OH DAN ZAL IK MAAR OMO AANSCHAFFENquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:52 schreef Flippiee het volgende:
VUIL WORD JE TOCH WEL WAT JE OOK DOET MAAR MET OMO KOMT ALLES WEER GOED
OMO WAST DOOR EN DOOR SCHOON NIET DUURquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
OH DAN ZAL IK MAAR OMO AANSCHAFFEN
maar das het enige wat ik hebquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
iedereen die dat gelooft, liegt tegen zichzelf
Was spam. Over iemand die z'n Asus laptop niet meer aan de praat kreeg en met linkje naar webshop waar Acer accu's te koop waren.quote:
Achterlijke gezeik ook van die spamaccountsquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was spam. Over iemand die z'n Asus laptop niet meer aan de praat kreeg en met linkje naar webshop waar Acer accu's te koop waren.
wat heeft dat er mee te makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met wie ben je naar bed gegaan dan?
ik begin steeds meer de denken dat je op speciaal onderwijs zit! !! Of middelbare school nog?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh zie net dat schaatsen morgen met de hele school ismoieeu.
Ik ga 5 meter mee schaatsen en zorgen dat de docent mij aanwezig zet voor gym. Dan mooi naar huis.
#liefdagboek.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik begin steeds meer de denken dat je op speciaal onderwijs zit! !! Of middelbare school nog?
Jij maakt echt vrienden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik begin steeds meer de denken dat je op speciaal onderwijs zit! !! Of middelbare school nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |