Yes, van die in een Kangooquote:Op maandag 13 februari 2012 20:01 schreef sbientje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waldorf? I'm Statler!
Hier zelfde liedje. Ook zijn er een aantal wijken aangepast. Ik dacht dat de oude chauffeurswijken integraal naar het autobedrijf zouden overgaan, maar ze hebben er hier zoveel mogelijk postbezorgerswijken van gemaakt, en alleen wat echt niet met de fiets te doen is wordt door een chauffeur gedaan. Maar het omgekeerde is ook gebeurd: een aantal straten die voorheen in de voet/fietsbestelling zaten gaat nu ineens naar chauffeurs. Helaas is het management even "vergeten" om ons hierin te kennen, dus toen wij vanmorgen om 11.00 uur wilden gaan vossen en wijken instraten bleek ineens dat er diverse kasten waren overgeplakt. De voskast was anders, en er waren nieuwe wijken bijgekomen (met nieuwe wijknummers). En sommige postbezorgers krijgen er nu ineens een stuk wijk bij wat vroeger door een chauffeur gedaan werd. Dit ook weer zonder enige communicatie, dus ze zullen wel vreemd opgekeken hebben toen er aan het eind van hun wijk ineens nog wat post over was.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef lololo het volgende:
1e dag autobedrijf: depots niet leeggehaald en een chauffeur die nauwelijks NL verstaat.
Die cijfers zullen wel beter worden aangezien er massaal word gefraudeerd met handtekeningen door subco's/chauffeurs tot op het niveau dat de klant het zelfs prima vind want dan hoeft tie niet naar het postkantoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De aangetekenden zijn we nu ook kwijt, die zitten bij de subco's van pakketservice. Benieuwd hoe dat onze kwaliteitscijfers beïnvloedt.
Dat is bij ons nu al het geval. Inmiddels door de week geen zaterdagwerkers meer binnen, want dat mag natuurlijk niet, dan wordt er iemand van een ander team ingezet die daar over was. Aangezien vrijwel alle bestellingen inmiddels naar postbezorgers zijn gegaan en we veel minder autodiensten dan medewerkers hebben die 20 uur of meer moeten maken moeten er dus iedere dag wel mensen verplicht thuis blijven. Of alleen even komen voorbereiden en daarna weer naar huis. Dus inmiddels toch wel aardig wat mensen die al 30 uur in de min staan (en dat binnen een maand). Om en om werken op de zaterdag is dan ook verleden tijd. Nu is het 3 van de 4 zaterdagen werken en vrijwel iedere maandag. De minuren schijnen aan het eind van de periode trouwens gewoon weggestreept te worden.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
klinkt allemaal bekend. Dat staat ons ook te wachten, zo heb ik van de werkvloer mogen vernemen. Wat ik begrepen heb is dat er per april bij ons heel wat personeel in de min zal komen, dus hoe ze dat op gaan lossen ...
Mazzelaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:45 schreef HetBrabandertje het volgende:
Het ging inderdaad best vlot. Had ook maar 2x HAH (AH en C1000), lang geleden dat op dinsdag zo weinig HAH meeging.
Mja ik krijg hier af en toe ook het idee dat er iets niet klopt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:26 schreef Lastpost het volgende:
Ik krijg sterk het gevoel dat mijn wijk af en toe helemaal geen post ontvangt, al een complete week niets ontvangen terwijl er wel HAH bezorgt zou moeten worden voor m'n wijk.
Toch eens in de gaten gaan houden.
En de vrachtwagen daarvoor was die van onze concurrent Sandd. Er gaat veel post te laat bezorgd worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:25 schreef gridjuh het volgende:
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/72466/fotos Ongeluk in Oosterhout, met tnt vrachtwagen
Ik ken je niet, vaak in oosterhout?quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:00 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
En de vrachtwagen daarvoor was die van onze concurrent Sandd. Er gaat veel post te laat bezorgd worden.
Ik ben trouwens nieuw op dit forum. Ik zal me even voorstellen:
Ik werk nu zo'n twee jaar als chauffeur collectie voor TNTpost/PostNL in Oosterhout/Breda. Ben begonnen met 7,5 uur per week (naast de studie), maar maak nu zo'n 24 uur in de week.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:59 schreef Bo.S het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)ord+mishandeld+.aspx
Pas op met post bezorgen, als je verkeerde post bezorgd worden sommige mensen kwaad:/
Heb gelukkig geen letsel er aan overgehouden:/
Je hebt gewoon recht op het betalen van je uitloop, niet doen dus, in je eigen tijd lopenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef Herfstblad het volgende:
Pff! Honderden stuken post ook.. Als ik het niet op tijd af krijg, loop ik wel door in mijn eigen tijd.
Op woensdag en vrijdag kan ik mijn post soms eerder halen. Tc belde me vanmorgen (ja, goede communicatie) bij half 12. Hoef op die dagen ook de zakken niet op postcode te zetten. Het zal allemal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |