Wat ontzettend gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wentel me even lekker in al die positiviteit hier hoor <3
Toen had ik zoiets van: Yesss!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Sorbootje het volgende:
Ehm, wie een update wil moet maar even pm'en. Dit ivm openbaar forum enzo
Tof!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
Die test is van gisteren hoor, maar vanmorgen heb ik er nog een gedaan. En zijn moeder weet het. Meteen gisteren zijn ze even langsgegaan in het ziekenhuis.
Klopt helemaal. En dank je.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:11 schreef bijtje84 het volgende:
Sorbo ik ken je verhaal niet, maar wat ik er nu even van begrijp ben je draagmoeder voor je zwager en schoonzus? Wauw wat bijzonder. En van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!![]()
Dan moet je gewoon lekker doorgaan zodat je na de bevalling zo kapot bent dan je met 2 kindjes niets anders kan dan verplicht in bed liggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:01 schreef Asyniur het volgende:
En nog eventjes een post voor mezelf:
ik ben opeens als de dood dat ik nog voor de bevalling bedrust opgelegd krijg. Het gaat zo slecht en ik durf het eigenlijk niemand te zeggen omdat ik juist bang ben voor die bedrust...![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:59 schreef Asyniur het volgende:
Aah Fee-nix, ik heb zo aan je gedacht!
Dan laat het maar lekker morgen plannen. Ben je er fijn vanaf. Hoef je nergens meer tegenaan te hikken.
En niet als falen voelen hoor! Je bakt gewoon mooie lieve kinders en je hebt gewoon eeen mooi lekker hotel en eerlijk gezegd stap ik met dit weer ook niet graag uit mijn warme bed, dus waarom zou jouw babyjongetje in die kou naar buiten komen terwijl hij het zo lekker heeft bij mama
En dit vind ik nog veel heerlijker om te lezenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
Die test is van gisteren hoor, maar vanmorgen heb ik er nog een gedaan. En zijn moeder weet het. Meteen gisteren zijn ze even langsgegaan in het ziekenhuis.
Asy, uit ervaring kan ik je vertellen dat het inderdaad vervelend is. Want je mag niets. Maar als je de juiste zorg om je heen hebt, is het ook zoveel beter voor je. Het is ook een beetje wat hierboven al gezegd wordt. Liever nu bedrust dan als je bevallen bent toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:01 schreef Asyniur het volgende:
En nog eventjes een post voor mezelf:
ik ben opeens als de dood dat ik nog voor de bevalling bedrust opgelegd krijg. Het gaat zo slecht en ik durf het eigenlijk niemand te zeggen omdat ik juist bang ben voor die bedrust...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |