SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef alors het volgende:
VanavondHet leest zelfs saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef alors het volgende:
VanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Hij wist niet dat zij nog niet wisten van Chris, dat was het meer, toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:33 schreef vencodark het volgende:
Wat is dat voor rare dokter, die niet in de gaten had dat Nancy dood is? Beetje lomp iemand.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wist niet dat zij nog niet wisten van Chris, dat was het meer, toch?
Anders was het niet lomp geweest.
Katie en Nancy zijn vriendinnen! Afgelopen jaren ging Katie altijd naarquote:Op woensdag 8 februari 2012 04:26 schreef rosalinde93 het volgende:
John Dixon![]()
![]()
Maar ik snap die link tussen Katie en Nancy niet zo. Ze doet net of het haar oma is die is overleden, of ik heb iets gemist ofzo.
Nee, ik begreep de verwarring ook wel maar als je in zo'n situatie komt, dan mag je er toch niet direct vanuit gaan dat ze zo droevig (en zwart gekleed) om Chris zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wist niet dat zij nog niet wisten van Chris, dat was het meer, toch?
Anders was het niet lomp geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ik vind het ook niks aan, Katie was met Brad echt 10 keer leuker. Dit stel is echt de belichaming van burgerlijkheid en bemoeizuchtquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef vencodark het volgende:
Chris en Katie...Vreselijk stel en ze interesseren mij ook niet. Katie doet alsof ze eeuwig met Chris gaat doorbrengen terwijl ze amper met hem samen is. Overdreven gedoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Chris toch verschrikkelijk smerig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook de hele tijd zuchten en steunen.![]()
Het is nu As Chris' World Turns.![]()
Noah is een eikel.
En Chris ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Chris toch verschrikkelijk smerig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook de hele tijd zuchten en steunen.![]()
Het is nu As Chris' World Turns.![]()
Noah is een eikel.
En Chris ...Ik zit net 3 minuten te kijken en baal alweer van deze aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is volgende week afgelopen toch? Ik heb volgende week bijzonder weinig tijd om te kijken, ik geloof niet dat ik het spijtig vind. Ik wil de laatste aflevering nog wel zien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah meer mensen die alleen hen nog aan hebben omdat ze al zolang kijken en je toch de laatste niet wilt missen.
En ondertussen iets anders gaan doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Exact.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef DarkElf het volgende:
Ah meer mensen die alleen hen nog aan hebben omdat ze al zolang kijken en je toch de laatste niet wilt missen.
En ondertussen iets anders gaan doen![]()
![]()
Ik geloof het tussen Kate en Chris ook geloof niet. Katie en Jack, ja. Katie en Brad, zeker! Maar dit...hoe kunnen ze dit zo mis-casten? Totaal geen chemie.![]()
Ik heb zo geen zin om de hele tijd tegen die smerige, walgelijke, afstotelijke rotkop van Chris aan te moeten kijken en al helemaal niet in close-up.
En hem voorrang geven op de donorlijst? Je gaat een alcoholist toch ook geen voorrang geven als hij een donorlever nodig heeft?![]()
En Luke is ook enorm irritant.
Denken dat hij het beter weet dan een chirurg en telkens weer achter Noah aan lopen en het steeds over Noah hebben ... Reid verdient beter.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
In een ideale wereld krijgt niemand voorrang maar kijken ze gewoon wie bij het beschikbare orgaan past. Natuurlijk zal er in t fantastische oakdale binnen 2 dagen ineens een hart beschikbaar zijn voor die sukkel.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Aan de stukjes in de MIKRO gids van volgende week te lezen, gaan ze het nu echt in mega-sneltreinvaart afraffelen allemaal......![]()
Wat een domper op jarenlang kijkplezier.."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Ja!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef DarkElf het volgende:
En ondertussen iets anders gaan doenIk zeg steevast binnen 5 minuten 'wat een kutaflevering'. Dan zegt mijn zoon 'mag hij over dan?'. Dan zeg ik 'nee', en ga ik alvast beginnen met koken, heen en weer lopend tussen keuken en woonkamer. 'Mag hij nou over dan mam?' 'Neehee!'
En dan 5 minuten voor het einde 'ja zet maar over, wat een kutaflevering'![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja!Ik zeg steevast binnen 5 minuten 'wat een kutaflevering'. Dan zegt mijn zoon 'mag hij over dan?'. Dan zeg ik 'nee', en ga ik alvast beginnen met koken, heen en weer lopend tussen keuken en woonkamer. 'Mag hij nou over dan mam?' 'Neehee!'
En dan 5 minuten voor het einde 'ja zet maar over, wat een kutaflevering'
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Vanavond weer een Chrisaflevering. Gadver.There's a lesson that you always have to learn
Twee afleveringen gaat het al alleen maar om zeikwijf Katie en Chris. Het laatste kwartier heb ik niet eens meer af gekeken.
En zo te lezen aan de post van Madame_Paon kan ik morgenmiddag mn tijd beter besteden.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Je kunt je natuurlijk ergeren, maar ik denk dat het voor het gehele plaatje toch wel leuk/verstandig is om naar het hele verhaal te kijken. Geeft meer achtergrondinformatie en een degelijke context.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Dat er aandacht wordt besteed aan Katie en Chris is normaliter niet zo'n probleem (wel saai maar te pruimen) maar twee afleveringen lang (!) die alleen maar om die twee gaan zonder afwisseling met andere andere acteurs en hun verhaallijnen gaat gewoon te ver.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Ik vond het wel mooi hoe ze afscheid nemen van Nancy en daarmee van Helen Wagner. En Nancy deed ooit alsof zij de schrijfster was van het boek dat Katie had geschreven, Oakdale Confidential.
Ik kreeg weer neiging om Kim te slaan, wat is dat mens toch moralistisch en veroordelend.![]()
NEEEEEEEE GODVERDOMME.![]()
![]()
![]()
![]()
There's a lesson that you always have to learn
Ook voor mij een generatie afsluiting, ik keek met mijn moeder, later keek ik met mijn dochter en nu is het bijna over.
De hele verhalenlijn ben ik allang kwijt maar toch het is ATWT hè
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
sinds wanneer weet een advocaat en een politie agente eerder dan de behandelend arts dat er een donorhart is?![]()
![]()
Die Kim was in de herhaling van vanmorgen echt vreselijk irritant. Ze heeft ook een irritant hoofd, net een lijk wat al een keer opnieuw opgestaan is.
Oh en misschien ben ik wat naïef maar ik vind het vrij sterk dat Chris voorrang zou krijgen op een hart omdat hij tenslotte connecties heeft...neem aan dat in het echte leven mensen gewoon op wachtlijst geordend zijn?![]()
jazeker, echter als er iemand plotseling zo ziek blijkt dat alleen een transplantatie zou helpen, en zieker blijkt dan nr 1 op de lijst, wordt die nieuwe nr 1, en de oude nr2. Net zoiets als bij de eerste hulp, de laatste die binnenkomt wordt soms als 1e geholpen![]()
Hmm...maar hij heeft zelf gefaald. Laat hm dan maar doodgaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:17 schreef scrub_nurse het volgende:
jazeker, echter als er iemand plotseling zo ziek blijkt dat alleen een transplantatie zou helpen, en zieker blijkt dan nr 1 op de lijst, wordt die nieuwe nr 1, en de oude nr2. Net zoiets als bij de eerste hulp, de laatste die binnenkomt wordt soms als 1e geholpen![]()
![]()
maar dan wel heel, heel dramatisch!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hmm...maar hij heeft zelf gefaald. Laat hm dan maar doodgaan.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Precies, ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:42 schreef Axia het volgende:
Aangezien dit de laatste loodjes zijn, ben ik al afscheid aan het nemen.![]()
[emostatus] Is toch iets dat 17 jaar onderdeel van m'n leven is geweest en een soort familie is geworden
(zag ze vaker dan menig familielid) Uiteindelijk went het wel, maar niet meer wekelijks Henry, Jack en Carly,
Luke, of als de oude Lily er nog zou zijn geweest, Holden en Lily en ze niet meer verder zou zien "groeien",
in leeftijd en in verhaallijnen, is een rare gedachte[emostatus]
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!![]()
Juist jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hmm...maar hij heeft zelf gefaald. Laat hm dan maar doodgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris: "It feels like I've been hit by a truck."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door NouMooiNiet op 10-02-2012 14:12:43 ]"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Irritant dat Casey en Ally weer willen trouwen. Half jaar ervoor ging de bruiloft niet door en nu doen ze weer alsof hen niets in de weg staat. Kunnen die lui niet gewoon paar jaar dikke verkering hebben?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Juist jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris: "It feels like I've been hit by a truck."In any way.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij de scènes met Chris zet ik het geluid tegenwoordig uit. Ik vind alles aan hem walgelijk, ook hoe hij praat.
Dat een man zo afstotelijk kan zijn ....There's a lesson that you always have to learn
Bizar ja. Hij doet me aan Gordon Ramsey denken. Snap niet wat Katie erin ziet. Brad was gewoon een lekker ding!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij de scènes met Chris zet ik het geluid tegenwoordig uit. Ik vind alles aan hem walgelijk, ook hoe hij praat.
Dat een man zo afstotelijk kan zijn ....Maar Chris...
![]()
![]()
Voor t eerst dat ik echt zie dat babs oud is. Toen ze met Katie zat te praten had ze van die oude vrouwenrimpels om haar mond.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Brad had een lekker lichaam, maar ik vond die kop erop nou ook weer niet al te lekker hoor! Maar ben het met iedereen eens dat Crhis wel echt een dieptepunt is!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bizar ja. Hij doet me aan Gordon Ramsey denken. Snap niet wat Katie erin ziet. Brad was gewoon een lekker ding!Maar Chris...
![]()
Ik smolt er zelf ook niet van maar Brad vond ik er wel leuk uitzien. Leuke vent gewoon! En in Katies ogen kon ik precies begrijpen dat ze hem lekker vond.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:46 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Brad had een lekker lichaam, maar ik vond die kop erop nou ook weer niet al te lekker hoor! Maar ben het met iedereen eens dat Crhis wel echt een dieptepunt is!![]()
![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:45 schreef Greys het volgende:
Het is zo gruwelijk ongeloofwaardig allemaal dit, met dat hart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Not bad.![]()
![]()
Daniel Cosgrove:![]()
![]()
x100049420205005
Is die eerste mike?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Not bad.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
x100049420205005
![]()
Nee, de vorige Chris: Dylan Bruce.quote:
Deze Chris (Daniel Cosgrove) zou niet eens Chris mogen heten.There's a lesson that you always have to learn
Oh jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, de vorige Chris: Dylan Bruce.
Deze Chris (Daniel Cosgrove) zou niet eens Chris mogen heten.nou idd dat is een lekker ding, ik keek toen wel al wist het ff niet meer
![]()
![]()
en ik voeg toe: mark collierquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Not bad.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
x100049420205005
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Ze was daar dan ook al 57.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:43 schreef DarkElf het volgende:
Voor t eerst dat ik echt zie dat babs oud is. Toen ze met Katie zat te praten had ze van die oude vrouwenrimpels om haar mond.
Hij speelt toch in Van Wilder ??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, de vorige Chris: Dylan Bruce.
Deze Chris (Daniel Cosgrove) zou niet eens Chris mogen heten.Herinner me een scene van die film over laxeermiddel en een broodje met een heel apart smeerseltje erop
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Daniel Cosgrove filmography: 2002: Van Wilder as Richard Baggquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hij speelt toch in Van Wilder ??Herinner me een scene van die film over laxeermiddel en een broodje met een heel apart smeerseltje erop
Je hebt nog gelijk ook ... gelukkig kan ik me die scène niet meer herinneren ....There's a lesson that you always have to learn
Ahahaha zijn hoofd kwam me al zo bekend voorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daniel Cosgrove filmography: 2002: Van Wilder as Richard Bagg
Je hebt nog gelijk ook ... gelukkig kan ik me die scène niet meer herinneren ....Heb me kapotgelachen bij die film
![]()
Oh en OT:
Reid![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ik ga echt niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
"Je verdient dit hart net zoveel als anderen. Nog meer zelfs."
Absoluut niet. Wat een enorme bullshit.
Die kneus heeft er alles aan gedaan om z'n hart te vernielen. Als hij zo graag dood wilde, hadden ze hém voor de trein moeten gooien.
Er wordt ook echt gedaan alsof Katie en Chris zielsverwanten zijn. Ze hebben net een maand een relatie.
Katie is ook veel te knap voor dat afzichtelijke schepsel.
En dan proberen ze het mooi in beeld te brengen.
Walgelijke kutverhaallijn.
Ik mis een kots-PI.There's a lesson that you always have to learn
Ik heb mezelf dit ook al vaak afgevraagd. B&B mag echt van de buis af, ATWT had wat mij betreft nog wel jaren door mogen gaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:32 schreef sjampoeh het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom the bold![]()
wel gewoon door kan gaan, dat is pas een flutsoap
![]()
![]()
dan toch wel met andere schrijvers, mag ik hopen. Zoals ze nu bezig zijn, ben ik echt blij dat het volgende week is afgelopen. Echtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf dit ook al vaak afgevraagd. B&B mag echt van de buis af, ATWT had wat mij betreft nog wel jaren door mogen gaan...
En verder: Reid
Van het weekend maar eens een ATWT marathon houden, heb het niet meer gezien nadat Chrisaan Katie vertelde dat hij ziek is.
![]()
Helemaal mee eens. Verschrikkelijk hoe ze daar zo mee overdrijven. Katie en Chris passen gewoon niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
"Je verdient dit hart net zoveel als anderen. Nog meer zelfs."
Absoluut niet. Wat een enorme bullshit.
Die kneus heeft er alles aan gedaan om z'n hart te vernielen. Als hij zo graag dood wilde, hadden ze hém voor de trein moeten gooien.
Er wordt ook echt gedaan alsof Katie en Chris zielsverwanten zijn. Ze hebben net een maand een relatie.
Katie is ook veel te knap voor dat afzichtelijke schepsel.
En dan proberen ze het mooi in beeld te brengen.
Walgelijke kutverhaallijn.
Ik mis een kots-PI.
Ze vonden natuurlijk dat arme Katie niet alleen moest blijven dus laten ze haar verliefd worden op de eerste beste (beschikbare) sukkel. Het is afgeraffeld en ik weet eigenlijk niet waarom ik nu nog wil weten hoe het einde zal zijn. Voor mij hebben ze het met deze verhaallijn (en dat van Reid) compleet verpest.![]()
![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe "Amerika" heeft gereageerd op de verhaallijn van de laatste weken ATWT.
Weet iemand een forum ofzo waar mensen bij elkaar komen om te klagen net zoals wij dat hier doen?
dat zou ik ook wel eens willen weten, maar weet iemand al wat er voor in de plaats terug komt op tv nu atwt stopt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe "Amerika" heeft gereageerd op de verhaallijn van de laatste weken ATWT.
Weet iemand een forum ofzo waar mensen bij elkaar komen om te klagen net zoals wij dat hier doen?![]()
Hier wat links naar discussies in de VS, daar is de kritiek ook niet mals hoor.
http://boards.soapoperane(...)0-discussion-thread/
http://boards.soapoperane(...)ust-2010-discussion/
http://boards.soapoperane(...)ut-killing-reid-off/know'm sayin?
word? word.![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:03 schreef alors het volgende:
Hier wat links naar discussies in de VS, daar is de kritiek ook niet mals hoor.
http://boards.soapoperane(...)ust-2010-discussion/
http://boards.soapoperane(...)ut-killing-reid-off/
and I quote:En zo is het. Belachelijk!quote:I don't care what she (Passanante) says, it's no coincidence Luke ended up alone and miserable, Noah left town and Reid died. Yet all the hetrosexual couples got an actual happy ending, no one miserable.quote:Reid was, at least initially, an interesting character, and it's not thrilling to me that he needed to be killed off for manufactured drama over a character who never had much purpose, aside from being yet another of Katie's soulmates."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Ik heb nog helemaal niet gezien dat:Heb ik een aflevering gemist of komt dat maandag pas??quote:Luke ended up alone and miserable, Noah left town and Reid died
Ik ben geëindigd dat Reid op de rails stil kwam te staan.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ehhh.. gisteravond is ie overledenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog helemaal niet gezien dat:
[..]
Heb ik een aflevering gemist of komt dat maandag pas??
Ik ben geëindigd dat Reid op de rails stil kwam te staan.![]()
![]()
Ohhhhhh kut, ik kijk nooit 's avonds maar 's middags de volgende dag.
Dus dat zie ik dan pas maandag denk ik. Blergh, ik was er al bang voor omdat hij voordat ie in de auto stapte ineens zo zei dat ie van hem hield enzo.
Knap hoe die acteur van Reid zo'n likable personage heeft weten te maken, ondanks dat het eigenlijk een star en stug en bot persoon zou zijn. Reid
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hahaha, ik geloof dat wij niet zo'n heel afwijkende mening hebben over de personages (uitzonderingen daargelaten).
Ik zou elke quote wel kunnen quoten
quote:I was more irritated by the fact that we had to have Juicy Janet on every darn day! And then bringing over billy warlock and bringing back Uncle Ralph just added fuel to the fire. It certainly made it hard to understand why anyone would want Dusty with Janet thats for sure. She's friggin preggo and making out with Billy's character and stringing along Dusty all while thinking she's pregnant by Jack. I found it disgusting myself. And all these men finding her irrestible was a bit much as well. Talk about wasted time......we should have been concentrating on other stories instead of that in my opinion.Oh das dan niet zo handig inderdaad, want 'wij' posten gewoon over de avond aflevering.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:29 schreef Greys het volgende:
Dus dat zie ik dan pas maandag denk ik. Blergh, ik was er al bang voor omdat hij voordat ie in de auto stapte ineens zo zei dat ie van hem hield enzo.
Knap hoe die acteur van Reid zo'n likable personage heeft weten te maken, ondanks dat het eigenlijk een star en stug en bot persoon zou zijn. Reid
Ik vond het een van de leukste personages van de laatste tijd. Met zijn geweldige oneliners, humor, gezichtsuitdrukkingen. En dat je verandering in hem kon zien in zijn persoonlijkheid van bot naar toch wel liefhebbend.
Reid
Ik dacht ook dat het nog even duurde.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ehhh.. gisteravond is ie overleden![]()
![]()
Hmm, dat moet ik toch gaan terug zien straks...![]()
![]()
Vanmorgen dacht ik dan dat de herhaling zou komen, maar ook daar parkeerde Reid zijn auto pas op de rails.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hihi ik moest toch een beetje lachen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:36 schreef Greys het volgende:
Vanmorgen dacht ik dan dat de herhaling zou komen, maar ook daar parkeerde Reid zijn auto pas op de rails.
Vanavond wordt weer zakdoekjes erbij.
![]()
Jean Passanante, het wijf dat As The World Turns heeft verpest.
Ze hadden Hogan Sheffer ontslagen (waarom in hemelsnaam?) en de afleveringen met haar als hoofdschrijver, begonnen ongeveer toen Gwen
de serie in kwam.
In het begin deed ze het best goed, maar ze ging steeds slechter schrijven en door haar gepruts is de soap stopgezet.
Die trut heeft Reid eruit geschreven dusquote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Jean Passanante, het wijf dat As The World Turns heeft verpest.
Ze hadden Hogan Sheffer ontslagen (waarom in hemelsnaam?) en de afleveringen met haar als hoofdschrijver, begonnen ongeveer toen Gwen
de serie in kwam.
In het begin deed ze het best goed, maar ze ging steeds slechter schrijven en door haar gepruts is de soap stopgezet.![]()
![]()
Stomme stomme sukkel die Chris
En Reid!
Idd belachelijk dat iedereen een happy end krijgt behalve de homo's .
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Chris heeft geen nieuw hart nodig, maar een nieuw hoofd.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Chris heeft geen nieuw hart nodig, maar een nieuw hoofd.
Dat ook, wat een seksloos hoofd![]()
![]()
Reid was eigenlijk niet bot. Hij had gewoon een muur om zich heen gebouwd, die schijbaar alleen Luke kon breken. Was wel leuk om te zien. Maar idd toevallig dat Luke de enige ongelukkige personage was.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:29 schreef Greys het volgende:
Knap hoe die acteur van Reid zo'n likable personage heeft weten te maken, ondanks dat het eigenlijk een star en stug en bot persoon zou zijn. ReidAyumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Zeker zielige aflevering, maar wat het voor mij wel verpest is dat ze daar kennelijk zelf mogen bepalen aan wie je een hart geeft (whut????) ipv volgens de wachtlijst te gaan en dat ze binnen 10 minuten al wisten of het matcht.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik hou het niet droog hoor bij Reid en Luke![]()
Kutverhaallijn.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
En Reid die z'n hart wil geven aan iemand die er alles aan heeft gedaan om z'n eigen hart te vernielen ... het slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:43 schreef Greys het volgende:
Zeker zielige aflevering, maar wat het voor mij wel verpest is dat ze daar kennelijk zelf mogen bepalen aan wie je een hart geeft (whut????) ipv volgens de wachtlijst te gaan en dat ze binnen 10 minuten al wisten of het matcht.
Maar als Katie maar gelukkig is hè.
Daar is helemaal geen tijd met voor, er moet nog van alles in die laatste week gepropt worden!quote:![]()
En Chris die gered moet wordenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:49 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen tijd met voor, er moet nog van alles in die laatste week gepropt worden!![]()
![]()
![]()
![]()
Huh? Is er in geknipt?
Want voor de reclame vroeg Katie waar Reid was aan Luke.
En nu na de reclame begint Luke met 'Reid hield ook van jou' en weet ze al dat ie dood is?
ik kijk t nu voor de 2e keer en hou t weer niet droogquote:Op maandag 13 februari 2012 17:46 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik hou het niet droog hoor bij Reid en Luke![]()
Kutverhaallijn."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Lekker, op zo'n cruciaal moment ookquote:
Ik had willen zien hoe hij dat zei.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
daar komt een moralistische preek...
Ja idd, stomquote:Op maandag 13 februari 2012 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker, op zo'n cruciaal moment ook
Ik had willen zien hoe hij dat zei.![]()
![]()
Waar zijn Holden en Lily trouwens, Luke moet nu een beetje in zijn eentje rouwen...![]()
Plus dat ik die al meer dan een week niet gezien heb
Ik vind Luke ook zo'n droppie hè![]()
![]()
Ik denk dat ik trouwens weinig afleveringen droog ga houden, het besef dat het allemaal op z'n eindje is hakt er ook best in...
Na deze aflevering afgelopen vrijdag hoorde ik in de auto dit nummer op de radio
en zat ik gewoon weer met tranen in mijn ogen, denkend aan het Luke-Reid verhaal![]()
![]()
Om 09.00 uur morgen flikt ie het weerquote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef Clauw het volgende:
Om 17.00 was de uitzending met Reid waarin hij overleed
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Zonde van Reid, was een leuk karakter binnen de serie en een afwisseling op de rest van de ingekakte karakters.You gotta GTL everyday to make sure you're looking your best bro. If your shirt looks bad it makes the whole product look bad.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Om 09.00 uur morgen flikt ie het weer
![]()
Door die scenes met LilyHolden
en Lucinda
ben ik blij dat het bijna is afgelopen.
Luke
Reidt gaat wel heel snel nu..
Ja idd.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:25 schreef GTL_ het volgende:
Zonde van Reid, was een leuk karakter binnen de serie en een afwisseling op de rest van de ingekakte karakters.
Maar ik troost me maar met het idee dat het toch bijna af is, dus als ze hem hadden laten leven hadden we er toch nog verdomd weinig aan gehad nog
ATWT is een kutserie
Reid doodgaan zodat Noah weer bij Luke kan zijn
Soapseries
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
what the hell? Bij wie waren lily en holden net en wie was die kerel bij luke in het ziekenhuis?"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Helaas nog steeds te zien idd.. Het is nu in Amerika echt om te kotzen zo slecht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf dit ook al vaak afgevraagd. B&B mag echt van de buis af, ATWT had wat mij betreft nog wel jaren door mogen gaan.
Nog even en ze zijn al 2 jaar bezig met 1 en dezelfde verhaallijn, de rest krijgt gemiddeld maar een paar dagen voor hun verhaallijn, of zijn met die ene verhaallijn verwikkeld. Ik volg nu maar gewoon Days of our livesAyumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Kim![]()
Margo![]()
Tom![]()
Luke![]()
![]()
Heb een dag vrij genomen om bij te slapen, geloof dat ik dat beter kan doen. Dit einde voelt aan als een pleister tergend langzaam van m'n arm aftrekken![]()
![]()
Stervend en hij wil z'n portomoneeVoor iemand die dood gaat trekt hij nog behoorlijk hard aan Luke's arm
Sorry hoor maar ik heb vriendlief verloren aan een hartafwijking en dit is gewoon tenenkrommend.
'even een hart regelen'![]()
![]()
[..]
Om 09.00 uur morgen flikt ie het weer![]()
![]()
Ja het blijft natuurlijk een soap.. tuurlijk gaat zo niet aan toe in een echt ziekenhuis.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
Stervend en hij wil z'n portomoneeVoor iemand die dood gaat trekt hij nog behoorlijk hard aan Luke's arm
Sorry hoor maar ik heb vriendlief verloren aan een hartafwijking en dit is gewoon tenenkrommend.
'even een hart regelen'![]()
![]()
[..]
Om 09.00 uur morgen flikt ie het weer
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
O, gadverdamme.
Ik dacht dat alleen Lily, Holden en Luke in de aflevering voor zouden komen, maar natuurlijk moet Chris![]()
![]()
ook weer in beeld.
Oh ja iedereen blij nu. " ja het was heel tragisch maar iig is Chris beter". Oh jippie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik heb de tv gewoon uitgezet. Ik hoef dit echt niet meer te zien. Walgelijk.There's a lesson that you always have to learn
Dat dacht ik ook al!quote:Oh my, de engerd die de vader van Angel speelde speelt nu de oom van Reid. Waren de acteurs op?![]()
Angel?
*googlet*
Hmm .. ken ik niet.
Maar het is inderdaad dezelfde acteur: http://en.wikipedia.org/wiki/James_Rebhorn
http://michaelfairmansoap(...)st-stint/2010/08/26/There's a lesson that you always have to learn
Weer die smerige kop in beeld.
En ik heb het geluid uit, want hij smakt ook de hele tijd met z'n lippen.
Gaat het ooit nog weer over de andere personages ipv dat eindeloze Chris gezeik? Nimmer heb ik een personage zo oprecht doodgewenst.know'm sayin?
word? word.![]()
Inderdaad. Het is echt Chris dit, Chris dat.
Kunnen ze hem niet wat meer bedekken? Zijn hoofd vooral?
Chris had dood moeten zijn, niet Reid.
Gelukkig is er wel John Dixon.
John Dixon.
Lucinda ziet er echt fantastisch uit. En dan te bedenken dat Elizabeth Hubbard daar al 76 was.There's a lesson that you always have to learn
Facelift misschien?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucinda ziet er echt fantastisch uit. En dan te bedenken dat Elizabeth Hubbard daar al 76 was.Net als Kim denk ik...
![]()
QFT!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:55 schreef alors het volgende:
Gaat het ooit nog weer over de andere personages ipv dat eindeloze Chris gezeik? Nimmer heb ik een personage zo oprecht doodgewenst.
Ben nog steeds verdrietig over Reid en Luke
"You have Reid's heart."
En daar komen de tissues weer....
Goh, Reid was wel heel vlug - zonder ceremonie - gecremeerd en in een kartonnen doosje gestopt.![]()
Ja inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Goh, Reid was wel heel vlug - zonder ceremonie - gecremeerd en in een kartonnen doosje gestopt.![]()
hij is wel snel gecremeerd,Holden en Lily waren ook wel erg snel in het bos
Belachelijk deze wending
Al was die oom van Reid wel tof![]()
![]()
QFT!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:55 schreef alors het volgende:
Gaat het ooit nog weer over de andere personages ipv dat eindeloze Chris gezeik? Nimmer heb ik een personage zo oprecht doodgewenst.![]()
Wel een goede facelift in ieder geval.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Facelift misschien?Net als Kim denk ik...
Heel wat anders dan bij Kathryn Hays (Kim) ... die ziet er gewoon belachelijk uit.There's a lesson that you always have to learn
En ik maar denken dat Kim gewoon lelijk was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wel een goede facelift in ieder geval.
Heel wat anders dan bij Kathryn Hays (Kim) ... die ziet er gewoon belachelijk uit.![]()
![]()
Nope, plastische chirurgie. Ze is ook al 78.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Kim gewoon lelijk was.
Ik denk dat dit Kathryn is toen ze in de 30 was:
Op zich best iets om op je CV te zetten, dat JIJ degene bent die als hoofdschrijver een succesvolle soap na ruim 40 jaar naar de vaantjes hebt geschreven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Als 't goed is eindelijk weer een aflevering zonder Chris.![]()
... maar het begint pas om 00:10 uur.
inderdaad! Daar kun je nog eens mee thuis komenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Op zich best iets om op je CV te zetten, dat JIJ degene bent die als hoofdschrijver een succesvolle soap na ruim 40 jaar naar de vaantjes hebt geschreven
ik ga niet tot 0.10 wachten, lig al in bed
Dat ontdekte ik dus ook net, nou helaas maar de wekker gaat om 6 uur.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Als 't goed is eindelijk weer een aflevering zonder Chris.![]()
... maar het begint pas om 00:10 uur.know'm sayin?
word? word.![]()
Janet![]()
Die is echt al 18 maanden zwanger ofzo.
En Chris![]()
Maarrrrrr goed, ik kijk het af, ik geef niet op, ik moet en zal deze laatste paar dagen van tergende ellende doorkomen![]()
![]()
Ik kon niet slapen en heb dus toch maar gekekenJack & Carly
hun liedje onder die scène
know'm sayin?
word? word.![]()
Liberty.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Jij denkt altijd eerst aan anderen." Absoluut niet. Het is net zo'n egocentrisch kreng als haar moeder.
Jack doet net alsof Carly de reden is dat hun relatie slecht is, terwijl Jack hun relatie helemaal zelf verpest heeft.
Gadver.There's a lesson that you always have to learn
had ik het toch goedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh my, de engerd die de vader van Angel speelde speelt nu de oom van Reid. Waren de acteurs op?![]()
![]()
Wtf!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope, plastische chirurgie. Ze is ook al 78.
Ik denk dat dit Kathryn is toen ze in de 30 was:
[ afbeelding ]![]()
![]()
[/quote]En ze moeten deze week nog trouwen zeker?! [quote]
Vanavond en morgen?
Dat is dan wel weer mooi!![]()
Mensen, nog maar 4 afleveringen........................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Wat komt er als alternatief tussen 17-18 uur op RTL???
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ehh.. tot en met vrijdag nog gewoon ATWTquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:40 schreef Adelante het volgende:
Wat komt er als alternatief tussen 17-18 uur op RTL???![]()
In plaats van de late avonduitzending komt de herhaling van Boulevard."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Hopelijk komt de uitslag van de DNA test nog op tijd binnen dan.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Ja inderdaad, ik ben zo benieuwd!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hopelijk komt de uitslag van de DNA test nog op tijd binnen dan."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Jij weet net zo goed als ik wat de uitslag is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben zo benieuwd!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik wat de uitslag is.
Lach me maar uit.![]()
Ik loer niet op wikipedia en andere sites om het verloop te weten maar aangezien alles toewerkt naar een happy ending kan het niet anders dat Dusty de vader is.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Ja het wordt nu wel heeeeeeeeel voorspelbaar ook, de laatste week..
Met 230 km per uur de serie afronden
Zal de laatste happy ending niet zijn ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lach me maar uit.![]()
Ik loer niet op wikipedia en andere sites om het verloop te weten maar aangezien alles toewerkt naar een happy ending kan het niet anders dat Dusty de vader is.![]()
![]()
Dat haar van Rosanna.
Parker is een eikel. Liberty en hij verdienen elkaar.There's a lesson that you always have to learn
wat ongeloofwaardig allemaal zeg
en daar is jankbal Molly ook weer
ik ben eigenlijk wel benieuwd waar hij nu weer mee zit..quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Parker is een eikel. Liberty en hij verdienen elkaar."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Dat gehamer op dat ze nog ruim tijd hebben voordat de baby komt terwijl de soap al bijna is afgelopen, rara wat zou er gebeuren?
know'm sayin?
word? word.![]()
wat een ontzettende kuthoer is Lily ook
Ga toch dood Janet.There's a lesson that you always have to learn
and yet againquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef alors het volgende:
Dat gehamer op dat ze nog ruim tijd hebben voordat de baby komt terwijl de soap al bijna is afgelopen, rara wat zou er gebeuren?
know'm sayin?
word? word.![]()
MUTE blablabla Janet gezeik... Nog 3,5 aflevering volhouden..."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Een heleboel mensen hebben de serie al uitgekeken, volgens mij NOUMOOINIET ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lach me maar uit.![]()
Ik loer niet op wikipedia en andere sites om het verloop te weten maar aangezien alles toewerkt naar een happy ending kan het niet anders dat Dusty de vader is.
Ja ik had er een smiley voor gezet maar dat had Ratel wel gezien denk ik
Ze hadden zo op t eind zeker ook geen geld meer voor een kapper voor Parker en Gabriel
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze hadden zo op t eind zeker ook geen geld meer voor een kapper voor Parker en Gabriel
know'm sayin?
word? word.![]()
4 of 3[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Wat spannend, wat is er met Dusty, blablabla.
Dusty is altijd al een eikel geweest.There's a lesson that you always have to learn
Ze mogen hem van mij wel terugstoppen in het hol waar hij ooit vandaan kwam.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
ohw, Dusty is going into labour now
know'm sayin?
word? word.![]()
Echt he..
Ik geloof dat we zo nog een topic nodig hebben..
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Echt he..
Ik geloof dat we zo nog een topic nodig hebben..![]()
![]()
![]()
![]()
Alles moet nu heel snel in de laatste afleveringen gepropt worden omdat ze maandenlang hetzelfde gezeik hebben laten zien.
Haha great minds!
Ze hebben de soap gestopt vanwege teruglopende kijkcijfers. Rara
Janet die níet andermans feestje verpest, dat zou idd een unicum zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef loezzzje het volgende:
Natuurlijk moet ze vandaag bevallen. Wat voorspelbaarknow'm sayin?
word? word.![]()
haha ik post met vertraging, mobielquote:"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Ik wil het straks op RTL XL kijken, maar jullie ergeren je zo erg dat ik me afvraag of dat wel zo'n goed idee is![]()
![]()
Ja wel gewoon doen want Jack & Carlyquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik wil het straks op RTL XL kijken, maar jullie ergeren je zo erg dat ik me afvraag of dat wel zo'n goed idee is
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik zit ook op mijn mobielquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
haha ik post met vertraging, mobielHeb ik ook vertraging?
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
haha ik post met vertraging, mobiel![]()
![]()
![]()
Ik kijk eigenlijk nooit maarja er was niks op tv en vind het toch wel grappig om af en toe te zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Janet die níet andermans feestje verpest, dat zou idd een unicum zijn.Ik heb dus geen idee hoe irritant Janet is
![]()
![]()
Craig is toch wel het leukst met Rosanna.There's a lesson that you always have to learn
Ah nee Liberty.
Zo, faith ziet er echt 1000x beter uit dan liberty in dr soepjurk"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
faith ziet er goed uitEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Zo raar is dat toch niet?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef sjampoeh het volgende:
Het is wel heul groen daar buiten he ?know'm sayin?
word? word.![]()
Rosanna kon hem echt goed tegenwicht gevenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Craig is toch wel het leukst met Rosanna.
know'm sayin?
word? word.![]()
En Faith is sowieso veel leuker en aardiger.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo, faith ziet er echt 1000x beter uit dan liberty in dr soepjurk
Parker is gek.
Janet moet natuurlijk ook dit keer alles verpesten.
no doubt dat janet ook dit verpest ja..
Dino show is leuk, Lukas niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dino show met ffffferry doedens!
Natuurlijk is Janet langer zwanger dan ze verwachtten. Met 5 weken kun je nog niks zien op een echo.Hij heet Ferry Doedens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dino show is leuk, Lukas niet.There's a lesson that you always have to learn
topic 65 is echt de allerlaatsteEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Voor mij is het Lukas, ik heb nooit zoveel zin om die namen te onthouden. Als je lukas zeg, is het meteen duidelijk wie je bedoelt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Natuurlijk is Janet langer zwanger dan ze verwachtten. Met 5 weken kun je nog niks zien op een echo.
[..]
Hij heet Ferry Doedens.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
hij is 'een beetje' een aandachthoer.. Maar zelf zegt ie dat ie niet zo overdreven all over the place is als Lukasright
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dino show is leuk, Lukas niet."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
wie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
hij is 'een beetje' een aandachthoer.. Maar zelf zegt ie dat ie niet zo overdreven all over the place is als Lukasright
[..][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
op 3[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Forum Opties Forumhop: Hop naar: