De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no shietsquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef Dimens het volgende:
John Legend maakt eigenlijk best goede muziek.
eensquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef Dimens het volgende:
Ordinary people videoclip versie is geniaalquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef Dimens het volgende:
sowieso dat lied is fuckin chillquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ordinary people videoclip versie is geniaal
Dit nummerquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef Dimens het volgende:
Inderdaad, maar in de videoclipversie komt er op een gegeven moment een hele groep strijkinstrumenten bij, en dat geeft echt een geniaal effect.quote:
hoe kun je nou spijt hebben van downloadquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef Dimens het volgende:
Album van hem gedownload. Geen spijt van.
totdat je dalijk wordt opgepaktquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef Dimens het volgende:
Album van hem gedownload. Geen spijt van.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe kun je nou spijt hebben van download
OMG VERDOMME 1 MINUUT TORRENT AANKLIKTIJD VERLOREN GRR
Achja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Dimens het volgende:
Wejo mensen verdenken mij van illegaal downloaden.
kan niet want downloaden is in nederland niet verboden dus kan niet illegaal zijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef Dimens het volgende:
Wejo mensen verdenken mij van illegaal downloaden.
jouw sig deed mij weer lachen en denken aan goede tijdenquote:
Zucht..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kan niet want downloaden is in nederland niet verboden dus kan niet illegaal zijn
groeten,
moraalridder
Dat is de bedoelingquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
jouw sig deed mij weer lachen en denken aan goede tijden
niet als je download met nieuwgroepenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zucht..
Torrents downloaden op zichzelf is niet illegaal, maar het uploaden ervan wel. Aangezien je torrents automatisch upload en dat nou net niet kunt uitschakelen, ben je dus wel illegaal bezig.
Upload kun je (volledig) uitzettenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zucht..
Torrents downloaden op zichzelf is niet illegaal, maar het uploaden ervan wel. Aangezien je torrents automatisch upload en dat nou net niet kunt uitschakelen, ben je dus wel illegaal bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |