quote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef kwiwi het volgende:
"Wat vind jij?"
Ik vind dat je MIJN zoon hebt afgepakt Swjorws! MIJN STANGA!
"Wat vind jij?"
"Wat vind jij?"
Hij deed iets heel geks met z'n ogen ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wat is er met Bings hoofd? Zo kijkt ie al maanden
quote:
Dat wijf is gek.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:26 schreef amaranta het volgende:
Waarom wil Lorena eigenlijk entree vragen?
Echt hequote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef fotostarter het volgende:
Zuipt dat kind pokon ofzo? herejezus
baard in de keel: 'Hallo papa en mama'quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt heHaalt ze ineens een puber uit dat wagentje
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef fotostarter het volgende:
Zuipt dat kind pokon ofzo? herejezus
En vraagt meteen om een scooter.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
baard in de keel: 'Hallo papa en mama'
Zaten wij bij elkaar in de klas?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef alors het volgende:
Die Aysen doet me denken aan zo'n fakking bijdehandte aso turkse klasgenoot, zelfde type, ze lijkt er nog op ook. Nu ik er weer aan denk![]()
![]()
![]()
wat een figuur.
Ja, ik had indd je moeder kunnen zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ouder dan ik, dit was zo'n 5 jaar geleden...
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik had indd je moeder kunnen zijn
Zal ook wel gebeuren.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
Die tent is toch van Jack? Ik stel voor dat Bing opvliegt op z'n bezem
Hoe oud zou Lana nu zijn? Als ik zo naar Bram kijkquote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Arme Lana. Ze heeft net zo'n mooie tekening gemaakt, dan gaat de trouwdag niet door!
Dat is dan jammer, eens een moeder, ALTIJD een moeder. Of het kind moet ook net als Valentijn steeds aan het spelen zijn bij een vriendje ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Goed. Nu dit eindelijk klaar is kunnen ze eindelijk na al die jaren Sjors een echte verhaallijn geven in plaats van meer babygedoe. Met het personage opzich is namelijk niet zo veel mis.
Wat is er mis met het sociale gedrag van onze Valentijnquote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, eens een moeder, ALTIJD een moeder. Of het kind moet ook net als Valentijn steeds aan het spelen zijn bij een vriendje ofzo.
D ie gaat binnenkort naar de kleuterschool.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Hoe oud zou Lana nu zijn? Als ik zo naar Bram kijk
Net zoals dat van Amy enzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is er mis met het sociale gedrag van onze Valentijn.
Ik mis Edwin inderdaad niet. Maar goed, ik mis Charlie eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Nog even terugkomen op wat ik zonet zei; dat 'we' een hekel aan Raynor hadden ipv Edwin, en aan Bing ipv Everon.
Niet zozeer een hekel aan Raynor, maar aan zijn acteer'kunsten'.
Everon speelt het véél beter, zo goed zelfs dat we massaal gaan kotsen als Bing weer wat zegt of doet. Dan doe je toch iets goed lijkt mij!
En volgens mij zijn 'we' Edwin ook alweer vergeten, die heeft niet zo heel veel indruk gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
Ik mis Charlie heel erg
Gelukkig is ze nu in elk ander programma van RTLInderdaad ja, ik kom d'r de laatste week steeds tegen als ik iets op RTL 4 kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar wat die rechter vervolgens beslist kan natuurlijk ook niet. Zou wat zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef vencodark het volgende:
Waar haalt Sjors het onnozele idee vandaan om Bing te vragen wat hij vindt? Ze had moeten weten hoe woedend hij zou zijn. Ik geef hem geen ongelijk. Maandenlange eigenlijk samen een harde strijd gevoerd en zij geeft zomaar Bram weer aan Rikki en Sjoerd.
Ik zou ook pissig zijn.
Al geef ik Sjors gelijk, tegenover je man kan je dat niet maken.
Ging ook nergens over. Het leek wel een school toneelstuk.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar wat die rechter vervolgens beslist kan natuurlijk ook niet. Zou wat zijn
Die rechtzaak was gewoon een lachertje. Dat hele onderzoek van de kinderbescherming was een aanfluiting.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap er geen bal van... eerst wordt Sjoerd als snotneus behandeld, dan Bing.... hop, nieuw pleeggezin, lekker geloofwaardig ook, domme rechter die geen bal van Sjors' betoog heeft begrepen, lalalalala... hoe dan ook, Bram bij papa en mama
Speurneus Jack heeft speciale privileges.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het vaag dat Jack tijdens z'n werkdag constant bij Lorena en anderen langs kan
Niet voor dat laatste, Noud geeft geen klap om geld, erfenissen, glamour en statusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik denk dat Noud gevallen is voor haar lange benen of de Sanders erfenis, iets anders kan ik me niet bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow en sorry voor het hoofd van Bing
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2012 01:08:46 ]
Ai, daar gaat het dus mistwitter:knbos twitterde op maandag 06-02-2012 om 20:32:36Ben ik nou de enige die Bing wel begrijpt? Go Bing! #gtst reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:32 schreef ejiraM het volgende:
Ai, daar gaat het dus mistwitter:knbos twitterde op maandag 06-02-2012 om 20:32:36Ben ik nou de enige die Bing wel begrijpt? Go Bing! #gtst reageer retweet
Dat zou ik ook niet erg vinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:40 schreef Marrije het volgende:
En Ays en JackIs ie eindelijk van Lorena af.
Prima plan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:08 schreef charmed_angel het volgende:
check hoe groot Lana isZe heeft de Pokon ook te pakken gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow en sorry voor het hoofd van Bing
En ik snap Bing ook wel(wil niet zeggen dat ie dit niet verdiend want hij is een eikel) maar ik snap goed waarom hij boos is, Sjors had dit met hem moeten overleggen. Achja ben benieuwd of de trouwerij nog door gaat.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:08 schreef charmed_angel het volgende:
check hoe groot Lana isZoals gewoonlijk kijkt Bing weer eens alsof ie nodig poepen moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow en sorry voor het hoofd van Bing
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
Sterk het vermoeden dat het te maken heeft met Danny o.a. en misschien ook met dat Boek of zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:07 schreef vencodark het volgende:
Bij Kofftietijd is nu Lieke van Lexmond te gast.![]()
Anyway, op hun site staat ook een stukje over de Aysen en Nuran. Jammer dat er staat dat zij 'de eerste Turkse vrouwen in gtst zijn'. Geloof dat ze Fatima van 15 jaar terug vergeten zijn.
Voor wie het interesseert:
http://www.koffietijd.nl/(...)-zusjes-in-meerdijk/
Dat het met Danny te maken is inmiddels wel duidelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sterk het vermoeden dat het te maken heeft met Danny o.a. en misschien ook met dat Boek of zo
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:49 schreef datisstom het volgende:
Ik vind die 2 Turkse maar kutwijven.
Die krijg je vanavond te zien. Ze is wel een beetje groot geworden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:46 schreef Dizer het volgende:
Wat is er met dat echte kind van Sjors gebeurt? Is die dood of zo?
Wat een player ofniet!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef vencodark het volgende:
Ik zie nu trouwens pas die scene met Danny en Nuran in de Koning met Nina en Noud.Belachelijk dat hij haar niet herkent.
Keek 'ie uberhaupt wel, dan? Hij maakte op mij meer de indruk van 'oh ja, hoi, boeitmeniet'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:12 schreef vencodark het volgende:
Ik zie nu trouwens pas die scene met Danny en Nuran in de Koning met Nina en Noud.Belachelijk dat hij haar niet herkent.
Ja, hoe noemen ze dat nou. Met veel...huppeldepup! Woorden als ophef, veel show, veel nieuws...hoe heet dat! Bravoure?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:36 schreef vencodark het volgende:
Zou er niet op rekenen.Met veel bamboeri in de show gebracht.
Bombariequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, hoe noemen ze dat nou. Met veel...huppeldepup! Woorden als ophef, veel show, veel nieuws...hoe heet dat! Bravoure?
Hij heette haar welkom. Oogcontact!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Keek 'ie uberhaupt wel, dan? Hij maakte op mij meer de indruk van 'oh ja, hoi, boeitmeniet'
Jep. Maar ik vond hem wel leuk, in deze contextquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, hoe noemen ze dat nou. Met veel...huppeldepup! Woorden als ophef, veel show, veel nieuws...hoe heet dat! Bravoure?
Daarom moest ik er ook zo om lachenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zocht ik, maar kwam er niet op.Jullie weten best wat ik bedoel!
Oh, bedoelde je dat... daar kwam ik ook niet opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zocht ik, maar kwam er niet op.Jullie weten best wat ik bedoel!
Serieus, was dat welkom heten? Zo had ik 'em niet opgevatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij heette haar welkom. Oogcontact!
Maar wel zo dat de kijker misschien nog kan denken dat ie meer langs haar keek.
Hij zei toch letterlijk tegen haar: "Nou, welkom." ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus, was dat welkom heten? Zo had ik 'em niet opgevat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=122457quote:Bas Muijs voorlopig niet terug in GTST
Bas Muijs keert voorlopig niet terug in Goede Tijden Slechte Tijden. Hij vindt het er niet de juiste tijd voor. Dat vertelt de acteur in dagblad Spits. Volgens Muijs zijn er geruchten over een comeback. “Ik zal niet zeggen dat ik nooit meer zou willen terugkeren in Goede Tijden Slechte Tijden. Maar dit moment is daar niet geschikt voor. Het gaat de laatste tijd veel over mijn eventuele terugkomst, maar dat is nu niet aan de orde. Ik zeg met name: nu niet“, zegt de tv-persoonlijkheid.
De acteur vertrok in 2005 uit GTST. “Als je jarenlang in zo’n soap hebt gezeten en je stopt ermee, dan denken mensen onmiddellijk dat je onder een steen ligt. Dat is natuurlijk helemaal niet zo. Je bent alleen niet meer elke dag in beeld. De enige manier om dat te bereiken, is door nieuwslezer te worden of in Goede tijden te gaan spelen. Daarbuiten lukt het je hooguit één keer per week, zoals ik drie jaar lang in Voetbalvrouwen heb gedaan.”
Voorlopig is hij eerst druk met een primetime-trouwshow op Net5. “Nu blijkt dat de mensen zó overtuigd zijn van mijn presentatiekwaliteiten, dat ik een nieuw programma heb gekregen bij Net 5. Ik heb die route niet zelf uitgestippeld. Het kwam op mijn pad en toen ging ik kijken of ik het bij mezelf vond passen. En kennelijk past er heel veel bij mij.“
Ook de opmerking eronder?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:12 schreef Supermen12 het volgende:
Jij bent me net voorWou het net gaan posten..
Die trailerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook de opmerking eronder?
Ach ja, alle Bas Muijs-lovers kunnen altijd nog naar deze film gaan:
Een feest der herkenning: half GTST doet erin mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |