quote:Op maandag 6 februari 2012 09:11 schreef Marrije het volgende:
Ik gebruikte otrivin voor baby's.
Fee, tijd voor something new
Herkenbaarquote:Op maandag 6 februari 2012 09:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb echt geen idee wat het wordt! M'n vriend denkt een jongetje, bij mij wisselt het per dag :p
Ik gebruik de versie met Xylomethazonogwattesquote:Op maandag 6 februari 2012 09:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb echt geen idee wat het wordt! M'n vriend denkt een jongetje, bij mij wisselt het per dag :p
Gerberaatje, welke neusspray gebruik jij? Ik heb de zoutoplossing van kruidvat eigen merk, maar heb niet het idee dat dat werkt en een goede nacht slaap zou heel welkom zijn!
Whoah, spannend!!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:30 schreef klavertje-4 het volgende:
Kleine update: tis heel druk in t ziekenhuis, ctg net gehad: weeenactiviteit
Getoucheerd en 1 à 2 cm ontsluiting, ze gaan nu kijken of ze me vandaag nog in het ok schema kwijt kunnen
Ja Fee die datumtweelingik denk niet dat dat m wordt!
quote:Op maandag 6 februari 2012 09:32 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Phaidra heb jij ook je 20 weken echo vandaag??
* Fee-nix noteert in agenda...quote:Op maandag 6 februari 2012 09:44 schreef bijtje84 het volgende:
Fee na 4uur vanmiddag ga jij ook gewoon bevallen. Punt uit. Hou er maar rekening mee!![]()
quote:
Naar is ;t zeker.. was zo gewend om super actief te zijn (2 banen, 1 van 32u+extra werk op n andere afd en 1 PGB cliënt die ik begeleidde, en 't huishouden + sporten) vond ik echt heerlijk. En nu kan ik bijna niks meerquote:Op maandag 6 februari 2012 10:06 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe klopt, naar is het zeker. En voor jou ook want het klinkt op een hele boel punten hetzelfde als bij mijIk kan inderdaad ook niet lang lopen zonder een harde buik te krijgen. Nu is dat niet zo erg opzich, maar lekker is anders
Bejaard haha ja dat roep ik dus ook heel vaak, dat ik best een rollator zou willen! Lijkt me ideaalEn een pinguin, voel ik me ook vaak. Dat gewaggel pff en dan ben ik net op de helft!
En niet bezwaard voelen als je iemand tegen komt ergens. Even de stad in of een boodschap halen bij de supermarkt is heel iets anders dan heel de dag werken. Wie weet is dat het enige dat je doet die dag en lig je er vervolgens de rest van de dag plat door. Dat weet je collega natuurlijk niet. Maar je moet je niet schuldig voelen.
En joh straks is je contract afgelopen dan heb je er helemaal geen last meer van.
Dus het is gelukt met de box zo te lezen.quote:Op maandag 6 februari 2012 07:35 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh, Ladylike, wat verdrietig! Heel veel sterkte!
Een dikkevoor Fee.Nog even meid, je bent er bijna!
Afgelopen weekend zelf niet veel achter de pc geweest, wel op visite bij mn schoonouders en onderweg nog een box opgehaald. Vind het fijn die ook al te hebben staan. Wel heel veel pijn gehad in mn heup en nu nog een beetje. Volgende keer bij de vlos toch maar even naar vragen. Denk dat ik gewoon veel te veel gedaan heb vorige week. Nu even rustig aan. En vanavond de SEO! Stiekem heul nerveus en nog lang wachten. Ik ben ook zo benieuwd of we een jongetje of een meisje krijgen!!
Hij zit nog niet in elkaar hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 10:15 schreef ymme het volgende:
[..]
Dus het is gelukt met de box zo te lezen.We zeiden al dat het niets voor zou stellen, maar je weet maar nooit.
Veel succes en plezier vanavond bij de SEO.
Wow dat gaat dan ineens snel zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef klavertje-4 het volgende:
Kleine update: alle voorbereidingen zijn getroffen (bloed prikken etc) en nu is het wachten tot er een gaatje is en anders aan t eind van de dag sowieso. Tenzij mijn vliezen spontaan breken of de weeen snel toe gaan nemen, dan wordt er ruimte gemaakt. Ik heb nu vooral honger, moet nuchter blijven!
In snel bijlezen zag ik nog veel pijn voor Asy, t zit je niet mee meis sterkte
Wat spannend allemaal! Hoop dat alles goed verlooptquote:Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef klavertje-4 het volgende:
Kleine update: alle voorbereidingen zijn getroffen (bloed prikken etc) en nu is het wachten tot er een gaatje is en anders aan t eind van de dag sowieso. Tenzij mijn vliezen spontaan breken of de weeen snel toe gaan nemen, dan wordt er ruimte gemaakt. Ik heb nu vooral honger, moet nuchter blijven!
In snel bijlezen zag ik nog veel pijn voor Asy, t zit je niet mee meis sterkte
Ja! Heel gek idee! Had me helemaal ingesteld op woensdag, ach is t toch nog een verrassing voor opa en oma :pquote:Op maandag 6 februari 2012 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wow dat gaat dan ineens snel zeg.
Eind van de dag ben je gewoon mama!!.
Hehe, nou dat is ook leuk tochquote:Op maandag 6 februari 2012 11:30 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Ja! Heel gek idee! Had me helemaal ingesteld op woensdag, ach is t toch nog een verrassing voor opa en oma :p
Irritant lijkt me dat. Dat je dan ineens niet meer mag eten, terwijl je je daar niet op in had gesteld.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:32 schreef Asyniur het volgende:
Wauw klavertje, kippenvel! Einde van deze dag ben je mama!
Moet je nou echt de hele dag nuchter blijven?
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 11:32 schreef Asyniur het volgende:
Wauw klavertje, kippenvel! Einde van deze dag ben je mama!
Moet je nou echt de hele dag nuchter blijven?
ja maar ook gewoon een hele dag niet eten! Ik zou van mijn stokje gaan!quote:Op maandag 6 februari 2012 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Irritant lijkt me dat. Dat je dan ineens niet meer mag eten, terwijl je je daar niet op in had gesteld.
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:34 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Jadas wel een beetje jammer haha
Nee dan had ik vannacht nog wat proberen te eten! Maar goed, big picture: tis voor een goed doel!quote:Op maandag 6 februari 2012 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Irritant lijkt me dat. Dat je dan ineens niet meer mag eten, terwijl je je daar niet op in had gesteld.
Absoluut. Je mag wel thee toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:35 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Nee dan had ik vannacht nog wat proberen te eten! Maar goed, big picture: tis voor een goed doel!
Nee ook niet meer... Ik ga er dus maar vanuit dat t geen 5 uur zal worden, dat hoop ik althans!quote:Op maandag 6 februari 2012 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Absoluut. Je mag wel thee toch?.
Frups goeie echo. Nice!
Uitgaand van de termijn waar de echo van vanmorgen op uitkwam ben ik dan 10,5 wekenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:42 schreef Asyniur het volgende:
Ja, is ook hartstikke leuk!
Hoeveel weken ben je de 21e?
En dan volg ik daarna op zaterdag!quote:Op maandag 6 februari 2012 11:58 schreef KatyM het volgende:
Marjolijntje en Phaidra, zet de trend maar met de goede 20 weken echo's dan volg ik donderdag
Bij dat idee smelt ik nu ook al geregeldquote:Op maandag 6 februari 2012 11:32 schreef Asyniur het volgende:
Bijtje, je meisje kan strakjes mooi een van de baby's bezig houden terwijl jij de ander helpt en omgekeerd
Of een flesje geven
of ga je bv geven, dat kan natuurlijk ook
Hoi!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:46 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
Bij dat idee smelt ik nu ook al geregeld![]()
Ja ik wil het wel gaan proberen om bv te geven. Wellicht direct met bijvoeden met flesvoeding hoor. Ligt er natuurlijk aan hoe mijn opbrengst zal zijn. Maar ik hoop het toch wel te kunnen gaan doen.
Thanks!!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:51 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hoi!
bemoeial KP hiero, ik heb ook bv gegeven,maar vanaf geboorte ook flesjes gegeven met bv. Dat betekent wel kolven en live voeden,zeg maar. Hysterische maanden als ik eraan terugdenk.
Ben erg blij dat ze beiden ( fles en borst ) goed deden vanaf dag 1. Ze hebben ook fantastische flessen te koop onder de naam Podee. Google maar ff.
Succes met je zwangerschap!
We weten het nog niet, hopelijk vanavond welquote:Op maandag 6 februari 2012 10:06 schreef bijtje84 het volgende:
Phaidra ook vandaag de 20-weken echo. Jij ook succes! Hopelijk is alles in orde. Gaan jullie ook naar het geslacht gluren of weet je dat al?
Ooooh, wat spannend! Hopelijk gaat alles goedquote:Op maandag 6 februari 2012 15:16 schreef Asyniur het volgende:
Wooohooo, waarschijnlijk heeft klavertje haar beebje nu zo ongeveer!
Ik ben zóó benieuwd!
Ja leuk hè, ben benieuwd wat we dan zien! Ik vond eigenlijk dat je nu ook al veel kon zien, was echt een klein poppetje. Je kon ook heel mooi de aanleg van het ruggetje zien (ruggengraatje).quote:[b]Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef Asyniur
Ow Frups, ruim 10 weken dan kun je ook echt echt wat zien
En ik op Valentijnsdag!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:44 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
En dan volg ik daarna op zaterdag!
He getver, en beter 10 keer te vaak naar het ziekenhuis dan 1 keer te weinig. Sterktequote:Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga effe ego doen... Mag zo weer eens een ritje richting ziekenhuis maken. Was al een paar dagen niet lekker alsof er iets dwars zat en nu begin ik ook nog flinke stekende pijn in m'n linkerflank te krijgen. Op het ziekenhuis zo dus weer pies testen... Is er natuurlijk weer niets aan de hand en sta ik straks helemaal bekend als watje ofzo
Ja want dat ben je ook! Een watje!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga effe ego doen... Mag zo weer eens een ritje richting ziekenhuis maken. Was al een paar dagen niet lekker alsof er iets dwars zat en nu begin ik ook nog flinke stekende pijn in m'n linkerflank te krijgen. Op het ziekenhuis zo dus weer pies testen... Is er natuurlijk weer niets aan de hand en sta ik straks helemaal bekend als watje ofzo
Serieus??quote:Op maandag 6 februari 2012 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Wat anderen ook al zeggen Fluug, beter effe checken voor nop dan dat er straks iets is en je bent niet geweest.
Klaver heeft d'r guppie gewoon al! Als het goed is, lijkt me wel toch?
Nog even een vraagje trouwens: ik hoorde vandaag iemand zeggen dat babykleertjes gestreken moeten worden ivm bacterieën. Gloeiende hekel aan strijken die ik heb, heb ik de kleertjes gewassen, laten drogen en toen in de kast gelegd (wel opgevouwen hè). Doe ik nu al iets fout door niet te strijken?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef covie het volgende:
Nou mijn nesteldrang moet wel heel verschrikkelijk gaan aanslaan wil ik al die babykleren gaan strijken![]()
Ik acht die kans dat ik dat ga doen ongeveer net zo groot als dat ik de grindtegels in de achtertuin met een schuurspons ga schoonboenen.
Dat doet de achterbuurvrouw nl wel
Mwhehe, kan je buurvrouw hier niet effe langskomen? Er zit alg op onze tegels en muren, dus het is lekker groen geworden met al die regen van de afgelopen herfst.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef covie het volgende:
Nou mijn nesteldrang moet wel heel verschrikkelijk gaan aanslaan wil ik al die babykleren gaan strijken![]()
Ik acht die kans dat ik dat ga doen ongeveer net zo groot als dat ik de grindtegels in de achtertuin met een schuurspons ga schoonboenen.
Dat doet de achterbuurvrouw nl wel
Oef, geen idee CM. Geen ervaring mee. Toch even de huisarts bellen morgenochtend? Of nu nog als dat kan?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:20 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik heb nog steeds buikpijn en moet vaak plassen. zou het ook een blaasontsteking kunnen zijn?
Veel succes en plezier!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef Phaidra het volgende:
Sterkte flugel. Je kan nooit te vaak bellen he!
Ik word nu toch wel zenuwachtig... *nagelbijt*
Wat staat dat he? Mijn zoonquote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef oeke het volgende:
Phaidra, wat een lief profieltje heeft je zoon!
Sorbo, wat geweldig mooi!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:13 schreef Sorbootje het volgende:
Vanmorgen trouwens nog zo'n duidelijk streepjeZo mooi, hadden we het tóch niet gedroomd.
Understatementquote:
M heeft het ook zo nu en dan, het gebeurd met pijnboompitten uit China... ik heb er geen reactie opquote:Op maandag 6 februari 2012 22:29 schreef Asyniur het volgende:
oeke!
wat een schrik! Gelukkig is er verder niks aan de hand.
Wel tof van het goedmakertje
Phaidra, mooie foto's
clauwheee is terug! Jammer dat je lichamelijk zo hebt ingeboet meis...
Gerberaatje, pijnboompitten: check. Ik heb een tapenade gemaakt...
Mijn man heeft dat ook gegeten maar die heeft nergens last van, dus ik had geen link gelegd
Ow CM! Spannend hoor! Ik hoop in elk geval dat het íets doet voor je...
Feetje, zet 'em op! Broertje van Jesper? Kom je buitenspelen? Prettyplease?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:05 schreef Sorbootje het volgende:
Overigens nog even mondje dicht op facebook en twitter aub!!
Wat ontzettend gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wentel me even lekker in al die positiviteit hier hoor <3
Toen had ik zoiets van: Yesss!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Sorbootje het volgende:
Ehm, wie een update wil moet maar even pm'en. Dit ivm openbaar forum enzo
Tof!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
Die test is van gisteren hoor, maar vanmorgen heb ik er nog een gedaan. En zijn moeder weet het. Meteen gisteren zijn ze even langsgegaan in het ziekenhuis.
Klopt helemaal. En dank je.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:11 schreef bijtje84 het volgende:
Sorbo ik ken je verhaal niet, maar wat ik er nu even van begrijp ben je draagmoeder voor je zwager en schoonzus? Wauw wat bijzonder. En van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!![]()
Dan moet je gewoon lekker doorgaan zodat je na de bevalling zo kapot bent dan je met 2 kindjes niets anders kan dan verplicht in bed liggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:01 schreef Asyniur het volgende:
En nog eventjes een post voor mezelf:
ik ben opeens als de dood dat ik nog voor de bevalling bedrust opgelegd krijg. Het gaat zo slecht en ik durf het eigenlijk niemand te zeggen omdat ik juist bang ben voor die bedrust...![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:59 schreef Asyniur het volgende:
Aah Fee-nix, ik heb zo aan je gedacht!
Dan laat het maar lekker morgen plannen. Ben je er fijn vanaf. Hoef je nergens meer tegenaan te hikken.
En niet als falen voelen hoor! Je bakt gewoon mooie lieve kinders en je hebt gewoon eeen mooi lekker hotel en eerlijk gezegd stap ik met dit weer ook niet graag uit mijn warme bed, dus waarom zou jouw babyjongetje in die kou naar buiten komen terwijl hij het zo lekker heeft bij mama
En dit vind ik nog veel heerlijker om te lezenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
Die test is van gisteren hoor, maar vanmorgen heb ik er nog een gedaan. En zijn moeder weet het. Meteen gisteren zijn ze even langsgegaan in het ziekenhuis.
Asy, uit ervaring kan ik je vertellen dat het inderdaad vervelend is. Want je mag niets. Maar als je de juiste zorg om je heen hebt, is het ook zoveel beter voor je. Het is ook een beetje wat hierboven al gezegd wordt. Liever nu bedrust dan als je bevallen bent toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:01 schreef Asyniur het volgende:
En nog eventjes een post voor mezelf:
ik ben opeens als de dood dat ik nog voor de bevalling bedrust opgelegd krijg. Het gaat zo slecht en ik durf het eigenlijk niemand te zeggen omdat ik juist bang ben voor die bedrust...![]()
Tjonge, wat ben jij aardigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon lekker doorgaan zodat je na de bevalling zo kapot bent dan je met 2 kindjes niets anders kan dan verplicht in bed liggen
Dat heeft toch niks met aardig te maken. TF d'r antwoord is gewoon helemaal waar en realistisch en dat weet Asyniur ook.quote:
En als ze niet wil dat er een reactie op komt moet ze dat niet doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:02 schreef Twinkly het volgende:
Dat weet Asy ook wel en dat kun je ook op een andere manier zeggen.
Ze vindt het gewoon, net als iedereen dat zou vinden, niet leuk om gedwongen op bed te liggen en dat uit ze hier.
quote:
quote:
Zo ver ik weet ben ik niet zwanger (helaas moet ik zeggen). Maar ik zit te vechten tegen mijn tranenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:02 schreef Webkim het volgende:
Wow Sorboo! Wat mooi! Daar moet ik in al mijn zwangerige hormonigheid even een traantje van wegpinken. * Webkim strooit stickydust!
Ik ben 100% zeker niet zwanger, maar ik heb net een zakdoek volgesnotterd. Heel erg gefeliciteerd, Sorbootje. Wat een waanzinnig goed nieuws!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo ver ik weet ben ik niet zwanger (helaas moet ik zeggen). Maar ik zit te vechten tegen mijn tranen
Als je het niet erg vind wentel ik me niet in jouw positiviteitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wentel me even lekker in al die positiviteit hier hoor <3
Fee-nix, schatten ze je kindje aan de forse kant? bij mij daalden de kindjes ook nooit echt goed in, dat gebeurde pas vlak voordat ze geboren werden? geen idee waarom, volgens de verloskundige omdat ze stevig waren. ?? enniehoe, dat kán dus gewoon. wilde ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:55 schreef Fee-nix het volgende:
Pfff.... ik had nog niks opgezocht over inleiden met een balloncatheter. Nu dus wel. En dat stemt me niet echt vrolijk moet ik zeggen. Ik neig nu toch wel heel erg naar een keizersnee...
Ik dacht namelijk dat inleiden met een balloncatheter ervoor zou zorgen dat de bevalling zou verlopen als een 'spontane' bevalling, met alleen het eerste zetje door de ballon. Maar als ik de ervaringen zo lees, is dat absoluut niet het geval.
- Het inleiden met zo'n ballon duurt vaak (veel) langer. Ik lees veel verhalen van meerdere dagen voordat het echt iets doet (maar dan wel al harde buiken/weeen hebben al die tijd).
- Regelmatig doet de ballon uiteindelijk toch niet voldoende waardoor het alsnog een ks wordt.
- Vrouwen hebben evengoed meteen in het begin al een weeenstorm. (En ja, ik weet dat dat ook bij een natuurlijke bevalling kan voorkomen, maar ik denk dat de kans wel een stuk groter is als je het kunstmatig op gang probeert te brengen).
- Vrouwen die wel voldoende ontsluiting krijgen, moeten soms alsnog een ks omdat de baby niet diep genoeg in het bekken is ingedaald.
Als ik al deze verhalen lees, denk ik: misschien is er ook wel gewoon echt een reden voor het niet op gang komen van een bevalling. En hoe je het dan ook probeert op te wekken (gel/infuus/ballon) het blijft kunstmatig en je mist dan dus het samenspel van hormonen en andere factoren die een bevalling spontaan op gang brengen en verder goed laten verlopen. Dat valt gewoon niet na te bootsen.
En natuurlijk reageert elk lichaam anders en daarom zijn er ook genoeg succesverhalen, maar als ik dan kijk naar hoe mijn lijf reageerde op het kunstmatig op gang brengen... dat wil ik juist weer voorkomen. En ik weet ook dat dit jongetje nog niet helemaal ingedaald is. 'Een klein beetje' zegt de gyn steeds. Ik zie het gewoon echt niet zitten om weer eerst een lijdensweg te hebben en vervolgens, als ik compleet uitgeput ben, weer een ks. Ik moet er wel vertrouwen in hebben als ik zo'n inleiding ga proberen en ik merk nu dat ik dat dus niet heb. Het zou een laatste wanhoopspoging zijn, maar waarom zou ik mezelf dat aandoen? Nou sorry voor het lange verhaal, maar het voelt dus echt niet meer goed. Een ks is ook niet ideaal, maar als ik die plan, ben ik tenminste geen lichamelijk en emotioneel wrak voordat er ook maar iets gebeurd is.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:05 schreef Aventura het volgende:
Dat je al een ks hebt gehad maakt het wel anders inderdaad. Hrb je het risico van een scheur er ook nog bij. Ik wist ook niet dat je nooit echt ontsluiting hebt gehad. En ik wist ook niet dat je mocht kiezen. In dat geval denk ik dat het wel verstandig is om voor ks te kiezen. Een pak van je hart. Kun je je vanaf nu op andere dingen concentreren. Het feit dat je kleintje er nu bijna is, bijvoorbeeld!
Dat ook! Je kunt het fee-nix. Je hebt 9 maanden voor je baby gezorgd, dat je niet vaginaal gaat bevallen maakt je dan vervolgens echt geen faalhaas hoor!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:17 schreef Phaidra het volgende:
Het herstel gaat misschien ook wel sneller en beter als je niet al totaal uitgeput bent bij de operatie. Ik denk toch dat dat een verschil maakt.
Hart onder de riem steekt.....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:07 schreef Fee-nix het volgende:
[..]![]()
. Ja ik wil m nu echt zoooo graag zien! En wat je zegt: een pak van m'n hart. Het herstel is alleen kl*te, maar dat is dan maar zo.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Mnohhh, verlof. Ik vind het nu al tof.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:47 schreef CrazyMoon het volgende:
Hier ben ik dan
Vanmorgen om 08.02 uur is onze zoon Lucas geboren.
En hij is prachtig! (foto komt later).
Hij weegt 3660 gram en is 52 cm.
En ik ben zooooo blij dat het voorbij is.. Wel veel last van naweeën.
Doe eens showen dan die buik!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:16 schreef KatyM het volgende:
Bijtje, vandaag precies 20 wk inderdaad. Mijn buik lijkt ook op de jouwe. Ohoh ik ga vanavond weer goed smeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |