ik vind het wel grappigquote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef Axia het volgende:
Craig probeert ook echt in de onderbroeken van alle dames te komen
"As Her World Turns"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:10 schreef alors het volgende:
Janet die weer doet alsof de wereld om haar draait![]()
Ik weet het niet, normaal had ik het wel grappig gevonden bij hem, maar deze keer met Lily...quote:
Yep dat is waar. Alleen gisterenavond leek ze op een verzopen kat. Ik miste de volume in haar kapsel die ze normaal heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:41 schreef vencodark het volgende:
Enige positieve aan Janet: Ik vind haar kapsel en kleur echt geweldig!
Op de golfbaan glansde het zo mooi.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:49 schreef Axia het volgende:
[..]
Yep dat is waar. Alleen gisterenavond leek ze op een verzopen kat. Ik miste de volume in haar kapsel die ze normaal heeft.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:34 schreef Axia het volgende:
Avalon Castle
Voor maar 400 dollar per nacht
Mary Ellen Walters. Zo heette Lucinda Walsh voordat ze haar naam veranderde.quote:
had ik wel verwacht ja..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Jammer dat die auto niet achteruit reed.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Everybody was kung fu fighting ...
Hahaah ja echt hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
New York in hoogzomer, kan erg warm zijn. En dan nog die felle zon...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:03 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe heet is het daar, Carly smelt bijna
Neequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
Gaat ze nu vertellen dat de baby van hem is misschien ??
Die bestuurder keek vast niet in zijn spiegels, ook niet toen hij weg reedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Jammer dat die auto niet achteruit reed.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het zal wel heel minimaal zijn... en heel veel Babs en Katie![]()
know'm sayin?
word? word.
Dart hoef je je toch niet voor te schamen?!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
Ja, die Dusty met zijn karateskilllllz![]()
En toch istie wel woest aantrekkelijk met al die verwondingen
De serie stopt bijna, dus alles moest nog even gehaast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk en hou het nu nog wel vol tot het eind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ik ga dat echt niet kijken, ik heb het ze nog steeds niet vergeven, wat een absoluut dieptepunt der verhaallijnen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
[..]Ik.Wil.Niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Hoe anders? Ze is immers echt dood.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:15 schreef Koningin het volgende:
Waarom doen ze dat nou met Nancy? Beetje stom dat ze zo moet sterven...
Ja nou en? Ik zou haar dan laten voort leven in ATWT.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe anders? Ze is immers echt dood.
Misschien, maar dit was wel een 'mooie' gelegenheid om allerlei terugblikken met haar te laten zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja nou en? Ik zou haar dan laten voort leven in ATWT.
Ze hebben in de serie al afscheid genomen van haar door dit te melden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja nou en? Ik zou haar dan laten voort leven in ATWT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |