abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107920431
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 07:38 schreef Selestha het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als betreffende postbezorger helemaal niet geïnformeerd is door de TC; als ik zie hoe hier de communicatie soms gaat..
Postbezorgers hoeven ook helemaal niet geïnformeerd te worden hierover. Op het bestelkantoor waar de post wordt gesorteerd zijn bij elke loop attentiekaarten aanwezig voor bijv. bewaarservice, verhuisservice of faillissement. Het is de taak van de sorteerder om die post er tussenuit te halen. Helaas zitten daar tegenwoordig steeds meer halfmongolen tussen die amper Nederlands kunnen, en aan wie het dus lastig opleiding geven is. Laatst liep ik een wijk, daar zaten de attentiekaarten gewoon tussen de post gezet. |:(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_107923069
Ik heb een keer van die gele scheidingskaarten (zelfs rode :') ), herstelpost voor Bunschoten -Spakenburg en post voor Frankrijk tussen de bundels gehad.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_107924092
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik heb het tegenovergestelde, ik heb voor een wijk continu 1,5 bundel teveel HAH :')
Nou ja, liever teveel ;). Hoewel ik zaterdag toevallig nog 4 overhad. Maar er zijn sinds november al 4 extra nee/nee stickers in de wijk erbij gekomen.
Op dinsdag heb ik meestal 5 setjes te weinig :'). Maar collega's hebben vaak over, dus dan neem ik dat mee en bezorg ik het woensdag.
  maandag 13 februari 2012 @ 12:34:45 #104
364597 ptrvnk
Evanescence
pi_107926003
Op naar de Valentijnsdrukte :O
Bassgitaar, skateboarding, gamen, FC Utrecht, lui.
pi_107926004
had zaterdag precies genoeg huis aan huis, gewoon 0 over. Komt niet vaak voor. Voro mijn andere wijk had ik 20 stuks teveel ofzo, dat vind ik nog wel prima. Zijn veel flats dus daar verandert af en toe wel iets qua stickers :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 13 februari 2012 @ 13:36:55 #106
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_107927962
Die gele kaarten kom ik ook regelmatig tegen. Geen idee waar ze voor zijn. Maar ze zijn terugkerend.

Ik heb meestal een half pak HaH over. Maar dat vind ik wel lekker, kan ik eens een echt stuk exemplaar weg mikken. Altijd zo gênant als ik zo iets bij iemand door de bus gooi.

Ik heb om de week stadsdeelkranten. Daar zijn er altijd 5 teveel van. Komt omdat ik op papier die 5 huizen wel zou hebben. 2 adressen zijn echter samengevoegd, 1 heeft geen brievenbus en 2 panden zijn gesloopt. Die hou ik dus over.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_107928053
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:36 schreef V__L_N het volgende:
Die gele kaarten kom ik ook regelmatig tegen. Geen idee waar ze voor zijn. Maar ze zijn terugkerend.

Die gele kaarten scheiden de bundels.
Dus de voorbereider van je wijk zit te suffen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 13 februari 2012 @ 13:52:05 #108
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_107928420
Oh maar dat is ook geen nieuws. Gezien de hoeveelheid fouten (klein en groot)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_107929834
Ik zoek het mailadres van mijn teamcoach, is dit gewoon: p.jannsen@postnl.nl ?
pi_107931019
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef Kadooosh het volgende:
Ik zoek het mailadres van mijn teamcoach, is dit gewoon: p.jannsen@postnl.nl ?
Als je teamcoach inderdaad P. Jannsen heet waarschijnlijk wel. Anders niet.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_107933217
adres van mijn teamcoach is zijn hele naam met een punt. dus piet.jansen@postnl.nl (ze hadden er post.nl van moeten maken imo)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_107937043
1e dag autobedrijf: depots niet leeggehaald en een chauffeur die nauwelijks NL verstaat.
pi_107937467
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef lololo het volgende:
1e dag autobedrijf: depots niet leeggehaald en een chauffeur die nauwelijks NL verstaat.
Fijn+ hè zo'n efficiëntere goedkopere benadering ;)
pi_107940563
Ik verheug me nu al op morgen met het autobedrijf :D
pi_107940719
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:04 schreef Selestha het volgende:

[..]

Fijn+ hè zo'n efficiëntere goedkopere benadering ;)
Ja, enig :')
  maandag 13 februari 2012 @ 19:39:58 #116
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_107941442
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef lololo het volgende:
Buiten dat, hoe bevalt het je?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 13 februari 2012 @ 19:41:38 #117
110987 ErwinRommel
pi_107941506
Gaat morgen weer lachen, gieren, brullen worden. krijg een oude collega van me, een rouwdouwer, die ik opleiding moet geven voor 1 dag op een autobestelling van 6 uur :D
Ik verheug me er nu al op. 2 ouwe knarren in een Renault Kangoo. Lijkt wel die 2 ouwe knarren uit de Muppet-Show :P
pi_107941567
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Buiten dat, hoe bevalt het je?
Buiten dat heb ik nog geen ervaringen met het autobedrijf. 100% negatieve score momenteel ;( .
  maandag 13 februari 2012 @ 19:52:17 #119
110987 ErwinRommel
pi_107941984
quote:
9s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:43 schreef lololo het volgende:

[..]

Buiten dat heb ik nog geen ervaringen met het autobedrijf. 100% negatieve score momenteel ;( .
Zit je in een grote vestiging?
Reken er ook op, er zijn altijd opstartproblemen. Hadden wij in Gorinchem ook.
Zat al bij autobedrijf vanaf het begin (als uitzendkracht) in januarie 2011. Ging ook niet gelijk goed. Nu daar wel.
pi_107942415
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zit je in een grote vestiging?
Reken er ook op, er zijn altijd opstartproblemen. Hadden wij in Gorinchem ook.
Zat al bij autobedrijf vanaf het begin (als uitzendkracht) in januarie 2011. Ging ook niet gelijk goed. Nu daar wel.
Erg groot zelfs. Opstartproblemen had ik ook wel verwacht, alleen dat meteen de eerste dag de depots al niet leeggehaald worden vond ik toch wel een hele grote faal :') . Ik vermoed ook dat de postbussen niet naar de betreffende retailer zijn gebracht overigens, om 2 uur stonden ze er nog iig.
pi_107942477
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Gaat morgen weer lachen, gieren, brullen worden. krijg een oude collega van me, een rouwdouwer, die ik opleiding moet geven voor 1 dag op een autobestelling van 6 uur :D
Ik verheug me er nu al op. 2 ouwe knarren in een Renault Kangoo. Lijkt wel die 2 ouwe knarren uit de Muppet-Show :P

Waldorf? I'm Statler!
pi_107945114
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:58 schreef Kaatjedezoveelste het volgende:
Ik heb hem elke dag, alleen op maandag dan niet.

Daarvoor is het een hele tijd door verschillende mensen gedaan, degene die mij ingewerkt heeft had de wijk zelf maar een maand gelopen, en deed er inderdaad dus ook zo lang over. Overigens wel een ervaren postbode, maar dan zonder vaste wijken.
De laatste vaste bezorger op die wijk is ontslagen omdat hij post dumpte/achterover drukte, en vreemd genoeg, die daarvoor ook...
En daar komt nog bij dat het eigenlijk twee kleine wijkjes zijn die zijn samengevoegd, heel lastig na te gaan dus allemaal.
Ik wacht wel even af, waarschijnlijk word ik inderdaad zelf ook nog wel sneller, en als dat niet gaat lukken moet er misschien een keertje iemand meelopen om te kijken hoe het nou echt zit.
Je postbode+ of teamcoach weet wel wel het aantal uren voor jouw wijk.
  maandag 13 februari 2012 @ 20:57:30 #123
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_107945602
Zo ik vond het lekker rustig afgelopen zaterdag. Slechts drie tassen
post (inclusief huis-aan-huis, twee halfvol), maar had makkelijk in twee
tassen gekund. Luiheid van de voorbereiders! :O

Slechts twee dunne soorten huis-aan-huis, relaxte uurtjes, helaas alleen
van die sneeuw die niemand in mijn wijk weghaalt!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_107946078
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zo ik vond het lekker rustig afgelopen zaterdag. Slechts drie tassen
post (inclusief huis-aan-huis, twee halfvol), maar had makkelijk in twee
tassen gekund. Luiheid van de voorbereiders! :O

Slechts twee dunne soorten huis-aan-huis, relaxte uurtjes, helaas alleen
van die sneeuw die niemand in mijn wijk weghaalt!
Tja je moet er net van houden natuurlijk. De ene keer heb je studenten en die houden graag van bomvolle tassen, zodat ze alles snel kunnen meenemen. De andere keer heb je een oudere vrouw en die is natuurlijk niet blij met 2 tassen van 20 kilo ipv 3 :P
  maandag 13 februari 2012 @ 21:12:37 #125
110987 ErwinRommel
pi_107946435
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:00 schreef lololo het volgende:

[..]

Erg groot zelfs. Opstartproblemen had ik ook wel verwacht, alleen dat meteen de eerste dag de depots al niet leeggehaald worden vond ik toch wel een hele grote faal :') . Ik vermoed ook dat de postbussen niet naar de betreffende retailer zijn gebracht overigens, om 2 uur stonden ze er nog iig.
Ga uit van 1 maand, dan zijn die "opstart" problemen voorbij. Heb het zelf 2 keer mee mogen maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')