Krijg je dan ook altijd stickertjes op je voorhoofd als je hem af hebt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Intronic het volgende:
Wij moeten altijd kleurplaten maken met school.
Is ook, foto's niet gezien?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Dimens het volgende:
Ik heb echt zo'n idee dat zweetteef een of ander dik, lelijk maar verwend wijf is wat een hbo opleiding doet omdat haar pappie de school heeft omgekocht.
Moest je hem daarna ook zelf inkleuren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Intronic het volgende:
Wij moeten altijd kleurplaten maken met school.
Nee, een pijpbeurt van de lerares.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Krijg je dan ook altijd stickertjes op je voorhoofd als je hem af hebt?
Nee volgend jaar pasquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest je hem daarna ook zelf inkleuren?
Vuige slet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee, een pijpbeurt van de lerares.
ben niet dik 63kg al helemaal niet lelijk, beetje verwendquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Dimens het volgende:
Ik heb echt zo'n idee dat zweetteef een of ander dik, lelijk maar verwend wijf is wat een hbo opleiding doet omdat haar pappie de school heeft omgekocht.
picsquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ben niet dik 63kg al helemaal niet lelijk, beetje verwend
Al gestopt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef mc-Piel het volgende:
Wie gaat er nog meer stoppen met zijn opleiding?
63 kilo en 1.50m zeker?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Uit mijn zusje haar leerjaar is echt bijna iedereen gestopt. So sad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef mc-Piel het volgende:
Wie gaat er nog meer stoppen met zijn opleiding?
Liegebeest.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
lekker interessant iddquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:47 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ga nu.. ik kwam hier voor een opleiding over gezelschapsdieren..
Tot nu toe heb ik alleen maar Vee en Marketing gehad en dat gaat ook zo blijven tot halverwege het 3e jaar..
Ik vind het mooi geweest
omgggggggggquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:47 schreef Dimens het volgende:
Wejo ik kan niet reageren in het fotoboek van Flippiee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |