Ik hoop serieus dat we dit argument niet 40 keer te horen gaan krijgen want het is belachelijk. Ajax gaat er kei-hard af.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:56 schreef SomePerson het volgende:
Man United geeft geen neuk om de Europa League, dus misschien heeft Ajax nog een kansje.
Zeker niet nu ze samen met Manchester City notabene gelijk in punten staan. 3-0 vind ik wel reeel klinken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:56 schreef SomePerson het volgende:
Man United geeft geen neuk om de Europa League, dus misschien heeft Ajax nog een kansje.
Mijn god, leren jullie het dan nooitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker niet nu ze samen met Manchester City notabene gelijk in punten staan. 3-0 vind ik wel reeel klinken.
misschien?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:56 schreef SomePerson het volgende:
Het is 16.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
Europa League 19 februari] en in je op staat 16feb, ik ben verward.
quote:Prof zijn bij een Europese topclub betekent vaak veel vlieguren maken, zeker voor spelers van Manchester United. Danny Welbeck en Nani stapten woensdag op het vliegtuig naar Amsterdam, maar het scheelde weinig of het tweetal had samen een vlucht later moeten pakken. De aanvaller en vleugelspeler waren namelijk hun paspoorten vergeten, meldt de Daily Mail.
Om aan boord te mogen van het vliegtuig moesten Welbeck en Nani ieder hun identiteitsbewijzen tonen, maar op de luchthaven ontdekten zij dat die nog thuis lagen. Welbeck schakelde een vriend met een sleutel van zijn huis in om hem nog snel het paspoort te bezorgen, terwijl Nani zelf nog snel heen en weer reed naar zijn woning.
Gelukkig voor United waren de twee nog net op tijd in het bezit van hun papieren, om door de douane te mogen. The Red Devils trainen woensdagavond nog in Amsterdam en nemen het donderdagavond in de ArenA op tegen Ajax, in de knock-outfase van de Europa League. Vermoedelijk vliegt de selectie enkele uren na de wedstrijd alweer terug naar Engeland.
Wie is de mol?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:59 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik kan het in ieder geval zien. Voor het laatste kwartiertje moet ik mijn moeder nog even lief aankijken.
Boefjes.quote:Ajax-fans aangehouden in Amsterdam
AMSTERDAM - De politie heeft woensdagavond 40 voetbalsupporters aangehouden, vermoedelijk allen aanhangers van Ajax, op het Marie Heinekenplein in Amsterdam. Dat heeft een politiewoordvoerster gezegd. De groep was mogelijk uit op een confrontatie met fans van de club Manchester United, waartegen Ajax donderdag in Amsterdam speelt.
De ME is ingeschakeld. De aangehouden fans worden naar een politiebureau gebracht.
Ze worden In Manchester niet blij van zo'n gare Oostblokschaal. Als ze City straks achter zich houden en kampioen spelen, is het al lang goed. Zes of acht prutswedstrijden op donderdag stonden niet in het draaiboek. Nu valt het nog mee qua afstand, maar straks is het -20 Rusland-tijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat we dit argument niet 40 keer te horen gaan krijgen want het is belachelijk. Ajax gaat er kei-hard af.
Nee man. Als Man Utd de EL wint hebben ze op 3verschillende europese toernooien gewonnen.Dat is alleen Bayern & AJAX ooit gelukt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het Ajax wel gunnen.
Jullie winnen ook van PSV maar verliezen van VVV... Dus conclusies trekken a.d.h.v. 1 wedstrijd is dom. Tegen utrecht was ajax wel echt op z'n minst.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn god, leren jullie het dan nooit. Jullie zijn al in de pan gehakt door fucking UTRECHT met 0-2, denk je nou echt dat je met 3-0 van United gaat winnen?
Nou nou zeg, je moet je niet meteen zo aangevallen voelen, ik heb namelijk nooit gezegd dat Ajax gaat verliezen. Of dat ik wil dat Ajax verliest.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Als jouw club nou europees speelde...Maar nu zet je gewoon jezelf voor lul.
Dat klopt. Was een aanname mijnerzijds. Mocht dat niet het geval zijn, dan zit ik er naast, waarvoor excuses. Zo wel, geldt nog steeds bovenstaande.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nou nou zeg, je moet je niet meteen zo aangevallen voelen, ik heb namelijk nooit gezegd dat Ajax gaat verliezen. Of dat ik wil dat Ajax verliest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
jep en hopen dat die portugese scheids(zie ajax - real) er ook weer is en veel afgekeurde goalsquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wel, ik hoop dat Ajax met 0-5 wordt ingemaakt.. het liefst meer, vernederen die hap.
ik ben een vrouwquote:
Teletekst.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben een vrouw
en vrouwen weten toch niks van voetbal
niet aangedachtquote:
Weet man utd meteen welke kant ze moeten uitkiezen om aan te vallenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:42 schreef S0nic het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Anita, Alderweireld, Vertonghen, Koppers; Eriksen, Aissati, De Jong; Ozbiliz, Bulykin, Sulejmani.
Bank Ajax: Cillessen, Boilesen, Blind, Van Rhijn, Lodeiro, Serero en Lukoki
Ik dacht dat jij een ajacied was? Voor wie ben je dan wel.. ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jep en hopen dat die portugese scheids(zie ajax - real) er ook weer is en veel afgekeurde goals
Links rechts en door het midden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Weet man utd meteen welke kant ze moeten uitkiezen om aan te vallen
Van Rhijn speelde toch zo goed? Waarom dan niet Alderweireld op RB?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Weet man utd meteen welke kant ze moeten uitkiezen om aan te vallen
ben ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een ajacied was? Voor wie ben je dan wel.. ?
het is toch allemaal zwak jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Links rechts en door het midden?
Wat wil je dan? Lodeiro? Wordt omver geblazen man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Bulykin op SPKies dan voor een betere spits. Bij een counter is Bulykin niet eens over de helft bij een schot.
Siem heb ik liever in de spits tegen United dan een trage boelikinquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:50 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Lodeiro? Wordt omver geblazen man.
De Jong? Dan spelen we zonder spits.
0-5/6.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:51 schreef S0nic het volgende:
Man. United: De Gea, Jones, Ferdinand, Evans, Fabio, Carrick, Nani, Young, Cleverley, Rooney, Hernandez
0-4quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:51 schreef S0nic het volgende:
Man. United: De Gea, Jones, Ferdinand, Evans, Fabio, Carrick, Nani, Young, Cleverley, Rooney, Hernandez
2-16quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:51 schreef S0nic het volgende:
zo slechte spits vind ik het niet hoor! stevige,grote sterke spits! en voor een wedstrijd tegen man united kan dit nog wel juist de beste keus zijn!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Bulykin op SPKies dan voor een betere spits. Bij een counter is Bulykin niet eens over de helft bij een schot.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:51 schreef S0nic het volgende:
Thuis kunnen ze geen show geven als ze nu 0-4 winnen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
Hangt veel van hun instelling af.. als ze het hier al willen beslissen of dat ze denken schijt aan deze wedstrijd, we geven ons thuis publiek een show.
Iets met spelers rust geven met het oog op de competitie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thuis kunnen ze geen show geven als ze nu 0-4 winnen?
Jawel, maar als ze het hier al beslissen zullen ze hun A spelers rust geven in de thuis wedstrijd en dat is niet wat de stadion bezoekers daar willen zien..quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thuis kunnen ze geen show geven als ze nu 0-4 winnen?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:51 schreef S0nic het volgende:
Zegt ADquote:Manchester United: De Gea, Rafael, Evans, Ferdinand, Fábio, Cleverley, Scholes, Carrick, Young, Welbeck en Rooney.
Alsof dat daar vol zou zittenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, maar als ze het hier al beslissen zullen ze hun A spelers rust geven in de thuis wedstrijd en dat is niet wat de stadion bezoekers daar willen zien..
ik zie die ouwe er wel voor aan dat hij deze prijs nog wil winnen aangezien het de enige is die nog onbreekt op zijn lijstquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:58 schreef Anonymousz het volgende:
fergie neemt de EL toch niet serieus?
idd ik vertrouw hem nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zie die ouwe er wel voor aan dat hij deze prijs nog wil winnen aangezien het de enige is die nog onbreekt op zijn lijst
Jahoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:03 schreef BobW het volgende:
Is dit ook het voorbeschouwing Gijpie, Derksen, Genee topic of moet ik dan naar het VI-topic?
Wat was plagerig bedoeld.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben een vrouw
en vrouwen weten toch niks van voetbal
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:33 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat ajax uit speeldeFaalclubs spelen eerst thuis tijdens de knockoutfase.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet trollen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Faalclubs spelen eerst thuis tijdens de knockoutfase.
weet ik maar ik speel met jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |