Voor de 6 miljoenste keer,quote:
Waarom? Weet je eik wel wat het is?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:02 schreef Barbapapamama het volgende:
kutzooi heel die yvonne awards
flauwekul ten top afschaffen
Hahhaa, je lijk SwJ wel.. Je neemt het allemaal veel te serieus hier.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor de 6 miljoenste keer,
ik heb niet genomineerd maar de mods:
Dit is een crew gejureerd award festijn!
Dus zijn je favoriete mods wat minder aanwezig geweest op je favoriete FOK!Forum onderdeel, dan kan dat kloppen! We zijn druk bezig geweest met het doorkammen van de posts van 2011 en hebben daardoor de beste/leukste/meest opvallende users kunnen selecteren. Na weken zweten, ploeteren, wikken en wegen, zijn de volgende users genomineerd in de volgende categoriën:
quote:
je bnet de categorien vergete nielsquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:32 schreef 9611Niels het volgende:
nog even voor de duidelijkheid mense
Dit is een crew gejureerd award festijn!
Dus zijn je favoriete mods wat minder aanwezig geweest op je favoriete FOK!Forum onderdeel, dan kan dat kloppen! We zijn druk bezig geweest met het doorkammen van de posts van 2011 en hebben daardoor de beste/leukste/meest opvallende users kunnen selecteren. Na weken zweten, ploeteren, wikken en wegen, zijn de volgende users genomineerd in de volgende categoriën:
Stoere praat van deze boerse maagdquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:17 schreef ThaTim het volgende:
Ik heb yvonne geneukt en ben niet eens genomineerd.
Tyfus.
Wat doe jij zo laat nog op? Zeker tekenfilms kijken 's nachts hequote:Op woensdag 8 februari 2012 01:26 schreef leeell het volgende:
[..]
Stoere praat van deze boerse maagd
Ziek zijn icm niet kunnen slapen zuigtquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wat doe jij zo laat nog op? Zeker tekenfilms kijken 's nachts he.
Heb meerdere nachtelijke kontenbonksessies met yvonne gehad.
Trolololol.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blinde kip, ik heb je zelf genomineerd![]()
Overall
Tong80, Nibb-it, Bansheeboy, de_boswachter, Leeell, copycat, Costadibalkoni, ETA, hyperviper, ExperimentalFrentalMental, Zakjappannertje, Staal, Ryan3
Nee, je hebt gelijk hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je bent een beetje afwezig de laatste tijd, of heb ik het nu mis?
verkapt ik wil een nominatiepost?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:49 schreef S1nn3rz het volgende:
En iedereen blijft hier maar posten in de hoop dat ze ook een nominatie krijgen
inderdaad, hoe doorzichtig zegquote:
en jij de andere die hier posten ook nietquote:
Nee, jullie zijn gewoon een stelletje op zichzelf geilende kutkneuzen die alles doen om het forum te voorzien van nodeloze onzinposts en verzonnen topicsquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef wise het volgende:
[..]
en jij de andere die hier posten ook niet
Dat klopt. Iets zegt me dat dat een positiefs iets is. En ....zoals Wise zegtquote:
Hypocrisie is je niet bekend?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn gewoon een stelletje op zichzelf geilende kutkneuzen die alles doen om het forum te voorzien van nodeloze onzinposts en verzonnen topics
inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn gewoon een stelletje op zichzelf geilende kutkneuzen die alles doen om het forum te voorzien van nodeloze onzinposts en verzonnen topics
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |