SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
Ik mis Charlie heel erg
Gelukkig is ze nu in elk ander programma van RTLInderdaad ja, ik kom d'r de laatste week steeds tegen als ik iets op RTL 4 kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar wat die rechter vervolgens beslist kan natuurlijk ook niet. Zou wat zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef vencodark het volgende:
Waar haalt Sjors het onnozele idee vandaan om Bing te vragen wat hij vindt? Ze had moeten weten hoe woedend hij zou zijn. Ik geef hem geen ongelijk. Maandenlange eigenlijk samen een harde strijd gevoerd en zij geeft zomaar Bram weer aan Rikki en Sjoerd.
Ik zou ook pissig zijn.
Al geef ik Sjors gelijk, tegenover je man kan je dat niet maken.
Ging ook nergens over. Het leek wel een school toneelstuk.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar wat die rechter vervolgens beslist kan natuurlijk ook niet. Zou wat zijn
Die rechtzaak was gewoon een lachertje. Dat hele onderzoek van de kinderbescherming was een aanfluiting.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap er geen bal van... eerst wordt Sjoerd als snotneus behandeld, dan Bing.... hop, nieuw pleeggezin, lekker geloofwaardig ook, domme rechter die geen bal van Sjors' betoog heeft begrepen, lalalalala... hoe dan ook, Bram bij papa en mama
Speurneus Jack heeft speciale privileges.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het vaag dat Jack tijdens z'n werkdag constant bij Lorena en anderen langs kan
Niet voor dat laatste, Noud geeft geen klap om geld, erfenissen, glamour en statusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik denk dat Noud gevallen is voor haar lange benen of de Sanders erfenis, iets anders kan ik me niet bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow en sorry voor het hoofd van Bing
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2012 01:08:46 ]
Ai, daar gaat het dus mistwitter:knbos twitterde op maandag 06-02-2012 om 20:32:36Ben ik nou de enige die Bing wel begrijpt? Go Bing! #gtst reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:32 schreef ejiraM het volgende:
Ai, daar gaat het dus mistwitter:knbos twitterde op maandag 06-02-2012 om 20:32:36Ben ik nou de enige die Bing wel begrijpt? Go Bing! #gtst reageer retweet
Dat zou ik ook niet erg vinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:40 schreef Marrije het volgende:
En Ays en JackIs ie eindelijk van Lorena af.
Prima plan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:08 schreef charmed_angel het volgende:
check hoe groot Lana isZe heeft de Pokon ook te pakken gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow en sorry voor het hoofd van Bing
En ik snap Bing ook wel(wil niet zeggen dat ie dit niet verdiend want hij is een eikel) maar ik snap goed waarom hij boos is, Sjors had dit met hem moeten overleggen. Achja ben benieuwd of de trouwerij nog door gaat.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:08 schreef charmed_angel het volgende:
check hoe groot Lana isZoals gewoonlijk kijkt Bing weer eens alsof ie nodig poepen moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow en sorry voor het hoofd van Bing
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
Sterk het vermoeden dat het te maken heeft met Danny o.a. en misschien ook met dat Boek of zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:07 schreef vencodark het volgende:
Bij Kofftietijd is nu Lieke van Lexmond te gast.![]()
Anyway, op hun site staat ook een stukje over de Aysen en Nuran. Jammer dat er staat dat zij 'de eerste Turkse vrouwen in gtst zijn'. Geloof dat ze Fatima van 15 jaar terug vergeten zijn.
Voor wie het interesseert:
http://www.koffietijd.nl/(...)-zusjes-in-meerdijk/
Dat het met Danny te maken is inmiddels wel duidelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sterk het vermoeden dat het te maken heeft met Danny o.a. en misschien ook met dat Boek of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |