Denken dat je daar een nerd voor moet zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof ik een of andere ICT-nerd ben.
Mi gailquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een van de weinige die mijn naam goed kan uitspreken.
mie so gailquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een van de weinige die mijn naam goed kan uitspreken.
Ja, dan ben je inderdaad nerd, ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Denken dat je daar een nerd voor moet zijn.
zou wel raar zijn als ik hier op zou hopenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zal dit de 3e teleurstelling zijn?
Dat doe ik ook altijd. Niks mis mee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
Is het raar als je als jongen met je kussen omarmt slaapt? Als een soort knuffel dus?
Klinkt alsof diegene een vriendin nodig heeft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
Is het raar als je als jongen met je kussen omarmt slaapt? Als een soort knuffel dus?
beetje wel jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
opzich welquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
zou wel raar zijn als ik hier op zou hopen
Je bent al een nerd als je private groepen gebruikt voor torrentsquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dan ben je inderdaad nerd, ja.
Wat doe je dan blij door te zeggen dat je niet nerd bent als je trackers gaat aanpassen, maar wel als je private groepen gebruikt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je bent al een nerd als je private groepen gebruikt voor torrents
Ik zal het hem melden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Klinkt alsof diegene een vriendin nodig heeft.
boeiend, meningen hebben geen waardequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat doe je dan blij door te zeggen dat je niet nerd bent als je trackers gaat aanpassen, maar wel als je private groepen gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |