abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107920431
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 07:38 schreef Selestha het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als betreffende postbezorger helemaal niet geïnformeerd is door de TC; als ik zie hoe hier de communicatie soms gaat..
Postbezorgers hoeven ook helemaal niet geïnformeerd te worden hierover. Op het bestelkantoor waar de post wordt gesorteerd zijn bij elke loop attentiekaarten aanwezig voor bijv. bewaarservice, verhuisservice of faillissement. Het is de taak van de sorteerder om die post er tussenuit te halen. Helaas zitten daar tegenwoordig steeds meer halfmongolen tussen die amper Nederlands kunnen, en aan wie het dus lastig opleiding geven is. Laatst liep ik een wijk, daar zaten de attentiekaarten gewoon tussen de post gezet. |:(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_107923069
Ik heb een keer van die gele scheidingskaarten (zelfs rode :') ), herstelpost voor Bunschoten -Spakenburg en post voor Frankrijk tussen de bundels gehad.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_107924092
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik heb het tegenovergestelde, ik heb voor een wijk continu 1,5 bundel teveel HAH :')
Nou ja, liever teveel ;). Hoewel ik zaterdag toevallig nog 4 overhad. Maar er zijn sinds november al 4 extra nee/nee stickers in de wijk erbij gekomen.
Op dinsdag heb ik meestal 5 setjes te weinig :'). Maar collega's hebben vaak over, dus dan neem ik dat mee en bezorg ik het woensdag.
  maandag 13 februari 2012 @ 12:34:45 #104
364597 ptrvnk
Evanescence
pi_107926003
Op naar de Valentijnsdrukte :O
Bassgitaar, skateboarding, gamen, FC Utrecht, lui.
pi_107926004
had zaterdag precies genoeg huis aan huis, gewoon 0 over. Komt niet vaak voor. Voro mijn andere wijk had ik 20 stuks teveel ofzo, dat vind ik nog wel prima. Zijn veel flats dus daar verandert af en toe wel iets qua stickers :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 13 februari 2012 @ 13:36:55 #106
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_107927962
Die gele kaarten kom ik ook regelmatig tegen. Geen idee waar ze voor zijn. Maar ze zijn terugkerend.

Ik heb meestal een half pak HaH over. Maar dat vind ik wel lekker, kan ik eens een echt stuk exemplaar weg mikken. Altijd zo gênant als ik zo iets bij iemand door de bus gooi.

Ik heb om de week stadsdeelkranten. Daar zijn er altijd 5 teveel van. Komt omdat ik op papier die 5 huizen wel zou hebben. 2 adressen zijn echter samengevoegd, 1 heeft geen brievenbus en 2 panden zijn gesloopt. Die hou ik dus over.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_107928053
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:36 schreef V__L_N het volgende:
Die gele kaarten kom ik ook regelmatig tegen. Geen idee waar ze voor zijn. Maar ze zijn terugkerend.

Die gele kaarten scheiden de bundels.
Dus de voorbereider van je wijk zit te suffen.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 13 februari 2012 @ 13:52:05 #108
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_107928420
Oh maar dat is ook geen nieuws. Gezien de hoeveelheid fouten (klein en groot)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_107929834
Ik zoek het mailadres van mijn teamcoach, is dit gewoon: p.jannsen@postnl.nl ?
pi_107931019
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef Kadooosh het volgende:
Ik zoek het mailadres van mijn teamcoach, is dit gewoon: p.jannsen@postnl.nl ?
Als je teamcoach inderdaad P. Jannsen heet waarschijnlijk wel. Anders niet.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_107933217
adres van mijn teamcoach is zijn hele naam met een punt. dus piet.jansen@postnl.nl (ze hadden er post.nl van moeten maken imo)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_107937043
1e dag autobedrijf: depots niet leeggehaald en een chauffeur die nauwelijks NL verstaat.
pi_107937467
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef lololo het volgende:
1e dag autobedrijf: depots niet leeggehaald en een chauffeur die nauwelijks NL verstaat.
Fijn+ hè zo'n efficiëntere goedkopere benadering ;)
pi_107940563
Ik verheug me nu al op morgen met het autobedrijf :D
pi_107940719
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:04 schreef Selestha het volgende:

[..]

Fijn+ hè zo'n efficiëntere goedkopere benadering ;)
Ja, enig :')
  maandag 13 februari 2012 @ 19:39:58 #116
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_107941442
quote:
Buiten dat, hoe bevalt het je?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 13 februari 2012 @ 19:41:38 #117
110987 ErwinRommel
pi_107941506
Gaat morgen weer lachen, gieren, brullen worden. krijg een oude collega van me, een rouwdouwer, die ik opleiding moet geven voor 1 dag op een autobestelling van 6 uur :D
Ik verheug me er nu al op. 2 ouwe knarren in een Renault Kangoo. Lijkt wel die 2 ouwe knarren uit de Muppet-Show :P
pi_107941567
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Buiten dat, hoe bevalt het je?
Buiten dat heb ik nog geen ervaringen met het autobedrijf. 100% negatieve score momenteel ;( .
  maandag 13 februari 2012 @ 19:52:17 #119
110987 ErwinRommel
pi_107941984
quote:
9s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:43 schreef lololo het volgende:

[..]

Buiten dat heb ik nog geen ervaringen met het autobedrijf. 100% negatieve score momenteel ;( .
Zit je in een grote vestiging?
Reken er ook op, er zijn altijd opstartproblemen. Hadden wij in Gorinchem ook.
Zat al bij autobedrijf vanaf het begin (als uitzendkracht) in januarie 2011. Ging ook niet gelijk goed. Nu daar wel.
pi_107942415
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zit je in een grote vestiging?
Reken er ook op, er zijn altijd opstartproblemen. Hadden wij in Gorinchem ook.
Zat al bij autobedrijf vanaf het begin (als uitzendkracht) in januarie 2011. Ging ook niet gelijk goed. Nu daar wel.
Erg groot zelfs. Opstartproblemen had ik ook wel verwacht, alleen dat meteen de eerste dag de depots al niet leeggehaald worden vond ik toch wel een hele grote faal :') . Ik vermoed ook dat de postbussen niet naar de betreffende retailer zijn gebracht overigens, om 2 uur stonden ze er nog iig.
pi_107942477
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Gaat morgen weer lachen, gieren, brullen worden. krijg een oude collega van me, een rouwdouwer, die ik opleiding moet geven voor 1 dag op een autobestelling van 6 uur :D
Ik verheug me er nu al op. 2 ouwe knarren in een Renault Kangoo. Lijkt wel die 2 ouwe knarren uit de Muppet-Show :P

Waldorf? I'm Statler!
pi_107945114
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:58 schreef Kaatjedezoveelste het volgende:
Ik heb hem elke dag, alleen op maandag dan niet.

Daarvoor is het een hele tijd door verschillende mensen gedaan, degene die mij ingewerkt heeft had de wijk zelf maar een maand gelopen, en deed er inderdaad dus ook zo lang over. Overigens wel een ervaren postbode, maar dan zonder vaste wijken.
De laatste vaste bezorger op die wijk is ontslagen omdat hij post dumpte/achterover drukte, en vreemd genoeg, die daarvoor ook...
En daar komt nog bij dat het eigenlijk twee kleine wijkjes zijn die zijn samengevoegd, heel lastig na te gaan dus allemaal.
Ik wacht wel even af, waarschijnlijk word ik inderdaad zelf ook nog wel sneller, en als dat niet gaat lukken moet er misschien een keertje iemand meelopen om te kijken hoe het nou echt zit.
Je postbode+ of teamcoach weet wel wel het aantal uren voor jouw wijk.
  maandag 13 februari 2012 @ 20:57:30 #123
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_107945602
Zo ik vond het lekker rustig afgelopen zaterdag. Slechts drie tassen
post (inclusief huis-aan-huis, twee halfvol), maar had makkelijk in twee
tassen gekund. Luiheid van de voorbereiders! :O

Slechts twee dunne soorten huis-aan-huis, relaxte uurtjes, helaas alleen
van die sneeuw die niemand in mijn wijk weghaalt!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_107946078
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zo ik vond het lekker rustig afgelopen zaterdag. Slechts drie tassen
post (inclusief huis-aan-huis, twee halfvol), maar had makkelijk in twee
tassen gekund. Luiheid van de voorbereiders! :O

Slechts twee dunne soorten huis-aan-huis, relaxte uurtjes, helaas alleen
van die sneeuw die niemand in mijn wijk weghaalt!
Tja je moet er net van houden natuurlijk. De ene keer heb je studenten en die houden graag van bomvolle tassen, zodat ze alles snel kunnen meenemen. De andere keer heb je een oudere vrouw en die is natuurlijk niet blij met 2 tassen van 20 kilo ipv 3 :P
  maandag 13 februari 2012 @ 21:12:37 #125
110987 ErwinRommel
pi_107946435
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:00 schreef lololo het volgende:

[..]

Erg groot zelfs. Opstartproblemen had ik ook wel verwacht, alleen dat meteen de eerste dag de depots al niet leeggehaald worden vond ik toch wel een hele grote faal :') . Ik vermoed ook dat de postbussen niet naar de betreffende retailer zijn gebracht overigens, om 2 uur stonden ze er nog iig.
Ga uit van 1 maand, dan zijn die "opstart" problemen voorbij. Heb het zelf 2 keer mee mogen maken.
  maandag 13 februari 2012 @ 21:13:04 #126
110987 ErwinRommel
pi_107946460
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:01 schreef sbientje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waldorf? I'm Statler!
Yes, van die in een Kangoo :)
pi_107948370
Hallo allemaal, Na een tijdje meelezen ook maar eens schrijven. Ik werk in het noorden van het land 3 dagen in de week. Werk er nu bijna een jaar en het bevalt mij tot nu toe erg goed. Ben overigens postbezorger op de fiets en heb een route van 3,30 uur die in de zomerperiode veel langer duurt omdat het dan heel druk in ons dorp is met toeristen die je er bijna niet langs laten.
pi_107948714
quote:
Hier zelfde liedje. Ook zijn er een aantal wijken aangepast. Ik dacht dat de oude chauffeurswijken integraal naar het autobedrijf zouden overgaan, maar ze hebben er hier zoveel mogelijk postbezorgerswijken van gemaakt, en alleen wat echt niet met de fiets te doen is wordt door een chauffeur gedaan. Maar het omgekeerde is ook gebeurd: een aantal straten die voorheen in de voet/fietsbestelling zaten gaat nu ineens naar chauffeurs. Helaas is het management even "vergeten" om ons hierin te kennen, dus toen wij vanmorgen om 11.00 uur wilden gaan vossen en wijken instraten bleek ineens dat er diverse kasten waren overgeplakt. De voskast was anders, en er waren nieuwe wijken bijgekomen (met nieuwe wijknummers). En sommige postbezorgers krijgen er nu ineens een stuk wijk bij wat vroeger door een chauffeur gedaan werd. Dit ook weer zonder enige communicatie, dus ze zullen wel vreemd opgekeken hebben toen er aan het eind van hun wijk ineens nog wat post over was.

En ter verhoging van de feestvreugde mogen er ook geen onderbussen of zakjesadressen meer gebruikt worden, alles ligt op de depots. Beetje jammer voor degenen met wijken die groot zijn en ver van het depot af liggen, want die kunnen flink extra gaan fietsen. Uiteraard zijn de looptijden niet aangepast, zelfs niet van die 2 wijken die ineens 50% groter zijn geworden.

De aangetekenden zijn we nu ook kwijt, die zitten bij de subco's van pakketservice. Benieuwd hoe dat onze kwaliteitscijfers beïnvloedt. 8)7
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 februari 2012 @ 22:00:21 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107949151
klinkt allemaal bekend. Dat staat ons ook te wachten, zo heb ik van de werkvloer mogen vernemen. Wat ik begrepen heb is dat er per april bij ons heel wat personeel in de min zal komen, dus hoe ze dat op gaan lossen ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_107951147
bij ons gaat het 19 maart in, het autobedrijf en de nieuwe wijken (georoute) ik ben erg benieuwd. Niemand weet nog iets over zijn of haar nieuwe dienst. Nu ben ik toch al een beetje de joker op zaterdag want ik krijg wat er overblijft geloof ik, dus maakt me niet zo heel erg uit :)
pi_107953406
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

De aangetekenden zijn we nu ook kwijt, die zitten bij de subco's van pakketservice. Benieuwd hoe dat onze kwaliteitscijfers beïnvloedt. 8)7
Die cijfers zullen wel beter worden aangezien er massaal word gefraudeerd met handtekeningen door subco's/chauffeurs tot op het niveau dat de klant het zelfs prima vind want dan hoeft tie niet naar het postkantoor.
  Moderator dinsdag 14 februari 2012 @ 09:38:59 #132
155227 crew  Guppy
dus
pi_107959549
PostNL belde, het akkefietje met de bewaarservice gaan ze nakijken, excuses en ik krijg m'n geld terug. Netjes opgelost, hierdoor ben ik wel bereid om het een volgende keer nog een kans te geven ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_107960383
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
klinkt allemaal bekend. Dat staat ons ook te wachten, zo heb ik van de werkvloer mogen vernemen. Wat ik begrepen heb is dat er per april bij ons heel wat personeel in de min zal komen, dus hoe ze dat op gaan lossen ...
Dat is bij ons nu al het geval. Inmiddels door de week geen zaterdagwerkers meer binnen, want dat mag natuurlijk niet, dan wordt er iemand van een ander team ingezet die daar over was. Aangezien vrijwel alle bestellingen inmiddels naar postbezorgers zijn gegaan en we veel minder autodiensten dan medewerkers hebben die 20 uur of meer moeten maken moeten er dus iedere dag wel mensen verplicht thuis blijven. Of alleen even komen voorbereiden en daarna weer naar huis. Dus inmiddels toch wel aardig wat mensen die al 30 uur in de min staan (en dat binnen een maand). Om en om werken op de zaterdag is dan ook verleden tijd. Nu is het 3 van de 4 zaterdagen werken en vrijwel iedere maandag. De minuren schijnen aan het eind van de periode trouwens gewoon weggestreept te worden.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:20:30 #134
110987 ErwinRommel
pi_107969784
WTF! vandaag leekw el een dal dag :D
pi_107970826
Het ging inderdaad best vlot. Had ook maar 2x HAH (AH en C1000), lang geleden dat op dinsdag zo weinig HAH meeging.
pi_107971317
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:45 schreef HetBrabandertje het volgende:
Het ging inderdaad best vlot. Had ook maar 2x HAH (AH en C1000), lang geleden dat op dinsdag zo weinig HAH meeging.
Mazzelaar ;) Ik had 4x HaH en veel post. Maar was wel in 2,5 uur klaar dus ik ga steeds sneller :)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:26:16 #137
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107972525
Ik krijg sterk het gevoel dat mijn wijk af en toe helemaal geen post ontvangt, al een complete week niets ontvangen terwijl er wel HAH bezorgt zou moeten worden voor m'n wijk.
Toch eens in de gaten gaan houden. _O-
pi_107973853
Ik had 3 x HAH, veel pakketjes en veel post.
Toen ik om 13;10 op het depot kwam, was het autobedrijf blijkbaar al geweest. Ze zouden om 13:15 er pas zijn. De kleine wijken waren met zijn allen in een hoek gegooid, dat wel.
Om 13:15 kwam het autobedrijf trouwens nog wel een keer met wel 1 zak die toevallig voor mijn eigen wijk was.

O, en vrij veel fouten: bundels die verkeerd in de zakken lagen, enveloppen die niet in mijn wijk hoorden etc. :P
1 mevrouw sprak me nog aan toen ik langs fietste, omdat de postbezorger haar vergeten was reclame te geven. Ze wilde zo graag de reclame. Best hoor.
pi_107973959
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:26 schreef Lastpost het volgende:
Ik krijg sterk het gevoel dat mijn wijk af en toe helemaal geen post ontvangt, al een complete week niets ontvangen terwijl er wel HAH bezorgt zou moeten worden voor m'n wijk.
Toch eens in de gaten gaan houden. _O-
Mja ik krijg hier af en toe ook het idee dat er iets niet klopt.
Bijvoorbeeld dat eerst de HAH bezorgd wordt en daarna de post pas.
pi_107974815
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/72466/fotos Ongeluk in Oosterhout, met tnt vrachtwagen
pi_107996915
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 17:25 schreef gridjuh het volgende:
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/72466/fotos Ongeluk in Oosterhout, met tnt vrachtwagen
En de vrachtwagen daarvoor was die van onze concurrent Sandd. Er gaat veel post te laat bezorgd worden. ;)

Ik ben trouwens nieuw op dit forum. Ik zal me even voorstellen:
Ik werk nu zo'n twee jaar als chauffeur collectie voor TNTpost/PostNL in Oosterhout/Breda. Ben begonnen met 7,5 uur per week (naast de studie), maar maak nu zo'n 24 uur in de week.
pi_108006481
quote:
12s.gif Op woensdag 15 februari 2012 09:00 schreef LanaWoef het volgende:

[..]

En de vrachtwagen daarvoor was die van onze concurrent Sandd. Er gaat veel post te laat bezorgd worden. ;)

Ik ben trouwens nieuw op dit forum. Ik zal me even voorstellen:
Ik werk nu zo'n twee jaar als chauffeur collectie voor TNTpost/PostNL in Oosterhout/Breda. Ben begonnen met 7,5 uur per week (naast de studie), maar maak nu zo'n 24 uur in de week.
Ik ken je niet, vaak in oosterhout?
pi_108009212
Pff! Honderden stuken post ook. :o. Als ik het niet op tijd af krijg, loop ik wel door in mijn eigen tijd.

Op woensdag en vrijdag kan ik mijn post soms eerder halen. Tc belde me vanmorgen (ja, goede communicatie :')) bij half 12. Hoef op die dagen ook de zakken niet op postcode te zetten. Het zal allemal wel.
pi_108009537
http://www.omroepbrabant.(...)ord+mishandeld+.aspx

Pas op met post bezorgen, als je verkeerde post bezorgd worden sommige mensen kwaad:/

Heb gelukkig geen letsel er aan overgehouden:/
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 februari 2012 @ 16:04:36 #146
Maffe Fries
pi_108009773
Schandalig. hoeft zo iemand bij ons niet te flikken. Kan ie gelijk zijn post op kantoor op gaan halen en reken er maar op dat die mensen dat niet willen.

Sterkte ...
pi_108009837
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:59 schreef Bo.S het volgende:

Pas op met post bezorgen, als je verkeerde post bezorgd worden sommige mensen kwaad:/

8)7

Een karatetrap in je maag... doe even normaal
pi_108010112
Nou ja! Wat belachelijk! Fouten maken is toch menselijk? Ik heb het ook weleens verkeerd bezorgd en zeker in het begin.

Sterkte inderdaad!
pi_108010149
Misschien had die man al wat blauwe brieven gehad van sandd,
Ik vind het echt niet normaal een karate trap :|
pi_108010246
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef Herfstblad het volgende:
Pff! Honderden stuken post ook. :o. Als ik het niet op tijd af krijg, loop ik wel door in mijn eigen tijd.

Op woensdag en vrijdag kan ik mijn post soms eerder halen. Tc belde me vanmorgen (ja, goede communicatie :')) bij half 12. Hoef op die dagen ook de zakken niet op postcode te zetten. Het zal allemal wel.
Je hebt gewoon recht op het betalen van je uitloop, niet doen dus, in je eigen tijd lopen :)
pi_108010384
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:16 schreef lololo het volgende:

[..]

Je hebt gewoon recht op het betalen van je uitloop, niet doen dus, in je eigen tijd lopen :)
Ik doe het ook zelden, hoor. En dan is het hooguit 10 minuten ofzo. Is nu misschien 1 keer gebeurd. ;)

Ik hoorde een keer een man van Sandd tegen iemand anders zeggen dat een keer bij een huis een boze man achter zich aan kreeg, omdat PostNL blauwe brieven had gebracht. Die man was snel doorgelopen. :')
pi_108010399
Gezellig, zo'n trap in je maag :{
pi_108011219
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:59 schreef Bo.S het volgende:

WTF :{

Als diegene hier meeleest, sterkte!
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 16:45:06 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_108011538
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:38 schreef Selestha het volgende:

[..]

WTF :{

Als diegene hier meeleest, sterkte!
Is diegene niet Bo.s? (ik hoop het niet, maar zo lees ik het wel)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108012475
Volgens mij is dat Bo.s ja :o

Sterkte kerel, hopelijk is het niet in je eigen wijk gebeurt, je zou er maar weer langs moeten.. brrr
pi_108012734
Zo las ik het de tweede keer ook. Eerste keer las ik het overigens hetzelfde als Selestha. :P
pi_108013464
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:11 schreef Herfstblad het volgende:
Zo las ik het de tweede keer ook. Eerste keer las ik het overigens hetzelfde als Selestha. :P
De tweede keer lees ik het nog niet anders.. Maar ik ben dan ook niet helemaal lekker vandaag :')
pi_108014643
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:31 schreef Selestha het volgende:

[..]

De tweede keer lees ik het nog niet anders.. Maar ik ben dan ook niet helemaal lekker vandaag :')
Nou Bo.s zegt als laatste "Heb gelukkig geen letsel er aan overgehouden:/ " Dus wij(en ik) denken dat hijzelf die karatetrap heeft opgevangen
pi_108014806
hadden we deze al?
http://www.bndestem.nl/re(...)shouden-van-post.ece
in mijn woonwijk ook nog :)
pi_108014921
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:11 schreef sbientje het volgende:
hadden we deze al?
http://www.bndestem.nl/re(...)shouden-van-post.ece
in mijn woonwijk ook nog :)
Jep hadde we al, mijn ma wees mij erop dat t in de krant stond.
Oh en breda had het niet verkeerd gedaan zaterdag, maar oosterhout, en daar word nog wel gesorteerd, want dat vroeg jij van de week nog.
pi_108014972
Deed ze de hah wel eigenlijk, dat vroeg ik me af...
pi_108017560
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:15 schreef gridjuh het volgende:
Deed ze de hah wel eigenlijk, dat vroeg ik me af...
Denk het niet eigenlijk :P
pi_108019496
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:43 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ik ken je niet, vaak in oosterhout?
Elke doordeweekse dag vanaf drie uur ongeveer. Vaak is dan het gebouw al verlaten op de TC's na.

[ Bericht 1% gewijzigd door LanaWoef op 15-02-2012 20:13:51 ]
pi_108020564
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:08 schreef LanaWoef het volgende:

[..]

Elke doordeweekse dag vanaf drie uur ongeveer. Vaak is dan het gebouw al verlaten op de TC's na.
Ik alleen op maandag voor half 2, en een keer daar gestaan op vrijdag rond half 4 toen ik iets moest komen brengen.
Jij ken peter dan ook wel?
pi_108020708
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:29 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ik alleen op maandag voor half 2, en een keer daar gestaan op vrijdag rond half 4 toen ik iets moest komen brengen.
Jij ken peter dan ook wel?
Wie kent m niet?! ;)
pi_108021949
Ja ik was idd die postbode, kwam die dag gewoon helpen omdat ii hoorde dat het chaos werd (ons kantoor is vant weekend verhuisd). Verhaal op fp rommelt aan alle kanten, die van omroep brabant klopt beter.
pi_108023603
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef Bo.S het volgende:
Ja ik was idd die postbode, kwam die dag gewoon helpen omdat ii hoorde dat het chaos werd (ons kantoor is vant weekend verhuisd). Verhaal op fp rommelt aan alle kanten, die van omroep brabant klopt beter.
Mogen we jouw verhaal ook horen?
Ben wel nieuwsgierig.. Ook hoe het is afgelopen, aangifte gedaan?
pi_108024911
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef LanaWoef het volgende:

[..]

Wie kent m niet?! ;)
Nou ik ken alleen de postbode + niet ;) Ik weet ongeveer wel wie het is hoor maar toch....
Ik ben de stille in oosterhout, mij zie en hoor je bijna niet.

Mits er een snuggere is die denkt dat het leuk is hah onderop in de tas te doen :( omdat de sorteermachine storing had afgelopen zaterdag...

Ben toch benieuwd wie jij bent eigenlijk....;)
pi_108027451
Ik ben de enige kleine vrouwelijke chauffeur in O'hout. Makkelijk te herkennen dus. ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door LanaWoef op 16-02-2012 08:53:59 ]
pi_108028266
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef LanaWoef het volgende:
Ik ben de enige vrouwelijke chauffeur in O'hout. Makkelijk te herkennen dus. ^O^
Ja ik weet volgens mij wel wie jij bent.
Je hebt zwart haar volgens mij??
En kwam/kom je weleens bij praxis in oosterhout?
Want ik hoor mijn vriend hier roepen, als het een meiske is een beetje gotictype(vind hij, hij weet niet hoe tie het anders moet omschrijven) Moest ik jou de groetjes doen van hem. Alleen hij werkt er al 2/3 weken niet meer in oosterhout.
pi_108036114
Dan heb je de verkeerde voor je. Laatste keer dat ik zwart haar had was 6 jaar geleden. Heb nu bruin haar, ben vrij klein en heel springerig (vooral als ik de laadklep af moet :P )
pi_108049925
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 08:56 schreef LanaWoef het volgende:
Dan heb je de verkeerde voor je. Laatste keer dat ik zwart haar had was 6 jaar geleden. Heb nu bruin haar, ben vrij klein en heel springerig (vooral als ik de laadklep af moet :P )
Nee...uhmmmm zegt me niets....Moet je misschien een keer zien ;)
pi_108049943
Wat was er veel post vandaag zeg! Ik ben nog niet zo laat klaar geweest met sorteren sinds ik ben begonnen bij de post, ook niet tijdens de KNJ-drukte.

Heel veel tijdschriften erbij die ik normaal niet zie op een donderdag.
  donderdag 16 februari 2012 @ 17:29:42 #175
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_108050015
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:26 schreef alias25 het volgende:
Wat was er veel post vandaag zeg! Ik ben nog niet zo laat klaar geweest met sorteren sinds ik ben begonnen bij de post, ook niet tijdens de KNJ-drukte.

Heel veel tijdschriften erbij die ik normaal niet zie op een donderdag.
ik was om 2 uur klaar
meestal ben ik voor 1 uur klaar met voorbereiden
ik had ook veel veronica gidsen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_108050132
Die Postcode Loterij blijft ook maar aan de gang met irritante zendingen. Leuk hoor dat ze een mailing versturen, maar het zou al een hoop tijd schelen als ze net zoals de tv-gidsen al op kastvolgorde in de blauwe bakken liggen. Gelukkig alleen maar een klein wijkje met veel flats weg moeten brengen, dat konden tenminste normale bundels worden.
pi_108050300
Mijn sorteerder is echt vreemd.. Ik heb nu al een aantal keer aangegeven dat er best meer in de tassen kan maar hij blijft ze half vol stoppen. Vervolgens kan ik op het depot zelf mn post zo sorteren dat 3 tassen 2 tassen worden. Wat wel erg fijn is aangezien vanaf de helft van mn route het depot 20 minuten heen en weer fietsen betekent. (Mijn wijk heeft geen eigen depot)

Ik sorteer het nu dus op donderdag zelf maar, dan ben ik veel sneller klaar :{
pi_108050311
Nog nooit in mijn 11 jaar bij de post zó'n grote puinhoop meegemaakt als deze week. Dat invoeren van Georoute en het autobedrijf tegelijkertijd is echt een ramp. En veel, veel groter dan ik had durven vrezen.

Vooraf werd nog gezegd dat er zo veel geleerd was van de vorige implementaties van het autobedrijf elders. Er is werkelijk waar niks van te merken. :') Er worden hele hopen ritten niet gereden of veel te laat. Adressen worden overgeslagen. Depots worden niet leeggemaakt, ritten staan niet in de administratie etc etc. Chauffeur die onze depots bevoorraadt is gewoon bijna niet mee te communiceren vanwege gebrekkig Nederlands en het is sowieso geen helder licht is mijn indruk.

We zijn nu 3 dagen ermee onderweg (4 als je maandag mee telt) en ik had serieus de hoop dat het vandaag wat beter zou gaan maar elke dag gaan dezelfde dingen fout :') . Vandaag kwam ik erachter dat er al 3 dagen een stapel aangetekende stukken ligt. Daar wisten diverse leidinggevenden van en toch zijn ze vandaag pas weggebracht. 8)7

Echt fucking rampzalig.
pi_108050368
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:40 schreef Selestha het volgende:
Mijn sorteerder is echt vreemd.. Ik heb nu al een aantal keer aangegeven dat er best meer in de tassen kan maar hij blijft ze half vol stoppen. Vervolgens kan ik op het depot zelf mn post zo sorteren dat 3 tassen 2 tassen worden. Wat wel erg fijn is aangezien vanaf de helft van mn route het depot 20 minuten heen en weer fietsen betekent. (Mijn wijk heeft geen eigen depot)

Ik sorteer het nu dus op donderdag zelf maar, dan ben ik veel sneller klaar :{
En van de TC of van een andere postbezorger mag hij ze weer niet te vol stoppen. Zo gaat dat dus. Ik ben nu ook op het punt dat ik ze gewoon vul zodat ze fatsoenlijk dicht kunnen en anders komt er gewoon nog een zakje bij. ^O^

Als ik zelf een bestelling heb en ik denk alles in één keer mee te krijgen dan gooi ik het zelf wel even bij elkaar.
  donderdag 16 februari 2012 @ 17:43:57 #180
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108050400
Heb nu al bijna 2 weken geen poststuk ontvangen en evenmin HAH, toch maar eens naar het filiaal bellen om te kijken hoe en wat want volgens mij gaat er iets niet goed. :7
pi_108050448
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:42 schreef lololo het volgende:

[..]

En van de TC of van een andere postbezorger mag hij ze weer niet te vol stoppen. Zo gaat dat dus. Ik ben nu ook op het punt dat ik ze gewoon vul zodat ze fatsoenlijk dicht kunnen en anders komt er gewoon nog een zakje bij. ^O^

Als ik zelf een bestelling heb en ik denk alles in één keer mee te krijgen dan gooi ik het zelf wel even bij elkaar.
Ja opzich wel begrijpelijk dat, alleen zonder depot in mijn wijk is het steeds zo'n gedoe om heen en weer te fietsen. Hiervoor zaten mn tassen tot de nok to vol, en dat vond ik fijn werken.. Maar inderdaad, ik heb inmiddels gezien dat het volgens de CAO niet mag dus hij kan er eigenlijk ook niets aan doen.. Maar t is zo irritant ;)
pi_108050466
Ik heb dat ook, Selestha. Gister 4 tassen, maar het kon goed in 3. En vandaag ook weer. Maar ik heb er verder niets van gezegd of zo. Ik pak ze zelf wel goed in. :P
Mijn oude voorbereider doet/deed de tassen wel altijd goed vol.

Vandaag best weinig post. Leek een daldag. :) met muziek op lopen werkt trouwens een stuk prettiger dan zonder.
pi_108050514
quote:
13s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:40 schreef lololo het volgende:
Nog nooit in mijn 11 jaar bij de post zó'n grote puinhoop meegemaakt als deze week. Dat invoeren van Georoute en het autobedrijf tegelijkertijd is echt een ramp. En veel, veel groter dan ik had durven vrezen.

Vooraf werd nog gezegd dat er zo veel geleerd was van de vorige implementaties van het autobedrijf elders. Er is werkelijk waar niks van te merken. :') Er worden hele hopen ritten niet gereden of veel te laat. Adressen worden overgeslagen. Depots worden niet leeggemaakt, ritten staan niet in de administratie etc etc. Chauffeur die onze depots bevoorraadt is gewoon bijna niet mee te communiceren vanwege gebrekkig Nederlands en het is sowieso geen helder licht is mijn indruk.

We zijn nu 3 dagen ermee onderweg (4 als je maandag mee telt) en ik had serieus de hoop dat het vandaag wat beter zou gaan maar elke dag gaan dezelfde dingen fout :') . Vandaag kwam ik erachter dat er al 3 dagen een stapel aangetekende stukken ligt. Daar wisten diverse leidinggevenden van en toch zijn ze vandaag pas weggebracht. 8)7

Echt fucking rampzalig.
Ja net zoals alle andere verbeteringen bezuinigingen brengt dit PostNL natuurlijk dichter bij een efficiënte bedrijfsvoering :')
pi_108050549
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:45 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb dat ook, Selestha. Gister 4 tassen, maar het kon goed in 3. En vandaag ook weer. Maar ik heb er verder niets van gezegd of zo. Ik pak ze zelf wel goed in. :P
Mijn oude voorbereider doet/deed de tassen wel altijd goed vol.

Vandaag best weinig post. Leek een daldag. :) met muziek op lopen werkt trouwens een stuk prettiger dan zonder.
Ja mijn oude voorbereider deed dat dus ook, en die ging 3 weken terug weg.. Ik mis hem ;)

Ik had gewoon de normale hoeveelheid post, maar omdat ik ze zelf opnieuw inpakte liep ik maar 2 uurtjes.
pi_108050594
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:48 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja mijn oude voorbereider deed dat dus ook, en die ging 3 weken terug weg.. Ik mis hem ;)

Ik had gewoon de normale hoeveelheid post, maar omdat ik ze zelf opnieuw inpakte liep ik maar 2 uurtjes.
Mijne is er nog wel,want ik zie nog weleens zijn naam. Maar hij bereidt volgens mij niet meer alleen mijn wijk voor. :P
pi_108050843
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:47 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja net zoals alle andere verbeteringen bezuinigingen brengt dit PostNL natuurlijk dichter bij een efficiënte bedrijfsvoering :')
Los van of het efficiënter zou zijn als het allemaal wel op rolletjes zou lopen is deze puinhoop gewoon het zoveelste bewijs van wat ik eigenlijk al lang wist: het organisatievermogen van het bedrijf is gewoon ver onder de maat.
pi_108057107
Gisteren bijeenkomst gehad over het autobedrijf. Ik ben erachter gekomen dat ik van de 24 uur per week die ik nu maak nog maar 7,5 uur over houd zodra we overgaan. Dit is omdat mijn contract maar voor 7,5 uur per week is. Heeft iemand die al voor het autobedrijf werkt hetzelfde probleem gehad en hoe gaat het nu?
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:52:18 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_108057491
Die huis aan huis foldertjes he? Bijvoorbeeld de foldertjes van de C1000. Mogen die door de bus gedaan worden door een postbode als je een ja/nee sticker hebt? En bij een nee/nee sticker?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 februari 2012 @ 20:55:33 #189
Maffe Fries
pi_108057626
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:52 schreef Troel het volgende:
Die huis aan huis foldertjes he? Bijvoorbeeld de foldertjes van de C1000. Mogen die door de bus gedaan worden door een postbode als je een ja/nee sticker hebt? En bij een nee/nee sticker?
bij Nee-Ja en Nee-Nee mogen die niet door de bus. Is immers ongeadresseerd reclamedrukwerk. De uitzondering is een overheidsmailing.
pi_108058423
wij hebben volgende week zaterdag een bespreking over de nieuwe werktijdregeling. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en welke wijken ik krijg. Industriewijken gaan weg sowieso, naar het autobedrijf... ben wel benieuwd..
pi_108059175
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:43 schreef LanaWoef het volgende:
Gisteren bijeenkomst gehad over het autobedrijf. Ik ben erachter gekomen dat ik van de 24 uur per week die ik nu maak nog maar 7,5 uur over houd zodra we overgaan. Dit is omdat mijn contract maar voor 7,5 uur per week is. Heeft iemand die al voor het autobedrijf werkt hetzelfde probleem gehad en hoe gaat het nu?
Volgens arbeidsrecht is je contract(uren) gelijk aan het gemiddelde van het aantal uren dat je de afgelopen 3 maanden gewerkt hebt. Mits het niet ging om piekdiensten zoals KNJ of de zomer bij een strandtent.
Zullen ze leuk vinden, want dan kunnen ze het werk niet verkwanselen aan een wurgcontractor, oh subcontractor.
pi_108061265
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:26 schreef carboni het volgende:

[..]

Volgens arbeidsrecht is je contract(uren) gelijk aan het gemiddelde van het aantal uren dat je de afgelopen 3 maanden gewerkt hebt. Mits het niet ging om piekdiensten zoals KNJ of de zomer bij een strandtent.
Zullen ze leuk vinden, want dan kunnen ze het werk niet verkwanselen aan een wurgcontractor, oh subcontractor.
Echter, dan moet je wel zsm een contractvergroting claimen. Je contract wordt niet automatisch aangepast, daar moet je zelf achteraan. Je zult ongetwijfeld op weerstand stuiten, en er zal een heel blik vertragingstactieken opengetrokken worden, maar uiteindelijk zullen ze toegeven omdat je juridisch volkomen in je recht staat.
pi_108061694
Ontzettend bedankt! Ik heb al gevraagd of ik dan niet een contract kan krijgen van 20 uur. Maar het antwoord was nietszeggend. Ik heb het laatste driekwart jaar zo'n 22 gemiddeld per week gewerkt. Dus ik ga er nu zeker verder achteraan.
pi_108069540
Als je gaat claimen loop je wel het risico dat ze je gaan pesten door je naar een ander filiaal over te plaatsen oid.
Ik heb overigens hetzelfde gehad, werkte zo'n 30 uur op een contract van 11 uur. Dat hield op toen ik bij het autobedrijf ging werken. Als je veel wilt blijven werken kan je beter bij bezorgen blijven of inderdaad gaan claimen, maar informeer eerst eens bij collega's hoe teamcoaches/managers op jouw vestiging hier mee om zijn gegaan in het verleden, want claimen vinden ze niet leuk.
Heb je een tijdelijk contract kan je überhaupt beter bij bezorgen blijven, want je tijdelijk contract wordt heel waarschijnlijk niet verlengd bij het autobedrijf.
pi_108069912
Ik heb het gelezen, goed verwoordt ^O^

Alleen jammer dat er weer mensen ''twee vechten twee schuld'' moeten roepen.

Nogmaals sterkte :*
  Moderator vrijdag 17 februari 2012 @ 08:35:57 #197
155227 crew  Guppy
dus
pi_108069921
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 08:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb het gelezen, goed verwoordt ^O^

Alleen jammer dat er weer mensen ''twee vechten twee schuld'' moeten roepen.

Nogmaals sterkte :*
Jamaar da's veilig vanachter hun computer he ;) safe on zhe interwebz
pi_108069928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 07:52 schreef Nutricia het volgende:
Als je gaat claimen loop je wel het risico dat ze je gaan pesten door je naar een ander filiaal over te plaatsen oid.

Ik heb dit wel vaker gehoord.
pi_108070029
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 07:52 schreef Nutricia het volgende:
Ik heb overigens hetzelfde gehad, werkte zo'n 30 uur op een contract van 11 uur. Dat hield op toen ik bij het autobedrijf ging werken. Als je veel wilt blijven werken kan je beter bij bezorgen blijven of inderdaad gaan claimen, maar informeer eerst eens bij collega's hoe teamcoaches/managers op jouw vestiging hier mee om zijn gegaan in het verleden, want claimen vinden ze niet leuk.
Heb je een tijdelijk contract kan je überhaupt beter bij bezorgen blijven, want je tijdelijk contract wordt heel waarschijnlijk niet verlengd bij het autobedrijf.
Ik werk bij Collectie als chauffeur dus ik moet sowieso mee naar het autobedrijf (waarvoor ik al ben aangenomen). In het sollicitatiegesprek heb ik ook duidelijk aangegeven dat ik nu meer dan 20 uur werk en dit ook wil blijven doen. Volgens diegene kon dat makkelijk, dus heb ik het toen naast me neergelegd.
Ik ga sowieso voor claimen. In de veronderstelling dat ik maar 7,5 uur kan werken had ik al besloten om naar iets anders op zoek te gaan mocht het zo blijven.
pi_108078959
Dat onze concurrenten wel vaker post overhevelen naar ons is wel bekend, maar dit is toch net even wat anders:

quote:
BEEK EN DONK - Sandd bezorgt bij een man in Beek en Donk al maanden geen post meer. In plaats daarvan plakt het postbedrijf postzegels op de brieven en laat het bezorgen via concurrent Postnl.

Lees de rest
Duur grapje voor ze, dat kan nooit winstgevend zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')