Uit te kiemen? Je krijgt op een presenteerblaadje wat daar rond loopt. En je kan ze vervolgens zonder veel moeite een weekje mee laten lopen. Perfect gewoon.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Beetje omslachtig om de hele jeugdopleiding uit te kiemen, wat je ook tijd en geld kost, dan wanneer je gewoon een spelertje op kan pikken als hij zich bewezen heeft.
Zo moeilijk is het allemaal niet. Maar dit gaat nergens meer over, als je het niet wilt snappen, dan houdt het ook op.
Natuurlijk hebben ze miskopen, maar dit weegt niet op tegen de opbrengsten van talenten die wel doorbreken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
onzin, Groningen en Heerenveen hebben ook veel miskopen. En Afonso Alves kostte ook 4,5 miljoen en dat is geen peanuts.
Ik was al namen aan het verzinnen die daar gefaald zijn, er zijn er echt nog wel meer te bedenken ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
onzin, Groningen en Heerenveen hebben ook veel miskopen. En Afonso Alves kostte ook 4,5 miljoen en dat is geen peanuts.
Wij kunnen ons geen enkele miskoop veroorloven, maar wel jochies die op stage komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze miskopen, maar dit weegt niet op tegen de opbrengsten van talenten die wel doorbreken.
Dus dat...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Uit te kiemen? Je krijgt op een presenteerblaadje wat daar rond loopt. En je kan ze vervolgens zonder veel moeite een weekje mee laten lopen. Perfect gewoon.
Maar goed, jij komt blijbaar zeiken om het zeiken.
Talenten worden niet 'uitgehuurd aan PL clubs'. PL clubs kopen ze weg door met een cheque klaar te staan en als het mislukt halen ze hun schouders op. Feyenoord probeert nu op goedkope wijze er tussen te komen waar de clubs beide van kunnen profiteren. Feyenoord kan eenvoudig zien wat daar rond loopt. Zweedse spelers kunnen ervaring op doen voor een weekje of twee. Gewoon een eenvoudige en niet al te dure situatie waar beide clubs wat mee kunnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:52 schreef De_kromme het volgende:
Nog een keer. Toptalenten worden bij de A-selectie gehaald, of worden uitgehuurd aan PL clubs of clubs in een sterke competitie. Normale talenten worden naar Nederland gestuurd. Wat is hier zo moeilijk aan te begrijpen?
Met als enig verschil dat die vrouw ooit wel doorkrijgt wat je bedoelt en je dan nog gelijk geeft ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat...
Dit voelt als proberen op rationele wijze een discussie te winnen van een vrouw
Hier gaat de denkwijze alweer verkeerd. Je krijgt niet de beste talenten uit de jeugdopleiding, die houden ze lekker bij de A-selectie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Uit te kiemen? Je krijgt op een presenteerblaadje wat daar rond loopt. En je kan ze vervolgens zonder veel moeite een weekje mee laten lopen. Perfect gewoon.
Maar goed, jij komt blijbaar zeiken om het zeiken.
Dat was Jol toen. Blom was die lul die Babovic die onterechte rode kaart gaf tegen hunniequote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:42 schreef Helpmefok het volgende:
HappelHet niveau hooghoudend anno nu.
[..]
Sinds een bepaalde actie bij Sparta - Feijenoord (3-2 na twee onterechte doelpunten voor Sparta) kan ik die vent niet meer luchten of zien
Dude, waar vind jij die vrouwen?!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met als enig verschil dat die vrouw ooit wel doorkrijgt wat je bedoelt en je dan nog gelijk geeft ook..
Wat weet jij nou over de betaling van die stage? Werk je verdomme in 't maasgebouw ofzo. Van Geel zou het niet doen als het geen centen opleverde in the end, dus nou weer opbokkenquote:Maar succes met de tweederangs talentjes uit Zweden hoor. Wellicht is 1 op de 10.000 een succes. Laten we zeggen dat de kosten voor de stage gesplit worden, kost je wel wat meer dan een transfersom van tussen de 5 ton en 2 miljoen.
Ik zat me net hetzelfde af te vragen...quote:
Mijn virtuele-fictieve-niet-bestaande-plastic-vriendin geeft na een discussie van een uur waarbij ik haar argumenten keer op keer weerleg mééstal wel toe. Ook niet altijd, maar het is al méér dan De_Krommequote:
Godzijdank. Hij gaat wegquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef De_kromme het volgende:
Naja ik ga er niet een meer op in. Als je niet doorhebt dat de grootste talenten bij de club zelf gehouden worden, en dat de talenten die nog door moeten breken uitgehuurd worden, snap je er niet zoveel van.
Had beter moeten weten met het gem. opleidingsniveau van Feijenoorders. Ciao.
Doeg, ga maar weer lekker putjesscheppenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef De_kromme het volgende:
Naja ik ga er niet een meer op in. Als je niet doorhebt dat de grootste talenten bij de club zelf gehouden worden, en dat de talenten die nog door moeten breken uitgehuurd worden, snap je er niet zoveel van.
Zolang Ado onze talentjes (Schenkeveld, Mokotjo) wil huren en niet andersom zit het hier wel goed lijkt me dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef De_kromme het volgende:
Zou Feijenoord nooit doen, zelfs als we onze niet-toptalenten zouden verhuren is het niveau van die Asociale Debiele Oproerkraaijers te laag.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang Ado onze talentjes (Schenkeveld, Mokotjo) wil huren en niet andersom zit het hier wel goed lijkt me dan.
Mokotje hoeven we niet. Schenkeveld was wel een goede geweest ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang Ado onze talentjes (Schenkeveld, Mokotjo) wil huren en niet andersom zit het hier wel goed lijkt me dan.
Hé je ging toch weg?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mokotje hoeven we niet. Schenkeveld was wel een goede geweest ja.
Moet je hem vooral blijven voedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |