Haten op badjassenquote:
Oke meneer.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Laat je het wel hierbij? Aandachtshoeren hebben we er al genoeg van.
Ik zou niet durven.quote:
Vanavond op de camquote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst op autisten testen, dan pas naar buiten om iemand om te neuken te scoren.
En een tuinbroek! Je moet ook een tuinbroek nemen om het compleet te maken!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Koeketrommel het volgende:
Zal ik ook gelijk een kort pittig rood kapsel nemen?
BAM. Haten omdat je als vrouw van roze houdt.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn badjas is ook roze. Laat de haat maar komen
Dat is wel een beetje de norm voor de vrouwen hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Koeketrommel het volgende:
De mijne is transparant. Hihi.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Staat niet goed bij je roze badjas.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Koeketrommel het volgende:
Het gaat niks tussen ons worden Sinos. Volwassen mensen in roze badjas kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Ben benieuwd hoe zij denkt over volwassen mensen met hoedenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat niks tussen ons worden Sinos. Volwassen mensen in roze badjas kan ik niet serieus nemen.
Hehe, ik zei nemen.
Ik heb een donker blauwe. Wat houd dat nu in dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
quote:
gheheheheh en ghehehehequote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat niks tussen ons worden Sinos. Volwassen mensen in roze badjas kan ik niet serieus nemen.
Hehe, ik zei nemen.
Hihihiquote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik zei nemen.
quote:
Dat je niet met je kop op de cam durftquote:Op maandag 6 februari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een donker blauwe. Wat houd dat nu in dan?
Omdat zij dat zegt, jij daar in tegen ziet er wel wat in vermoed ik zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik zei nemen.
Alleen echte bazen hebben een hoed. Dat lijkt me evident.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe zij denkt over volwassen mensen met hoeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |