abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107675372
quote:
2s.gif [b]Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef Asyniur

Ow Frups, ruim 10 weken dan kun je ook echt echt wat zien O+
Ja leuk hè, ben benieuwd wat we dan zien! Ik vond eigenlijk dat je nu ook al veel kon zien, was echt een klein poppetje. Je kon ook heel mooi de aanleg van het ruggetje zien (ruggengraatje).
pi_107675398
Er komt weer een kindje van ons forum op de wereld <3 <3

Ik ben eigenlijk aan het werk maar heb net al 4 modelgeboortekaartjes aangevraagd. Ik geloof dat ik me vandaag niet zo goed kan concentreren....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_107675485
Ik heb mooi morgenavond een afspraak bij de fysio gemaakt. M'n rug voelt bij elke beweging die ik maak alsof ik er doorheen zak en dan schiet ik weer omhoog van de pijn. Superirritant. :(

Wel ingeschreven voor de gratis zwangerschapscursus in Amsterdam.. ;) Voor geinteresseerden:

www.rondomdegeboorte.nl
pi_107675616
Frups & Sopho, jeej voor goede echo's *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 6 februari 2012 @ 16:00:45 #105
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107676761
Ik ga effe ego doen... Mag zo weer eens een ritje richting ziekenhuis maken. Was al een paar dagen niet lekker alsof er iets dwars zat en nu begin ik ook nog flinke stekende pijn in m'n linkerflank te krijgen. Op het ziekenhuis zo dus weer pies testen... Is er natuurlijk weer niets aan de hand en sta ik straks helemaal bekend als watje ofzo :{
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107676794
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:44 schreef bijtje84 het volgende:

[..]

En dan volg ik daarna op zaterdag! :D
En ik op Valentijnsdag!

Wat spannend Klavertje! Jullie kindje is er waarschijnlijk al. Leuk leuk leuk!

He shit flugel, goed dat je het even laat checken. Ik kan me je gevoel ernstig goed voorstellen, maar beter voor niks dan te laat. Plas ze zo :-)

Ladylike: wat ontzettend verdrietig.
pi_107676981
Flugel; succes, hopelijk is het weer een ritje voor niks. En better safe than sorry :*

Ladylike; veel sterkte :*

Klavertje; als het goed is ben je inmiddels mama!
pi_107677099
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga effe ego doen... Mag zo weer eens een ritje richting ziekenhuis maken. Was al een paar dagen niet lekker alsof er iets dwars zat en nu begin ik ook nog flinke stekende pijn in m'n linkerflank te krijgen. Op het ziekenhuis zo dus weer pies testen... Is er natuurlijk weer niets aan de hand en sta ik straks helemaal bekend als watje ofzo :{
He getver, en beter 10 keer te vaak naar het ziekenhuis dan 1 keer te weinig. Sterkte :*
pi_107677208
Klavertje *O* ben benieuwd naar je beeb O+
Fee :* sterkte met wachten
Flugel: ik hoop dat het niets is, laat ze maar denken dat je een aansteller bent, beter safe than sorry ;)

Bedankt voor jullie medeleven :*
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 6 februari 2012 @ 16:15:52 #110
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107677386
Klavertje ! Ik neem aan dat de kleine uk er inmiddels wel is ;) Ben benieuwd !

*O* Ik heb zojuist een luiertas gekocht via ebay
pi_107677761
Wat anderen ook al zeggen Fluug, beter effe checken voor nop dan dat er straks iets is en je bent niet geweest. :*

Klaver heeft d'r guppie gewoon al! Als het goed is, lijkt me wel toch?

Nog even een vraagje trouwens: ik hoorde vandaag iemand zeggen dat babykleertjes gestreken moeten worden ivm bacterieën. Gloeiende hekel aan strijken die ik heb, heb ik de kleertjes gewassen, laten drogen en toen in de kast gelegd (wel opgevouwen hè :+ ). Doe ik nu al iets fout door niet te strijken? :@
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107677871
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef flugeltje het volgende:
Ja want dat ben je ook! Een watje!

(laat dat toch eens los lieverd... het gaat om de welzijn van jou en je kindje, en er is duidelijk íets niet lekker.. onschuldig of niet, ze laten je niet voor niets komen!)

PE, wat een toffe luiertas! O+
pi_107677916
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Wat anderen ook al zeggen Fluug, beter effe checken voor nop dan dat er straks iets is en je bent niet geweest. :*

Klaver heeft d'r guppie gewoon al! Als het goed is, lijkt me wel toch?

Nog even een vraagje trouwens: ik hoorde vandaag iemand zeggen dat babykleertjes gestreken moeten worden ivm bacterieën. Gloeiende hekel aan strijken die ik heb, heb ik de kleertjes gewassen, laten drogen en toen in de kast gelegd (wel opgevouwen hè :+ ). Doe ik nu al iets fout door niet te strijken? :@
Serieus?? :o ik heb nog nooit iets van de muppet gestreken :D alleen als het héél erg gekreukt was :P (en meestal wrijf ik e.e.a. er wel uit :P)

Ik zou me er niet zo druk om maken, volgens mij is het helemaal niet nodig :)
pi_107677975
Ahh oké. :D.
pi_107678003
Strijken heb ik hier ook nog nooit gedaan. Ik doe ook niks in de droger dus is het ook niet nodig!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_107678007
Kijk, als je nou een extreme vorm van nesteldrang hebt en álles is al gebeurd. Dan is het wel een aanrader :Y maar anders..... :D
pi_107678177
Lol, nou, ik heb nog wel een stapeltje was liggen. Dat komt nog wel.
Maar ja, nouja... misschien dat m'n drang inderdaad nog zorgt voor een strijksessie. Ik denk het niet thoo. Niks krijgt mij fanatiek aan het strijken denk ik :P
  maandag 6 februari 2012 @ 16:36:32 #118
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107678202
Hmz, ik heb wel bijna alles in de wasmachine en droger gehad, en ook gestreken....Maar als er geen kreukels in zitten dan hoeft dat natuurlijk niet lijkt mij :P

Oh ja, ik heb mn ziekenhuistas ook al ingepakt en klaar staan....ben ik erg?
pi_107678402
Je bent een week verder dan ik hè? Bij ons staat ie deels al klaar. Er moet nog wat meuk voor JD in aan schone shirts enzo. De bedoeling is om sowieso wat langer in het geboortecentrum te blijven.

En nog schone kleren voor mezelf, maar ik heb m'n joggingbroek nog zo hard nodig :+.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:50:58 #120
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107678846
Nee joh, 1 dag ! 20 maart. Al geloof ik nooit dat ik dat ga halen :')

Jogging/huisbroek heb ik ook in de tas gedaan, lijkt me wel zo fijn om daar mee rond te hupsen in het ZH. En schone kleren (en positiebroek kleinere maat voor als we naar huis gaan) sokken, berg babykleertjes....voor manlief heb ik niks in de tas gedaan, misschien toch een shirtje voor hem erbij doen denk ik.
pi_107679002
Nou mijn nesteldrang moet wel heel verschrikkelijk gaan aanslaan wil ik al die babykleren gaan strijken :')

Ik acht die kans dat ik dat ga doen ongeveer net zo groot als dat ik de grindtegels in de achtertuin met een schuurspons ga schoonboenen.
Dat doet de achterbuurvrouw nl wel
pi_107679021
Oja, 1 dag. :+.
Positiebroek, goeie! *noteert. Ook maar wat flubbertruitjes enzo meenemen. Want nachthemden zitten er al zat in. En een oud shirt van JD om in te bevallen :D. Die zitten zo lekker ruim :+.
Babykleertjes, liggen apart in de kast klaar inderdaad.

Dingen als telefoonladers enzo moet ik er ook nog in doen, maarja.. ook dat is allemaal nog nodig. Scheelt dat we dezelfde telefoon hebben, man en ik, dus op zich kan er wel al 1 in. Oeh en cameratoestanden enzo.

Ik had ook m'n badjas erin zitten, maar ik twijfel nog of ik die wel meesjouw. Tis zo'n gevaarte in die tas. Die tas die voor m'n gevoel toch al zo groot is, maar ja. We hebben niks anders :').
pi_107679049
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef covie het volgende:
Nou mijn nesteldrang moet wel heel verschrikkelijk gaan aanslaan wil ik al die babykleren gaan strijken :')

Ik acht die kans dat ik dat ga doen ongeveer net zo groot als dat ik de grindtegels in de achtertuin met een schuurspons ga schoonboenen.
:D

Hier ook nog nooit minisproetje haar kleren gestreken...
pi_107679058
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef covie het volgende:

Mwhehe, kan je buurvrouw hier niet effe langskomen? Er zit alg op onze tegels en muren, dus het is lekker groen geworden met al die regen van de afgelopen herfst.
pi_107680041
Ik heb nog steeds buikpijn en moet vaak plassen. zou het ook een blaasontsteking kunnen zijn?
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_107680213
Dank jullie wel voor alle felicitaties! Echt lief! Hoe gaat het met Klavertje? Zou ze al haar baby vasthouden?
Covie, stuur de buur van jou ook maar naar mij. Ik heb nog wel wat klusjes liggen!

Ik ben dus wel zo'n strijkdoos. Het eerste half jaar streek ik alles, maar dan ook alles van de kleine man. Toen bedacht ik me dat ik eigenlijk maf was. Dus nu alleen nog de broeken en shirts......Tja.
pi_107680605
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:20 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik heb nog steeds buikpijn en moet vaak plassen. zou het ook een blaasontsteking kunnen zijn?
Oef, geen idee CM. Geen ervaring mee. Toch even de huisarts bellen morgenochtend? Of nu nog als dat kan?
pi_107680789
Sterkte flugel :*. Je kan nooit te vaak bellen he!

Ik word nu toch wel zenuwachtig... *nagelbijt*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 6 februari 2012 @ 18:18:41 #129
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107682269
Klavertje zal nu al mama zijn! :o

Flugeltje sterkte. Niet leuk weer naar t ziekenhuis :( .

Ik ben net terug van acupunctuur. Was erg ontspannend weer. En ik wil even melden dat ik me vanavond niet meer meld als er niks aan de hand is :). Ik wil het echt even helemaal loslaten nu. Maar als er wat aan de hand is, dan horen jullie het! Beloofd! Dus vandaag zeg ik al wat eerder: trusten ;).
pi_107682662
Flugel; balen joh :*

Fee, welterusten alvast ;)

Hier vanmiddag ineens een rotgevoel. Zo bang ineens dat het weer allemaal niet goed gaat. Zag het even niet meer zitten. Volgende week echo en dat lijkt nog zo lang te duren. Ze hebben wel gezegd dat als ik het niet trek, dat ik dan eerder mag komen maar ik voel me dan zo'n aansteller om een week van tevoren te bellen dat ik het niet trek. Blegh. :{
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_107682881
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef Phaidra het volgende:
Sterkte flugel :*. Je kan nooit te vaak bellen he!

Ik word nu toch wel zenuwachtig... *nagelbijt*
Veel succes en plezier! :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 6 februari 2012 @ 18:41:53 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107683170
Hè flugel, bah. Hopelijk is er niks aan de hand :*

Nee hoor Kuuks, je hoeft niks te strijken om bacteriën te doden. Alsof je de boel daarna steriel verpakt :?
Onzinuitspraken...

Kán CM, hoeft niet. Kan ook zijn dat je lijf zich aan het klaarmaken is. Moet je ook poepen? O-) ;)

Ik ben benieuwd naar de echo's van Phaidra en Marjolijntje O+
En naar de beeb van klavertje natuurlijk O+

Fee, ik duim voor je! ^O^

LeNeHe, gewoon bellen. Ze hebben het niet voor niks gezegd en ik vind je geen watje. :N
Een week stress is veel erger. Dus hoppa, morgen meteen bellen!

Ik heb trouwens de hele dag al een vieze bittere smaak achterin mijn mond en ik krijg het nergens mee weg. Daardoor smaakt er eigenlijk ook niks lekker :{

[ Bericht 8% gewijzigd door Asyniur op 06-02-2012 18:47:03 ]
pi_107684242
Ik heb de vk maar even gebeld, en die denkt zelf niet aan een blaasontsteking, maar als ik het niet vertrouw kan ik morgen gewoon een plasje naar de huisarts brengen.
Ik wacht vannacht wel af :)

Asy, haha niet vaker dan anders ;) wel moeizamer maar dat hoort erbij he ;)

Fee, spannend! ik duim ook mee! ^O^

Hoe zou het met klavertje zijn!

En LeNeHe, ik zou ook gewoon bellen hoor.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 6 februari 2012 @ 19:28:27 #134
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107685427
Urineweginfectie, ze kunnen niet zien op welke hoogte dus nu met antibiotica huiswaarts gezonden en goed opletten of het niet erger wordt...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107688655
Flugeltje, hopelijk slaat de antibiotica snel aan!

hier begint het weer te rommelen.. steeds pijnlijke steken onderin, baby is ook erg druk.
Dacht dat ie niet lager kon (was al ingedaald) maar auw, nu beweegt hij/zij steeds met zijn/haar hoofdje ofzo, en dat doet pijn!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_107688756
Toch goed dat je ff gegaan bent Fluug!

CM, lekker aan het rommelen dus. Ben benieuwd!
pi_107689657
Hai :W

Alles was helemaal goed *O*

En er was geen twijfel mogelijk... We krijgen een jochie! :+ O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107690053
LeNeHe, bellen hoor!! :*

Ik ben benieuwd naar Klavertje!

Phaidra, een jongetje! Leuk!! :)

Hier vandaag ook een echo gehad, 2e termijnecho. Alles goed! Ben toch weer 4 dagen verder gezet, dus 11 weken en 6 dagen vandaag! Dat schiet lekker op! :)
pi_107690094
Oh en nog een jompel voor de goede echo's van Sopho en Frups!! *O*
pi_107690146
Fijn Flugel, dat het slechts een infectie is....Toch goed dat je bent gegaan.
Phaidra, een jongetje! Gefeliciteerd!
pi_107690150
Wat een leuke luiertas PureEvil!

Leuk een jongetje Phaidra!!! En wat fijn dat alles goed was! Heb je nog een echofoto te showen??

Klavertje,hoop dat alles goed met jullie is :*

Mangostine gefeliciteerd en welkom!!

Ladylike, wat erg, sterkte met alles! :*

Ik heb woensdagavond de geslachtsbepaling,zo spannend!!
  maandag 6 februari 2012 @ 20:53:00 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107690260
flugel, tóch iets. Nou hopelijk ben je er snel vanaf :*

Phaidra, wat fijn dat alles goed is! En gaaf, een jochie! O+

Labelloo, zo schiet het wel lekker op ja! :D

CM, misschien probeert kindlief er een handje bij te proppen ;)
pi_107690262
Labelloo, wat fijn, heb je morgen zomaar je 12-wekenmijlpaal *O*

Troeta, ik heb veel echofoto's meegekregen :Y. Zal zo even kijken of ik ze mobiel geüpload krijg, da's wel het snelst!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107690737
Sopho, Labelloo en Frups, wat fijn, goede echo's! *O*

En Phaidra, wat leuk, een jongetje! O+
Uit ervaring weet ik dat jongetjes heel lief voor hun mama zijn. O+
En fijn dat alles goed was.

Klavertje, spannend! Ik ben benieuwd naar het mensje dat je op de wereld hebt gezet. O+

He Fluugs, dat is niet fijn, hopelijk slaat de AB snel aan. :*

En Asy, Zoe en Fee, hele dikke zoenen voor jullie! :*
En CM, spannend!

Nou, van mij mag het gaan dooien hoor, ik ben er alweer helemaal klaar mee. :(
Vanochtend met de fiets onderuit gegaan op de sneeuw en bevroren tramrails.
Ik ben nog nooit zo geschrokken.
Gelukkig kon ik mezelf draaien in de val, dus ik ben op mijn zij gevallen ipv op mijn buik, of mijn stuur in mijn buik.
Kl*te sneeuw.
Ik was er al de hele tijd bang voor. En het ergste vond ik nog, dat ik tijdens de val voelde hoe de baby ook schrok en omhoog stuiterde ofzo.
Daarna naar mijn werk gelopen en de hele weg gehuild. Eenmaal op een stoel schopte baby me eens flink en dat stelde me gerust. En de rest van de dag heeft ze van zich laten horen, dus ik ben niet bang voor schade.
Nu nog even in bad, want rugpijn en scheenpijn.

Mijn fiets staat bij mijn werk want ik hoef er even niet meer op. :N
Als goedmakertje heb ik daarna bij de tramhalte wel 50,- euro gevonden en daar ga ik lekker van shoppen voor baby! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_107690892
Fee fijne avond! Ik hoop dat de acupunctuur van vanmiddag nog iets op gang brengt.

Phaidra fijn dat alles goed was bij de echo. En een jongen wat leuk! Gefeliciteerd! *O*
pi_107690911
Spannend Troeta!!

Wat schrikken Oeke! Fijn dat de baby goed aan het bewegen is. Dan zal het inderdaad wel goed gegaan zijn! Ik zou de fiets ook maar even links laten staan!
pi_107691555
Oeke, wat naar! Gelukkig heb je de baby daarna nog veel gevoeld :*

Hier 3 fotootjes:

Lekker chillen met je arm onder je hoofd (zo ligt mijn lief ook vaak in bed O+)

Mooi profiel van het gezicht

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107691614
Hoi dames :W

Ik ben ook weer terug. Ikke vliegen naar het update topic..heeft Feebeeb toch op mij gewacht zie ik.. Nou kom maar op kleine!

Klaver waarschijnlijk al wel mama! :D Ben benieuwd.

Ladylike, heel naar. Sterkte :*

En zag ik nu ergens staan dat Gerberaatje TOCH een tweede meid krijgt? :D Wow :D Gaaf! O+

Phaidra een jongen, leuk! *O*

Labelloo, dan heb je morgen die eerste drie maanden binnen, check! ^O^

Fluugje dikke :*

Ja en verder weet ik het niet meer... :@. Sorry!

Berlijn, leuke stad! Heb wel een aangepast programma moeten doen...mijn bekken zijn heel min ineens, en de moeheid heerst ook nog. O+ heeft 1 middag iets alleen gedaan en toen heb ik hele middag op bed gelegen. Heb iedere dag tussendoor op bed gelegen. Mijn lijf heeft het even moeilijk! Ik ook, want ik ben 'nog maar' op de helft deze week en moet even mijn weg vinden. Nu op bed dus maar..!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107692288
Phaidra een jongen *O* en alles goed, fijn!! :Y wat een gave foto's!

Oek :o wat een schrik! Tijd voor dooi... :* (wel weer fijn van de ¤ 50,- :D groot gelijk!)

Asy, heb je toevallig pijnboom pitten gegeten gisteren of vandaag? (ivm die bittere smaak??)

Fluug :* zie je wel, niks watje ;)

En dat geld ook voor LeNeHe! Die mensen zíjn er juist voor als je je onzeker voelt!! In een paar minuten kunnen ze je gerust stellen (eventueel d.m.v. een extra echo) dus BELLEN!!! Doen!! Voel je nooit teveel!

En alle llm'ers! Hopelijk zet e.e.a. snel door :*
pi_107692690
Phaidra, wat fijn dat alles goed is! Een manneke, die zijn leuk! O+

Clauwhee, fijn dat je het leuk hebt gehad, jammer dat het af en toe niet mee zat, maar toch luisteren en idd voldoende rust nemen hoor :*

Oeke, ahw, wat erg zo vallen, gelukkig viel je niet op je buik en laat de baby van zich horen! Sterkte :*

Fluugs, goed dat je gebeld hebt hoor, het was dus zeker niet voor niks. Hopelijk gaat die infectie snel over.

LeNeHe, gewoon bellen, daar zijn ze voor hoor!

Truste :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')