jaquote:
Ja, maar ik ga er van uit dat ze wel toestemming moet geven voor uitzending. Maar goed als je zo voor het blok wordt gezet, is dat lastig.quote:
Dat is al alle afleveringen zo.quote:
Ze hebben maar weinig keus als de druk zo groot is. En ze zijn toch al zwak.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga er van uit dat ze wel toestemming moet geven voor uitzending. Maar goed als je zo voor het blok wordt gezet, is dat lastig.
Ik zie het pas voor de 2e keer, de vorige keer vond ik tenenkrommend beschamend, zoals die man onder druk werd gezet en bejegend door die organisatie-troel.quote:
Idd, wat een enorm kutwijf zegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef Disana het volgende:
Ik vind die 'professional organizer' toch wel zo'n kenau.
Ik wil niet eens een werkster om die reden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef Ole het volgende:
Ik vind het ook naar als mensen aan mijn spullen zitten of mijn rotzooi opruimen. Alleen mijn werkster mag dat.
toen ik in het gips zat moest ik wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil niet eens een werkster om die reden. Toen
Dat geschreeuw helpt ook niet echt
Ik ken ook iemand die de zolder vol heeft staan met kranten. Hij kan niks weggooien zonder het te hebben gelezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Wat is dat toch met kranten dat mensen die willen bewaren?
Ik heb eerder het tegenovergestelde ehhhh waar is dat gebleven ohh wacht is al weg gegooidquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die de zolder vol heeft staan met kranten. Hij kan niks weggooien zonder het te hebben gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |