Ik ben zelf de voorspoelerquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarvoor heb ze het voorspoelprogramma op de afwasmachine.
Met Rob Geus?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Niet echt gerelateerd aan het programma, maar Hoe schoon is jouw huis komt ook weer terug
Hmm... was toch met 2 van die dames?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zelf de voorspoelerEn de afwasser en de afdroger.
[..]
Met Rob Geus?
Gelukkig had ie toch nog wat waardevols. Wat moet je in Godsnaam met al die Metro's? Weet hij ook dat je die op PDF kan downloaden tegenwoordig?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
1 plaat en de tijdschriften weg, mooie ruil toch.
Haha zijn seksboekjes.
Met die rotte houten vloer in de keuken zou het vuur gelijk doven (even een grap van die biker van 2 weken geleden lenen).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef trovey het volgende:
Al dat papier, hopelijk breekt daar nooit brand uit.
Nee, hij is fan van Frans Bauer.quote:
En bij John Williams en zijn hulpprogramma's is het garantie tot aan de deur. Dat doet Peter gelukkig wel iets beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef Honeymooner het volgende:
Hoorde wel op de radio laatst dat Peter van der Vorst zei dat mensen nog intensieve nazorg kregen..
dat is voor mij hetzelfdequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, hij is fan van Frans Bauer.
Het is toch het het utigewerkte format dat van belang is, en niet de presentator. Peter neemt dit echt niet gewoon op zich uit naastenliefde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
En bij John Williams en zijn hulpprogramma's is het garantie tot aan de deur. Dat doet Peter gelukkig wel iets beter.
Joan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
ZometeenIk switch heen en weer tussen dit en Joan.
Ook kwaliteit, ik keek net nog DWDD (alhoewel, kwaliteit...).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Karina, jij kijkt ook alle troep op televisie.
Die van gisteren was wel leuk! Was het nu wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook kwaliteit, ik keek net nog DWDD (alhoewel, kwaliteit...).
Nou leuk, een of andere idiote theatershow van MM, vreselijk. En een item over virussen, dat vond ik wel interessant.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die van gisteren was wel leuk! Was het nu wat?
ja die.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, dat in elkaar geplakte virus waarvan de resultaten onder de ban-hammer kwamen?
oh wat leuk! Ik hou dat topic ook in de gaten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
NSF finaliste Joan Franka op FOK! dinsdagavond 21 februari
Songfestival Joan
jaquote:
Ja, maar ik ga er van uit dat ze wel toestemming moet geven voor uitzending. Maar goed als je zo voor het blok wordt gezet, is dat lastig.quote:
Dat is al alle afleveringen zo.quote:
Ze hebben maar weinig keus als de druk zo groot is. En ze zijn toch al zwak.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga er van uit dat ze wel toestemming moet geven voor uitzending. Maar goed als je zo voor het blok wordt gezet, is dat lastig.
Ik zie het pas voor de 2e keer, de vorige keer vond ik tenenkrommend beschamend, zoals die man onder druk werd gezet en bejegend door die organisatie-troel.quote:
Idd, wat een enorm kutwijf zegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef Disana het volgende:
Ik vind die 'professional organizer' toch wel zo'n kenau.
Ik wil niet eens een werkster om die reden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef Ole het volgende:
Ik vind het ook naar als mensen aan mijn spullen zitten of mijn rotzooi opruimen. Alleen mijn werkster mag dat.
toen ik in het gips zat moest ik wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil niet eens een werkster om die reden. Toen
Dat geschreeuw helpt ook niet echt
Ik ken ook iemand die de zolder vol heeft staan met kranten. Hij kan niks weggooien zonder het te hebben gelezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Wat is dat toch met kranten dat mensen die willen bewaren?
Ik heb eerder het tegenovergestelde ehhhh waar is dat gebleven ohh wacht is al weg gegooidquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die de zolder vol heeft staan met kranten. Hij kan niks weggooien zonder het te hebben gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |