Zullen we dat gewoon eens proberen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:07 schreef AryaMehr het volgende:
Anders reageert niemand even op die stumpert.
als het maar geen ostlundjes oplevert ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Samenwerkingsverband met Helsingborg, ben benieuwd of dat iets gaat opleveren. Wel een goedkope manier voor Feyenoord natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Goeie speler als het allemaal even meezit. Maar ik verlang toch naar beter, al zit dat er nu niet even in. Dit seizoen is Bakkal zeker van toegevoegde waard! Maar ik zou heel graag Willy Overtoom willen zien bij Feyenoord. Een zeer constane speler met een goed schot en een fantastisch overzicht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vinden jullie van Bakkal de laatste paar wedstrijden?
Hij speelt nu toch al een aantal goede wedstrijden op rij. Ik weet dat hij niet erg geliefd is hier, maar ik denk dat het een speler is die je toch wel gaat missen als ie eenmaal weg is. Hoop dat hij deze lijn door kan trekken, ook in de kleinere wedstrijden.
Zal Larsson ongetwijfeld voor gaan zorgen dat dat niet gebeurt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als het maar geen ostlundjes oplevert ofzo.
Al vond ik Oslund wel een held, maar dat kwam meer door zijn uitstraling dan door zijn kwaliteitenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal Larsson ongetwijfeld voor gaan zorgen dat dat niet gebeurt.
Peter Bosz zit ook op Fokquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een kansloze discussie ook, aangezien 1 partij constant prat gaat op aannames ipv feiten. Een fenomeen dat we eerder al gezien hebben en in de toekomst ook weer zullen zien.
"Ja we kopen gewoon 20 Zweden voor een tonnetje ofzo en verkopen ze voor 5 miljoen per stuk. Hoe moeilijk kan het immers zijn, Heerenveen en Groningen doen het ook al jaren zo! Gratis geld!"quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
Pffffffff...net dit topic weer even bijgelezen. Ze zouden me godverdomme 1 ECTS moeten geven voor al het leeswerk wat ik vandaag weer heb gedaan.
Wat een kansloze discussie ook, aangezien 1 partij constant prat gaat op aannames ipv feiten. Een fenomeen dat we eerder al gezien hebben en in de toekomst ook weer zullen zien.
Wat heb ik me kapot gelachen toen ik dat live zag gebeuren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Peter Bosz zit ook op Fok
Overigens Paul, mag deze in gif-vorm asjebliev?
Mooie vent was dat.quote:
Leren ze het nou nooit?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker niet nu ze samen met Manchester City notabene gelijk in punten staan. 3-0 vind ik wel reeel klinken.
Leuke speler die bij een club als Heracles goed tot zijn recht komt. Lijkt me verder op geen enkele manier een speler die bij ons zou passen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Maar ik zou heel graag Willy Overtoom willen zien bij Feyenoord. Een zeer constane speler met een goed schot en een fantastisch overzicht.
Beste Feyenoord back die ik heb zien spelenquote:
Emerton speelde toch meer aanvallend op het middenveld?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Beste Feyenoord back die ik heb zien spelen
Toch leuk man dat soort initiatieven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
http://www.petities24.com/signatures/johnguidetti/start/0
Gewoon tekenen man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
Baadt het niet, schaadt het ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
Is een beetje nutteloos if you ask me.
Ik zag net John Guidetti Rotterdam.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1193 Johan Derksen Cruijfshol 2012-02-07 15:53
Bosvelt is toen inderdaad naar City gegaanquote:
En dat zal wie moeten overtuigen? Guidetti zelf, de directie, Pim & friends...?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
Denk dat ze hem dat gewoon willen aanbieden. Meer als blijk van waardering dan echt dat hij moet blijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat zal wie moeten overtuigen? Guidetti zelf, de directie, Pim & friends...?
Ja, een petitie die 300x door 'hemzelf' is ondertekend (met verschillende spellingen van zijn achternaam...)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat ze hem dat gewoon willen aanbieden. Meer als blijk van waardering dan echt dat hij moet blijven.
Geen idee hoe dat twitter ding werkt.quote:FR1908Nieuws @FR1908Nieuws Close
Jammer dat Luc Castaignos nooit een contract van #Feyenoord aangeboden heeft gekregen. Castaignos had zeker de intentie om te blijven.
1
RETWEET
6:00 PM - 7 Feb 12 via Twitter for BlackBerry® · Details
Reply Retweet Favorite
Huh, ik dacht eerder gelezen te hebben dat het Blom zou zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Serder Güzübüyük fluit de wedstrijd zondag!
Blom.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Serder Güzübüyük fluit de wedstrijd zondag!
Als hij de intentie had om te blijven, wat de neuk doet hij dan in Milaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat twitter ding werkt.
Teletekst meld die andere met die lange naam en al die leestekens die ik niet eens kan vinden op mijn toetsenbord.quote:
Als je geen contract krijgt aangeboden kan je moeilijk blijven hea.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij de intentie had om te blijven, wat de neuk doet hij dan in Milaan?
Dan zal het ook zo zijn. Stond op FR dat het Blom was meen gisteren nog zelfs.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:08 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Teletekst meld die andere met die lange naam en al die leestekens die ik niet eens kan vinden op mijn toetsenbord.
Nee dat bedoel ik niet, het was duidelijk dat Feyenoord met hem verder wilde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Als je geen contract krijgt aangeboden kan je moeilijk blijven hea.
Opnieuw dus een HUGE blunder van Beenhakker en Co
Duidelijk is het als hij een contract krijgt. Niet als hij via de media hoort dat Feyenoord zogenaamd met het door wilt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, het was duidelijk dat Feyenoord met hem verder wilde.
Het feit dat hij (Treffers) met een rechtzaak heeft gedreigd om weg te gaan ontkracht dat zielige gezeik van nu.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 17:12:47Serdar Gozobuyuk zal #Feyenoord - #Vitesse zondag leiden en niet Kevin Blom waar Feyenoord op de website melding van maakte. #feyvit reageer retweet
Het gaat nu niet zoals hij gehoopt had bij Inter, dus gaat meneer lopen janken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:16 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Duidelijk is het als hij een contract krijgt. Niet als hij via de media hoort dat Feyenoord zogenaamd met het door wilt.
Hoe je het ook wend of keert, de zaak Castaignos is in 1e instantie een fout van Feyenoord geweest. Castaignos is hier ook niet helemaal schoon in geweest maar Feyenoord heeft geblunderd. Luc heeft zijn toekomst veilig gesteld.
Luc ziet zijn roze wolk nu verdampt, en wil het één en ander redden. Ik zeg, verhuren aan ons volgend seizoen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat nu niet zoals hij gehoopt had bij Inter, dus gaat meneer lopen janken.
Dat janken deed hij ook niet toen hij kon tekenen bij Inter.
En denk je nou werkelijk dat als hij de intentie had gehad om te blijven en hij Feyenoord blijkbaar zo een warm hart toedraagt, dat ze er dan niet gewoon uitgekomen waren?
Feyenoord heeft fouten gemaakt, maar Luc is jankbal.
Precies. Daarbij is Luc in mijn ogen helemaal niet zo'n wereldtalent als iedereen hier wil doen geloven. Hij heeft geen uitgesproken goede techniek, is niet overdreven snel, heeft geen gigantisch hard schot, geen geweldig inzicht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat nu niet zoals hij gehoopt had bij Inter, dus gaat meneer lopen janken.
Dat janken deed hij ook niet toen hij kon tekenen bij Inter.
En denk je nou werkelijk dat als hij de intentie had gehad om te blijven en hij Feyenoord blijkbaar zo een warm hart toedraagt, dat ze er dan niet gewoon uitgekomen waren?
Feyenoord heeft fouten gemaakt, maar Luc is jankbal.
Oneens, maar die discussie ga ik niet meer aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Daarbij is Luc in mijn ogen helemaal niet zo'n wereldtalent als iedereen hier wil doen geloven. Hij heeft geen uitgesproken goede techniek, is niet overdreven snel, heeft geen gigantisch hard schot, geen geweldig inzicht.
Om absolute top te zijn moet je iets meer hebben en niet alleen maar een balletje erin prikken op z'n tijd. (De Huntelaars v.s. de van Persie's)
Jij vindt Luc een talent van wereldklasse? Het is onmiskenbaar een groot talent, maar mist in mijn ogen teveel om de hoge verwachtingen van velen hier te gaan inlossen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Oneens, maar die discussie ga ik niet meer aan.
Beetje het Dost's v.s. Guidetti's
Ik vind Luc inderdaad van wereldklasse, hij heeft misschien zijn schot niet heel erg mee, snelheid is ook niet fenomenaal (hij is overigens wel snel) maar zijn inzicht is fenomenaal. Ook vorig jaar zag je dat al dik, heel vaak liep hij geniaal, maar werd dat niet opgemerkt door de Wijnaldums en de Fers.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vindt Luc een talent van wereldklasse? Het is onmiskenbaar een groot talent, maar mist in mijn ogen teveel om de hoge verwachtingen van velen hier te gaan inlossen.
Mijn mening ging puur over die tweet die jij postte, ik denk ook nog steeds dat Luc met de juiste begeleiding een hele grote kan worden. Zijn typische spitsenkwaliteiten ontken ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik vind Luc inderdaad van wereldklasse, hij heeft misschien zijn schot niet heel erg mee, snelheid is ook niet fenomenaal (hij is overigens wel snel) maar zijn inzicht is fenomenaal. Ook vorig jaar zag je dat al dik, heel vaak liep hij geniaal, maar werd dat niet opgemerkt door de Wijnaldums en de Fers.
Daar vind ik dus dat wi jvan mening verschillen. Als jij vind dat zijn inzicht wel meevalt dan zitten wij op verschillende lijnen.
In je eerste seizoen als 18 jarige 17 goals maken terwijl je als team zo'n slechte eerste seizoenshelft draaide is ook knap hoor. Ik had Luc dit seizoen wel eens willen zien wanneer hij heel hecht door Makaay begeleidt zou worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn mening ging puur over die tweet die jij postte, ik denk ook nog steeds dat Luc met de juiste begeleiding een hele grote kan worden. Zijn typische spitsenkwaliteiten ontken ik niet.
Nouja, ik ben niet te groot om toe te geven dat ik dat puntje 'inzicht' er maar bij gekwakt heb en dat ik dat niet helemaal kan onderbouwen. Daarvoor heb ik te weinig van Luc gezien of in ieder geval niet specifiek genoeg op zijn looplijnen e.d. gelet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik vind Luc inderdaad van wereldklasse, hij heeft misschien zijn schot niet heel erg mee, snelheid is ook niet fenomenaal (hij is overigens wel snel) maar zijn inzicht is fenomenaal. Ook vorig jaar zag je dat al dik, heel vaak liep hij geniaal, maar werd dat niet opgemerkt door de Wijnaldums en de Fers.
Daar vind ik dus dat wi jvan mening verschillen. Als jij vind dat zijn inzicht wel meevalt dan zitten wij op verschillende lijnen.
Ik blijf erbij dat Dost geen wereldklasse is. Als we nu Charisteas in de spits van Heerenveen plaatsen, lijkt hij ook een wereldspits met die flanken...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja, ik ben niet te groot om toe te geven dat ik dat puntje 'inzicht' er maar bij gekwakt heb en dat ik dat niet helemaal kan onderbouwen. Daarvoor heb ik te weinig van Luc gezien of in ieder geval niet specifiek genoeg op zijn looplijnen e.d. gelet.
Blijft staan dat de rest niet overhoudt en ik het nog maar moet zien.
Ik weet niet waarom, maar er zijn gewoon van die spelers die ik vanaf het eerste moment als een geweldig talent zie (Janssen, Bruins, van Persie, Leonardo, Özil, Ruiz, Clasie, BMI) en spelers bij wie ik dat gewoon nog steeds niet echt zie of pas veel , zelfs wanneer anderen het er constant over hebben of pas veel later. (Dost, Suarez, Babel, Castaignos)
Zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Dost geen wereldklasse is. Als we nu Charisteas in de spits van Heerenveen plaatsen, lijkt hij ook een wereldspits met die flanken...
Charisteas.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Same here. Alleen of dat nou met Charisteas ook het geval zou zijn.....
Nobody beats the Beuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slechtste spits van de afgelopen 20 jaar?
Nee man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slechtste spits van de afgelopen 20 jaar?
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:23 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben benieuwd wat die samenwerking met die Zweden gaat opleveren, klinkt iig positief.
Ben eerder benieuwd wat het gaat inhouden. Soort van satelietclub? Of gaan wij jeugdspelers daar stallen? Een eerste optie tot koop op hun spelersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:23 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben benieuwd wat die samenwerking met die Zweden gaat opleveren, klinkt iig positief.
Zij mogen een kijkje in de keuken nemen. En de talentjes die zij naar ons sturen om verder te rijpen heeft Feyenoord gelijk een goede kijk op. Als het een lekker talentje is kunnen we hem dus gewoon een contract aanbieden, mits oud genoeg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben eerder benieuwd wat het gaat inhouden. Soort van satelietclub? Of gaan wij jeugdspelers daar stallen? Een eerste optie tot koop op hun spelers
Ik kijk hier wel een beetje van op. Zodra Feijenoord een talentje wilt overnemen zullen hun waarschijnlijk ook wel potentie in de speler zien. Waarom zouden ze dan meewerken aan een overgang naar Feijenoord?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zij mogen een kijkje in de keuken nemen. En de talentjes die zij naar ons sturen om verder te rijpen heeft Feyenoord gelijk een goede kijk op. Als het een lekker talentje is kunnen we hem dus gewoon een contract aanbieden, mits oud genoeg.
Snap ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:46 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kijk hier wel een beetje van op. Zodra Feijenoord een talentje wilt overnemen zullen hun waarschijnlijk ook wel potentie in de speler zien. Waarom zouden ze dan meewerken aan een overgang naar Feijenoord?
What's in voor hunnie dan? Bedoel meekijken in de keuken heeft Feyenoord ook bij AC-Milan een tijd terug gedaan. Zelfde met de jeugdopleidingen, onze methode is effectief maar echt geen publiek geheim.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zij mogen een kijkje in de keuken nemen. En de talentjes die zij naar ons sturen om verder te rijpen heeft Feyenoord gelijk een goede kijk op. Als het een lekker talentje is kunnen we hem dus gewoon een contract aanbieden, mits oud genoeg.
Ze willen de jeugdopleiding wat meer gesloten houden voor de buitenlandse clubs, omdat er teveel misbruik van zou worden gemaakt. Dan bedoel ik met talenten die vroeg naar het buitenland vertrekken. Volgens mij heb ik daar laatst een bericht over gelezenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
What's in voor hunnie dan? Bedoel meekijken in de keuken heeft Feyenoord ook bij AC-Milan een tijd terug gedaan. Zelfde met de jeugdopleidingen, onze methode is effectief maar echt geen publiek geheim.
Precies. Het is gewoon vrij duidelijk wat de aanpak bij Feyenoord is. Daarvoor kun je ook gewoon een week of 2 rondlopen op Varkenoord bij de trainingen en wedstrijden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
What's in voor hunnie dan? Bedoel meekijken in de keuken heeft Feyenoord ook bij AC-Milan een tijd terug gedaan. Zelfde met de jeugdopleidingen, onze methode is effectief maar echt geen publiek geheim.
Zo simpel ligt dat niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Het is gewoon vrij duidelijk wat de aanpak bij Feyenoord is. Daarvoor kun je ook gewoon een week of 2 rondlopen op Varkenoord bij de trainingen en wedstrijden.
http://www.telegraaf.nl/t(...)it_deur_dicht__.htmlquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze willen de jeugdopleiding wat meer gesloten houden voor de buitenlandse clubs, omdat er teveel misbruik van zou worden gemaakt. Dan bedoel ik met talenten die vroeg naar het buitenland vertrekken. Volgens mij heb ik daar laatst een bericht over gelezen
Uiteraard niet. Je moet de invloed van de Tempeliers, Reptilians en Illuminati niet onderschatten natuurlijk. Dat is iets waar je niet achterkomt na een weekje of 2.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Je moet de invloed van de Tempeliers, Reptilians en Illuminati niet onderschatten natuurlijk. Dat is iets waar je niet achterkomt na een weekje of 2.
Maar wat is dan de insteek van de Zweden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)it_deur_dicht__.html
Dit bericht bedoel ik dan. Het is wel een bericht van de telegraaf, maar het zou niets meer dan logisch zijn.
Het zou heel logisch moeten zijn, maar ik ben er na een paar keer nadenken nog niet achter.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:56 schreef eight het volgende:
[..]
Maar wat is dan de insteek van de Zweden?
Het is logisch dat er een grens komt aan de gastvrijheid die Feyenoord geeft aan de buitenlandse clubs, die onze talenten willen oppikken voor een spotprijsje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou heel logisch moeten zijn, maar ik ben er na een paar keer nadenken nog niet achter.
Wat moet TV West in Liverpool.quote:
He he eindelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is logisch dat er een grens komt aan de gastvrijheid die Feyenoord geeft aan de buitenlandse clubs, die onze talenten willen oppikken voor een spotprijsje.
De intentie van die zweden zou dan zijn om, door die samenwerken wel van de gastvrijheid te kunnen genieten, omdat er iets tegenover staat.
Had ik het hiervoor verkeerd neergezet?quote:
Nee, maar ik snapte er niks van. Dat was 't meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had ik het hiervoor verkeerd neergezet?Ik dacht dat het van mijn kant duidelijk was
Hun talenten gaan dus bij Feijenoord in opleiding om beter te worden. Vervolgens vertellen ze hun ervaringen aan Helsingborgs zodat hun deze methode in de toekomst kunnen kopiëren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is logisch dat er een grens komt aan de gastvrijheid die Feyenoord geeft aan de buitenlandse clubs, die onze talenten willen oppikken voor een spotprijsje.
De intentie van die zweden zou dan zijn om, door die samenwerking wel van de gastvrijheid te kunnen genieten, omdat er iets tegenover staat.
City heeft zowat met iedere club samenwerkingsverbanden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente doet het met Man U. Feyenoord en Liverpool lijken me prima bij elkaar passen.![]()
(Volgende samerwerking: Ajax & Man City.)
Ja, Barca was mijn eerste optie, maar die doen al iets met de Volewijckers..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef eight het volgende:
[..]
City heeft zowat met iedere club samenwerkingsverbanden.
Die eerste optie tot koop wordt overal geroepen, maar staat nergens vast. Vanuit het perspectief van Helsingsborgs lijkt het me erg stug dat ze hun talenten, waaronder hun grootste, showen bij een andere club om er mogelijk een jodenfooi voor te krijgen als ze bevallen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:20 schreef Paul-89 het volgende:
Zij mogen blijkbaar in de keuken komen kijken en Feyenoord mag spelers naar keuze op stage laten komen om ze goed in beeld te hebben en houden om zo dus hun progressie te zien en dan eventueel eerste optie tot koop o.i.d. hebben ?
Het is ook maar een erg klein nieuwsberichtje waar niet alle details instaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Die eerste optie tot koop wordt overal geroepen, maar staat nergens vast. Vanuit het perspectief van Helsingsborgs lijkt het me erg stug dat ze hun talenten, waaronder hun grootste, showen bij een andere club om er mogelijk een jodenfooi voor te krijgen als ze bevallen.
Suarez..?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat moet TV West in Liverpool.
Als het nou RTV Utrecht of Rijnmond was zou het nog enigszins logisch zijn.
Het gaat logischerwijs om spelers die nog niet klaar zijn voor het 1e van Liverpool. Overnemen of kopen zal gaan over de jongens die het daar niet redden. En daar zitten best interessante spelers tussen. Aan het eind van de dag gaat het er natuurlijk om wat Liverpool kan vangen, optie of geen optie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Die eerste optie tot koop wordt overal geroepen, maar staat nergens vast. Vanuit het perspectief van Helsingsborgs lijkt het me erg stug dat ze hun talenten, waaronder hun grootste, showen bij een andere club om er mogelijk een jodenfooi voor te krijgen als ze bevallen.
Wat heeft Liverpool hiermee te maken ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het gaat logischerwijs om spelers die nog niet klaar zijn voor het 1e van Liverpool. Overnemen of kopen zal gaan over de jongens die het daar niet redden. En daar zitten best interessante spelers tussen. Aan het eind van de dag gaat het er natuurlijk om wat Liverpool kan vangen, optie of geen optie.
Inderdaad, het zal wel goed zitten. Als van Geel een ding niet is, dan is het wel naief.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is ook maar een erg klein nieuwsberichtje waar niet alle details instaan.
Hij heeft vanavond anders nog niet gepost.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Dekatria het volgende:
Je kunt merken dat Helpmefok terug is... de topics gaan 2x zo snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |