Uiteraard niet. Je moet de invloed van de Tempeliers, Reptilians en Illuminati niet onderschatten natuurlijk. Dat is iets waar je niet achterkomt na een weekje of 2.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Je moet de invloed van de Tempeliers, Reptilians en Illuminati niet onderschatten natuurlijk. Dat is iets waar je niet achterkomt na een weekje of 2.
Maar wat is dan de insteek van de Zweden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)it_deur_dicht__.html
Dit bericht bedoel ik dan. Het is wel een bericht van de telegraaf, maar het zou niets meer dan logisch zijn.
Het zou heel logisch moeten zijn, maar ik ben er na een paar keer nadenken nog niet achter.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:56 schreef eight het volgende:
[..]
Maar wat is dan de insteek van de Zweden?
Het is logisch dat er een grens komt aan de gastvrijheid die Feyenoord geeft aan de buitenlandse clubs, die onze talenten willen oppikken voor een spotprijsje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou heel logisch moeten zijn, maar ik ben er na een paar keer nadenken nog niet achter.
Wat moet TV West in Liverpool.quote:
He he eindelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is logisch dat er een grens komt aan de gastvrijheid die Feyenoord geeft aan de buitenlandse clubs, die onze talenten willen oppikken voor een spotprijsje.
De intentie van die zweden zou dan zijn om, door die samenwerken wel van de gastvrijheid te kunnen genieten, omdat er iets tegenover staat.
Had ik het hiervoor verkeerd neergezet?quote:
Nee, maar ik snapte er niks van. Dat was 't meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had ik het hiervoor verkeerd neergezet?Ik dacht dat het van mijn kant duidelijk was
Hun talenten gaan dus bij Feijenoord in opleiding om beter te worden. Vervolgens vertellen ze hun ervaringen aan Helsingborgs zodat hun deze methode in de toekomst kunnen kopiëren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is logisch dat er een grens komt aan de gastvrijheid die Feyenoord geeft aan de buitenlandse clubs, die onze talenten willen oppikken voor een spotprijsje.
De intentie van die zweden zou dan zijn om, door die samenwerking wel van de gastvrijheid te kunnen genieten, omdat er iets tegenover staat.
City heeft zowat met iedere club samenwerkingsverbanden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente doet het met Man U. Feyenoord en Liverpool lijken me prima bij elkaar passen.![]()
(Volgende samerwerking: Ajax & Man City.)
Ja, Barca was mijn eerste optie, maar die doen al iets met de Volewijckers..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef eight het volgende:
[..]
City heeft zowat met iedere club samenwerkingsverbanden.
Die eerste optie tot koop wordt overal geroepen, maar staat nergens vast. Vanuit het perspectief van Helsingsborgs lijkt het me erg stug dat ze hun talenten, waaronder hun grootste, showen bij een andere club om er mogelijk een jodenfooi voor te krijgen als ze bevallen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:20 schreef Paul-89 het volgende:
Zij mogen blijkbaar in de keuken komen kijken en Feyenoord mag spelers naar keuze op stage laten komen om ze goed in beeld te hebben en houden om zo dus hun progressie te zien en dan eventueel eerste optie tot koop o.i.d. hebben ?
Het is ook maar een erg klein nieuwsberichtje waar niet alle details instaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Die eerste optie tot koop wordt overal geroepen, maar staat nergens vast. Vanuit het perspectief van Helsingsborgs lijkt het me erg stug dat ze hun talenten, waaronder hun grootste, showen bij een andere club om er mogelijk een jodenfooi voor te krijgen als ze bevallen.
Suarez..?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat moet TV West in Liverpool.
Als het nou RTV Utrecht of Rijnmond was zou het nog enigszins logisch zijn.
Het gaat logischerwijs om spelers die nog niet klaar zijn voor het 1e van Liverpool. Overnemen of kopen zal gaan over de jongens die het daar niet redden. En daar zitten best interessante spelers tussen. Aan het eind van de dag gaat het er natuurlijk om wat Liverpool kan vangen, optie of geen optie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Die eerste optie tot koop wordt overal geroepen, maar staat nergens vast. Vanuit het perspectief van Helsingsborgs lijkt het me erg stug dat ze hun talenten, waaronder hun grootste, showen bij een andere club om er mogelijk een jodenfooi voor te krijgen als ze bevallen.
Wat heeft Liverpool hiermee te maken ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het gaat logischerwijs om spelers die nog niet klaar zijn voor het 1e van Liverpool. Overnemen of kopen zal gaan over de jongens die het daar niet redden. En daar zitten best interessante spelers tussen. Aan het eind van de dag gaat het er natuurlijk om wat Liverpool kan vangen, optie of geen optie.
Inderdaad, het zal wel goed zitten. Als van Geel een ding niet is, dan is het wel naief.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is ook maar een erg klein nieuwsberichtje waar niet alle details instaan.
Hij heeft vanavond anders nog niet gepost.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Dekatria het volgende:
Je kunt merken dat Helpmefok terug is... de topics gaan 2x zo snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |