Stop er eens mee, de lol is er ondertussen af.quote:
Nietquote:Op maandag 6 februari 2012 20:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stop er eens mee, de lol is er ondertussen af.
Boeien. Zolang we elkaar maar in onze waarde laten.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet bijzonder vinden als iemand bij mij introk met een hoofddoek.
klopts.quote:
Het komt een beetje spastisch over. Waarom hem steeds met zoiets vergelijken. Deze is niet eens bruin.quote:
Ik vind het vaag dat Jack tijdens z'n werkdag constant bij Lorena en anderen langs kanquote:Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef amaranta het volgende:
Wel vaag dat Aysen Jack overal naar toe volgt...
Ik zwijgquote:Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het komt een beetje spastisch over. Waarom hem steeds met zoiets vergelijken. Deze is niet eens bruin.
En dat ze zomaar bij hem komt binnenstappen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef amaranta het volgende:
Wel vaag dat Aysen Jack overal naar toe volgt...
Jack mag allesquote:Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het vaag dat Jack tijdens z'n werkdag constant bij Lorena en anderen langs kan
Maar Jack mag dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het vaag dat Jack tijdens z'n werkdag constant bij Lorena en anderen langs kan
ook dat jaquote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dat ze zomaar bij hem komt binnenstappen.
Mijn zwager komt onder werktijd ook wel eens koffiedrinken maar niet zo vaak als Jackquote:Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |