SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef alors het volgende:
VanavondHet leest zelfs saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef alors het volgende:
VanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Hij wist niet dat zij nog niet wisten van Chris, dat was het meer, toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:33 schreef vencodark het volgende:
Wat is dat voor rare dokter, die niet in de gaten had dat Nancy dood is? Beetje lomp iemand.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wist niet dat zij nog niet wisten van Chris, dat was het meer, toch?
Anders was het niet lomp geweest.
Katie en Nancy zijn vriendinnen! Afgelopen jaren ging Katie altijd naarquote:Op woensdag 8 februari 2012 04:26 schreef rosalinde93 het volgende:
John Dixon![]()
![]()
Maar ik snap die link tussen Katie en Nancy niet zo. Ze doet net of het haar oma is die is overleden, of ik heb iets gemist ofzo.
Nee, ik begreep de verwarring ook wel maar als je in zo'n situatie komt, dan mag je er toch niet direct vanuit gaan dat ze zo droevig (en zwart gekleed) om Chris zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wist niet dat zij nog niet wisten van Chris, dat was het meer, toch?
Anders was het niet lomp geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ik vind het ook niks aan, Katie was met Brad echt 10 keer leuker. Dit stel is echt de belichaming van burgerlijkheid en bemoeizuchtquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef vencodark het volgende:
Chris en Katie...Vreselijk stel en ze interesseren mij ook niet. Katie doet alsof ze eeuwig met Chris gaat doorbrengen terwijl ze amper met hem samen is. Overdreven gedoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Chris toch verschrikkelijk smerig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook de hele tijd zuchten en steunen.![]()
Het is nu As Chris' World Turns.![]()
Noah is een eikel.
En Chris ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Chris toch verschrikkelijk smerig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook de hele tijd zuchten en steunen.![]()
Het is nu As Chris' World Turns.![]()
Noah is een eikel.
En Chris ...Ik zit net 3 minuten te kijken en baal alweer van deze aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is volgende week afgelopen toch? Ik heb volgende week bijzonder weinig tijd om te kijken, ik geloof niet dat ik het spijtig vind. Ik wil de laatste aflevering nog wel zien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah meer mensen die alleen hen nog aan hebben omdat ze al zolang kijken en je toch de laatste niet wilt missen.
En ondertussen iets anders gaan doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Exact.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef DarkElf het volgende:
Ah meer mensen die alleen hen nog aan hebben omdat ze al zolang kijken en je toch de laatste niet wilt missen.
En ondertussen iets anders gaan doen![]()
![]()
Ik geloof het tussen Kate en Chris ook geloof niet. Katie en Jack, ja. Katie en Brad, zeker! Maar dit...hoe kunnen ze dit zo mis-casten? Totaal geen chemie.![]()
Ik heb zo geen zin om de hele tijd tegen die smerige, walgelijke, afstotelijke rotkop van Chris aan te moeten kijken en al helemaal niet in close-up.
En hem voorrang geven op de donorlijst? Je gaat een alcoholist toch ook geen voorrang geven als hij een donorlever nodig heeft?![]()
En Luke is ook enorm irritant.
Denken dat hij het beter weet dan een chirurg en telkens weer achter Noah aan lopen en het steeds over Noah hebben ... Reid verdient beter.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
In een ideale wereld krijgt niemand voorrang maar kijken ze gewoon wie bij het beschikbare orgaan past. Natuurlijk zal er in t fantastische oakdale binnen 2 dagen ineens een hart beschikbaar zijn voor die sukkel.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Aan de stukjes in de MIKRO gids van volgende week te lezen, gaan ze het nu echt in mega-sneltreinvaart afraffelen allemaal......![]()
Wat een domper op jarenlang kijkplezier.."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Ja!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef DarkElf het volgende:
En ondertussen iets anders gaan doenIk zeg steevast binnen 5 minuten 'wat een kutaflevering'. Dan zegt mijn zoon 'mag hij over dan?'. Dan zeg ik 'nee', en ga ik alvast beginnen met koken, heen en weer lopend tussen keuken en woonkamer. 'Mag hij nou over dan mam?' 'Neehee!'
En dan 5 minuten voor het einde 'ja zet maar over, wat een kutaflevering'![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja!Ik zeg steevast binnen 5 minuten 'wat een kutaflevering'. Dan zegt mijn zoon 'mag hij over dan?'. Dan zeg ik 'nee', en ga ik alvast beginnen met koken, heen en weer lopend tussen keuken en woonkamer. 'Mag hij nou over dan mam?' 'Neehee!'
En dan 5 minuten voor het einde 'ja zet maar over, wat een kutaflevering'
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Vanavond weer een Chrisaflevering. Gadver.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Twee afleveringen gaat het al alleen maar om zeikwijf Katie en Chris. Het laatste kwartier heb ik niet eens meer af gekeken.
En zo te lezen aan de post van Madame_Paon kan ik morgenmiddag mn tijd beter besteden.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Je kunt je natuurlijk ergeren, maar ik denk dat het voor het gehele plaatje toch wel leuk/verstandig is om naar het hele verhaal te kijken. Geeft meer achtergrondinformatie en een degelijke context.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Forum Opties Forumhop: Hop naar: