De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie passen dan ook wel bij elkaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Zoals jullie allemaal al weten heeft Silk haar hart aan mij verpand
O my bad.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:35 schreef SiIk het volgende:
Denken dat er gehosseld wordt morgen
Het wordt niks tussen ons, dat moge duidelijk zijn. Mag er dan meteen niet gemeet worden?
Ik heb immers vanaf het begin dat ik hier zit pas 100 keer geroepen dat ik niet opzoek ben naar een relatie, en dat ik best wel meeten maar verder niks ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O my bad.
Je doet altijd zo alsof er iets gaat gebeuren, vandaar.
See this point?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb immers vanaf het begin dat ik hier zit pas 100 keer geroepen dat ik niet opzoek ben naar een relatie, en dat ik best wel meeten maar verder niks ja.
Ja! Nu ben ik van slag en volg ik het niet meerquote:Op maandag 6 februari 2012 15:35 schreef SiIk het volgende:
Denken dat er gehosseld wordt morgen
Het wordt niks tussen ons, dat moge duidelijk zijn. Mag er dan meteen niet gemeet worden?
Misschien moeten we voor ook_gek een wekelijkse nieuwsbrief maken. Dan is hij ook weer op de hoogte.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja! Nu ben ik van slag en volg ik het niet meer
silk <-- man of vrouw?
Meeten, maar gaat niks worden? Zijn bi of homo? Mits silk een man is.
Ooooh al die vragen en vragen! Dat kan ik toch allemaal niet verwerken
Silk is een 30-jarige man. Ik ben een 12-jarig meisje.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
silk <-- man of vrouw?
Leugens, dat is overduidelijk andersom.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silk is een 30-jarige man. Ik ben een 12-jarig meisje.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silk is een 30-jarige dikke man. Ik ben een 12-jarig meisje.
quote:
Dus kan er niets gebeuren? Jij neukt enkel in een relatie?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb immers vanaf het begin dat ik hier zit pas 100 keer geroepen dat ik niet opzoek ben naar een relatie.
Sik is een meisje, Kaneel is bi, ze wil geen vriend maar heeft wel veel aandacht en flirts nodig die de mannen op fok uiteraard met alle liefde gevenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
silk <-- man of vrouw?
Top idee!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor ook_gek een wekelijkse nieuwsbrief maken. Dan is hij ook weer op de hoogte.
Volgens mij hebben we deze discussie inderdaad al gehad, en heb ik toen ook gezegd dat ik niet alles neuk wat los en vast zit.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus kan er niets gebeuren? Jij neukt enkel in een relatie?
Nee toch?maar deze discussie hebben we al gehad toch silk?
Geen excuus.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top idee!
Ja sorry maar ik heb ook nog een sociaal leven en volg niet alles op Fok! Vergeef me
Nouja je komt elke keer aanzetten met dat je geen relatie zoekt.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we deze discussie inderdaad al gehad, en heb ik toen ook gezegd dat ik niet alles neuk wat los en vast zit.
Kom op zeg.
Typisch dat je de aandacht van deze autisten dan toch zo opzoekt.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:48 schreef SiIk het volgende:
Als ik iemand wil neuken ga ik naar buiten toe en heb ik dat snel genoeg voor elkaar.
Aandacht net zo.
Heb gelukkig niet het autistische fokniveau van de meesten hier
Waarom ben je dan hier en zet je niet een mutsje op, handschoentjes aan en ga je lekker naar buiten?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:48 schreef SiIk het volgende:
Als ik iemand wil neuken ga ik naar buiten toe en heb ik dat snel genoeg voor elkaar.
Aandacht net zo.
Fokkers die het hebben over fokniveauquote:Op maandag 6 februari 2012 15:48 schreef SiIk het volgende:
Aandacht net zo.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Typisch dat je de aandacht van deze autisten dan toch zo opzoekt.
Aandacht, niks meer dan aandachts geil zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Typisch dat je de aandacht van deze autisten dan toch zo opzoekt.
KUT wat nu, wat nu dan?quote:
Icoonhosselen, dat ik daar nu nooit aan heb gedacht. Briljante tip, bedankt.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden hoor, dan m'n mooie icoontje de laatste tijd weer op mannelijk staat. Zou niet zo zijn als ik aandacht zocht hier
Waarom gedraag je je er dan wel zo naar?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden hoor, dan m'n mooie icoontje de laatste tijd weer op mannelijk staat. Zou niet zo zijn als ik aandacht zocht hier
Graag gedaanquote:Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef twi het volgende:
[..]
Icoonhosselen, dat ik daar nu nooit aan heb gedacht. Briljante tip, bedankt.
Hoi, ik zie dat je een vrouwelijk icoontje hebt. Wat leuk, wanneer gaan we meeten? En heb je ook een blauwen badjas?quote:
Je kan beter je aandacht verranderen dan je icoontjequote:Op maandag 6 februari 2012 15:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is geniaal!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef twi het volgende:
[..]
Icoonhosselen, dat ik daar nu nooit aan heb gedacht. Briljante tip, bedankt.
Hee hallo, ja ik heb hem op een vrouwelijk icoontje staan omdat ik blijkbaar graag aandacht wil van autistische Fokkers. Ik heb wel een roze badjas, van fleece.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:53 schreef twi het volgende:
Hoi, ik zie dat je een vrouwelijk icoontje hebt. Wat leuk, wanneer gaan we meeten? En heb je ook een blauwen badjas?
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan beter je aandacht verranderen dan je icoontje
Je lijkt wel een loopse teef
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan beter je aandacht verranderen dan je icoontje
Je lijkt wel een loopse teef
Heb je ook een cam? Dan moet je op de chat komen. Wel je cam weer uitdoen als je niet genoeg aandacht krijgt hoor. Dat helpt de hormoontjes op hol bij de mannen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Hee hallo, ja ik heb hem op een vrouwelijk icoontje staan omdat ik blijkbaar graag aandacht wil van autistische Fokkers. Ik heb wel een roze badjas, van fleece.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Hee hallo, ja ik heb hem op een vrouwelijk icoontje staan omdat ik blijkbaar graag aandacht wil van autistische Fokkers. Ik heb wel een roze badjas, van fleece.
Roze? Nee dan doe je niet meequote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Nieuwe user, ik mag jou nu al.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
* ook_gek trekt witte dokters jas aan.quote:
Haten op badjassenquote:
Oke meneer.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Laat je het wel hierbij? Aandachtshoeren hebben we er al genoeg van.
Ik zou niet durven.quote:
Vanavond op de camquote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst op autisten testen, dan pas naar buiten om iemand om te neuken te scoren.
En een tuinbroek! Je moet ook een tuinbroek nemen om het compleet te maken!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Koeketrommel het volgende:
Zal ik ook gelijk een kort pittig rood kapsel nemen?
BAM. Haten omdat je als vrouw van roze houdt.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn badjas is ook roze. Laat de haat maar komen
Dat is wel een beetje de norm voor de vrouwen hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Koeketrommel het volgende:
De mijne is transparant. Hihi.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Staat niet goed bij je roze badjas.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Koeketrommel het volgende:
Het gaat niks tussen ons worden Sinos. Volwassen mensen in roze badjas kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Ben benieuwd hoe zij denkt over volwassen mensen met hoedenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat niks tussen ons worden Sinos. Volwassen mensen in roze badjas kan ik niet serieus nemen.
Hehe, ik zei nemen.
Ik heb een donker blauwe. Wat houd dat nu in dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
quote:
gheheheheh en ghehehehequote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat niks tussen ons worden Sinos. Volwassen mensen in roze badjas kan ik niet serieus nemen.
Hehe, ik zei nemen.
Hihihiquote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik zei nemen.
quote:
Dat je niet met je kop op de cam durftquote:Op maandag 6 februari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een donker blauwe. Wat houd dat nu in dan?
Omdat zij dat zegt, jij daar in tegen ziet er wel wat in vermoed ik zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik zei nemen.
Alleen echte bazen hebben een hoed. Dat lijkt me evident.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe zij denkt over volwassen mensen met hoeden
Jij ook nietquote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat je niet met je kop op de cam durft
Wat is deze? Ik begrijp er geen kut van mang.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat zij dat zegt, jij daar in tegen ziet er wel wat in vermoed ik zo.
zag t gister bij life 4 you!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmz best handig
http://www.icadeau.nl/nl/touchscreen-handschoenen
Jip en janneke taal dan even voor jou.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is deze? Ik begrijp er geen kut van mang.
Hahahaha. Nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jip en janneke taal dan even voor jou.
Zij wilt geen relatie maar jij wel.
Maar je zegt nunvan niet omdat zij ook nee zegt.
Vermoed ik zo.
Dat weet ik eigenlijk niet of dat wel of niet zo is.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt echt niemand heeft mij hier ooit op cam gezien.
Ik ben eigenlijk een man.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet of dat wel of niet zo is.
Zie je wel, zie je wel!! Ik mis de week update
Maar zie het nut niet in van me kop op Fok! zetten. Dus dan doe ik het ook niet
Als of je het wel nu zal toegeven als het zo wasquote:
Ik zie het nut er ook niet van in dat je je tv liet zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet of dat wel of niet zo is.
Zie je wel, zie je wel!! Ik mis de week update
Maar zie het nut niet in van me kop op Fok! zetten. Dus dan doe ik het ook niet
Arme meid. Ik zal aan je denken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef marbasnarf het volgende:
ben weer weg.. precies 10 minyten gehad om beetje op te warmen en nu weer terug de kou in...!
echt ideaal... was gister aan het schaatsen, maar wilde foto maken.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zie het nut er ook niet van in dat je je tv liet zien.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zie het nut er ook niet van in dat je je tv liet zien.
Dat zal niet goed zijn als dat echt zo is, want je humor is veel te vrouwelijkquote:
stond op en had geen zin om te zappen... zat met een vriendin thee te drnken, en vond t wel leuk al die gatgets, hadden ook een soort bh-achtig-harnas voor oudere vrouwen. zodat ze geen rimpels op hun borst krijgen als ze op hun zij slapen... altijd handig om te weten, voor je t weet is t weer sinterklaas enzoquote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die Life4You kijken, wat een afknapper.
Ja hoor. Dat zou echt geen punt zijn. Alsof het voor het eerst zou zijn dat ik openbaar laat merken dat ik iemand wel zie zitten...quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als of je het wel nu zal toegeven als het zo was
toch nog aardig gelukt, zag de fotos voorbij komen jaquote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt ideaal... was gister aan het schaatsen, maar wilde foto maken.
Maar het was best koud zonder handschoenen
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
stond op en had geen zin om te zappen... zat met een vriendin thee te drnken, en vond t wel leuk al die gatgets, hadden ook een soort bh-achtig-harnas voor oudere vrouwen. zodat ze geen rimpels op hun borst krijgen als ze op hun zij slapen... altijd handig om te weten, voor je t weet is t weer sinterklaas enzo
Doei doeiquote:Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toch nog aardig gelukt, zag de fotos voorbij komen ja
maar goed ik was weg, toedels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |