige die mijn naam goed kan uitspreken.
mie so gailquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een van de weinige die mijn naam goed kan uitspreken.
Ja, dan ben je inderdaad nerd, ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Denken dat je daar een nerd voor moet zijn.
zou wel raar zijn als ik hier op zou hopenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zal dit de 3e teleurstelling zijn?
Dat doe ik ook altijd. Niks mis mee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
Is het raar als je als jongen met je kussen omarmt slaapt? Als een soort knuffel dus?
Klinkt alsof diegene een vriendin nodig heeft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
Is het raar als je als jongen met je kussen omarmt slaapt? Als een soort knuffel dus?
beetje wel jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
opzich welquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
zou wel raar zijn als ik hier op zou hopen
Je bent al een nerd als je private groepen gebruikt voor torrentsquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dan ben je inderdaad nerd, ja.
Wat doe je dan blij door te zeggen dat je niet nerd bent als je trackers gaat aanpassen, maar wel als je private groepen gebruikt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je bent al een nerd als je private groepen gebruikt voor torrents
Ik zal het hem melden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Klinkt alsof diegene een vriendin nodig heeft.
boeiend, meningen hebben geen waardequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat doe je dan blij door te zeggen dat je niet nerd bent als je trackers gaat aanpassen, maar wel als je private groepen gebruikt?
Stop met jezelf in 3e persoon te praten dat vindt Oceanview niet zo leuk,quote:
2 hierzo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb 3 kussens onder mijn hoofd als ik slaap, een waar genot
Dat kan nooit goed zijn voor je nek/rug.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb 3 kussens onder mijn hoofd als ik slaap, een waar genot
Ik heb smirnoff thuisquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die jingle krijg je pas weer als ik met alcohol op op fok ga.
ja vodkaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
liever breezers
of bedoelde je vodka?
ach gossiequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:30 schreef Dimens het volgende:
Ik heb twee kussens waar ik met m'n hoofd op lig en een andere kussen die ik gebruik als knuffel/imitatie vriendin.
wel deze dragenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zaterdagavond feestje bij aight.
Dat is van die reclamequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Stop met tegen de spiegel praten jongen, eet je pizza.
Dr Oetkerquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is van die reclameWeet alleen niet meer welke
goedzoquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja tuurlijk, ligt standaard in m'n kast toch
Casa Di Mama van Dr. Oetker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is van die reclameWeet alleen niet meer welke
mw3 downloaden voor de singleplayerquote:
ja boeie, gewoon even spelen togquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
mw3 downloaden voor de singleplayer
dankje!quote:
AlterIW.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
mw3 downloaden voor de singleplayer
bazen series he?quote:
ik heb ook vistaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dankje!
wel vista computer dit maarja doet nog prima, ik heb geen zin om op laptop te zitten, die is nu in slaapmodus gegaan. gaan denk ik partitie maken en windows 8 consumer preview erop zetten
Bijna nieuw seizoen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef Spouwerranger het volgende:
Game of Thrones kijken. Toedels
kloptquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Band of brothers was wel beter
daag 81quote:
Ik weet, april. Daarom ben ik seizoen 1 weer opnieuw aan het kijkenquote:
Hm, moet ik misschien ook maar doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet, april. Daarom ben ik seizoen 1 weer opnieuw aan het kijken
Ben nu alweer bij aflevering 6quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hm, moet ik misschien ook maar doen.
Het is ook gewoon zo chill om te kijken, toen ik begon te kijken waren ze ook bij episode 6 ofzo en toen heb ik in anderhalve dag ofzo ook de eerste 6 gekeken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben nu alweer bij aflevering 6. Beetje te vroeg begonnen, volgens mij
Slaap zachtquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga zo slapen.
Droom zacht, kusjes.
Welterusten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga zo slapen.
Droom zacht, kusjes.
Inderdaad. Af en toe vind ik ze wel langdradig, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo chill om te kijken, toen ik begon te kijken waren ze ook bij episode 6 ofzo en toen heb ik in anderhalve dag ofzo ook de eerste 6 gekeken.
Ja, had ik ook wel eens. Gelukkig niet te vaak.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Af en toe vind ik ze wel langdradig, moet ik zeggen.
Trustenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga zo slapen.
Droom zacht, kusjes.
Truste DVquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga zo slapen.
Droom zacht, kusjes.
held hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef Plastic_zak het volgende:
In een bekertje pissen en het dan in de tuin van je buren gooien.
ehm waarom?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef Plastic_zak het volgende:
En snel weer raam dicht doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:03 schreef Nectar het volgende:
Dit liedje is gesgreven voor me homie Oceanview:
de liedje heet: ''De Zon Op De Maan Spring Griep''
ik zie de maan ik zie de zon
oceanview aan de horizon
in de bon op de klon op gon
in groningen woont die neger
de zon op de mana spring griep
nigga waar is mijn chips en mijn jeep
madafukka jeep spreek je uit als jiep
en ik ben jarig hiep hiep!
hoera
wat een KUT linkquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)915623.ece/Bakkumse-(18)-dood-aangetroffen-in-hostel-Laos
okay, die ken ik dus waarschijnlijk
Viessss Patrick.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)915623.ece/Bakkumse-(18)-dood-aangetroffen-in-hostel-Laos
okay, die ken ik dus waarschijnlijk
quote:
Maar goed, ik verveel me. Waar is de entertainment?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Hij zal der wel iets mee te maken hebben ja.
in je keukenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar goed, ik verveel me. Waar is de entertainment?
In de kamer van je oudersquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar goed, ik verveel me. Waar is de entertainment?
Ik stopte bij ''schaatsen''quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit er aan te denken om morgen te gaan schaatsen. Alleen die krengen kun je nergens huren en eigenlijk heb ik niet echt geld over voor een paar schaatsen die ik hooguit eens in de twee jaar.
Nope chuck testaquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef Dimens het volgende:
Bier drinken in bed. Wie doet dat nog meer wel eens?
Welk van de 200 mensen is dit?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit er aan te denken om morgen te gaan schaatsen. Alleen die krengen kun je nergens huren en eigenlijk heb ik niet echt geld over voor een paar schaatsen die ik hooguit eens in de twee jaar.
Die ene met een snipperdag.quote:
Ik .quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef Dimens het volgende:
Bier drinken in bed. Wie doet dat nog meer wel eens?
Jij begon met je semi grappige joran grapjes.quote:
Zo koud is het volgens mij niet. Daarnaast voel ik er weinig voor om een beetje bij een paal te staan blauwbekken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:12 schreef Dientje12 het volgende:
Wil je enternainment?
Als het morgen onder de nul is, blijf bij een verkeerspaal staan..
Wacht tot er jonge kinderen langs fietsen en spreek ze aan..
Vraag of ze aan die paal willen likken voor 5 seconden lang in ruil voor 50 euro
En zodra ze vast zitten loop je gewoon weg
Ik vind semi grappig nogal een kwalificatie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij begon met je semi grappige joran grapjes.
Nachtdienst, maar ik hoef niet te posten of zo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh Hey. Tot hoelaat moet jij posten?
Fryslan boppequote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef Nectar het volgende:
ik ben blij dat die tocht niet doorgaat
ik hou niet van dood vriezen, maar wel van dooie friezen.
De website van 12306.cn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
BART MAAK MAAR EEN ACCOUNT AAN, MAAKT NIET UIT DAT HET IN HET CHINEES IS GEWOON GOKKEN
wat is deze?
Ja ik weet.quote:
vertalen via translate.google.comquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik weet.
Kun je treintickets boeken, maar dan moet je eerst account hebben. Chrome translate dat voor mij maar hij doet het dus niet op chrome. en IE doet geen kloten dus wat nu
gedoe, ik koop wel kaartjes op station veel makkelijkerquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
vertalen via translate.google.com
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja niet iedereen heeft al weekend hoor.
Flink kut danquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
9:15 - 10:05 2 111 ne
11:20 - 12:10 4 N01 kv2
13:30 - 14:20 6 010 ak
14:20 - 15:10 7 010 ak
Dit verzin je toch nieter vallen 2 lessen uit vandaag. Ook nog eens op de meest kutte momenten en ik kan volgens mij niks laten verschuiven
Naar mensquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lekkerrr. Er zijn 2 lessen verschoven. Nu om 12:10 vrij. En zo om 10:15 naar school.
Neem dan gelijk de hele dag vrijquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lekkerrr. Er zijn 2 lessen verschoven. Nu om 12:10 vrij. En zo om 10:15 naar school.
Komt door al die vunzige seksfeesten met ons.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jij bent me er ook een trouwensMijn schattigheid verloren? pfff
wat is dit opeensquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:34 schreef Dimens het volgende:
Geen rede meer om jaloers op Beach te zijn.
OH DAN ZAL IK MAAR OMO AANSCHAFFENquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:52 schreef Flippiee het volgende:
VUIL WORD JE TOCH WEL WAT JE OOK DOET MAAR MET OMO KOMT ALLES WEER GOED
OMO WAST DOOR EN DOOR SCHOON NIET DUURquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
OH DAN ZAL IK MAAR OMO AANSCHAFFEN
maar das het enige wat ik hebquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
iedereen die dat gelooft, liegt tegen zichzelf
Was spam. Over iemand die z'n Asus laptop niet meer aan de praat kreeg en met linkje naar webshop waar Acer accu's te koop waren.quote:
Achterlijke gezeik ook van die spamaccountsquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was spam. Over iemand die z'n Asus laptop niet meer aan de praat kreeg en met linkje naar webshop waar Acer accu's te koop waren.
wat heeft dat er mee te makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met wie ben je naar bed gegaan dan?
ik begin steeds meer de denken dat je op speciaal onderwijs zit! !! Of middelbare school nog?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh zie net dat schaatsen morgen met de hele school ismoieeu.
Ik ga 5 meter mee schaatsen en zorgen dat de docent mij aanwezig zet voor gym. Dan mooi naar huis.
#liefdagboek.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik begin steeds meer de denken dat je op speciaal onderwijs zit! !! Of middelbare school nog?
Jij maakt echt vrienden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik begin steeds meer de denken dat je op speciaal onderwijs zit! !! Of middelbare school nog?
omdat je actualiteiten toets moet maken je gaat schaatsen met scool!! Maar je zit op middelbare dan snap ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]__ waarom?
Ik zit op het middelbare ja.
Actualiteitentoets moeten wij maken om ervoor te zorgen dat wij een beetje op de hoogte zijn van wat er gebeurd, en dus het nieuws gaan kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:37 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
omdat je actualiteiten toets moet maken je gaat schaatsen met scool!! Maar je zit op middelbare dan snap ik
Krijg je dan ook altijd stickertjes op je voorhoofd als je hem af hebt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Intronic het volgende:
Wij moeten altijd kleurplaten maken met school.
Is ook, foto's niet gezien?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Dimens het volgende:
Ik heb echt zo'n idee dat zweetteef een of ander dik, lelijk maar verwend wijf is wat een hbo opleiding doet omdat haar pappie de school heeft omgekocht.
Moest je hem daarna ook zelf inkleuren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Intronic het volgende:
Wij moeten altijd kleurplaten maken met school.
Nee, een pijpbeurt van de lerares.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Krijg je dan ook altijd stickertjes op je voorhoofd als je hem af hebt?
Nee volgend jaar pasquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest je hem daarna ook zelf inkleuren?
Vuige slet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee, een pijpbeurt van de lerares.
ben niet dik 63kg al helemaal niet lelijk, beetje verwendquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Dimens het volgende:
Ik heb echt zo'n idee dat zweetteef een of ander dik, lelijk maar verwend wijf is wat een hbo opleiding doet omdat haar pappie de school heeft omgekocht.
picsquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ben niet dik 63kg al helemaal niet lelijk, beetje verwend
Al gestopt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef mc-Piel het volgende:
Wie gaat er nog meer stoppen met zijn opleiding?
63 kilo en 1.50m zeker?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Uit mijn zusje haar leerjaar is echt bijna iedereen gestopt. So sad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef mc-Piel het volgende:
Wie gaat er nog meer stoppen met zijn opleiding?
Liegebeest.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
lekker interessant iddquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:47 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ga nu.. ik kwam hier voor een opleiding over gezelschapsdieren..
Tot nu toe heb ik alleen maar Vee en Marketing gehad en dat gaat ook zo blijven tot halverwege het 3e jaar..
Ik vind het mooi geweest
omgggggggggquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:47 schreef Dimens het volgende:
Wejo ik kan niet reageren in het fotoboek van Flippiee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |