Zon, zee en strand?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:08 schreef ZaZoe het volgende:
Zo dat waren de slechte tijden, nu dan maar weer goede tijden
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:08 schreef ZaZoe het volgende:
Zo dat waren de slechte tijden, nu dan maar weer goede tijden
Niet voor niets , er wordt volop geschaatstquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef DonGorgon het volgende:
Al die mensen die dat snie hebben geveegd
Ja, maar is zeer onzeker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:12 schreef Djeez het volgende:
Ze hebben het erover dat het eind volgende week weer gaat vriezen. Zijn die weermodellen al bekend?
ja volgens piet paulusma zn offenbach weerkaarten wel , maar andere weermodellen ondersteunen dit nog niet helemaal, en het valt ook nog niet in de 5 daagse betrouwbare termijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:12 schreef Djeez het volgende:
Ze hebben het erover dat het eind volgende week weer gaat vriezen. Zijn die weermodellen al bekend?
't kan friezen 't kan dooiėnquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:12 schreef Djeez het volgende:
Psiesquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef INViCTuS het volgende:
Ik zie het niet snel weer gebeuren die vorst en al helemaal niet in de mate die we nu hebben. Temperaturen hoogstens s'nachts soms onder nul. Als het echt goed gaat dooien dan ben ik er gelijk klaar mee en wil ik lenteof het 1 of het ander en niet van dat gekwakkel.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik ben ergens ook wel blij dat het bestuur zich niet gek heeft laten maken en onder "druk" het verkeerde (lees gevaarlijke) besluit hadden genomen. Als het volgende week weer wel gaat vriezen, wie weet, komt er toch nog een Elfstedentocht
Nee, het is gewoon over en uit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik ben ergens ook wel blij dat het bestuur zich niet gek heeft laten maken en onder "druk" het verkeerde (lees gevaarlijke) besluit hadden genomen. Als het volgende week weer wel gaat vriezen, wie weet, komt er toch nog een Elfstedentocht
Warm en dreuge met mischien een elfsteden per stepquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef -CRASH- het volgende:
Wat voor een weer zouden we hebben gekregen als die hogedrukgebieden
in de zomer daar zouden liggen
Dan kon je inderdaad over de droge rivieren gaan steppen inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Warm en dreuge met mischien een elfsteden per stepaanvoer over land dus van zee relatief weinig invloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |