De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie passen dan ook wel bij elkaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Zoals jullie allemaal al weten heeft Silk haar hart aan mij verpand
O my bad.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:35 schreef SiIk het volgende:
Denken dat er gehosseld wordt morgen
Het wordt niks tussen ons, dat moge duidelijk zijn. Mag er dan meteen niet gemeet worden?
Ik heb immers vanaf het begin dat ik hier zit pas 100 keer geroepen dat ik niet opzoek ben naar een relatie, en dat ik best wel meeten maar verder niks ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O my bad.
Je doet altijd zo alsof er iets gaat gebeuren, vandaar.
See this point?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb immers vanaf het begin dat ik hier zit pas 100 keer geroepen dat ik niet opzoek ben naar een relatie, en dat ik best wel meeten maar verder niks ja.
Ja! Nu ben ik van slag en volg ik het niet meerquote:Op maandag 6 februari 2012 15:35 schreef SiIk het volgende:
Denken dat er gehosseld wordt morgen
Het wordt niks tussen ons, dat moge duidelijk zijn. Mag er dan meteen niet gemeet worden?
Misschien moeten we voor ook_gek een wekelijkse nieuwsbrief maken. Dan is hij ook weer op de hoogte.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja! Nu ben ik van slag en volg ik het niet meer
silk <-- man of vrouw?
Meeten, maar gaat niks worden? Zijn bi of homo? Mits silk een man is.
Ooooh al die vragen en vragen! Dat kan ik toch allemaal niet verwerken
Silk is een 30-jarige man. Ik ben een 12-jarig meisje.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
silk <-- man of vrouw?
Leugens, dat is overduidelijk andersom.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silk is een 30-jarige man. Ik ben een 12-jarig meisje.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silk is een 30-jarige dikke man. Ik ben een 12-jarig meisje.
quote:
Dus kan er niets gebeuren? Jij neukt enkel in een relatie?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb immers vanaf het begin dat ik hier zit pas 100 keer geroepen dat ik niet opzoek ben naar een relatie.
Sik is een meisje, Kaneel is bi, ze wil geen vriend maar heeft wel veel aandacht en flirts nodig die de mannen op fok uiteraard met alle liefde gevenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
silk <-- man of vrouw?
Top idee!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor ook_gek een wekelijkse nieuwsbrief maken. Dan is hij ook weer op de hoogte.
Volgens mij hebben we deze discussie inderdaad al gehad, en heb ik toen ook gezegd dat ik niet alles neuk wat los en vast zit.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus kan er niets gebeuren? Jij neukt enkel in een relatie?
Nee toch?maar deze discussie hebben we al gehad toch silk?
Geen excuus.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top idee!
Ja sorry maar ik heb ook nog een sociaal leven en volg niet alles op Fok! Vergeef me
Nouja je komt elke keer aanzetten met dat je geen relatie zoekt.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we deze discussie inderdaad al gehad, en heb ik toen ook gezegd dat ik niet alles neuk wat los en vast zit.
Kom op zeg.
Typisch dat je de aandacht van deze autisten dan toch zo opzoekt.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:48 schreef SiIk het volgende:
Als ik iemand wil neuken ga ik naar buiten toe en heb ik dat snel genoeg voor elkaar.
Aandacht net zo.
Heb gelukkig niet het autistische fokniveau van de meesten hier
Waarom ben je dan hier en zet je niet een mutsje op, handschoentjes aan en ga je lekker naar buiten?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:48 schreef SiIk het volgende:
Als ik iemand wil neuken ga ik naar buiten toe en heb ik dat snel genoeg voor elkaar.
Aandacht net zo.
Fokkers die het hebben over fokniveauquote:Op maandag 6 februari 2012 15:48 schreef SiIk het volgende:
Aandacht net zo.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Typisch dat je de aandacht van deze autisten dan toch zo opzoekt.
Aandacht, niks meer dan aandachts geil zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Typisch dat je de aandacht van deze autisten dan toch zo opzoekt.
KUT wat nu, wat nu dan?quote:
Icoonhosselen, dat ik daar nu nooit aan heb gedacht. Briljante tip, bedankt.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden hoor, dan m'n mooie icoontje de laatste tijd weer op mannelijk staat. Zou niet zo zijn als ik aandacht zocht hier
Waarom gedraag je je er dan wel zo naar?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden hoor, dan m'n mooie icoontje de laatste tijd weer op mannelijk staat. Zou niet zo zijn als ik aandacht zocht hier
Graag gedaanquote:Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef twi het volgende:
[..]
Icoonhosselen, dat ik daar nu nooit aan heb gedacht. Briljante tip, bedankt.
Hoi, ik zie dat je een vrouwelijk icoontje hebt. Wat leuk, wanneer gaan we meeten? En heb je ook een blauwen badjas?quote:
Je kan beter je aandacht verranderen dan je icoontjequote:Op maandag 6 februari 2012 15:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is geniaal!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef twi het volgende:
[..]
Icoonhosselen, dat ik daar nu nooit aan heb gedacht. Briljante tip, bedankt.
Hee hallo, ja ik heb hem op een vrouwelijk icoontje staan omdat ik blijkbaar graag aandacht wil van autistische Fokkers. Ik heb wel een roze badjas, van fleece.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:53 schreef twi het volgende:
Hoi, ik zie dat je een vrouwelijk icoontje hebt. Wat leuk, wanneer gaan we meeten? En heb je ook een blauwen badjas?
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan beter je aandacht verranderen dan je icoontje
Je lijkt wel een loopse teef
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan beter je aandacht verranderen dan je icoontje
Je lijkt wel een loopse teef
Heb je ook een cam? Dan moet je op de chat komen. Wel je cam weer uitdoen als je niet genoeg aandacht krijgt hoor. Dat helpt de hormoontjes op hol bij de mannen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Hee hallo, ja ik heb hem op een vrouwelijk icoontje staan omdat ik blijkbaar graag aandacht wil van autistische Fokkers. Ik heb wel een roze badjas, van fleece.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Hee hallo, ja ik heb hem op een vrouwelijk icoontje staan omdat ik blijkbaar graag aandacht wil van autistische Fokkers. Ik heb wel een roze badjas, van fleece.
Roze? Nee dan doe je niet meequote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Nieuwe user, ik mag jou nu al.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
* ook_gek trekt witte dokters jas aan.quote:
Haten op badjassenquote:
Oke meneer.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Laat je het wel hierbij? Aandachtshoeren hebben we er al genoeg van.
Ik zou niet durven.quote:
Vanavond op de camquote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst op autisten testen, dan pas naar buiten om iemand om te neuken te scoren.
En een tuinbroek! Je moet ook een tuinbroek nemen om het compleet te maken!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Koeketrommel het volgende:
Zal ik ook gelijk een kort pittig rood kapsel nemen?
BAM. Haten omdat je als vrouw van roze houdt.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn badjas is ook roze. Laat de haat maar komen
Dat is wel een beetje de norm voor de vrouwen hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Koeketrommel het volgende:
De mijne is transparant. Hihi.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Staat niet goed bij je roze badjas.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Koeketrommel het volgende:
Het gaat niks tussen ons worden Sinos. Volwassen mensen in roze badjas kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Ben benieuwd hoe zij denkt over volwassen mensen met hoedenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat niks tussen ons worden Sinos. Volwassen mensen in roze badjas kan ik niet serieus nemen.
Hehe, ik zei nemen.
Ik heb een donker blauwe. Wat houd dat nu in dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
quote:
gheheheheh en ghehehehequote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat niks tussen ons worden Sinos. Volwassen mensen in roze badjas kan ik niet serieus nemen.
Hehe, ik zei nemen.
Hihihiquote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik zei nemen.
quote:
Dat je niet met je kop op de cam durftquote:Op maandag 6 februari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een donker blauwe. Wat houd dat nu in dan?
Omdat zij dat zegt, jij daar in tegen ziet er wel wat in vermoed ik zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik zei nemen.
Alleen echte bazen hebben een hoed. Dat lijkt me evident.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe zij denkt over volwassen mensen met hoeden
Jij ook nietquote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat je niet met je kop op de cam durft
Wat is deze? Ik begrijp er geen kut van mang.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat zij dat zegt, jij daar in tegen ziet er wel wat in vermoed ik zo.
zag t gister bij life 4 you!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmz best handig
http://www.icadeau.nl/nl/touchscreen-handschoenen
Jip en janneke taal dan even voor jou.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is deze? Ik begrijp er geen kut van mang.
Hahahaha. Nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jip en janneke taal dan even voor jou.
Zij wilt geen relatie maar jij wel.
Maar je zegt nunvan niet omdat zij ook nee zegt.
Vermoed ik zo.
Dat weet ik eigenlijk niet of dat wel of niet zo is.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt echt niemand heeft mij hier ooit op cam gezien.
Ik ben eigenlijk een man.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet of dat wel of niet zo is.
Zie je wel, zie je wel!! Ik mis de week update
Maar zie het nut niet in van me kop op Fok! zetten. Dus dan doe ik het ook niet
Als of je het wel nu zal toegeven als het zo wasquote:
Ik zie het nut er ook niet van in dat je je tv liet zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet of dat wel of niet zo is.
Zie je wel, zie je wel!! Ik mis de week update
Maar zie het nut niet in van me kop op Fok! zetten. Dus dan doe ik het ook niet
Arme meid. Ik zal aan je denken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef marbasnarf het volgende:
ben weer weg.. precies 10 minyten gehad om beetje op te warmen en nu weer terug de kou in...!
echt ideaal... was gister aan het schaatsen, maar wilde foto maken.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zie het nut er ook niet van in dat je je tv liet zien.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zal niet goed zijn als dat echt zo is, want je humor is veel te vrouwelijkquote:
stond op en had geen zin om te zappen... zat met een vriendin thee te drnken, en vond t wel leuk al die gatgets, hadden ook een soort bh-achtig-harnas voor oudere vrouwen. zodat ze geen rimpels op hun borst krijgen als ze op hun zij slapen... altijd handig om te weten, voor je t weet is t weer sinterklaas enzoquote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die Life4You kijken, wat een afknapper.
Ja hoor. Dat zou echt geen punt zijn. Alsof het voor het eerst zou zijn dat ik openbaar laat merken dat ik iemand wel zie zitten...quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als of je het wel nu zal toegeven als het zo was
toch nog aardig gelukt, zag de fotos voorbij komen jaquote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt ideaal... was gister aan het schaatsen, maar wilde foto maken.
Maar het was best koud zonder handschoenen
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
stond op en had geen zin om te zappen... zat met een vriendin thee te drnken, en vond t wel leuk al die gatgets, hadden ook een soort bh-achtig-harnas voor oudere vrouwen. zodat ze geen rimpels op hun borst krijgen als ze op hun zij slapen... altijd handig om te weten, voor je t weet is t weer sinterklaas enzo
Doei doeiquote:Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toch nog aardig gelukt, zag de fotos voorbij komen ja
maar goed ik was weg, toedels
Je bent de eerste die het zegt (srs)quote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zal niet goed zijn als dat echt zo is, want je humor is veel te vrouwelijk
Zoals gezegt, cam testen, 2de keer wilde jullie mij zien dus toen maar even anoniem gedaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet alles wat aandacht krijgt, maakt indruk. Je hoodie-pic staat al op 9gag.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoals gezegt, cam testen, 2de keer wilde jullie mij zien dus toen maar even anoniem gedaan.
Kennelijk indruk gemaakt, want blijft terug komen.
Waarom wilde je je cam testen dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoals gezegt, cam testen, 2de keer wilde jullie mij zien dus toen maar even anoniem gedaan.
Kennelijk indruk gemaakt, want blijft terug komen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook_gek is anoniem langsgeweest? Is hij Bigmeatrick?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zou een hoop verklaren.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je hebt wel hele scherpe en soms aan de harde kant humor. Maar wel vrouwelijk vind ikquote:Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt (srs)
Ja ik ben ook vrouwelijker dan jij kunt handelenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt wel hele scherpe en soms aan de harde kant humor. Maar wel vrouwelijk vind ik
Die van mannen is leukquote:Op maandag 6 februari 2012 16:19 schreef SiIk het volgende:
Wat is het verschil tussen vrouwelijke en mannelijke humor?
Vriendin van me woont in de US. Me laptop heb ik opnieuw geinstalleerd. Zij was niet online dus dan maar even via tc geprobeerd.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom wilde je je cam testen dan?
Uhm sorry? Ik volg je effe helemaal niet meer?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry maar geen idee waar je het over hebt. En paar min niet reageren als radiostiltequote:Op maandag 6 februari 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aan zijn radiostilte te merken, heb ik goed gegokt.
Ook_gek, je cam deed het prima.
Klopt, de macro-functie werkte uitstekend.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aan zijn radiostilte te merken, heb ik goed gegokt.
Ook_gek, je cam deed het prima.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:23 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, de macro-functie werkte uitstekend.
Oh? Ben benieuwd! Ben altijd in voor een uitdagingquote:Op maandag 6 februari 2012 16:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ben ook vrouwelijker dan jij kunt handelen![]()
Snap dat nou, hij wil anoniem blijven! Straks wordtie herkend in Scheveningen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:25 schreef Sinosappel het volgende:
Als je je kop al niet op cam kunt laten zien is dat net even iets teveel uitdaging voor je schat ik zo in
Het werkt niet, maar als het Siik makkelijker in slaap laat vallen...quote:Op maandag 6 februari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
Maar ik zie dat je je usericon al veranderd hebt.
Jij vuige aandachtsslet
Ik heb jou echt nog nooit een goeie grap zien makenquote:
Waarom zou ik daarvan beter slapen?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:31 schreef twi het volgende:
[..]
Het werkt niet, maar als het Siik makkelijker in slaap laat vallen...
Iets met dat puntquote:Op maandag 6 februari 2012 16:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarvan beter slapen?
Ik slaap sowieso wel goed trouwens de afgelopen week, maar bedankt voor je bezorgdheid.
Dan hou ik m'n icoontje ook maar, als het geen aandacht geeft slaap ik er misschien lekkerder van.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarvan beter slapen?
Ik slaap sowieso wel goed trouwens de afgelopen week, maar bedankt voor je bezorgdheid.
Schat je dan toch fout in ben ik bangquote:Op maandag 6 februari 2012 16:25 schreef Sinosappel het volgende:
Als je je kop al niet op cam kunt laten zien is dat net even iets teveel uitdaging voor je schat ik zo in
Wie weetquote:Op maandag 6 februari 2012 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dan hou ik m'n icoontje ook maar, als het geen aandacht geeft slaap ik er misschien lekkerder van.
Hou 'm maar inderdaad. Het liefst heb ik alleen vrouwelijke users bij mijn favo fok!ers lijstjequote:Op maandag 6 februari 2012 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dan hou ik m'n icoontje ook maar, als het geen aandacht geeft slaap ik er misschien lekkerder van.
Noem je me wel bij m'n foknaam morgen? Anders raak ik in de war.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
De volgende keer dat ik een Leidse FOK!ker zie, ga ik zijn of haar FOK!naam roepen.
"He! Captain_Maximum! Hoe is het ermee?"
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hou 'm maar inderdaad. Het liefst heb ik alleen vrouwelijke users bij mijn favo fok!ers lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed plan, anders kijken ineens alle andere dames met die naam om.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Noem je me wel bij m'n foknaam morgen? Anders raak ik in de war.
Technisch gezien moet 'ie dan "SIK" schreeuwen, dat komt ook niet aardig over.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Noem je me wel bij m'n foknaam morgen? Anders raak ik in de war.
Dat is nog niks.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
Krijg net een smsje van vodafone.
Of ik mijn rekening van fucking 102 euro wil betalen.
Hoe de neuk kom ik aan 102 euro?
Hoe de neuk kom je aan een rekening van 102 euro?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
Hoe kom jij aan een telefoonrekening van 102 euroquote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef twi het volgende:
[..]Als dit geen batsen wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Porno?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
Een oude vriend van me had eens toen zijn ouders op vakantie waren ingelogd op zo'n paysite. Had hij 3 dagen ofzo aan laten staan.
De ouders waren niet zo blij met hem.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, inderdaad. Zou vervelend zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan, anders kijken ineens alle andere dames met die naam om.
Nee, niet Sik, Siik, da's een heel verschil.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Technisch gezien moet 'ie dan "SIK" schreeuwen, dat komt ook niet aardig over.
Doe ik wel altijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
De volgende keer dat ik een Leidse FOK!ker zie, ga ik zijn of haar FOK!naam roepen.
"He! Captain_Maximum! Hoe is het ermee?"
Als hij de fokreputatie schreeuwt komt het nog onaardiger over.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Technisch gezien moet 'ie dan "SIK" schreeuwen, dat komt ook niet aardig over.
Geldt voor jou ook. Daarom noemde ik je naamquote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe ik wel altijd.
Alleen bij CM is het langer, dus dat is de enige uitzondering.
Maar met de autisten op FOK! moet je rekening houden dat ze nog steeds over de dubbel "i" in Siik lezen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zou vervelend zijn.
[..]
Nee, niet Sik, Siik, da's een heel verschil.
Mwah, ik geloof dat dat over het algemeen genomen best meevalt.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als hij de fokreputatie schreeuwt komt het nog onaardiger over.
Wat is dat dan precies?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als hij de fokreputatie schreeuwt komt het nog onaardiger over.
Er komt een dag dat ik je tegenkom in een donker steegje he..quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geldt voor jou ook. Daarom noemde ik je naam
Maar goed idee wel, dat schaatsen. Ik ga ook maar even het ijs op
Dat is dus precies wat ik niet weet.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom je aan een rekening van 102 euro?
Mijn echte naam is ook korter.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe ik wel altijd.
Alleen bij CM is het langer, dus dat is de enige uitzondering.
Kan niet wachtenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik je tegenkom in een donker steegje he..
Ik weet wel manieren om aan 102 euro te komen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik niet weet.
Iets te veel internet?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik niet weet.
Die van mij ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn echte naam is ook korter.
Mijn echte naam is langer dan m'n FOK! naam. Dat is strategisch uitgedacht.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
sta ik er op sta ik er op?!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hou 'm maar inderdaad. Het liefst heb ik alleen vrouwelijke users bij mijn favo fok!ers lijstje
Niemand wil....quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil er met Charmed_Angel gaan schaatsen?
Ik heb het even voor de zekerheid gevraagd en ze wil echt schaatsen, het is geen eufemisme.
Niet korter dan KANEELquote:Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
27quote:
Als mijn rekening 102 euro is ben ik blijquote:Op maandag 6 februari 2012 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een telefoonrekening van 102 euro
Geld is het probleem niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wel manieren om aan 102 euro te komen.
Ik heb elke maand een rekening van 32 euroquote:Op maandag 6 februari 2012 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als mijn rekening 102 euro is ben ik blij
Afgelopen maand was die rond de 160 euro als ik me niet vergis.
Wat?quote:
Als je mijn FOK naam afkort, mag je mijn echte naam ook afkorten.quote:
Dat klinkt dan zo onaardigquote:Op maandag 6 februari 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je mijn FOK naam afkort, mag je mijn echte naam ook afkorten.
Eerste 3 letters dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je mijn FOK naam afkort, mag je mijn echte naam ook afkorten.
Die van mij is ook nooit meer dan 40. Als je meer dan 100 euro opmaakt in een maand moet je toch echt iets aan je abonnement doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb elke maand een rekening van 32 euro
Ik vind kaneel tofferquote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon de eerste 2, zoals iedereen doet.
Ja inderdaad, en sowieso whatsapp ik heel veel. Dus ik hou ook nog eens veel belminuten overquote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die van mij is ook nooit meer dan 40. Als je meer dan 100 euro opmaakt in een maand moet je toch echt iets aan je abonnement doen.
Gaan we de 18de naar Brabant ipv Leiden?quote:
Ik heb geen schaatsen, en ik heb er ook niks mee. Wil wel met je een warme choco met rum en slagroom drinken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niemand wil....
Ik heb fokking 319 vrienden op facebook, en de enige die reageerd (goh wie zal dat zijn) kan niet schaatsen
Mweeeeeh!
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb geen schaatsen, en ik heb er ook niks mee. Wil wel met je een warme choco met rum en slagroom drinken.
En dan maken we samen een foto met ons chocolademelk snorretje hihi
Daar zit wat in.quote:
Ik zal er over denken.quote:
Ik zal er over denken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gaan we de 18de naar Brabant ipv Leiden?
Ga jij lekker carnaval vieren in Rijnsburg?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Top! Wie wil er nou de deur uit met carnaval.
Onder de rivieren.quote:
Fixedquote:Op maandag 6 februari 2012 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb fokking 319 vrienden vage kennissen op facebook, en de enige die reageerd (goh wie zal dat zijn) kan niet schaatsen
Ik heb min of meer beloofd om naar Tilburg te komenquote:
Ik carnaval vierenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga jij lekker carnaval vieren in Rijnsburg?
Nouhou....quote:Op maandag 6 februari 2012 16:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Fixed
En ik vind schaatsen wel leuk.. maar ik heb dat ten eerste al jaren niet meer gedaan en ten tweede heb ik geen schaatsen
Zit zeker buitenland bij? Want 2 maanden gelezen was je toch op wintersport?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
2 maanden geleden ha ik een rekening van 230 euro
900!?!?!?!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit zeker buitenland bij? Want 2 maanden gelezen was je toch op wintersport?
Maar mijn rekeningen zijn elke maand 100 a 150 euro en er zitten uitschieters bij van dik over de 200.
Heb wel een duur abbo met 900 bel min dus me abbo is al vrij duur. Maar ik bel erg veel.
Dat zeiden ze ook over fietsen..quote:
Hij vertelde het me al ja. Ik moet gewoon even kijken hoe het zit met mijn 2 banen en mijn andere studie. Ik zeg wel dat ik vrij heb maar dat is maar 1 studie. Ik ben een carnavalmaagd, dus ik snap ook weinig van het idee verder.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb min of meer beloofd om naar Tilburg te komen
Had het al tegen kt gezegd, maar we kunnen dus of met z'n allen die kant op, of ik kom gewoon een andere keer naar Leiden
Daarom moet je ook niet naar brabant, dan zul je het nooit snappenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vertelde het me al ja. Ik moet gewoon even kijken hoe het zit met mijn 2 banen en mijn andere studie. Ik zeg wel dat ik vrij heb maar dat is maar 1 studie. Ik ben een carnavalmaagd, dus ik snap ook weinig van het idee verder.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef twi het volgende:
Terugdenken aan de tijden dat je telefoonrekeningen van je vaste verbinding had van 700 gulden
Is goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vertelde het me al ja. Ik moet gewoon even kijken hoe het zit met mijn 2 banen en mijn andere studie. Ik zeg wel dat ik vrij heb maar dat is maar 1 studie. Ik ben een carnavalmaagd, dus ik snap ook weinig van het idee verder.
Wat is dan het verschil tussen carnaval in Reserve België en carnaval in Reserve Duitsland?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet naar brabant, dan zul je het nooit snappen
Fuuu.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen carnaval in Reserve België en carnaval in Reserve Duitsland?
Veel plezier.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is goed.
Sowieso gaan we nog een keer uit binnenkort in Leiden, dat blijft staan.
Ik ben ook carnavalmaagd hoor, dus je hoeft dat sowieso niet alleen te ondergaan dan
Maar ik ga echt de schaats op nu, voordat het donker is
Als je mij op schaatsen zet drinken we onze warme choco ergens op de eerste hulp ben ik bangquote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Nee ik wil echt schaatsen....
Ik heb UPC alles-in-1 maar ik gebruik die telefoonlijn helemaal niet.quote:
Ik ook niet, maar leugens dat jij geen vaste verbinding hebt dusquote:Op maandag 6 februari 2012 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb UPC alles-in-1 maar ik gebruik die telefoonlijn helemaal niet.
Zoveel bel ik ook niet trouwens.
Jup, ik heb trouwens geen vaste telefoon dus doe alles via 06.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dat ik een blunder maak.
Ja ik ook niet, maar als ik iets van iemand wil dan heb ik Whatsapp, SMS of Facebook. Zo spreek je dingen af, of in een gesprek van minder dan een minuut. Waarom zou ik uren aan de telefoon kleppen?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup, ik heb trouwens geen vaste telefoon dus doe alles via 06.
Brabant weten ze niet eens hoe het moet. punt.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar nu weet ik het nog steeds niet.
klopt meeten met mij!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik carnaval vierenIk heb wel wat slechters te doen.
Dat je moest bellen naar de vaste telefoon van een klasgenoot, aan de moeder moest vragen of die-en-die er ook was, afspreken, op je fietsje naar het afgesproken punt en hopen dat ze niet een kwartier te laat kwamen, of helemaal niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
Vaste telefoon, echt zo'n 7 jaar geleden alweer. Goeie oude tijd.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat je moest bellen naar de vaste telefoon van een klasgenoot, aan de moeder moest vragen of die-en-die er ook was, afspreken, op je fietsje naar het afgesproken punt en hopen dat ze niet een kwartier te laat kwamen, of helemaal niet.
Is goed lieverd.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Brabant weten ze niet eens hoe het moet. punt.
Over hoeveel scheetjes?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed lieverd.![]()
Ik ga nu even naar ons pap en ons mam. Ik zie jullie scheetjes later.
12-25 is gemiddeld op een dag. Dus is denk zo'n 8-17.quote:
Poeh, ja. Good timesquote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat je moest bellen naar de vaste telefoon van een klasgenoot, aan de moeder moest vragen of die-en-die er ook was, afspreken, op je fietsje naar het afgesproken punt en hopen dat ze niet een kwartier te laat kwamen, of helemaal niet.
Facebook gebruik ik niet voor afspraken.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, maar als ik iets van iemand wil dan heb ik Whatsapp, SMS of Facebook. Zo spreek je dingen af, of in een gesprek van minder dan een minuut. Waarom zou ik uren aan de telefoon kleppen?
Dat waren inderdaad nog eens tijdenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Naja, ich muß mich ja schön anpaßen, ich bin ja in Deutschlandquote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Ik kon je even niet plaatsen
Und was machst du da?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Naja, ich muß mich ja schön anpaßen, ich bin ja in Deutschland
ruilen? mijn auto ruil ik ook zonder problemen voor de jouwequote:Op maandag 6 februari 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:
Carnaval
Tevens heb ik een telefoonrekening van 7,- per maand
Why?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi. Ik moet werken. En ben geschorst
Geschäftsreisequote:
Toch te veel afwezig geweest? Of is het iets anders?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi. Ik moet werken. En ben geschorst
You wishquote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ruilen? mijn auto ruil ik ook zonder problemen voor de jouwe
Duitse chicks diggen mijn Hollandse accentjequote:
Ik waag me maar even niet aan het Duits voor: dat is het betere werk!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geschäftsreise
Programmierkurs
Urlaub
Super geil.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik waag me maar even niet aan het Duits voor: dat is het betere werk!
Prive chauffeur?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wheheh helemaal waaroverigens je mag wel mijn prive chaufeur zijn?
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Duitse chicks diggen mijn Hollandse accentje
Nja ik ben hier wel degelijk voor de zaak, en ga wel degelijk naar een cursus, maar er zijn ook een aantal 'nu ik er toch ben' issues. Het niveau is verder niet heel bijzonder en ik heb al 't een en ander aan voorkennis, dus ik doe het tot nu toe met 2 vingers in de spreekwoordelijke neusquote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik waag me maar even niet aan het Duits voor: dat is het betere werk!
Ik ben niet goedkoop hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow dan kan ik toch in het schattige autotje zitten
Je proeft er niks van hoorquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je proeft er niks van hoor![]()
Ervaring ja
Waarom ook niet het aangename met het nuttige verenigen, ja. Doe je goedquote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nja ik ben hier wel degelijk voor de zaak, en ga wel degelijk naar een cursus, maar er zijn ook een aantal 'nu ik er toch ben' issues. Het niveau is verder niet heel bijzonder en ik heb al 't een en ander aan voorkennis, dus ik doe het tot nu toe met 2 vingers in de spreekwoordelijke neus
Koning winter en koning TMI zijn er allebei merk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef Newbie114 het volgende:
Tot overmaat van ramp doet mijn pener pijn
Voorzichtiger zijn met de seks.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef Newbie114 het volgende:
Tot overmaat van ramp doet mijn pener pijn
Wat nouquote:
Ik moet toch met je rijden?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoeso jij hoeft er verder toch niets voor te doen?
Das ist aber nicht mein Problemquote:Op maandag 6 februari 2012 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben spontaan droog als ik duits hoor.
Hij spuugt gewoon in je kut, like in teh movies.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben spontaan droog als ik duits hoor.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij spuugt gewoon in je kut, like in teh movies.
Ook dat jaquote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij spuugt gewoon in je kut, like in teh movies.
Hetzelfde wat de rest hier doetquote:Op maandag 6 februari 2012 17:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey bartje wat doe jij nou weer online
Neequote:
Geen leven hebben?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hetzelfde wat de rest hier doet
Ok, wat heeft die zin met trekken en plassen ermee te maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee![]()
Na het trekken heb ik soms dat ik de hele tijd denk dat ik moet pissen![]()
Waarom dat mn pener pijn doet weet ik dan weer niet...
Wat ben je toch gul.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoeft niet ik wil zelf ook wel met het pookje spelen?
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 6 februari 2012 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, wat heeft die zin met trekken en plassen ermee te maken?
Ok, sterkte met je pijnlijke piemel.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Tevens moet ik om 1800 op mijn werk zijnwerken
Ik heb net broccoli met een kerriesausje en een schnitzel op. Het is dat ik moet eten, anders had ik het gelijk in de GFT gekieperd.quote:
Ik loop er telkens langs en denk:"Ja, ja, ja....ohnee, toch niet."quote:Op maandag 6 februari 2012 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik al zeker 10 jaar niet op.Moet ik eens halen.
InB4 the "ochie-tochie".quote:Op maandag 6 februari 2012 17:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ga zo in m'n eentje in het restaurant zitten hier. Beetje dom voor me uit zitten koekeloeren ofzo
Dat is precies de reden waarom ik altijd maar achter mijn bureau lunchquote:Op maandag 6 februari 2012 17:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ga zo in m'n eentje in het restaurant zitten hier. Beetje dom voor me uit zitten koekeloeren ofzo
Dat is het probleem niet. Er is hier geen stamtafel of iets dergelijks, dus ik kan het ook slecht maken om gewoon bij anderen aan tafel te gaan zitten. Dus ik zal me in m'n eentje moeten zien te vermakenquote:
Een week langquote:Op maandag 6 februari 2012 17:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ook niet in mn eentje ergens gaan zitten eten/drinken hoor.Dan eet ik wel niet.
Ik moet op een bepaalde tijd lunchen, en op dat tijdstip lunchen er alleen mensen waarmee ik helemaal niks hebquote:
Nodig je mij uitquote:Op maandag 6 februari 2012 18:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Er is hier geen stamtafel of iets dergelijks, dus ik kan het ook slecht maken om gewoon bij anderen aan tafel te gaan zitten. Dus ik zal me in m'n eentje moeten zien te vermaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |