Ach het zakt wel weg dacht de mod.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Snap sowieso niet echt het doel van dit tweede topic? De klacht is nu wel bekend. En maagd80 kan ook via PM of DM bereikt worden.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Snap sowieso niet echt het doel van dit tweede topic? De klacht is nu wel bekend. En maagd80 kan ook via PM of DM bereikt worden.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Leuke is dat velen daarvan aardig geniaal zijn, maar voor de vele jeugdigen hier niet te snappen.
Welke klacht ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zo mee eens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
forumbrede poster die nooit vloekt, ruziemaakt, trollt, flamed, scheld enz. Hij plaatst veel oneliners, ach ja als dat alles is. Leuke is dat velen daarvan aardig geniaal zijn, maar voor de vele jeugdigen hier niet te snappen.
Dat maakt zijn bagger nog steeds niet geniaal, alles behalve zelfs, en maakt hem ook absoluut geen goede user.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
forumbrede poster die nooit vloekt, ruziemaakt, trollt, flamed, scheld enz. Hij plaatst veel oneliners, ach ja als dat alles is. Leuke is dat velen daarvan aardig geniaal zijn, maar voor de vele jeugdigen hier niet te snappen.
Oké, post eens een oneliner die wij jeugdigen - je bent zelf van '92, maar okéquote:
Het gaat er niet om wat jij vindt, maar de moderators van het betreffende forum vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik mis er wel wat ...
ONZ: Monopoly
R&P: zusterclivia
Overall: Id_do_her, Dimens, Stokstaart
Er zitten sowieso wat vreemde nominaties tussen ...
Dat betekent alleen niet dat ik mijn mening niet mag geven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij vindt, maar de moderators van het betreffende forum vinden.
Ik vind 't tamelijk zinloos, maar dat staat inderdaad vrij. Daarnaast in Monopoly crew en dus sowieso uitgesloten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat betekent alleen niet dat ik mijn mening niet mag geven.
Ik vind deze zin genialer dan welke post dan ook uit het oeuvre van tong80, hoe kóm je erop!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:23 schreef BrandX het volgende:
Leuke is dat velen daarvan aardig geniaal zijn, maar voor de vele jeugdigen hier niet te snappen.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind 't tamelijk zinloos, maar dat staat inderdaad vrij. Daarnaast in Monopoly crew en dus sowieso uitgesloten.
Klopt, daarnaast is Mono al een tijdje geen crew meer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Ik dacht alleen mods en (F)A's.
Hij is toch nooit mod geweest?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, daarnaast is Mono al een tijdje geen crew meer.
Nee, maar wel crew (redactiequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij is toch nooit mod geweest?
Een internationale protestdag op mijn verjaardag?![]()
Dat was van korte duur dan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, daarnaast is Mono al een tijdje geen crew meer.
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was van korte duur dan.
En ik dacht dat gehele crew uitgesloten was, my bad.
Het mooiste vind ik nog hoe enorm er gehapt wordtquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vind deze zin genialer dan welke post dan ook uit het oeuvre van tong80, hoe kóm je erop!
IDD LOLOLOL I TROLL Uquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog hoe enorm er gehapt wordt
Lagguuhhhhhhh xD xDquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ohboyquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
Nope, zo hebben wij PiRANiA in de running
Hahahaa ja trollface he hihihi vet cool iksdeequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Neger, ik ben geen crew meerquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind 't tamelijk zinloos, maar dat staat inderdaad vrij. Daarnaast in Monopoly crew en dus sowieso uitgesloten.
Nog een?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:08 schreef Karzai het volgende:
Maar deze award is dus eigenlijk uitgeroepen om Yvonne aan een man te helpen?
Hoe kom je tot deze geweldige gevolgtrekking?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:08 schreef Karzai het volgende:
Maar deze award is dus eigenlijk verzonnen om Yvonne aan een man te helpen?
Omdat je een geweldige vrouw bentquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe kom je tot deze geweldige gevolgtrekking?
Ik ben benieuwd wat daar eerst stondquote:
Hij is maar 5% gewijzigd hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat daar eerst stond![]()
Vertel het ons, Yvonne.
Yvonne hoeft geen vaste man. Het enige wat ze wil zijn regelmatige kontenbonksessies.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe kom je tot deze geweldige gevolgtrekking?
En daar sta ik dan tussen. Bedankt hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Pietverdriet
voor CUL!
Staal
voor overall!
Lavenderr
voor TRU!
Terecht
voor BNW!
Ik post soms in MUZ, ik heb je daar vorige week zelfs nog begroet:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja ik had je kunnen nomineren joipoidoidinges maar je post nooit in muz ...
Ohja en ik ben niet gek
Maar je hebt niks teruggezegd. Dat vind ik wel een beetje gek van je hoor.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik post soms in MUZ, ik heb je daar vorige week zelfs nog begroet:
[..]
Maar je hebt niks teruggezegd. Dat vind ik wel een beetje gek van je hoor.
Overall nog wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik mis er wel wat ...
ONZ: Monopoly
R&P: zusterclivia
Overall: Id_do_her, Dimens, Stokstaart
Er zitten sowieso wat vreemde nominaties tussen ...
*uch* volgende week ergens een uitslag hoop ik *uch*quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:32 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar de uitslag nu.Het is alweer bijna een maand geleden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |