quote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef kwiwi het volgende:
"Wat vind jij?"
Ik vind dat je MIJN zoon hebt afgepakt Swjorws! MIJN STANGA!
"Wat vind jij?"
"Wat vind jij?"
Hij deed iets heel geks met z'n ogen ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wat is er met Bings hoofd? Zo kijkt ie al maanden
quote:
Dat wijf is gek.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:26 schreef amaranta het volgende:
Waarom wil Lorena eigenlijk entree vragen?
Echt hequote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef fotostarter het volgende:
Zuipt dat kind pokon ofzo? herejezus
baard in de keel: 'Hallo papa en mama'quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt heHaalt ze ineens een puber uit dat wagentje
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef fotostarter het volgende:
Zuipt dat kind pokon ofzo? herejezus
En vraagt meteen om een scooter.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
baard in de keel: 'Hallo papa en mama'
Zaten wij bij elkaar in de klas?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef alors het volgende:
Die Aysen doet me denken aan zo'n fakking bijdehandte aso turkse klasgenoot, zelfde type, ze lijkt er nog op ook. Nu ik er weer aan denk![]()
![]()
![]()
wat een figuur.
Ja, ik had indd je moeder kunnen zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ouder dan ik, dit was zo'n 5 jaar geleden...
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik had indd je moeder kunnen zijn
Zal ook wel gebeuren.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
Die tent is toch van Jack? Ik stel voor dat Bing opvliegt op z'n bezem
Hoe oud zou Lana nu zijn? Als ik zo naar Bram kijkquote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Arme Lana. Ze heeft net zo'n mooie tekening gemaakt, dan gaat de trouwdag niet door!
Dat is dan jammer, eens een moeder, ALTIJD een moeder. Of het kind moet ook net als Valentijn steeds aan het spelen zijn bij een vriendje ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Goed. Nu dit eindelijk klaar is kunnen ze eindelijk na al die jaren Sjors een echte verhaallijn geven in plaats van meer babygedoe. Met het personage opzich is namelijk niet zo veel mis.
Wat is er mis met het sociale gedrag van onze Valentijnquote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, eens een moeder, ALTIJD een moeder. Of het kind moet ook net als Valentijn steeds aan het spelen zijn bij een vriendje ofzo.
D ie gaat binnenkort naar de kleuterschool.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Hoe oud zou Lana nu zijn? Als ik zo naar Bram kijk
Net zoals dat van Amy enzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is er mis met het sociale gedrag van onze Valentijn.
Ik mis Edwin inderdaad niet. Maar goed, ik mis Charlie eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Nog even terugkomen op wat ik zonet zei; dat 'we' een hekel aan Raynor hadden ipv Edwin, en aan Bing ipv Everon.
Niet zozeer een hekel aan Raynor, maar aan zijn acteer'kunsten'.
Everon speelt het véél beter, zo goed zelfs dat we massaal gaan kotsen als Bing weer wat zegt of doet. Dan doe je toch iets goed lijkt mij!
En volgens mij zijn 'we' Edwin ook alweer vergeten, die heeft niet zo heel veel indruk gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |