Dr Oetkerquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is van die reclameWeet alleen niet meer welke
goedzoquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja tuurlijk, ligt standaard in m'n kast toch
Casa Di Mama van Dr. Oetker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is van die reclameWeet alleen niet meer welke
mw3 downloaden voor de singleplayerquote:
ja boeie, gewoon even spelen togquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
mw3 downloaden voor de singleplayer
dankje!quote:
AlterIW.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
mw3 downloaden voor de singleplayer
bazen series he?quote:
ik heb ook vistaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dankje!
wel vista computer dit maarja doet nog prima, ik heb geen zin om op laptop te zitten, die is nu in slaapmodus gegaan. gaan denk ik partitie maken en windows 8 consumer preview erop zetten
Bijna nieuw seizoen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef Spouwerranger het volgende:
Game of Thrones kijken. Toedels
kloptquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Band of brothers was wel beter
daag 81quote:
Ik weet, april. Daarom ben ik seizoen 1 weer opnieuw aan het kijkenquote:
Hm, moet ik misschien ook maar doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet, april. Daarom ben ik seizoen 1 weer opnieuw aan het kijken
Ben nu alweer bij aflevering 6quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hm, moet ik misschien ook maar doen.
Het is ook gewoon zo chill om te kijken, toen ik begon te kijken waren ze ook bij episode 6 ofzo en toen heb ik in anderhalve dag ofzo ook de eerste 6 gekeken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben nu alweer bij aflevering 6. Beetje te vroeg begonnen, volgens mij
Slaap zachtquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga zo slapen.
Droom zacht, kusjes.
Welterusten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga zo slapen.
Droom zacht, kusjes.
Inderdaad. Af en toe vind ik ze wel langdradig, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo chill om te kijken, toen ik begon te kijken waren ze ook bij episode 6 ofzo en toen heb ik in anderhalve dag ofzo ook de eerste 6 gekeken.
Ja, had ik ook wel eens. Gelukkig niet te vaak.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Af en toe vind ik ze wel langdradig, moet ik zeggen.
Trustenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga zo slapen.
Droom zacht, kusjes.
Truste DVquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga zo slapen.
Droom zacht, kusjes.
held hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef Plastic_zak het volgende:
In een bekertje pissen en het dan in de tuin van je buren gooien.
ehm waarom?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:58 schreef Plastic_zak het volgende:
In een bekertje pissen en het dan in de tuin van je buren gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |