quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:07 schreef Marie30 het volgende:
Wie is er nu genomineerd? Ik draag jou voor TS, ook al mag ik dat niet, omdat geen mod enzo...
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:12 schreef BrandX het volgende:
TS staat echter genoemd onder de noemer 'overall' dus dit is een verkapt stemmenwintopic
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had er serieus overheen gelezen.
Yvonne
Dacht al zo van hoe de fuck kan ze mij nou overslaan na al dat contact de afgelopen jaren.
Soms droom ik wel eens van Yvonne
Het lijkt me heerlijk haar te zijn. Of een trui van haar. Of haar kleurspoeling.
Yvonne
goed gedaan jongequote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had er serieus overheen gelezen.
Yvonne
Dacht al zo van hoe de fuck kan ze mij nou overslaan na al dat contact de afgelopen jaren.
Soms droom ik wel eens van Yvonne
Het lijkt me heerlijk haar te zijn. Of een trui van haar. Of haar kleurspoeling.
Yvonne
er lezen ook jonge smaatjes mee, die denken weeyow godtje kan mij goed verwennen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Godtje het volgende:
Kan ik uit de nominatielijst alsjeblieft? Bedankt
Het slaat nergens op ook. Ik heb 5 posts in dat forum. Ik kom er nooit.
Deze plaatquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:19 schreef Kroc het volgende:
[..]
er lezen ook jonge smaatjes mee, die denken weeyow godtje kan mij goed verwennen.
Genomineerd in sexquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Godtje het volgende:
is goed krocquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:19 schreef Kroc het volgende:
[..]
er lezen ook jonge smaatjes mee, die denken weeyow godtje kan mij goed verwennen.
Seks in het Nederlands.quote:
Ik weet hoe je seks schrijftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Seks in het Nederlands.
Ik kom er nooit dus ik snap het ook niet. Het moet wel een foutje zijn.
Ik post nog vaker in F&F.
klaag ivon aanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Seks in het Nederlands.
Ik kom er nooit dus ik snap het ook niet. Het moet wel een foutje zijn.
Ik post nog vaker in F&F.
Wat geen afkorting is want het forum heet seksualiteit zonder hoofdletter in het forum, met hoofdletter in de tab.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik weet hoe je seks schrijft... sex is de afkorting van het subforum.
Denk je alles te wete ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat geen afkorting is want het forum heet seksualiteit zonder hoofdletter in het forum, met hoofdletter in de tab.
Al met al een zooitje en allemaal lelijk opgezet.
kben ine jaloers kroc was gewoon zo ff typen funquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:23 schreef Kroc het volgende:
vallah waarom doe je zo jaloers internepper
Is me nooit opgevallen... En jij weet dit omdat je zo vaak in F&F zit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat geen afkorting is want het forum heet seksualiteit zonder hoofdletter in het forum, met hoofdletter in de tab.
je bent erg mattie, nominatie in sex, smaatjes smelten knowhow. Dan doe je zo, kurkdroog gelijk weer. Kans op seks, eindelijk, doe je zo. Darwin award voor deze manquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om op te letten hoef je er niet vaak te zijn. Dat zie je natuurlijk binnen enkele seconde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen... En jij weet dit omdat je zo vaak in F&F zit.
je hebt het fout is wel awar. ik heb het even gecheckt net en voor seksualiteit staat sex in dat roze hokjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok rainman.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om op te letten hoef je er niet vaak te zijn. Dat zie je natuurlijk binnen enkele seconden.
Je mag in mijn posthis kijken hoor. Als ik er 20 posts heb gezet in 2011 dan is het veel en dan waarschijnlijk nog om een relletje mee te pikken.
Ik vind seks wel het meest oninteressante onderwerp om met een vreemde over te praten.
Om de schizofrenie van KLB aan te tonen? Met zijn allen janken om die nominaties en dan neen stemmen...?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:29 schreef 9611Niels het volgende:
Deze mag ook wel in de OP:
Poll: Moeten de luie modjes van KLB users nomineren?
• Ja, graag
• Nee, niet nodig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nou gr.
ik heb ook neen gestemdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Om de schizofrenie van KLB aan te tonen? Met zijn allen janken om die nominaties en dan neen stemmen...?
Tweedracht is het fundament van dit forum.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Om de schizofrenie van KLB aan te tonen? Met zijn allen janken om die nominaties en dan neen stemmen...?
Ik heb nee gestemd omdat ik luiheid begrijp en derhalve de klacht snap.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:34 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Tweedracht is het fundament van dit forum.
Ricko heeft hier al over gesproken. 100% waarheid in die post.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
Yvonne is een lieve jongrijpe vrouw, echter moet ik mijn lieve mede KLB-ers melden dat ik dit niet een award vind waarin wij moeten meedoen. Wij zijn namelijk een elitaire tak. Een soort van Bilderberg groep, als u wil. Ongrijpbaar edoch mysterieus. Hoewel er een paar vlegels zijn die ontzettende inspiratieloze dagboektopiques aanmaken, zijn er gewoon een paar parels die mensen zoals ONZ nimmer zullen begrijpen. ONZ houdt liever van TONG80 grapjens en 9GAG jokes.
Als laatste wil ik melding maken van Mr. Cooper die ons de KLB verkiezingen heeft geschonken dit jaar. Dat vond ik een goede zaak. Immers, wie wil nou naast Paul en Tong80 staan met hun baggertopics? Die winnen alles vanwege de kwantiteit.
Blinde kip, ik heb je zelf genomineerdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
FAAL
De Yvonne Awards
Geen KLBazen selecterenGedoemd te mislukken dus.
Ook maar even in de OP gezet door yvonne want lezen is moeilijk:
FOK! is er voor maar vooral ook door de users, en daarom is de Yvonne award in het leven geroepen. Dit is een crew gejureerd award festijn!
Dus zijn je favoriete mods wat minder aanwezig geweest op je favoriete FOK!Forum onderdeel, dan kan dat kloppen! We zijn druk bezig geweest met het doorkammen van de posts van 2011 en hebben daardoor de beste/leukste/meest opvallende users kunnen selecteren. Na weken zweten, ploeteren, wikken en wegen, zijn de volgende users genomineerd in de volgende categoriën:
Dan moet je de mods van dat onderdeel aan d'r jasje trekken, die hebben je genomineerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Godtje het volgende:
Voor de 6 miljoenste keer,quote:
Waarom? Weet je eik wel wat het is?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:02 schreef Barbapapamama het volgende:
kutzooi heel die yvonne awards
flauwekul ten top afschaffen
Hahhaa, je lijk SwJ wel.. Je neemt het allemaal veel te serieus hier.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor de 6 miljoenste keer,
ik heb niet genomineerd maar de mods:
Dit is een crew gejureerd award festijn!
Dus zijn je favoriete mods wat minder aanwezig geweest op je favoriete FOK!Forum onderdeel, dan kan dat kloppen! We zijn druk bezig geweest met het doorkammen van de posts van 2011 en hebben daardoor de beste/leukste/meest opvallende users kunnen selecteren. Na weken zweten, ploeteren, wikken en wegen, zijn de volgende users genomineerd in de volgende categoriën:
quote:
je bnet de categorien vergete nielsquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:32 schreef 9611Niels het volgende:
nog even voor de duidelijkheid mense
Dit is een crew gejureerd award festijn!
Stoere praat van deze boerse maagdquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:17 schreef ThaTim het volgende:
Ik heb yvonne geneukt en ben niet eens genomineerd.
Tyfus.
Wat doe jij zo laat nog op? Zeker tekenfilms kijken 's nachts hequote:Op woensdag 8 februari 2012 01:26 schreef leeell het volgende:
[..]
Stoere praat van deze boerse maagd
Ziek zijn icm niet kunnen slapen zuigtquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wat doe jij zo laat nog op? Zeker tekenfilms kijken 's nachts he.
Heb meerdere nachtelijke kontenbonksessies met yvonne gehad.
Trolololol.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blinde kip, ik heb je zelf genomineerd![]()
Overall
Tong80, Nibb-it, Bansheeboy, de_boswachter, Leeell, copycat, Costadibalkoni, ETA, hyperviper, ExperimentalFrentalMental, Zakjappannertje, Staal, Ryan3
Nee, je hebt gelijk hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je bent een beetje afwezig de laatste tijd, of heb ik het nu mis?
verkapt ik wil een nominatiepost?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:49 schreef S1nn3rz het volgende:
En iedereen blijft hier maar posten in de hoop dat ze ook een nominatie krijgen
inderdaad, hoe doorzichtig zegquote:
en jij de andere die hier posten ook nietquote:
Nee, jullie zijn gewoon een stelletje op zichzelf geilende kutkneuzen die alles doen om het forum te voorzien van nodeloze onzinposts en verzonnen topicsquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef wise het volgende:
[..]
en jij de andere die hier posten ook niet
Dat klopt. Iets zegt me dat dat een positiefs iets is. En ....zoals Wise zegtquote:
Hypocrisie is je niet bekend?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn gewoon een stelletje op zichzelf geilende kutkneuzen die alles doen om het forum te voorzien van nodeloze onzinposts en verzonnen topics
inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn gewoon een stelletje op zichzelf geilende kutkneuzen die alles doen om het forum te voorzien van nodeloze onzinposts en verzonnen topics
De Yvonne Awardsquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:57 schreef Id_do_her het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien wie genomineerd zijn en zo?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:49 schreef S1nn3rz het volgende:
Daar moet je wel iets meer voor doen dan iets posten in een bedel topicquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:49 schreef S1nn3rz het volgende:
Gatver! Ik háát dat klootjesvolk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ambrosiusquote:
Helaas niet in alle forums.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:26 schreef yvonne het volgende:
Er zijn altijd verkiezingen voor de users, nu kiezen de mods eens.
Je piemel was te klein.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:17 schreef ThaTim het volgende:
Ik heb yvonne geneukt en ben niet eens genomineerd.
Tyfus.
Vraag het aan de desbetreffende mods.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas niet in alle forums.
Sommige Forums hebben maar 2 mods. Is het dan zo moeilijk om een lijstje te maken ?
Ik zal Cynix eens aan zijn slurf trekkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vraag het aan de desbetreffende mods.
Slurfje, het is koud.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal Cynix eens aan zijn slurf trekken
Yvonne is van de taalfouten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gaan er mods nog kiezen???
Kies dan mijn, ik wil Yvonne..!
Ik vind der wel lekker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yvonne is van de taalfouten.
Sorry.
Niet snappen dat tong een FOK! icoon isquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Al die nominaties voor tong80, en helemaal die algemene, geven wel aan hoe serieus je deze verkiezingen moet nemen.
Forumbrede baggeraar waarvan minstens 90% van de topics niet grappig is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet snappen dat tong een FOK! icoon is
Voor velen zoals BrandX is dat toch wel het hoogtepunt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Forumbrede baggeraar waarvan minstens 90% van de topics niet grappig is.
Onterecht FOK!icoon.
forumbrede poster die nooit vloekt, ruziemaakt, trollt, flamed, scheld enz. Hij plaatst veel oneliners, ach ja als dat alles is. Leuke is dat velen daarvan aardig geniaal zijn, maar voor de vele jeugdigen hier niet te snappenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Forumbrede baggeraar waarvan minstens 90% van de topics niet grappig is.
Onterecht FOK!icoon.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Voor velen zoals BrandX is dat toch wel het hoogtepunt.
Niet te snappen? Really? Echt, meen je dit nu serieus? Werkelijk?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
forumbrede poster die nooit vloekt, ruziemaakt, trollt, flamed, scheld enz. Hij plaatst veel oneliners, ach ja als dat alles is. Leuke is dat velen daarvan aardig geniaal zijn, maar voor de vele jeugdigen hier niet te snappen.
Hmm, zou hij met de tt de users op het verkeerde been hebben willen zetten door het topic niet over de eerste keer seks te laten gaan, maar over de eerste keer schaatsen?quote:Ik had gelukkig dubbele ijzertjes onder en schaatste zo weg.
Jullie ?
Ach het zakt wel weg dacht de mod.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Snap sowieso niet echt het doel van dit tweede topic? De klacht is nu wel bekend. En maagd80 kan ook via PM of DM bereikt worden.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Snap sowieso niet echt het doel van dit tweede topic? De klacht is nu wel bekend. En maagd80 kan ook via PM of DM bereikt worden.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Leuke is dat velen daarvan aardig geniaal zijn, maar voor de vele jeugdigen hier niet te snappen.
Welke klacht ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zo mee eens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
forumbrede poster die nooit vloekt, ruziemaakt, trollt, flamed, scheld enz. Hij plaatst veel oneliners, ach ja als dat alles is. Leuke is dat velen daarvan aardig geniaal zijn, maar voor de vele jeugdigen hier niet te snappen.
Dat maakt zijn bagger nog steeds niet geniaal, alles behalve zelfs, en maakt hem ook absoluut geen goede user.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oké, post eens een oneliner die wij jeugdigen - je bent zelf van '92, maar okéquote:
Het gaat er niet om wat jij vindt, maar de moderators van het betreffende forum vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik mis er wel wat ...
ONZ: Monopoly
R&P: zusterclivia
Overall: Id_do_her, Dimens, Stokstaart
Er zitten sowieso wat vreemde nominaties tussen ...
Dat betekent alleen niet dat ik mijn mening niet mag geven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij vindt, maar de moderators van het betreffende forum vinden.
Ik vind 't tamelijk zinloos, maar dat staat inderdaad vrij. Daarnaast in Monopoly crew en dus sowieso uitgesloten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat betekent alleen niet dat ik mijn mening niet mag geven.
Ik vind deze zin genialer dan welke post dan ook uit het oeuvre van tong80, hoe kóm je erop!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:23 schreef BrandX het volgende:
Leuke is dat velen daarvan aardig geniaal zijn, maar voor de vele jeugdigen hier niet te snappen.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind 't tamelijk zinloos, maar dat staat inderdaad vrij. Daarnaast in Monopoly crew en dus sowieso uitgesloten.
Klopt, daarnaast is Mono al een tijdje geen crew meer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Ik dacht alleen mods en (F)A's.
Hij is toch nooit mod geweest?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, daarnaast is Mono al een tijdje geen crew meer.
Nee, maar wel crew (redactiequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij is toch nooit mod geweest?
Een internationale protestdag op mijn verjaardag?![]()
Dat was van korte duur dan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, daarnaast is Mono al een tijdje geen crew meer.
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was van korte duur dan.
En ik dacht dat gehele crew uitgesloten was, my bad.
Het mooiste vind ik nog hoe enorm er gehapt wordtquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vind deze zin genialer dan welke post dan ook uit het oeuvre van tong80, hoe kóm je erop!
IDD LOLOLOL I TROLL Uquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog hoe enorm er gehapt wordt
Lagguuhhhhhhh xD xDquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ohboyquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
Nope, zo hebben wij PiRANiA in de running
Hahahaa ja trollface he hihihi vet cool iksdeequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Neger, ik ben geen crew meerquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind 't tamelijk zinloos, maar dat staat inderdaad vrij. Daarnaast in Monopoly crew en dus sowieso uitgesloten.
Nog een?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:08 schreef Karzai het volgende:
Maar deze award is dus eigenlijk uitgeroepen om Yvonne aan een man te helpen?
Hoe kom je tot deze geweldige gevolgtrekking?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:08 schreef Karzai het volgende:
Maar deze award is dus eigenlijk verzonnen om Yvonne aan een man te helpen?
Omdat je een geweldige vrouw bentquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe kom je tot deze geweldige gevolgtrekking?
Ik ben benieuwd wat daar eerst stondquote:
Hij is maar 5% gewijzigd hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat daar eerst stond![]()
Vertel het ons, Yvonne.
Yvonne hoeft geen vaste man. Het enige wat ze wil zijn regelmatige kontenbonksessies.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe kom je tot deze geweldige gevolgtrekking?
En daar sta ik dan tussen. Bedankt hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Pietverdriet
voor CUL!
Staal
voor overall!
Lavenderr
voor TRU!
Terecht
voor BNW!
Ik post soms in MUZ, ik heb je daar vorige week zelfs nog begroet:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja ik had je kunnen nomineren joipoidoidinges maar je post nooit in muz ...
Ohja en ik ben niet gek
Maar je hebt niks teruggezegd. Dat vind ik wel een beetje gek van je hoor.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik post soms in MUZ, ik heb je daar vorige week zelfs nog begroet:
[..]
Maar je hebt niks teruggezegd. Dat vind ik wel een beetje gek van je hoor.
Overall nog wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik mis er wel wat ...
ONZ: Monopoly
R&P: zusterclivia
Overall: Id_do_her, Dimens, Stokstaart
Er zitten sowieso wat vreemde nominaties tussen ...
*uch* volgende week ergens een uitslag hoop ik *uch*quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:32 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar de uitslag nu.Het is alweer bijna een maand geleden
Gertje heeft dan ook een sprong naar de spot-light gemaakt deze maand!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Jammer dat Gertje-Plongers niet genomineerd is voor 'overall' of op z'n minst voor TTK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |