Ik hoop serieus dat we dit argument niet 40 keer te horen gaan krijgen want het is belachelijk. Ajax gaat er kei-hard af.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:56 schreef SomePerson het volgende:
Man United geeft geen neuk om de Europa League, dus misschien heeft Ajax nog een kansje.
Zeker niet nu ze samen met Manchester City notabene gelijk in punten staan. 3-0 vind ik wel reeel klinken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:56 schreef SomePerson het volgende:
Man United geeft geen neuk om de Europa League, dus misschien heeft Ajax nog een kansje.
Mijn god, leren jullie het dan nooitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker niet nu ze samen met Manchester City notabene gelijk in punten staan. 3-0 vind ik wel reeel klinken.
misschien?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:56 schreef SomePerson het volgende:
Het is 16.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
Europa League 19 februari] en in je op staat 16feb, ik ben verward.
quote:Prof zijn bij een Europese topclub betekent vaak veel vlieguren maken, zeker voor spelers van Manchester United. Danny Welbeck en Nani stapten woensdag op het vliegtuig naar Amsterdam, maar het scheelde weinig of het tweetal had samen een vlucht later moeten pakken. De aanvaller en vleugelspeler waren namelijk hun paspoorten vergeten, meldt de Daily Mail.
Om aan boord te mogen van het vliegtuig moesten Welbeck en Nani ieder hun identiteitsbewijzen tonen, maar op de luchthaven ontdekten zij dat die nog thuis lagen. Welbeck schakelde een vriend met een sleutel van zijn huis in om hem nog snel het paspoort te bezorgen, terwijl Nani zelf nog snel heen en weer reed naar zijn woning.
Gelukkig voor United waren de twee nog net op tijd in het bezit van hun papieren, om door de douane te mogen. The Red Devils trainen woensdagavond nog in Amsterdam en nemen het donderdagavond in de ArenA op tegen Ajax, in de knock-outfase van de Europa League. Vermoedelijk vliegt de selectie enkele uren na de wedstrijd alweer terug naar Engeland.
Wie is de mol?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:59 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik kan het in ieder geval zien. Voor het laatste kwartiertje moet ik mijn moeder nog even lief aankijken.
Boefjes.quote:Ajax-fans aangehouden in Amsterdam
AMSTERDAM - De politie heeft woensdagavond 40 voetbalsupporters aangehouden, vermoedelijk allen aanhangers van Ajax, op het Marie Heinekenplein in Amsterdam. Dat heeft een politiewoordvoerster gezegd. De groep was mogelijk uit op een confrontatie met fans van de club Manchester United, waartegen Ajax donderdag in Amsterdam speelt.
De ME is ingeschakeld. De aangehouden fans worden naar een politiebureau gebracht.
Ze worden In Manchester niet blij van zo'n gare Oostblokschaal. Als ze City straks achter zich houden en kampioen spelen, is het al lang goed. Zes of acht prutswedstrijden op donderdag stonden niet in het draaiboek. Nu valt het nog mee qua afstand, maar straks is het -20 Rusland-tijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat we dit argument niet 40 keer te horen gaan krijgen want het is belachelijk. Ajax gaat er kei-hard af.
Nee man. Als Man Utd de EL wint hebben ze op 3verschillende europese toernooien gewonnen.Dat is alleen Bayern & AJAX ooit gelukt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het Ajax wel gunnen.
Jullie winnen ook van PSV maar verliezen van VVV... Dus conclusies trekken a.d.h.v. 1 wedstrijd is dom. Tegen utrecht was ajax wel echt op z'n minst.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn god, leren jullie het dan nooit. Jullie zijn al in de pan gehakt door fucking UTRECHT met 0-2, denk je nou echt dat je met 3-0 van United gaat winnen?
Nou nou zeg, je moet je niet meteen zo aangevallen voelen, ik heb namelijk nooit gezegd dat Ajax gaat verliezen. Of dat ik wil dat Ajax verliest.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Als jouw club nou europees speelde...Maar nu zet je gewoon jezelf voor lul.
Dat klopt. Was een aanname mijnerzijds. Mocht dat niet het geval zijn, dan zit ik er naast, waarvoor excuses. Zo wel, geldt nog steeds bovenstaande.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nou nou zeg, je moet je niet meteen zo aangevallen voelen, ik heb namelijk nooit gezegd dat Ajax gaat verliezen. Of dat ik wil dat Ajax verliest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
jep en hopen dat die portugese scheids(zie ajax - real) er ook weer is en veel afgekeurde goalsquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wel, ik hoop dat Ajax met 0-5 wordt ingemaakt.. het liefst meer, vernederen die hap.
ik ben een vrouwquote:
Teletekst.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben een vrouw
en vrouwen weten toch niks van voetbal
niet aangedachtquote:
Weet man utd meteen welke kant ze moeten uitkiezen om aan te vallenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:42 schreef S0nic het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Anita, Alderweireld, Vertonghen, Koppers; Eriksen, Aissati, De Jong; Ozbiliz, Bulykin, Sulejmani.
Bank Ajax: Cillessen, Boilesen, Blind, Van Rhijn, Lodeiro, Serero en Lukoki
Ik dacht dat jij een ajacied was? Voor wie ben je dan wel.. ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jep en hopen dat die portugese scheids(zie ajax - real) er ook weer is en veel afgekeurde goals
Links rechts en door het midden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Weet man utd meteen welke kant ze moeten uitkiezen om aan te vallen
Van Rhijn speelde toch zo goed? Waarom dan niet Alderweireld op RB?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Weet man utd meteen welke kant ze moeten uitkiezen om aan te vallen
ben ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een ajacied was? Voor wie ben je dan wel.. ?
het is toch allemaal zwak jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Links rechts en door het midden?
Wat wil je dan? Lodeiro? Wordt omver geblazen man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Bulykin op SPKies dan voor een betere spits. Bij een counter is Bulykin niet eens over de helft bij een schot.
Siem heb ik liever in de spits tegen United dan een trage boelikinquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:50 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Lodeiro? Wordt omver geblazen man.
De Jong? Dan spelen we zonder spits.
0-5/6.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:51 schreef S0nic het volgende:
Man. United: De Gea, Jones, Ferdinand, Evans, Fabio, Carrick, Nani, Young, Cleverley, Rooney, Hernandez
0-4quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:51 schreef S0nic het volgende:
Man. United: De Gea, Jones, Ferdinand, Evans, Fabio, Carrick, Nani, Young, Cleverley, Rooney, Hernandez
2-16quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:51 schreef S0nic het volgende:
zo slechte spits vind ik het niet hoor! stevige,grote sterke spits! en voor een wedstrijd tegen man united kan dit nog wel juist de beste keus zijn!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Bulykin op SPKies dan voor een betere spits. Bij een counter is Bulykin niet eens over de helft bij een schot.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:51 schreef S0nic het volgende:
Thuis kunnen ze geen show geven als ze nu 0-4 winnen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
Hangt veel van hun instelling af.. als ze het hier al willen beslissen of dat ze denken schijt aan deze wedstrijd, we geven ons thuis publiek een show.
Iets met spelers rust geven met het oog op de competitie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thuis kunnen ze geen show geven als ze nu 0-4 winnen?
Jawel, maar als ze het hier al beslissen zullen ze hun A spelers rust geven in de thuis wedstrijd en dat is niet wat de stadion bezoekers daar willen zien..quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thuis kunnen ze geen show geven als ze nu 0-4 winnen?
Zegt ADquote:Manchester United: De Gea, Rafael, Evans, Ferdinand, Fábio, Cleverley, Scholes, Carrick, Young, Welbeck en Rooney.
Alsof dat daar vol zou zittenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, maar als ze het hier al beslissen zullen ze hun A spelers rust geven in de thuis wedstrijd en dat is niet wat de stadion bezoekers daar willen zien..
ik zie die ouwe er wel voor aan dat hij deze prijs nog wil winnen aangezien het de enige is die nog onbreekt op zijn lijstquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:58 schreef Anonymousz het volgende:
fergie neemt de EL toch niet serieus?
idd ik vertrouw hem nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zie die ouwe er wel voor aan dat hij deze prijs nog wil winnen aangezien het de enige is die nog onbreekt op zijn lijst
Jahoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:03 schreef BobW het volgende:
Is dit ook het voorbeschouwing Gijpie, Derksen, Genee topic of moet ik dan naar het VI-topic?
Wat was plagerig bedoeld.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben een vrouw
en vrouwen weten toch niks van voetbal
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:33 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat ajax uit speeldeFaalclubs spelen eerst thuis tijdens de knockoutfase.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet trollen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Faalclubs spelen eerst thuis tijdens de knockoutfase.
weet ik maar ik speel met jequote:
Oehh, ik ook met jou.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
weet ik maar ik speel met je
Geen idee. Denk dat iedereen gewoon in 1 pot werd gegooid.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Oké serieus dan, hoe is het mogelijk dat 2 nummers 3 uit de CL elkaar treffen?
Kleine moeite om even terug te bladerenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:11 schreef samuel94 het volgende:
weet iemand de opstellingen voor vanavond
twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 16-02-2012 om 18:11:13Vanavond wordt de avond van Job Cohen en Kenneth Vermeer. Allebei laatste wedstrijd. reageer retweet
?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 16-02-2012 om 18:11:13Vanavond wordt de avond van Job Cohen en Kenneth Vermeer. Allebei laatste wedstrijd. reageer retweet
Owkey:pquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kleine moeite om even terug te bladeren
quote:
Ajax meer buitenlanders dan ManU.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:16 schreef Mercurial het volgende:
Opstellingen:
http://www.soccerway.com/(...)r-united-fc/1237591/
Bulykin, Assaiti spelen.
Aissati, goede keuze van Frank de Boer.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:16 schreef Mercurial het volgende:
Opstellingen:
http://www.soccerway.com/(...)r-united-fc/1237591/
Bulykin, Assaiti spelen.
Nee dat niet want Rafael, Vidic, Evra, Anderson.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:18 schreef samuel94 het volgende:
Man-U met hun sterkste team xO denk 1-4
Tja dan nog een heel goed teamquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat niet want Rafael, Vidic, Evra, Anderson.
Alleen Rafael en Vidic. En naar smaak Lindegaardquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat niet want Rafael, Vidic, Evra, Anderson.
Voordat Usain Bolt is klaar is met gek doen voor de start...quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig niet.. anders kon ik nog 40minuten in de starthouding blijven zitten zitten..
Hahaha geweldig xDquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Voordat Usain Bolt is klaar is met gek doen voor de start...
Evra en Anderson zijn erg goed maar ben blij dat Cleverley er weer bij is na zijn blessure.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:21 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Alleen Rafael en Vidic. En naar smaak Lindegaard.
Maar de starthouding is toch een heerlijke houdingquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig niet.. anders kon ik nog 40minuten in de starthouding blijven zitten zitten..
Vindt evra ook wel goed alleen al wat ouder he..quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:21 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Alleen Rafael en Vidic. En naar smaak Lindegaard.
Hij valt weleens in, is pas 18.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:23 schreef samuel94 het volgende:
P. Pogba bij Man U
Goede speler ? ?
Wie weet....quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Over 20 jaar gaat Pogba Giggs voorbij in totaal aantal duels voor Manchester United.
en na vanavond 12 minuten champions leaugue ervaringquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij heeft er al 4(!) waarvan 3 League Cups en 1 Premier League wedstrijd.
Probeer www.vi.nl/tv eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:35 schreef Digi_Djeff het volgende:
Is deze wedstrijd ook op internet te kijken zonder dat dat silverlight nodig is ( wat bij RTL wel het geval is ). Want dat microsoft silverlight werkt niet op een android tablet >_<
Dat dus. Alsof hij moet zeggen dat ze totaal weggespeeld gaan worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
wat moet hij anders zeggen
Geen appel hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:35 schreef Digi_Djeff het volgende:
Is deze wedstrijd ook op internet te kijken zonder dat dat silverlight nodig is ( wat bij RTL wel het geval is ). Want dat microsoft silverlight werkt niet op een android tablet >_<
Als hij scoort zal niemand iets zeggen....quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Vertonghen ziet kansen.. om weer de hele dag in de spits te lopen.
We moeten realistisch blijven en de schade beperken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Alsof hij moet zeggen dat ze totaal weggespeeld gaan worden.
En als je er 4 tegen krijgt omdat hij niet om ze plek stond ..quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:38 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Als hij scoort zal niemand iets zeggen....
Nope, kan die hele stream niet eens vinden daar. Maar bedankt ^_^quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Probeer www.vi.nl/tv eens.
Dan moet de trainer goede instructies gevenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als je er 4 tegen krijgt omdat hij niet om ze plek stond ..
Of is het dan Vermeer zijn schuld?
moed indrinkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:39 schreef vincerusso het volgende:
Drank de Boer weer naar de kroeg geweest ?
"Ja nee, wij hadden meer balbezit en er werden 2 goals afgekeurd"quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:39 schreef vincerusso het volgende:
Drank de Boer weer naar de kroeg geweest ?
waarom moet ik lachen?quote:
quote:
In het seizoen 1997-98 dacht ik speelde PSV tegen Manchester United, in Eindhoven werd het 3-1.quote:
Ik weet ook niet wat ik daarvan mag verwachten. Heb hem een paar keer echt heel goed zien spelen in de voorbereiding op het seizoen, maar laatst was het ook echt heel slecht. Nogal wisselvallig dus.quote:
Die heeft de kwaliteiten om een grote bek te hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar Zlatan gister wel aanbidden zeker?
wie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar Zlatan gister wel aanbidden zeker?
Hij is nog jong, maar hij maakte geen slecht indruk, als hij op links zou kunnen spelen had ik hem erin gegooid ipv dan egocillio.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik daarvan mag verwachten. Heb hem een paar keer echt heel goed zien spelen in de voorbereiding op het seizoen, maar laatst was het ook echt heel slecht. Nogal wisselvallig dus.
Moet gewoon meer vertrouwen in zichzelf hebben en wat meer lef tonen.quote:
Gert-Jan heeft goede coachkwaliteitenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft de kwaliteiten om een grote bek te hebben.
Oh, oke.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gert-Jan heeft goede coachkwaliteiten
2000-01, even gecheckt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:42 schreef Nober het volgende:
[..]
In het seizoen 1997-98 dacht ik speelde PSV tegen Manchester United, in Eindhoven werd het 3-1.
Gert Jan ook, Black belt TKD, pas maar op!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft de kwaliteiten om een grote bek te hebben.
Ach, wat maken die 300 euro's uit als Ajax wint.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik durf het niet, achter af sla ik me zelf voor me kop denk ik.. dat ik hier niet all in op ga, 300euro op ManU wil ik doen
Je denkt dat vermeer geweldig keept en Bulykin iedereen voorbij vliegt en scoort?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik durf het niet, achter af sla ik me zelf voor me kop denk ik.. dat ik hier niet all in op ga, 300euro op ManU wil ik doen
Wordt nog leuk want AZ zal kampioen worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Goddomme wat een irritant stuk vreten is die Verbeek toch zeg... die interviewer stelt dit keer gewoon normale vragen en dan nog zo uit de hoogte reageren
Nee, omdat ik liever met iets van discipline wed omdat als een 'zekerheidje' fout gaat, je alles kwijt bentquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:47 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Je denkt dat vermeer geweldig keept en Bulykin iedereen voorbij vliegt en scoort?
Gewoon doen, man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
Het psv van toen was beter dan het ajax van nuquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:42 schreef Nober het volgende:
[..]
In het seizoen 1997-98 dacht ik speelde PSV tegen Manchester United, in Eindhoven werd het 3-1.
Mietje.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, omdat ik liever met iets van discipline wed omdat als een 'zekerheidje' fout gaat, je alles kwijt benten ik weet niet wat de intentie is van ManU, dadelijk zo'n schijt gelijkspelletje..
dan doe je toch gewoon 100 EURquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, omdat ik liever met iets van discipline wed omdat als een 'zekerheidje' fout gaat, je alles kwijt benten ik weet niet wat de intentie is van ManU, dadelijk zo'n schijt gelijkspelletje..
En waarom verloor PSV dan uit met 3-1?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het psv van toen was beter dan het ajax van nu
Ajax kan vandaag makkelijk 0-8 op de flikker krijgen hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of getuigen van respect voor de kwaliteiten van Ajax?
De interviewer zal het in eerdere interviews wel verbruid hebben bij Verbeek.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Goddomme wat een irritant stuk vreten is die Verbeek toch zeg... die interviewer stelt dit keer gewoon normale vragen en dan nog zo uit de hoogte reageren
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of getuigen van respect voor de kwaliteiten van Ajax?
Nee?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wel, ik hoop dat Ajax met 0-5 wordt ingemaakt.. het liefst meer, vernederen die hap.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ajax kan vandaag makkelijk 0-8 op de flikker krijgen hoor.
Tuurlijk. Maar dat kan elke NL club nu overkomen tegen Man Utd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ajax kan vandaag makkelijk 0-8 op de flikker krijgen hoor.
Uhu, maar die andere ploegen zijn nu ff niet van toepassing he.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat kan elke NL club nu overkomen tegen Man Utd.
Klopt, en natuurlijk mogen jonge spelers wisselvallig zijn, dus vandaar dat ik zei dat ik niet goed weet wat ik er van mag verwachtenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is nog jong, maar hij maakte geen slecht indruk, als hij op links zou kunnen spelen had ik hem erin gegooid ipv dan egocillio.
Daar zit ik ook aan te denken, vd week 150 euro gewonnen bij Unibet. 130 inzetten is 234 vangen bij winst utd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan doe je toch gewoon 100 EUR
Gaan ze weer bans uit delen zeker als je niet voor Ajax bent ..quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso komt weer een select groepje anti ajacieden lekker bij elke goal van United feesten.
Ik reserveeralvast een plekje voor inZanity
Ik ben hier vanwege Manchester United, de beste club ter wereld en omstreken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso komt weer een select groepje anti ajacieden lekker bij elke goal van United feesten.
Neehoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaan ze weer bans uit delen zeker als je niet voor Ajax bent ..![]()
inZanity gaat dan vanavond de postcount van Tong80 verbreken....quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ditquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben hier vanwege Manchester United, de beste club ter wereld en omstreken.
jou begrijp ik dan tenminste.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben hier vanwege Manchester United, de beste club ter wereld en omstreken.
Neen, echte vlaggen. Geen plastic-vlaggetjes.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt liever de AZ luxaflex klappers?
En de record is?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
inZanity gaat dan vanavond de postcount van Tong80 verbreken....
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt liever de AZ luxaflex klappers?
Ingezetquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken, vd week 150 euro gewonnen bij Unibet. 130 inzetten is 234 vangen bij winst utd.
haters gonna hatequote:Op donderdag 16 februari 2012 18:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik irriteer me overigens echt compleet aan het cynisch humoristische toontje van Genee en co... natuurlijk maakt Ajax weinig kans maar volgens mij is er ook nog zoiets als redelijk proffesioneel je journalistieke plicht uitvoeren op zo'n avond.... schijtlollig doe je maar in je eigen show
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:59 schreef Muto het volgende:
Vertonghen
Vertonghen: "Er lopen weinig echte sterren rond bij United"
2quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Bonusvraag:
Hoeveelste minuut brengt goal 1?
90+3 0-1 Hernandezquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Bonusvraag:
Hoeveelste minuut brengt goal 1?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:59 schreef Muto het volgende:
Vertonghen
Vertonghen: "Er lopen weinig echte sterren rond bij United"
Niets misselijkmakends aan. Gewoon Luis steunen in deze matenaaierijquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:00 schreef inZanity het volgende:
Zingen ze nou Suarez toe? Misselijkmakend
Verbaas me hoe vaak jij naar Ajax kijkt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:00 schreef inZanity het volgende:
Zingen ze nou Suarez toe? Misselijkmakend
'Dit is het slechtste ajax in tijden'quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Wij zijn Ajax, wij zijn de beste"
?
wachten op de counterquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:02 schreef Stiggie het volgende:
Man United heeft er weinig zin in zo te zien
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:02 schreef Muto het volgende:
Heel de wereld is tegen Suarez. Zelfs Liverpoolfans hebben het gehad met hem, behalve Ajacieden. Die snappen de wereld schijnbaar niet en moeten zo'n rasechte psychopathische voetballer toezingen.
Ja met basisspelersquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Wij zijn Ajax, wij zijn de beste"
?
Dat weerhoudt ajacieden er niet van het te roepen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Dit is het slechtste ajax in tijden'
?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suarez
Wat een baas is die man.
Mensen bijten is wel echt gestoord.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suarez
Wat een baas is die man.
Als je zo'n enorme hekel hebt aan Aajx en het publiek en etc. Waarom kijk je dan ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:02 schreef Muto het volgende:
Heel de wereld is tegen Suarez. Zelfs Liverpoolfans hebben het gehad met hem, behalve Ajacieden. Die snappen de wereld schijnbaar niet en moeten zo'n rasechte psychopathische voetballer toezingen.
OEH AAH OEH AAH, is nog niet geweest.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:04 schreef Muto het volgende:
Ze hebben weer alle liedjes uit de kast getrokken.
Jalalalalala. En Jalalalalala. En uiteraard: Jalalalalala.
Misschien omdat Man United?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als je zo'n enorme hekel hebt aan Aajx en het publiek en etc. Waarom kijk je dan ?
Omdat ik Man Utd fan ben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als je zo'n enorme hekel hebt aan Aajx en het publiek en etc. Waarom kijk je dan ?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:04 schreef Muto het volgende:
Ze hebben weer alle liedjes uit de kast getrokken.
Jalalalalala. En Jalalalalala. En uiteraard: Jalalalalala.
*Boem pats boem patsquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
OEH AAH OEH AAH, is nog niet geweest.
Ach ze maken tenminste geluid. Iets wat in Eindhoven zeldzaam is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
OEH AAH OEH AAH, is nog niet geweest.
Ik zing trouw Kevin toe.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Ach ze maken tenminste geluid. Iets wat in Eindhoven zeldzaam is.
Dat is dan ook wel een beetje een held.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zing trouw Kevin toe.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we dit gemiddelde volhouden wordt het 0-0.
Dit houden ze alleen niet vol.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we dit gemiddelde volhouden wordt het 0-0.
Wordt 0-2quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit houden ze alleen niet vol.
Bedankt man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
alsof we dat niet wistenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |