De laatste tijd acteert hij toch iets beter.quote:
In de zaak Bram komt hij inderdaad ook wel overtuigend op me over. Hij haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan maar hij speelt het goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De laatste tijd acteert hij toch iets beter.
preciesquote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Everon acteert zeker wel goed! We hebben allemaal een hekel aan Bing, niet aan Everon![]()
Met Edwin/Raynor was het net andersom toch?
Iedereen had een hekel aan Raynor maar niet aan Edwinquote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Everon acteert zeker wel goed! We hebben allemaal een hekel aan Bing, niet aan Everon![]()
Ik had geen hekel aan raynor, hij kan gewoon niet acteren en dat irriteerde mequote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Nee, maar vind het jammer dat Lucas niet achter Edwin aan is gegaan. Irritant personage, had wat mij betreft ook stuk mogen blijven aan het virus.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Edwin pastte niet echt bij Lukas.
Ik zou hem niet missen hoor (Lukas).quote:Op maandag 6 februari 2012 19:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, maar vind het jammer dat Lucas niet achter Edwin aan is gegaan. Irritant personage, had wat mij betreft ook stuk mogen blijven aan het virus.
Ik zou het ook niet bijzonder vinden als iemand bij mij introk met een hoofddoek.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:04 schreef kwiwi het volgende:
Werkelijk... Het is net alsof ze daar nog nooit iemand met een hoofddoek hebben gezienZe hadden natuurlijk ook gewoon kunnen doen alsof het iets normaals is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |