abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107718273
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:43 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Gewoon tekenen man.
1193 Johan Derksen Cruijfshol 2012-02-07 15:53 :')
BFF met GGMM
pi_107718359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

1193 Johan Derksen Cruijfshol 2012-02-07 15:53 :')
Ik zag net John Guidetti Rotterdam. :D
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:04:40 #228
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107718856
1308 Sergio Agüero Buenos Aires 2012-02-07 16:11 :P
1320 Mario Balotelli Palermo 2012-02-07 16:12 :P
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_107718974
quote:
Bosvelt is toen inderdaad naar City gegaan :D Alweer bijna vergeten.

Staat achteraf toch mooi op je CV :P
pi_107719451
quote:
En dat zal wie moeten overtuigen? Guidetti zelf, de directie, Pim & friends...?
-
pi_107719481
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En dat zal wie moeten overtuigen? Guidetti zelf, de directie, Pim & friends...?
Denk dat ze hem dat gewoon willen aanbieden. Meer als blijk van waardering dan echt dat hij moet blijven.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107719574
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Denk dat ze hem dat gewoon willen aanbieden. Meer als blijk van waardering dan echt dat hij moet blijven.
Ja, een petitie die 300x door 'hemzelf' is ondertekend (met verschillende spellingen van zijn achternaam...) :D
BFF met GGMM
pi_107720041
Dat gaat niemand serieus nemen natuurlijk.
pi_107720825
Serder Güzübüyük fluit de wedstrijd zondag!
pi_107720840
quote:
FR1908Nieuws @FR1908Nieuws Close
Jammer dat Luc Castaignos nooit een contract van #Feyenoord aangeboden heeft gekregen. Castaignos had zeker de intentie om te blijven.
1
RETWEET
6:00 PM - 7 Feb 12 via Twitter for BlackBerry® · Details
Reply Retweet Favorite
Geen idee hoe dat twitter ding werkt.
pi_107720851
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Huh, ik dacht eerder gelezen te hebben dat het Blom zou zijn :?
BFF met GGMM
pi_107720874
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Blom.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107720887
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat twitter ding werkt.
Als hij de intentie had om te blijven, wat de neuk doet hij dan in Milaan?
BFF met GGMM
pi_107720915
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Blom.
Teletekst meld die andere met die lange naam en al die leestekens die ik niet eens kan vinden op mijn toetsenbord.
Our Love, Our Life, Our Feyenoord!
pi_107720926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als hij de intentie had om te blijven, wat de neuk doet hij dan in Milaan?
Als je geen contract krijgt aangeboden kan je moeilijk blijven hea.

Opnieuw dus een HUGE blunder van Beenhakker en Co
pi_107720958
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:08 schreef Koen_W1 het volgende:

[..]

Teletekst meld die andere met die lange naam en al die leestekens die ik niet eens kan vinden op mijn toetsenbord.
Dan zal het ook zo zijn. Stond op FR dat het Blom was meen gisteren nog zelfs.
Groetjes, Ezio.
pi_107720984
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:08 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Als je geen contract krijgt aangeboden kan je moeilijk blijven hea.

Opnieuw dus een HUGE blunder van Beenhakker en Co
Nee dat bedoel ik niet, het was duidelijk dat Feyenoord met hem verder wilde.
Het feit dat hij (Treffers) met een rechtzaak heeft gedreigd om weg te gaan ontkracht dat zielige gezeik van nu.
BFF met GGMM
pi_107721143
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet, het was duidelijk dat Feyenoord met hem verder wilde.
Het feit dat hij (Treffers) met een rechtzaak heeft gedreigd om weg te gaan ontkracht dat zielige gezeik van nu.
Duidelijk is het als hij een contract krijgt. Niet als hij via de media hoort dat Feyenoord zogenaamd met het door wilt.

Hoe je het ook wend of keert, de zaak Castaignos is in 1e instantie een fout van Feyenoord geweest. Castaignos is hier ook niet helemaal schoon in geweest maar Feyenoord heeft geblunderd. Luc heeft zijn toekomst veilig gesteld.
pi_107721175
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 17:12:47 Serdar Gozobuyuk zal #Feyenoord - #Vitesse zondag leiden en niet Kevin Blom waar Feyenoord op de website melding van maakte. #feyvit reageer retweet
pi_107721278
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:16 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Duidelijk is het als hij een contract krijgt. Niet als hij via de media hoort dat Feyenoord zogenaamd met het door wilt.

Hoe je het ook wend of keert, de zaak Castaignos is in 1e instantie een fout van Feyenoord geweest. Castaignos is hier ook niet helemaal schoon in geweest maar Feyenoord heeft geblunderd. Luc heeft zijn toekomst veilig gesteld.
Het gaat nu niet zoals hij gehoopt had bij Inter, dus gaat meneer lopen janken.
Dat janken deed hij ook niet toen hij kon tekenen bij Inter.
En denk je nou werkelijk dat als hij de intentie had gehad om te blijven en hij Feyenoord blijkbaar zo een warm hart toedraagt, dat ze er dan niet gewoon uitgekomen waren?

Feyenoord heeft fouten gemaakt, maar Luc is jankbal.
BFF met GGMM
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:21:48 #246
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107721327
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En denk je nou werkelijk dat als hij de intentie had gehad om te blijven en hij Feyenoord blijkbaar zo een warm hart toedraagt, dat ze er dan niet gewoon uitgekomen waren?

Luc ziet zijn roze wolk nu verdampt, en wil het één en ander redden. Ik zeg, verhuren aan ons volgend seizoen? *)
pi_107721777
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Precies. Daarbij is Luc in mijn ogen helemaal niet zo'n wereldtalent als iedereen hier wil doen geloven. Hij heeft geen uitgesproken goede techniek, is niet overdreven snel, heeft geen gigantisch hard schot, geen geweldig inzicht.

Om absolute top te zijn moet je iets meer hebben en niet alleen maar een balletje erin prikken op z'n tijd. (De Huntelaars v.s. de van Persie's: Net niet v.s. overal van toegevoegde waarde)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2012 18:34:14 ]
pi_107721849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Precies. Daarbij is Luc in mijn ogen helemaal niet zo'n wereldtalent als iedereen hier wil doen geloven. Hij heeft geen uitgesproken goede techniek, is niet overdreven snel, heeft geen gigantisch hard schot, geen geweldig inzicht.

Om absolute top te zijn moet je iets meer hebben en niet alleen maar een balletje erin prikken op z'n tijd. (De Huntelaars v.s. de van Persie's)
Oneens, maar die discussie ga ik niet meer aan.

Beetje het Dost's v.s. Guidetti's
pi_107721917
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:34 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Oneens, maar die discussie ga ik niet meer aan.

Beetje het Dost's v.s. Guidetti's
Jij vindt Luc een talent van wereldklasse? Het is onmiskenbaar een groot talent, maar mist in mijn ogen teveel om de hoge verwachtingen van velen hier te gaan inlossen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2012 18:36:59 ]
pi_107722080
Jezus zeg, normaal lees ik altijd met veel plezier dit topic terug maar vandaag was er echt geen kut aan zeg, wat een nutteloze discussie zeg....
* Verwijderd *
pi_107722138
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jij vindt Luc een talent van wereldklasse? Het is onmiskenbaar een groot talent, maar mist in mijn ogen teveel om de hoge verwachtingen van velen hier te gaan inlossen.
Ik vind Luc inderdaad van wereldklasse, hij heeft misschien zijn schot niet heel erg mee, snelheid is ook niet fenomenaal (hij is overigens wel snel) maar zijn inzicht is fenomenaal. Ook vorig jaar zag je dat al dik, heel vaak liep hij geniaal, maar werd dat niet opgemerkt door de Wijnaldums en de Fers.

Daar vind ik dus dat wi jvan mening verschillen. Als jij vind dat zijn inzicht wel meevalt dan zitten wij op verschillende lijnen.
pi_107722254
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:41 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ik vind Luc inderdaad van wereldklasse, hij heeft misschien zijn schot niet heel erg mee, snelheid is ook niet fenomenaal (hij is overigens wel snel) maar zijn inzicht is fenomenaal. Ook vorig jaar zag je dat al dik, heel vaak liep hij geniaal, maar werd dat niet opgemerkt door de Wijnaldums en de Fers.

Daar vind ik dus dat wi jvan mening verschillen. Als jij vind dat zijn inzicht wel meevalt dan zitten wij op verschillende lijnen.
Mijn mening ging puur over die tweet die jij postte, ik denk ook nog steeds dat Luc met de juiste begeleiding een hele grote kan worden. Zijn typische spitsenkwaliteiten ontken ik niet.
BFF met GGMM
pi_107722413
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Mijn mening ging puur over die tweet die jij postte, ik denk ook nog steeds dat Luc met de juiste begeleiding een hele grote kan worden. Zijn typische spitsenkwaliteiten ontken ik niet.
In je eerste seizoen als 18 jarige 17 goals maken terwijl je als team zo'n slechte eerste seizoenshelft draaide is ook knap hoor. Ik had Luc dit seizoen wel eens willen zien wanneer hij heel hecht door Makaay begeleidt zou worden.
pi_107722476
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:41 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Nouja, ik ben niet te groot om toe te geven dat ik dat puntje 'inzicht' er maar bij gekwakt heb en dat ik dat niet helemaal kan onderbouwen. Daarvoor heb ik te weinig van Luc gezien of in ieder geval niet specifiek genoeg op zijn looplijnen e.d. gelet.
Blijft staan dat de rest niet overhoudt en ik het nog maar moet zien.

Ik weet niet waarom, maar er zijn gewoon van die spelers die ik vanaf het eerste moment als een geweldig talent zie (Janssen, Bruins, van Persie, Leonardo, Özil, Ruiz, Clasie, BMI) en spelers bij wie ik dat gewoon nog steeds niet echt zie, zelfs wanneer anderen het er constant over hebben of pas veel later. (Dost, Suarez, Babel, Castaignos)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2012 18:51:29 ]
pi_107722533
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:50 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nouja, ik ben niet te groot om toe te geven dat ik dat puntje 'inzicht' er maar bij gekwakt heb en dat ik dat niet helemaal kan onderbouwen. Daarvoor heb ik te weinig van Luc gezien of in ieder geval niet specifiek genoeg op zijn looplijnen e.d. gelet.
Blijft staan dat de rest niet overhoudt en ik het nog maar moet zien.

Ik weet niet waarom, maar er zijn gewoon van die spelers die ik vanaf het eerste moment als een geweldig talent zie (Janssen, Bruins, van Persie, Leonardo, Özil, Ruiz, Clasie, BMI) en spelers bij wie ik dat gewoon nog steeds niet echt zie of pas veel , zelfs wanneer anderen het er constant over hebben of pas veel later. (Dost, Suarez, Babel, Castaignos)
Ik blijf erbij dat Dost geen wereldklasse is. Als we nu Charisteas in de spits van Heerenveen plaatsen, lijkt hij ook een wereldspits met die flanken...
BFF met GGMM
pi_107722557
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat Dost geen wereldklasse is. Als we nu Charisteas in de spits van Heerenveen plaatsen, lijkt hij ook een wereldspits met die flanken...
Zo denk ik er ook over.
pi_107722587
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over.
Same here. Alleen of dat nou met Charisteas ook het geval zou zijn.....
pi_107722600
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Same here. Alleen of dat nou met Charisteas ook het geval zou zijn.....
Charisteas. :')
pi_107722661
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Charisteas. :')
Slechtste spits van de afgelopen 20 jaar?
pi_107722687
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Nobody beats the Beuk. :')
pi_107722701
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Nee man.
pi_107722854
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nobody beats the Beuk. :')
Ohja fuck, was ik vergeten
pi_107723625
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:00 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ohja fuck, was ik vergeten
De aankondiging alleen al:

Feyenoord huurt slechte spits

:')
BFF met GGMM
pi_107723857
Ik ben benieuwd wat die samenwerking met die Zweden gaat opleveren, klinkt iig positief. :)
pi_107724010
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:23 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben benieuwd wat die samenwerking met die Zweden gaat opleveren, klinkt iig positief. :)
Ik ook.

Hoe zit dat trouwens met dat samenwerkingsverband dat we met Arsenal zouden hebben? Hoor je ook niks meer over?
pi_107724111
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:23 schreef Paul-89 het volgende:
Ben eerder benieuwd wat het gaat inhouden. Soort van satelietclub? Of gaan wij jeugdspelers daar stallen? Een eerste optie tot koop op hun spelers :?
Groetjes, Ezio.
pi_107724250
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ben eerder benieuwd wat het gaat inhouden. Soort van satelietclub? Of gaan wij jeugdspelers daar stallen? Een eerste optie tot koop op hun spelers :?
Zij mogen een kijkje in de keuken nemen. En de talentjes die zij naar ons sturen om verder te rijpen heeft Feyenoord gelijk een goede kijk op. Als het een lekker talentje is kunnen we hem dus gewoon een contract aanbieden, mits oud genoeg. ^O^
pi_107724994
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zij mogen een kijkje in de keuken nemen. En de talentjes die zij naar ons sturen om verder te rijpen heeft Feyenoord gelijk een goede kijk op. Als het een lekker talentje is kunnen we hem dus gewoon een contract aanbieden, mits oud genoeg. ^O^
Ik kijk hier wel een beetje van op. Zodra Feijenoord een talentje wilt overnemen zullen hun waarschijnlijk ook wel potentie in de speler zien. Waarom zouden ze dan meewerken aan een overgang naar Feijenoord?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107725024
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:46 schreef eight het volgende:

[..]

Ik kijk hier wel een beetje van op. Zodra Feijenoord een talentje wilt overnemen zullen hun waarschijnlijk ook wel potentie in de speler zien. Waarom zouden ze dan meewerken aan een overgang naar Feijenoord?
Snap ik ook niet helemaal.
pi_107725054
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

What's in voor hunnie dan? Bedoel meekijken in de keuken heeft Feyenoord ook bij AC-Milan een tijd terug gedaan. Zelfde met de jeugdopleidingen, onze methode is effectief maar echt geen publiek geheim.
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')