Zon, zee en strand?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:08 schreef ZaZoe het volgende:
Zo dat waren de slechte tijden, nu dan maar weer goede tijden
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:08 schreef ZaZoe het volgende:
Zo dat waren de slechte tijden, nu dan maar weer goede tijden
Niet voor niets , er wordt volop geschaatstquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef DonGorgon het volgende:
Al die mensen die dat snie hebben geveegd
Ja, maar is zeer onzeker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:12 schreef Djeez het volgende:
Ze hebben het erover dat het eind volgende week weer gaat vriezen. Zijn die weermodellen al bekend?
ja volgens piet paulusma zn offenbach weerkaarten wel , maar andere weermodellen ondersteunen dit nog niet helemaal, en het valt ook nog niet in de 5 daagse betrouwbare termijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:12 schreef Djeez het volgende:
Ze hebben het erover dat het eind volgende week weer gaat vriezen. Zijn die weermodellen al bekend?
't kan friezen 't kan dooiënquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:12 schreef Djeez het volgende:
Psiesquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef INViCTuS het volgende:
Ik zie het niet snel weer gebeuren die vorst en al helemaal niet in de mate die we nu hebben. Temperaturen hoogstens s'nachts soms onder nul. Als het echt goed gaat dooien dan ben ik er gelijk klaar mee en wil ik lenteof het 1 of het ander en niet van dat gekwakkel.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik ben ergens ook wel blij dat het bestuur zich niet gek heeft laten maken en onder "druk" het verkeerde (lees gevaarlijke) besluit hadden genomen. Als het volgende week weer wel gaat vriezen, wie weet, komt er toch nog een Elfstedentocht
Nee, het is gewoon over en uit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik ben ergens ook wel blij dat het bestuur zich niet gek heeft laten maken en onder "druk" het verkeerde (lees gevaarlijke) besluit hadden genomen. Als het volgende week weer wel gaat vriezen, wie weet, komt er toch nog een Elfstedentocht
Warm en dreuge met mischien een elfsteden per stepquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef -CRASH- het volgende:
Wat voor een weer zouden we hebben gekregen als die hogedrukgebieden
in de zomer daar zouden liggen
Dan kon je inderdaad over de droge rivieren gaan steppen inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Warm en dreuge met mischien een elfsteden per stepaanvoer over land dus van zee relatief weinig invloed.
Idd, ontdooi dan nu mijn goudvissen maar in de vijver ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:25 schreef MaLo het volgende:
Goffer![]()
Kom dan nu maar op met die lente.
nee eerst nog een sneeuw dump a.u.b , gewoon 30 a 40 cm sneeuw ala 2005 en 2009quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:25 schreef MaLo het volgende:
Goffer![]()
Kom dan nu maar op met die lente.
Neen. Geen Elfstedentocht meer, dan ook geen winter meer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
nee eerst nog een sneeuw dump a.u.b , gewoon 30 a 40 cm sneeuw ala 2005 en 2009
daarna mag het lente worden
Ik ben ook wel verbaasd dat ze het voor nu al zo rigoureus hebben afgekapt. Ik dacht echt dat met een paar dagen vorst er misschien nog wel wat mogelijk zou zijn...quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het had makkelijk gekundnu alweer -6 daar in het ZW hoek, bijna overal +10cm en er komen nog wat koude nachten aan, de dooi voor morgen zal amper invloed hebben op het ijs..
Is het zat/zon, metingen 14-18cm overal, toch KON doorgaan maar TE LAAT en dan gaan er mensen boos worden![]()
Ik weet dat we nog niet van de winter af zijn, maar als de temp niet vlot beneden de 0 komt volgende week dan kunnen we het helemaal wel vergeten, want zo snel zal het ijs zeker niet groeien, maart komt al in zicht...ik wacht de pluim wel weer af.
Aan alle mensen die hebben mee geholpen: TOPPIE en als het KON doorgaan, dan euhhh protesteren
lul niet, als er mensen massaal door het ijs zakken heb je een groot probleem..quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het had makkelijk gekundnu alweer -6 daar in het ZW hoek, bijna overal +10cm en er komen nog wat koude nachten aan, de dooi voor morgen zal amper invloed hebben op het ijs..
Is het zat/zon, metingen 14-18cm overal, toch KON doorgaan maar TE LAAT en dan gaan er mensen boos worden![]()
Ik weet dat we nog niet van de winter af zijn, maar als de temp niet vlot beneden de 0 komt volgende week dan kunnen we het helemaal wel vergeten, want zo snel zal het ijs zeker niet groeien, maart komt al in zicht...ik wacht de pluim wel weer af.
Aan alle mensen die hebben mee geholpen: TOPPIE en als het KON doorgaan, dan euhhh protesteren
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
natte klerenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
lul niet, als er mensen massaal door het ijs zakken heb je
Ik denk dat het vandaag nog te vroeg is om te zeggen dat de kans bestaat dat er mensen door het ijs zouden zakken als de tocht zaterdag/zondag gereden zou worden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
lul niet, als er mensen massaal door het ijs zakken heb je een groot probleem..
Die 14 cm gaan we nooit halen, dan moet het op zijn minst 20 graden gaan vriezen en overdag een graad of 10 onder nul.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo is er iig duidelijkheid en om nou op die ene procent af te gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:35 schreef Coelho het volgende:
Inderdaad, waarom op zondag je clubje bij elkaar roepen en het dan op woensdag al weer volledig cancellen? Je had ook kunnen zeggen, het ziet er niet goed uit maar we wachten tot vrijdag om te zien wat het effect van de komende twee nachten vorst is.
Heel het land in rep en roer wat er nu precies ging gebeuren tussen zondag en dinsdag en dan laat je maar lekker niks weten?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:35 schreef Coelho het volgende:
Inderdaad, waarom op zondag je clubje bij elkaar roepen en het dan op woensdag al weer volledig cancellen? Je had ook kunnen zeggen, het ziet er niet goed uit maar we wachten tot vrijdag om te zien wat het effect van de komende twee nachten vorst is.
Kloptquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:43 schreef appelsientje het volgende:
Ik zat ff te denken, maar weet het niet meer zeker.. maar in 1996 ging de elfstedentocht ook net niet door?
Mooi, volgend jaar dus een elfstedentochtquote:
Nee dan zijn ze weer te voorzichtigquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi, volgend jaar dus een elfstedentocht
Inderdaad, van mij hoeft die kou niet meer zoquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef -CRASH- het volgende:
Op naar extreem lenteweer... en een mooie zomer
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |