abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107703665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wentel me even lekker in al die positiviteit hier hoor <3
Wat ontzettend gefeliciteerd O+ O+ En tuurlijk blijft deze plakken ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_107703698
Eerlijk gezegd denk ik dat ook. Ik heb vanaf het allereerste begin geroepen dat de tweede poging zou slagen. En alles komt zo mooi bij elkaar. De moeder van mijn zwager die erg ziek is, die nog zo graag wilde weten dat het gelukt was... Mijn cyclus die langzamer dan anders verliep, waardoor ik mooi baarmoederslijmvlies opbouwde. Mijn gevoel er nu echt klaar voor te zijn.

Ik heb er vertrouwen in.
pi_107703725
Is zijn moeder al op de hoogte? edit: die test is pas van deze ochtend zie ik nu 8)7 (dacht van gister)
Jullie vertellen het haar neem ik aan al vrij snel, of niet?
Wat zal ze blij zijn dat ze dit toch nog meemaakt O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 7 februari 2012 @ 08:54:53 #204
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_107703737
Whaaaaa sorbootje!!! Wat goed O+ kippenvel !
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_107703774
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Sorbootje het volgende:
Ehm, wie een update wil moet maar even pm'en. Dit ivm openbaar forum enzo ;)
Toen had ik zoiets van: Yesss! :P

Van harte gefeliciteerd Sorbo, gaaf! *O*
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 7 februari 2012 @ 08:59:53 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107703817
klavertje, van harte gefeliciteerd met je zoon! *O*

Marjolijntje, ook al zo'n mooie foto's! O+
En waarschijnlijk een meisje! Leuk O+

oeke, ik ben zo blij dat je baby zich goed laat voelen :*

Sorbootje, van harte gefeliciteerd! Leuk dat we nog eventjes samen hier kunnen posten O+

Aah Fee-nix, ik heb zo aan je gedacht!
Dan laat het maar lekker morgen plannen. Ben je er fijn vanaf. Hoef je nergens meer tegenaan te hikken.
En niet als falen voelen hoor! Je bakt gewoon mooie lieve kinders en je hebt gewoon eeen mooi lekker hotel en eerlijk gezegd stap ik met dit weer ook niet graag uit mijn warme bed, dus waarom zou jouw babyjongetje in die kou naar buiten komen terwijl hij het zo lekker heeft bij mama O+

Ik ben zo benieuwd hoe het met CM gegaan is vannacht...
pi_107703818
*O* *O* Sorboooo wat goed!! *O* *O*

is dat door blijven duimen toch ergens goed voor geweest!!

:*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:01:46 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107703852
En nog eventjes een post voor mezelf:
ik ben opeens als de dood dat ik nog voor de bevalling bedrust opgelegd krijg. Het gaat zo slecht en ik durf het eigenlijk niemand te zeggen omdat ik juist bang ben voor die bedrust... ;(
pi_107703885
Die test is van gisteren hoor, maar vanmorgen heb ik er nog een gedaan. En zijn moeder weet het. Meteen gisteren zijn ze even langsgegaan in het ziekenhuis.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:08:20 #210
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107703953
Sorboo, YES! Ook ik heb al lurkend jullie indrukwekkende verhaal gevolgd, en wauw, wat fijn dat de droom nu uit lijkt te komen!

Klavertje, gefeliciteerd met Mika!!!
pi_107703962
Fee, succes straks :*.

Asy, wat ontzettend balen dat het zo slecht gaat. Maar het lijkt me toch verstandig om ergens aan te kaarten, van in je eentje pijn lijden en op je tanden bijten wordt het ook niet beter... Dikke knuf! :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107703984
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
Die test is van gisteren hoor, maar vanmorgen heb ik er nog een gedaan. En zijn moeder weet het. Meteen gisteren zijn ze even langsgegaan in het ziekenhuis.
Tof! O+ O+ O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_107703992
Klavertje van harte gefeliciteerd met je zoon Mika!! *O*

Marjolijntje jij ook gefeliciteerd met de goede 20-weken echo :) en een meisje leuk!! *O*

Sorbo ik ken je verhaal niet, maar wat ik er nu even van begrijp ben je draagmoeder voor je zwager en schoonzus? Wauw wat bijzonder. En van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! *O*

En nu we toch aan het jompelen zijn, ook nog 1 voor Labelloo! 12 weken jeej *O*

Jij mag balen Fee, absoluut en volkomen. Succes vanmiddag bij het gesprek. Ga je nog steeds voor eerst proberen met baloncatheter en als het niet goed op gang wil komen de ks?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:12:20 #214
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107704011
Sorbo, wat fantastisch! Van harte! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107704013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:11 schreef bijtje84 het volgende:
Sorbo ik ken je verhaal niet, maar wat ik er nu even van begrijp ben je draagmoeder voor je zwager en schoonzus? Wauw wat bijzonder. En van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! *O*
Klopt helemaal. En dank je.
pi_107704023
Oeks :o. Schrikken vrouwke. Gelukkig doet je beeb lekker druk.

Sorbo, toevallig las ik gisteren je verhaal in het andere topic. Wat goed dat er streepjes zijn *O*. Proficiat!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:13:55 #217
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_107704040
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:01 schreef Asyniur het volgende:
ik ben opeens als de dood dat ik nog voor de bevalling bedrust opgelegd krijg. Het gaat zo slecht en ik durf het eigenlijk niemand te zeggen omdat ik juist bang ben voor die bedrust... ;(
Dan moet je gewoon lekker doorgaan zodat je na de bevalling zo kapot bent dan je met 2 kindjes niets anders kan dan verplicht in bed liggen :Y

Sooooooorbooooooooooo *O* whoohoo! *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_107704160
Wat fijn, Sorbo *O*
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:26:30 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_107704295
Sorbootje O+

Ik zat na je berichtje gisteren, vanochtend vroeg al op Facebook te kijken of er wellicht iets stond, maar er stond niets. Wat heerlijk om nu dit bericht te lezen :Y

Klavertje, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:26:50 #220
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107704301
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 08:59 schreef Asyniur het volgende:

Aah Fee-nix, ik heb zo aan je gedacht!
Dan laat het maar lekker morgen plannen. Ben je er fijn vanaf. Hoef je nergens meer tegenaan te hikken.
En niet als falen voelen hoor! Je bakt gewoon mooie lieve kinders en je hebt gewoon eeen mooi lekker hotel en eerlijk gezegd stap ik met dit weer ook niet graag uit mijn warme bed, dus waarom zou jouw babyjongetje in die kou naar buiten komen terwijl hij het zo lekker heeft bij mama O+

O+ :* . Stiekem voelt het toch een beetje als falen. Alsof ik het onbewust tegen houd ofzo... Weet niet of ik echt zoveel macht heb, maar zo voelt het. Maar ook daar zal ik me wel weer overheen zetten. Ik ga in ieder geval vandaag aangeven dat het wat mij betreft vrijdag mag worden ingepland. (Dus niet morgen al :P).

En over jouw pijn: meis ik snap heel goed dat je geen bedrust wil, maar zo kun je toch ook niet in je eentje doorploeteren? Straks ben je zo gammel dat je na de bevalling helemaal geen stap meer kunt zetten.... Je moet je krachten sparen hoor! De grootste krachtinspanning zit er nog aan te komen! Niemand heeft er wat aan als jij zo doorbikkelt. Ook Harry uiteindelijk niet. (Al kan ik me voorstellen dat je nu juist voor hem 'op de been' probeert te blijven). Sterkte en snel met iemand gaan delen, hoor! :*

Bijtje ik hoop dat de balloncatheter idd een optie is. Ik denk dat het ervan afhangt of ik al wat ontsluiting heb. Moet even navragen nog bij de gyn wat precies de voorwaarden zijn enzo. Maar dat zou nog een klein kansje bieden op een zo natuurlijk mogelijke bevalling...

Oja helemaal vergeten CM te noemen! Ik had het wel gelezen! Ben ook heel benieuwd of die d'r kleintje al in haar armen heeft!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:27:17 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_107704312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
En dit vind ik nog veel heerlijker om te lezen O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:29:03 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_107704348
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:01 schreef Asyniur het volgende:
Asy, uit ervaring kan ik je vertellen dat het inderdaad vervelend is. Want je mag niets. Maar als je de juiste zorg om je heen hebt, is het ook zoveel beter voor je. Het is ook een beetje wat hierboven al gezegd wordt. Liever nu bedrust dan als je bevallen bent toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_107704367
Oh wauw Sorbo! Gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:34:16 #224
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_107704436
YESSSSSSSS!!!! *O* *O* wat mooi!
in de haak.
pi_107704671