Waarschijnlijk niet maar dit heeft hem ook 17 jaar gekost dus kunnen ze over 17 jaar de terugblik laten zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
En ze denken dus echt dat het probleem is opgelost.
dat vermoed ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Hij heeft de dood van zijn moeder gewoon nooit kunnen verwerken.
Nee, die staat NOG vol.quote:
Ik moet nog afwassenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef trovey het volgende:
Ii moet trouwens ook de werkkamer maar eens gaan opruimen.![]()
Dat doe ik altijd kort na het eten.quote:
Een black hole....net als in de keuken.quote:
Ik wanneer ik door m'n borden en glazen ben.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd kort na het eten.
Ik zap juist naar het voetbal nuquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijf nog ff zitten hierboven met uitstel van executie
voetbal jeweetss
Ja, dat ken ik van iemand anders.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik wanneer ik door m'n borden en glazen ben.
Ik zit bij Opsporing gezocht...niet eigen keuze trouwens.quote:
ik heb deze al gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijf nog ff zitten hierboven met uitstel van executie
voetbal jeweetss
Dat snap ik maar was benieuwd of er hier ook geen van zulke types zijn die in de anonimiteit van fok wel wat foto's van hun woonhuis durven te plaatsen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:07 schreef Karina het volgende:
Op vrijdag, voordat ik heb schoongemaakt/opgeruimd is het wel een rommel, maar niet zo dat er stapels kranten door het hele huis liggen.
Als het zo ver is als bij de mensen in dit programma, dan ben je ver heen hoor. Dan ben je niet zomaar een sloddervos.
Ik kan best een rommelkont zijn en zeker mensen die alles alfabetisch in de kastjes hebben staan zullen hier gillend wegrennenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar was benieuwd of er hier ook geen van zulke types zijn die in de anonimiteit van fok wel wat foto's van hun woonhuis durven te plaatsen.
Ik neem zonder meer aan dat RTL wat te maken heeft met die keuken...lijkt me inderdaad sterk dat iemand die zo reageert op het leegruimen van een huis dat zo even regelt terwijl hij in de uitzending wanhopig probeert om de oude keuken te "beschermen".quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Dit zijn gewoon psychische patienten die voor de kijkcijfers worden uitgebuit.
In elke aflevering is de hoofdpersoon volledig de draad kwijt en in paniek omdat er aan zijn spullen gezeten wordt.
Vrienden/familie zetten de persoon onder druk om vooral mee te doen.
Gisteren was het eerste wat de hoofdpersoon zei: Ik doe niet mee en dan toch laten overhalen.
Ik had zwaar medelijden met die man hoe hij te kijk gezet werd.
Ik geloof ook niets van dat keuken verhaal. Hoe kan er binnen 2 weken een gloednieuwe keuken geregeld zijn door de hoofdpersoon. Toch stiekum stukje sponsoring van rtl?
Ja. Koot en Bie hadden hier wel raad mee geweten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef Bluezz het volgende:
Krijg jij ook jeuk van die psychologe en opruimcoach tong?
Heej, dat doet m'n vriend ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik wanneer ik door m'n borden en glazen ben.
Altijd wel eerst afspoelen, deed ik ook toen ik nog niet samenwoonde. Dan blijven er geen etensresten staan, maar moet het wel nog afgewassen worden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef Karina het volgende:
Dat zou ik ECHT niet kunnen, de afwas een paar dagen laten staan, gadverdamme. En daarna is het NOG lastiger om het schoon te krijgen.
Daarvoor heb ze het voorspoelprogramma op de afwasmachine.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef Karina het volgende:
Dat zou ik ECHT niet kunnen, de afwas een paar dagen laten staan, gadverdamme. En daarna is het NOG lastiger om het schoon te krijgen.
Afwas is hier altijd binnen de kortste keren weg na het eten, wel zo prettig met een open keuken en katten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef Karina het volgende:
Ik ben zelf de voorspoelerquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarvoor heb ze het voorspoelprogramma op de afwasmachine.
Met Rob Geus?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Niet echt gerelateerd aan het programma, maar Hoe schoon is jouw huis komt ook weer terug
Hmm... was toch met 2 van die dames?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zelf de voorspoelerEn de afwasser en de afdroger.
[..]
Met Rob Geus?
Gelukkig had ie toch nog wat waardevols. Wat moet je in Godsnaam met al die Metro's? Weet hij ook dat je die op PDF kan downloaden tegenwoordig?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
1 plaat en de tijdschriften weg, mooie ruil toch.
Haha zijn seksboekjes.
Met die rotte houten vloer in de keuken zou het vuur gelijk doven (even een grap van die biker van 2 weken geleden lenen).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef trovey het volgende:
Al dat papier, hopelijk breekt daar nooit brand uit.
Nee, hij is fan van Frans Bauer.quote:
En bij John Williams en zijn hulpprogramma's is het garantie tot aan de deur. Dat doet Peter gelukkig wel iets beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef Honeymooner het volgende:
Hoorde wel op de radio laatst dat Peter van der Vorst zei dat mensen nog intensieve nazorg kregen..
dat is voor mij hetzelfdequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, hij is fan van Frans Bauer.
Het is toch het het utigewerkte format dat van belang is, en niet de presentator. Peter neemt dit echt niet gewoon op zich uit naastenliefde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
En bij John Williams en zijn hulpprogramma's is het garantie tot aan de deur. Dat doet Peter gelukkig wel iets beter.
Joan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
ZometeenIk switch heen en weer tussen dit en Joan.
Ook kwaliteit, ik keek net nog DWDD (alhoewel, kwaliteit...).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Karina, jij kijkt ook alle troep op televisie.
Die van gisteren was wel leuk! Was het nu wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook kwaliteit, ik keek net nog DWDD (alhoewel, kwaliteit...).
Nou leuk, een of andere idiote theatershow van MM, vreselijk. En een item over virussen, dat vond ik wel interessant.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die van gisteren was wel leuk! Was het nu wat?
ja die.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, dat in elkaar geplakte virus waarvan de resultaten onder de ban-hammer kwamen?
oh wat leuk! Ik hou dat topic ook in de gaten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
NSF finaliste Joan Franka op FOK! dinsdagavond 21 februari
Songfestival Joan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |