Welk van de 200 mensen is dit?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit er aan te denken om morgen te gaan schaatsen. Alleen die krengen kun je nergens huren en eigenlijk heb ik niet echt geld over voor een paar schaatsen die ik hooguit eens in de twee jaar.
Die ene met een snipperdag.quote:
Ik .quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef Dimens het volgende:
Bier drinken in bed. Wie doet dat nog meer wel eens?
Jij begon met je semi grappige joran grapjes.quote:
Zo koud is het volgens mij niet. Daarnaast voel ik er weinig voor om een beetje bij een paal te staan blauwbekken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:12 schreef Dientje12 het volgende:
Wil je enternainment?
Als het morgen onder de nul is, blijf bij een verkeerspaal staan..
Wacht tot er jonge kinderen langs fietsen en spreek ze aan..
Vraag of ze aan die paal willen likken voor 5 seconden lang in ruil voor 50 euro
En zodra ze vast zitten loop je gewoon weg
Ik vind semi grappig nogal een kwalificatie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij begon met je semi grappige joran grapjes.
Nachtdienst, maar ik hoef niet te posten of zo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh Hey. Tot hoelaat moet jij posten?
Fryslan boppequote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef Nectar het volgende:
ik ben blij dat die tocht niet doorgaat
ik hou niet van dood vriezen, maar wel van dooie friezen.
De website van 12306.cn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
BART MAAK MAAR EEN ACCOUNT AAN, MAAKT NIET UIT DAT HET IN HET CHINEES IS GEWOON GOKKEN
wat is deze?
Ja ik weet.quote:
vertalen via translate.google.comquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik weet.
Kun je treintickets boeken, maar dan moet je eerst account hebben. Chrome translate dat voor mij maar hij doet het dus niet op chrome. en IE doet geen kloten dus wat nu
gedoe, ik koop wel kaartjes op station veel makkelijkerquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
vertalen via translate.google.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |