1 plaat en de tijdschriften weg, mooie ruil toch.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Krijgt ie dus nog meer troep aangesmeerd...
Haha ja begint het weer opnieuwquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Krijgt ie dus nog meer troep aangesmeerd...
Psychologie van de koude grond, maar er zou zo een kern van waarheid in kunnen zitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
Hij ziet in Marianne Weber zijn moeder terug. Vandaar zijn fascinatie en dat ie naar haar luistert.
Godsvermogen aan rotzooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef tong80 het volgende:
'Er staat voor een godsvermogen in de keuken'
Nee joh, hij bewaart ze voor de interviews die erin staan van Mar en Fransiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
1 plaat en de tijdschriften weg, mooie ruil toch.
Haha zijn seksboekjes.
Ik HOOP dat het inderdaad interviews met die twee warenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee joh, hij bewaart ze voor de interviews die erin staan van Mar en Fransie
Ik heb ook al een vermoeden van de inhoud van de badkamerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik HOOP dat het inderdaad interviews met die twee waren
Hij laat friekje weer de overhandquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef Disana het volgende:
Hij raakt helemaal in paniek van al die mensen om hem heen.
met de passie als kookboek vermoed ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of en hoe hij kookte...
die vieze pleister om zn vinger ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het trouwens een beetje engig hoe hij met Webert omging, kus plat op de bek, steeds maar aanraken... ieww
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die pleister op de vinger is ook verdacht!
Daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die vieze pleister om zn vinger ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |