Postbezorgers hoeven ook helemaal niet geïnformeerd te worden hierover. Op het bestelkantoor waar de post wordt gesorteerd zijn bij elke loop attentiekaarten aanwezig voor bijv. bewaarservice, verhuisservice of faillissement. Het is de taak van de sorteerder om die post er tussenuit te halen. Helaas zitten daar tegenwoordig steeds meer halfmongolen tussen die amper Nederlands kunnen, en aan wie het dus lastig opleiding geven is. Laatst liep ik een wijk, daar zaten de attentiekaarten gewoon tussen de post gezet.quote:Op maandag 13 februari 2012 07:38 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als betreffende postbezorger helemaal niet geïnformeerd is door de TC; als ik zie hoe hier de communicatie soms gaat..
Nou ja, liever teveelquote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde, ik heb voor een wijk continu 1,5 bundel teveel HAH
Die gele kaarten scheiden de bundels.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:36 schreef V__L_N het volgende:
Die gele kaarten kom ik ook regelmatig tegen. Geen idee waar ze voor zijn. Maar ze zijn terugkerend.
Als je teamcoach inderdaad P. Jannsen heet waarschijnlijk wel. Anders niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef Kadooosh het volgende:
Ik zoek het mailadres van mijn teamcoach, is dit gewoon: p.jannsen@postnl.nl ?
Fijn+ hè zo'n efficiëntere goedkopere benaderingquote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef lololo het volgende:
1e dag autobedrijf: depots niet leeggehaald en een chauffeur die nauwelijks NL verstaat.
Ja, enigquote:Op maandag 13 februari 2012 18:04 schreef Selestha het volgende:
[..]
Fijn+ hè zo'n efficiëntere goedkopere benadering
Buiten dat, hoe bevalt het je?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef lololo het volgende:
1e dag autobedrijf: depots niet leeggehaald en een chauffeur die nauwelijks NL verstaat.
Buiten dat heb ik nog geen ervaringen met het autobedrijf. 100% negatieve score momenteelquote:Op maandag 13 februari 2012 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Buiten dat, hoe bevalt het je?
Zit je in een grote vestiging?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:43 schreef lololo het volgende:
[..]
Buiten dat heb ik nog geen ervaringen met het autobedrijf. 100% negatieve score momenteel.
Erg groot zelfs. Opstartproblemen had ik ook wel verwacht, alleen dat meteen de eerste dag de depots al niet leeggehaald worden vond ik toch wel een hele grote faalquote:Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zit je in een grote vestiging?
Reken er ook op, er zijn altijd opstartproblemen. Hadden wij in Gorinchem ook.
Zat al bij autobedrijf vanaf het begin (als uitzendkracht) in januarie 2011. Ging ook niet gelijk goed. Nu daar wel.
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Gaat morgen weer lachen, gieren, brullen worden. krijg een oude collega van me, een rouwdouwer, die ik opleiding moet geven voor 1 dag op een autobestelling van 6 uur
Ik verheug me er nu al op. 2 ouwe knarren in een Renault Kangoo. Lijkt wel die 2 ouwe knarren uit de Muppet-Show
Je postbode+ of teamcoach weet wel wel het aantal uren voor jouw wijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:58 schreef Kaatjedezoveelste het volgende:
Ik heb hem elke dag, alleen op maandag dan niet.
Daarvoor is het een hele tijd door verschillende mensen gedaan, degene die mij ingewerkt heeft had de wijk zelf maar een maand gelopen, en deed er inderdaad dus ook zo lang over. Overigens wel een ervaren postbode, maar dan zonder vaste wijken.
De laatste vaste bezorger op die wijk is ontslagen omdat hij post dumpte/achterover drukte, en vreemd genoeg, die daarvoor ook...
En daar komt nog bij dat het eigenlijk twee kleine wijkjes zijn die zijn samengevoegd, heel lastig na te gaan dus allemaal.
Ik wacht wel even af, waarschijnlijk word ik inderdaad zelf ook nog wel sneller, en als dat niet gaat lukken moet er misschien een keertje iemand meelopen om te kijken hoe het nou echt zit.
Tja je moet er net van houden natuurlijk. De ene keer heb je studenten en die houden graag van bomvolle tassen, zodat ze alles snel kunnen meenemen. De andere keer heb je een oudere vrouw en die is natuurlijk niet blij met 2 tassen van 20 kilo ipv 3quote:Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zo ik vond het lekker rustig afgelopen zaterdag. Slechts drie tassen
post (inclusief huis-aan-huis, twee halfvol), maar had makkelijk in twee
tassen gekund. Luiheid van de voorbereiders!![]()
Slechts twee dunne soorten huis-aan-huis, relaxte uurtjes, helaas alleen
van die sneeuw die niemand in mijn wijk weghaalt!
Ga uit van 1 maand, dan zijn die "opstart" problemen voorbij. Heb het zelf 2 keer mee mogen maken.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:00 schreef lololo het volgende:
[..]
Erg groot zelfs. Opstartproblemen had ik ook wel verwacht, alleen dat meteen de eerste dag de depots al niet leeggehaald worden vond ik toch wel een hele grote faal. Ik vermoed ook dat de postbussen niet naar de betreffende retailer zijn gebracht overigens, om 2 uur stonden ze er nog iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |