De Yvonne Awardsquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:57 schreef Id_do_her het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien wie genomineerd zijn en zo?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:49 schreef S1nn3rz het volgende:
En iedereen blijft hier maar posten in de hoop dat ze ook een nominatie krijgen
Daar moet je wel iets meer voor doen dan iets posten in een bedel topicquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:49 schreef S1nn3rz het volgende:
En iedereen blijft hier maar posten in de hoop dat ze ook een nominatie krijgen
Gatver! Ik háát dat klootjesvolk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn gewoon een stelletje op zichzelf geilende kutkneuzen die alles doen om het forum te voorzien van nodeloze onzinposts en verzonnen topics
Ambrosiusquote:
Helaas niet in alle forums.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:26 schreef yvonne het volgende:
Er zijn altijd verkiezingen voor de users, nu kiezen de mods eens.
Je piemel was te klein.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:17 schreef ThaTim het volgende:
Ik heb yvonne geneukt en ben niet eens genomineerd.
Tyfus.
Vraag het aan de desbetreffende mods.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas niet in alle forums.
Sommige Forums hebben maar 2 mods. Is het dan zo moeilijk om een lijstje te maken ?
Ik zal Cynix eens aan zijn slurf trekkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vraag het aan de desbetreffende mods.
Slurfje, het is koud.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal Cynix eens aan zijn slurf trekken
Yvonne is van de taalfouten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gaan er mods nog kiezen???
Kies dan mijn, ik wil Yvonne..!
Ik vind der wel lekker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yvonne is van de taalfouten.
Sorry.
Niet snappen dat tong een FOK! icoon isquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Al die nominaties voor tong80, en helemaal die algemene, geven wel aan hoe serieus je deze verkiezingen moet nemen.
Forumbrede baggeraar waarvan minstens 90% van de topics niet grappig is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet snappen dat tong een FOK! icoon is
Voor velen zoals BrandX is dat toch wel het hoogtepunt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Forumbrede baggeraar waarvan minstens 90% van de topics niet grappig is.
Onterecht FOK!icoon.
forumbrede poster die nooit vloekt, ruziemaakt, trollt, flamed, scheld enz. Hij plaatst veel oneliners, ach ja als dat alles is. Leuke is dat velen daarvan aardig geniaal zijn, maar voor de vele jeugdigen hier niet te snappenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Forumbrede baggeraar waarvan minstens 90% van de topics niet grappig is.
Onterecht FOK!icoon.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Voor velen zoals BrandX is dat toch wel het hoogtepunt.
Niet te snappen? Really? Echt, meen je dit nu serieus? Werkelijk?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
forumbrede poster die nooit vloekt, ruziemaakt, trollt, flamed, scheld enz. Hij plaatst veel oneliners, ach ja als dat alles is. Leuke is dat velen daarvan aardig geniaal zijn, maar voor de vele jeugdigen hier niet te snappen.
Hmm, zou hij met de tt de users op het verkeerde been hebben willen zetten door het topic niet over de eerste keer seks te laten gaan, maar over de eerste keer schaatsen?quote:Ik had gelukkig dubbele ijzertjes onder en schaatste zo weg.
Jullie ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |