Ik heb je gisteren al verteld wat ik vind. Dat gejank van jou hoeft niet elke keer terug te komen in dit topic. Verder verwijs ik je graag weer door naar feedback, mag je daar verder komen janken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend als ik hier normaal mee wil lezen en een of ander figuur elk topic dezelfde posts plaatst. Of mag ik dat niet vinden?
Ze laten ze in Rotterdam mee trainen. Zit er wat tussen? Dan kan Feyenoord mooi toeslaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:35 schreef De_kromme het volgende:
Dat nieuws over Helsingborg snap ik trouwens niet? Alsof die club zo superieur is tov Feijenoord? 'Wij stallen onze talenten wel even bij dat kleine Feijenoord', dat neem je toch niet serieus? De beste spelers uit die divisie worden nota bene door Heerenveen en Groningen naar Nederland gehaald.
Win-win voor Feyenoord. Met eigen ogen zien of ze d'r wat van kijken en de eerste optie tot koop waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze laten ze in Rotterdam mee trainen. Zit er wat tussen? Dan kan Feyenoord mooi toeslaan.Is het niks? Dan sturen we ze terug of zitten ze op de bank in de jeugdelftallen? Niks mis mee.
Is inderdaad weer een grandioze deal van de beste transfer die Feijenoord de afgelopen tien jaar heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze laten ze in Rotterdam mee trainen. Zit er wat tussen? Dan kan Feyenoord mooi toeslaan.Is het niks? Dan sturen we ze terug of zitten ze op de bank in de jeugdelftallen? Niks mis mee.
Lees dat bericht nou nog eens keer, en herhaal het even woord voor woord.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:35 schreef De_kromme het volgende:
Dat nieuws over Helsingborg snap ik trouwens niet? Alsof die club zo superieur is tov Feijenoord? 'Wij stallen onze talenten wel even bij dat kleine Feijenoord', dat neem je toch niet serieus? De beste spelers uit die divisie worden nota bene door Heerenveen en Groningen naar Nederland gehaald.
De opzet van zon overeenkomst is natuurlijk dat ze de grootste talenten behouden en de mindere talenten uithuren om ervaring op te doen. Wat heb je daaraan? Kan je beter je eigen jeugd laten doorstromen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat maak jij er weer van, jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De opzet van zon overeenkomst is natuurlijk dat ze de grootste talenten behouden en de mindere talenten uithuren om ervaring op te doen.
Sinds een bepaalde actie bij Sparta - Feijenoord (3-2 na twee onterechte doelpunten voor Sparta) kan ik die vent niet meer luchten of zienquote:Feyenoord - Vitesse onder leiding van Blom
Geschreven op 2012-02-07 om 12:50:48 | Bekeken: 614 | Reacties: 16 | Foto: OrangePictures | Bron: Feyenoord.nl
De competitiewedstrijd van aanstaande zondag tussen Feyenoord en Vitesse staat onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Van Roekel en Simons. Vierde official is de heer Bekebrede. Feyenoord tegen Vitesse wordt zondag om 16:30 uur gespeeld in De Kuip.
Tegen de tijd dat de eerste talenten van hun door stromen naar een leeftijd voor de A-selectie ga ik er vanuit dat Feyenoord wel wat sterker staat dan die Zweden, als dat nu al niet het geval is.quote:
Hij weet blijkbaar beter dan Van Geel hoe de situatie in elkaar zit en dat we een slechte deal hebben gemaakt. Jeweetwel, dezelfde Van Geel die Guidetti en Bakkal haalde na het verkopen van 2 spelers tegen de absolute hoofdprijs, Clasie die verlengd werd tot 2016 met nog een shitload talenten en nu meermaals in Manchester City gepraat heeft of Guidetti niet nog een jaar kan blijven, iets wat hem misschien nog wel lukt (en daarmee de enige TD die dat uberhaupt bij onze club voor elkaar had gekregen).quote:
Wat is dit nou weer? Het is toch logisch dat ze de grootste talenten bij het eerste halen. En de mindere talenten uithuren? Zelfde principe als dat jullie Schenkeveld uithuren, en Fernandez juist bij de club halen.quote:
Mwoh. Moet je je eens voorstellen dat je daar de nieuwe Guidetti of andersoortig talent oppiktquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de eerste talenten van hun door stromen naar een leeftijd voor de A-selectie ga ik er vanuit dat Feyenoord wel wat sterker staat dan die Zweden, als dat nu al niet het geval is.
Het is heel simpel. Wij krijgen een eerste optie op de grootste Zweedse talenten en zij profiteren van onze knowhow over het runnen van de jeugdopleiding. Feyenoord laat niet iedereen meer toe voor een kijkje in de keuken, maar wel als er dit soort samenwerkingsverbanden uit voortvloeien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de eerste talenten van hun door stromen naar een leeftijd voor de A-selectie ga ik er vanuit dat Feyenoord wel wat sterker staat dan die Zweden, als dat nu al niet het geval is.
Ik begin er niet over. Ik snap het principe nog steeds niet, het zou me verbazen als ze de grootste talenten uithuren (die hou je toch gewoon bij je eigen club?). En de grootste talenten, mits ze zich hebben bewezen komen uiteindelijk richting een subtopper binnen Nederland.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hou eens op over de kromme en zijn ado fantasie..
Jep, en dit is dus perfect. Teams uit meerdere landen zien hun talent groeien onder het geweldige stuk Rotterdam dat doorgaat onder de naam "Varkenoord" en samen kunnen we van die talenten de vruchten plukken. De Zweden krijgen de afdankertjes terug en een koop wordt bedongen op de 'Guidetti's' die vanuit Zweden hiernaartoe gestuurd worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Wij krijgen een eerste optie op de grootste Zweedse talenten en zij profiteren van onze knowhow over het runnen van de jeugdopleiding. Feyenoord laat niet iedereen meer toe voor een kijkje in de keuken, maar wel als er dit soort samenwerkingsverbanden uit voortvloeien.
Als je de kans hebt om je talenten een jaar lang exceptioneel veel beter te laten worden in de jeugdopleiding van Arsenal, om ze vervolgens terug te krijgen en ze veel makkelijker in te kunnen laten stromen in het eerste, dan is dat een enorme plus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik begin er niet over. Ik snap het principe nog steeds niet, het zou me verbazen als ze de grootste talenten uithuren (die hou je toch gewoon bij je eigen club?). En de grootste talenten, mits ze zich hebben bewezen komen uiteindelijk richting een subtopper binnen Nederland.
Maar in plaats van dat Feyenoord ze dan weer voor veel geld van die subtopper moet overkopen probeert men nu dus die stap voor te zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik begin er niet over. Ik snap het principe nog steeds niet, het zou me verbazen als ze de grootste talenten uithuren (die hou je toch gewoon bij je eigen club?). En de grootste talenten, mits ze zich hebben bewezen komen uiteindelijk richting een subtopper binnen Nederland.
Hoe ik het lees, worden ze niet verhuurd. De talenten lopen stage en keren sowieso terug naar Zweden. Het geeft Feyenoord de mogelijkheid om eventuele pareltjes al vóór Heerenveen en Groningen aan zich te binden, aangezien ze deze dan al hebben gespot op Varkenoord. Vervolgens verkopen wij ze weer voor honderdmiljoenmiljard aan City...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom zou je ze moeten overkopen van de subtop in Nederland? Je kan Groningen en Heerenveen toch een stap voor zijn in het vastleggen van grote (bewezen) talenten uit de Zweedse competitie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar in plaats van dat Feyenoord ze dan weer voor veel geld van die subtopper moet overkopen probeert men nu dus die stap voor te zijn.
Men kan een speler stage laten lopen, een wedstrijdje in de Kuip laten bezoeken, warm maken voor de club. Is het niks stuur je ze weer terug, is het wel wat gaan ze iig nooit meer voor een club als Groningen kiezen.
Prima toch. Goedkoop en efficiënt handelen heet dat.
Dan ken jij Martin van Geel nog niet. Deze baas heeft opzeker geregeld dat ze dat wel gaan doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:57 schreef De_kromme het volgende:
Ik zie niet gauw gebeuren dat Helsingborg de grootste talenten uithuurt, die houden ze gewoon bij het eerste om ervaring op te doen.
2015.quote:
Hierna nog een seizoen. Dan zie ik hem wel gaan voor 11 miljoen naar een club als Valencia.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
2015.
Had ik laatst toevallig opgezocht, om te kijken hoeveel jaar Feyenoord nog plezier van 'm zou kunnen hebben en daarna tóch nog de hoofdprijs vangen.
Stel: Feijenoord kan haar beste talenten een jaar stage laten lopen bij Arsenal. Hier leren ze heel veel bij, maar Arsenal merkt nu wel op dat dit echt een groot talent is. Het is nog jeugd, dus je gaat er (bijna) niks op verdienen. Waarom zou je dat risico lopen, als ze ook bij je eigen club groot kunnen worden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dan ken jij Martin van Geel nog niet. Deze baas heeft opzeker geregeld dat ze dat wel gaan doen.
Volgens Van Marwijk eerste optie voor het EK als er nog middenvelders wegvallen. En Toornstra?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:
En nu al praten over Clasie die voor boven de 10mln weggaat? Hij staat een half jaar lekker te ballen, natuurlijk is het een verschrikkelijk groot talent, maar die krijgt echt nog wel een dip.
Waarom ga je er vanuit dat er tweederangs talenten naar Feijenoord komen? Zo zou ik Ryo of Guidetti toch echt niet willen omschrijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:57 schreef De_kromme het volgende:
Alsnog, waarom zou je tweederangs talenten stage laten lopen bij Feijenoord?
Maar we hebben geen goede scouting dus lossen we het op deze manier op. Wederom slim van Van Geelquote:Als je een goede scouting hebt, kan je beter hetzelfde principe als Heerenveen en Groningen toepassen. Daarnaast is Feijenoord een grotere club, waar talenten liever spelen natuurlijk. Je kan Heerenveen en Groningen makkelijk aftroeven imo.
Als City het al doet, waarom zou Helsingborg dat niet doen? Ja, ze hebben minder spelers, desondanks zullen ze niet (zoals Feijenoord) enkel uit jeugd bestaan.quote:Ik zie niet gauw gebeuren dat Helsingborg de grootste talenten uithuurt, die houden ze gewoon bij het eerste om ervaring op te doen.
Aannames, aannames, aannames. Je baseert het eigenlijk niet op feiten.quote:Je geeft alleen talenten op voor stage, die er nog lang niet zijn, en wat ervaring op kunnen doen.
Waarom komen deze gasten dan regelmatig kijken wat we hier doen? Arsenal heeft bétére talenten en logischerwijs is hun jeugdopleiding steengoed. Of zij echter een 'middelmatig' jochie als De Vrij op het niveau zouden krijgen waar hij nu zit... Doubt it. Wij halen van de 11 A1 spelers zo'n 5 a 6 spelers naar de top. Normaal is 1 a 2. Arsenal koopt 200 talenten en er breken er 2 door. Verschil van mentaliteit. Het geeft JUIST weer hoe goed onze jeugdopleiding is dat zelfs de 'sukkeltjes' die het nét niet zouden moeten halen, TOCH op het niveau komen van de eredivisie (en zelfs meer dan dat).quote:En Feijenoord een betere jeugdopleiding dan Arsenal? Laat me niet lachen, sorry hoor...
Als er geld was en een normale scouting jaquote:Waarom zou je ze moeten overkopen van de subtop in Nederland? Je kan Groningen en Heerenveen toch een stap voor zijn in het vastleggen van grote (bewezen) talenten uit de Zweedse competitie?
Jij zegt in één zinnetje wat ik in een heel stuk probeer te beargumenteren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dan ken jij Martin van Geel nog niet. Deze baas heeft opzeker geregeld dat ze dat wel gaan doen.
KA-BOOOOOOOOOOOM, LAWYERED.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef Caland het volgende:
Volgens Van Marwijk eerste optie voor het EK als er nog middenvelders wegvallen. En Toornstra?
Clasie is een held. Vorig seizoen speelde hij overigens ook al heel goed bij Excelsior. Feyenoord wou hem toen al terughalen in de winterstop, om degradatie te ontkomen. Ja, toen zaten we echt diep! Dus al ruim anderhalf seizoen laat hij zien dat hij een goeie voetballer is. Daarom zie ik hem wel voor een groot bedrag weggaan. In mijn ogen het grootste talent van Feyenoord.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stel: Feijenoord kan haar beste talenten een jaar stage laten lopen bij Arsenal. Hier leren ze heel veel bij, maar Arsenal merkt nu wel op dat dit echt een groot talent is. Het is nog jeugd, dus je gaat er (bijna) niks op verdienen. Waarom zou je dat risico lopen, als ze ook bij je eigen club groot kunnen worden?
En nu al praten over Clasie die voor boven de 10mln weggaat? Hij staat een half jaar lekker te ballen, natuurlijk is het een verschrikkelijk groot talent, maar die krijgt echt nog wel een dip.
Wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat je de 'grootste' talenten gewoon bij je eigen club wil houden? Waarom al die moeite voor dat enkele talent wat je uiteindelijk oppikt? Die hele Zweedse competitie is één grote grap, de beste spelers worden (nogmaals) door nota bene Heerenveen en Groningen weggepikt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef Caland het volgende:
Volgens mij begrijpt de_kromme het begrip stagelopen niet echt. Ook niet zo verwonderlijk als je eigen club geen noemenswaardige jeugdopleiding heeft natuurlijk.
Enfin, de grootste talenten van Helsingborgs komen dus op zeer jonge leeftijd al 1,2 of 3 keer op stage bij Feyenoord. Op dat moment kunnen de jeugdtrainers op varkenoord dus prima zien hoe het niveauverschil ligt met eigen talenten. Uiteindelijk zal zo'n driekwart worden afgetest, en er ééns in de zoveel tijd een pareltje tussen zitten die je dan voor bijna nop kunt oppikken (want: al heel vroeg gescout). Ook kan er nog een vast doorverkooppercentage bedongen zijn door Helsingborgs bijvoorbeeld.
Win-win, want
-Talenten vroeg op het oog
-Zweedse spelers kiezen eerder voor Feyenoord
-Betere groeimogelijkheden Zweedse jeugdspelers
-Meekijken van Helsingborgs in de keuken van varkenoord
Is het duidelijk kromme, of moet ik er plaatjes bij doen?
[..]
Volgens Van Marwijk eerste optie voor het EK als er nog middenvelders wegvallen. En Toornstra?
Ik zie eerlijk gezegd de negatieve aspecten niet hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat je de 'grootste' talenten gewoon bij je eigen club wil houden? Waarom al die moeite voor dat enkele talent wat je uiteindelijk oppikt? Die hele Zweedse competitie is één grote grap, de beste spelers worden (nogmaals) door nota bene Heerenveen en Groningen weggepikt.
Laat die talenten zich maar lekker bewijzen daar in Zweden, en dan alsnog kan je ze voor nop ophalen (zie Groningen, Heerenveen).
*Zucht* Die grootste talenten worden juist helemaal niet altijd bij de club gehouden. Ik noem eenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat je de 'grootste' talenten gewoon bij je eigen club wil houden? Waarom al die moeite voor dat enkele talent wat je uiteindelijk oppikt? Die hele Zweedse competitie is één grote grap, de beste spelers worden (nogmaals) door nota bene Heerenveen en Groningen weggepikt.
Laat die talenten zich maar lekker bewijzen daar in Zweden, en dan alsnog kan je ze voor nop ophalen (zie Groningen, Heerenveen).
Ryo en Guidetti zijn tweederangs talenten voor respectievelijk Arsenal en City. Natuurlijk, voor Nederlandse begrippen staan ze al aan de top, maar bij hun eigen club is er geen plaats voor ze. Hier nemen andere talenten de plaats in, zie bijvoorbeeld een Ramsey bij Arsenal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat er tweederangs talenten naar Feijenoord komen? Zo zou ik Ryo of Guidetti toch echt niet willen omschrijven.
[..]
Maar we hebben geen goede scouting dus lossen we het op deze manier op. Wederom slim van Van Geel.
[..]
Als City het al doet, waarom zou Helsingborg dat niet doen? Ja, ze hebben minder spelers, desondanks zullen ze niet (zoals Feijenoord) enkel uit jeugd bestaan.
[..]
Aannames, aannames, aannames. Je baseert het eigenlijk niet op feiten.
[..]
Waarom komen deze gasten dan regelmatig kijken wat we hier doen? Arsenal heeft bétére talenten en logischerwijs is hun jeugdopleiding steengoed. Of zij echter een 'middelmatig' jochie als De Vrij op het niveau zouden krijgen waar hij nu zit... Doubt it. Wij halen van de 11 A1 spelers zo'n 5 a 6 spelers naar de top. Normaal is 1 a 2. Arsenal koopt 200 talenten en er breken er 2 door. Verschil van mentaliteit. Het geeft JUIST weer hoe goed onze jeugdopleiding is dat zelfs de 'sukkeltjes' die het nét niet zouden moeten halen, TOCH op het niveau komen van de eredivisie (en zelfs meer dan dat).
[..]
Als er geld was en een normale scouting ja.
Zie mijn post hierboven. Ryo en Guidetti zijn NIET de grootste talenten voor de clubs die ze uithuren. De 'echte' talenten zitten bij de A-selectie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
*Zucht* Die grootste talenten worden juist helemaal niet altijd bij de club gehouden. Ik noem eenGuidetti
Ryo
en dat zijn dan alleen talenten die bij ons gestald zijn. Wat dacht je van een Clasie bij Excelsior (de satellietclubfunctie uberhaupt die Excelsior al 10 jaar heeft gehad, alleen nú pas worden daar écht goede jongens op af gestuurd). De reden dat Excelsior zich vorig jaar handhaafte was er maar 1: het grote deel Feijenoord jeugdtalenten wat er rondliep.
Een stage daarnaast geeft een VEEL BETERE indruk van wat een talent kan dan 3 wedstrijdjes scouten en hopen dat er wat moois uit komt, HELEMAAL met het niveau van onze scouting. Stages bij ons zijn dus honderdduizend keer beter.
Bij elke club zie je dat de grootste talenten bij de A-selectie worden gehaald. Natuurlijk kan je hele jonge spelers op een stage sturen in Nederland, waarom niet? Maar dit is imo alleen een win-situatie voor Helsingborg. Nogmaals: Waarom al die moeite als een subtopper in Nederland de grootste bewezen talenten uit de Zweedse competitie op kan mikken voor noppes?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
Dus een groot talent is volgens jou beter af als hij nog even in Zweden blijft dan dat hij op jonge leeftijd al naar nederland wordt gehaald?
Mmkay.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ryo en Guidetti zijn tweederangs talenten voor respectievelijk Arsenal en City.
Ryo was nog niet van het niveau dat Guidetti nu al heeft, Guidetti zal nooit plaats krijgen wegens de 120 contractspelers bij City. Desondanks lul je uit je nek als je beweert dat deze jongens niet de absolute top zijn van de jeugdspelers van de respectievelijke clubs waar ze bij horen.quote:Natuurlijk, voor Nederlandse begrippen staan ze al aan de top, maar bij hun eigen club is er geen plaats voor ze. Hier nemen andere talenten de plaats in, zie bijvoorbeeld een Ramsey bij Arsenal.
Een groot talent in Zweden is dus een middelmatig spelertje in onze jeugd, getuige jouw beredenatie dat de Zweedse competitie niets voorstelt. Gek he, dat ze hun talenten dan dus willen opvoeden tussen het 'geweldige' Feijenoord en haar gigantisch goede jeugdopleiding. Begrijp je het nu wel?quote:Dat het voor Nederlandse begrippen een groot talent is, stelt niet dat het voor een grotere club een groot talent is. Hoe moeilijk is dat te begrijpen?
quote:En je zegt dat de scouting van Feijenoord waardeloos is? Nou, die doet echt niet veel onder ten opzichte van een Groningen of Heerenveen hoor. Die kijken gewoon zo af en toe eens naar de competitie, of krijgen een tip van een insider daar. Het is niet zo moeilijk om de grote talenten ertussen uit te pikken. Dat kan 'zelfs' de scouting van Feijenoord.
Dit dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
Dus een groot talent is volgens jou beter af als hij nog even in Zweden blijft dan dat hij op jonge leeftijd al naar nederland wordt gehaald?
Mmkay.
Als Wenger Ryo echt zo'n groot talent had gevonden, was hij wel bij de A-selectie gebleven. Je praat zoals gewoonlijk weer poep. Het is gewoon een feit dat de grote clubs niet hun beste talenten uithuren. Hoe moeilijk is dat te begrijpen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Dan zou ik toch maar echt eens gaan lezen wat de uitspraken waren over Ryo door Wenger, of kijken wat City op dit moment zegt over Guidetti. Er is een reden hoor, waarom de kansen zo klein zijn dat Guidetti nog een jaar bij Feijenoord blijft.
Onder andere omdat de gehele europese top achter hem aan zit, waaronder Juventus, 'Pool, AS Roma, Valencia et cetera.
[..]
Ryo was nog niet van het niveau dat Guidetti nu al heeft, Guidetti zal nooit plaats krijgen wegens de 120 contractspelers bij City. Desondanks lul je uit je nek als je beweert dat deze jongens niet de absolute top zijn van de jeugdspelers van de respectievelijke clubs waar ze bij horen.
[..]
Een groot talent in Zweden is dus een middelmatig spelertje in onze jeugd, getuige jouw beredenatie dat de Zweedse competitie niets voorstelt. Gek he, dat ze hun talenten dan dus willen opvoeden tussen het 'geweldige' Feijenoord en haar gigantisch goede jeugdopleiding. Begrijp je het nu wel?
[..]Óóóóó, DAAROM hebben we van 2005 tot 2011 geweldenaren als Johnny Beukering, Lumb et cetera gehaald.
Man, zet je niet voor gek. Ons scoutingsapparaat is nog slechter dan dat van pakweg FC Eindhoven.
Bewezen talenten is ook relatief. Zie die Zweedse verdediger die Utrecht laatst haalde. Toppertje in Zweden hoor, komt hier, blijkt zich totaal niet te kunnen aanpassen aan het nederlandse spel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bij elke club zie je dat de grootste talenten bij de A-selectie worden gehaald. Natuurlijk kan je hele jonge spelers op een stage sturen in Nederland, waarom niet? Maar dit is imo alleen een win-situatie voor Helsingborg. Nogmaals: Waarom al die moeite als een subtopper in Nederland de grootste bewezen talenten uit de Zweedse competitie op kan mikken voor noppes?
Oké, we zijn nu dus al zover dat hij toegeeft dat er een 'win-situatie' is bij Helsingborg, doordat hij ziet dat de talenten bij Feijenoord aantoonbaar beter worden (ik ga maar even er vanuit dat hij dat principe nu wel doorheeftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bij elke club zie je dat de grootste talenten bij de A-selectie worden gehaald. Natuurlijk kan je hele jonge spelers op een stage sturen in Nederland, waarom niet? Maar dit is imo alleen een win-situatie voor Helsingborg. Nogmaals: Waarom al die moeite als een subtopper in Nederland de grootste bewezen talenten uit de Zweedse competitie op kan mikken voor noppes?
Je geeft het zelf al aan. Het is een absolute winsituatie voor Helsingborg, die lachen in hun vuistje. Gratis training bij een goede jeugdopleiding.quote:Een groot talent in Zweden is dus een middelmatig spelertje in onze jeugd, getuige jouw beredenatie dat de Zweedse competitie niets voorstelt. Gek he, dat ze hun talenten dan dus willen opvoeden tussen het 'geweldige' Feijenoord en haar gigantisch goede jeugdopleiding. Begrijp je het nu wel?
Die Gerndt bedoel je? Die komt er nog wel hoor, speelde heel degelijk tegen Ajax. Maar dit is geen goed voorbeeld, die is nog voor redelijk veel geld opgepikt. Heerenveen en Groningen krijgen het echter constant voor elkaar om gewoon voor bijna niks de grootste talenten op te pikken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Bewezen talenten is ook relatief. Zie die Zweedse verdediger die Utrecht laatst haalde. Toppertje in Zweden hoor, komt hier, blijkt zich totaal niet te kunnen aanpassen aan het nederlandse spel.
Dat kan je beter voor zijn door ze al vroeg hier een veel betere jeugdopleiding aan te bieden waardoor de spelers in kwestie ook een grotere ontwikkeling kunnen doormaken.
Een beetje wat Ajax al jarenlang doet, zij het op grotere en duurdere schaal. Jeugdspelers kopen, jaartje of 2-3 in de B en A droppen en vervolgens zijn ze iig al aangepast aan het nederlandse voetbal.
Win-win dus.
Hoezo is het veel moeite? Een paar spelertjes die enkele trainingen meedoen? Een gemiddelde bejaardenbingo vergt meer organisatie...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan. Het is een absolute winsituatie voor Helsingborg, die lachen in hun vuistje. Gratis training bij een goede jeugdopleiding.
Waarom zou je zoveel moeite besteden aan wellicht dat ene talent wat er tussenloopt? Die pik je alsnog gewoon voor noppes op als hij doorbreekt in Zweden (zie Heerenveen en Groningen). Zo moeilijk is het allemaal niet.
Wie werd dit jaar niet uitgehuurd? OH RIGHT, RYO. En waarom niet? OMDAT WENGER SNEL EEN TOEKOMST BIJ ARSENAL VOOR RYO ZIET. Alleen draait Arsenal nu zó lekker, "never change a winning team" speelt daar op. Desondanks omcht Ryo gedurende de zomer ábsolúút niet weg want "grootste toekomst in het geschiedt". Hoe komt dit? Dankzij Feijenoord.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als Wenger Ryo echt zo'n groot talent had gevonden, was hij wel bij de A-selectie gebleven. Je praat zoals gewoonlijk weer poep. Het is gewoon een feit dat de grote clubs niet hun beste talenten uithuren. Hoe moeilijk is dat te begrijpen?
Jongen, bij city spelen HELEMAAL geen talenten. Daar spelen enkel jongens die zich allang bewezen hebben. Jíj bent dus een grap. Het 'doorgroeien' uit de jeugd naar de A-selectie zoals in Nederland gebruikelijk is (DAT ZIJN TALENTEN!!!!) gebeurt daar gewoon HELEMAAL NIET.quote:Guidetti is NIET de absolute top van de talenten bij City. Anders was hij, nogmaals, wel bij de A-selectie gehaald. Moeilijk discussieren hier met mensen die er daadwerkelijk helemaal niets van snappen.. Wat een grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |