Ja leuk hè, ben benieuwd wat we dan zien! Ik vond eigenlijk dat je nu ook al veel kon zien, was echt een klein poppetje. Je kon ook heel mooi de aanleg van het ruggetje zien (ruggengraatje).quote:[b]Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef Asyniur
Ow Frups, ruim 10 weken dan kun je ook echt echt wat zien
En ik op Valentijnsdag!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:44 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
En dan volg ik daarna op zaterdag!
He getver, en beter 10 keer te vaak naar het ziekenhuis dan 1 keer te weinig. Sterktequote:Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga effe ego doen... Mag zo weer eens een ritje richting ziekenhuis maken. Was al een paar dagen niet lekker alsof er iets dwars zat en nu begin ik ook nog flinke stekende pijn in m'n linkerflank te krijgen. Op het ziekenhuis zo dus weer pies testen... Is er natuurlijk weer niets aan de hand en sta ik straks helemaal bekend als watje ofzo
Ja want dat ben je ook! Een watje!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga effe ego doen... Mag zo weer eens een ritje richting ziekenhuis maken. Was al een paar dagen niet lekker alsof er iets dwars zat en nu begin ik ook nog flinke stekende pijn in m'n linkerflank te krijgen. Op het ziekenhuis zo dus weer pies testen... Is er natuurlijk weer niets aan de hand en sta ik straks helemaal bekend als watje ofzo
Serieus??quote:Op maandag 6 februari 2012 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Wat anderen ook al zeggen Fluug, beter effe checken voor nop dan dat er straks iets is en je bent niet geweest.
Klaver heeft d'r guppie gewoon al! Als het goed is, lijkt me wel toch?
Nog even een vraagje trouwens: ik hoorde vandaag iemand zeggen dat babykleertjes gestreken moeten worden ivm bacterieën. Gloeiende hekel aan strijken die ik heb, heb ik de kleertjes gewassen, laten drogen en toen in de kast gelegd (wel opgevouwen hè). Doe ik nu al iets fout door niet te strijken?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef covie het volgende:
Nou mijn nesteldrang moet wel heel verschrikkelijk gaan aanslaan wil ik al die babykleren gaan strijken![]()
Ik acht die kans dat ik dat ga doen ongeveer net zo groot als dat ik de grindtegels in de achtertuin met een schuurspons ga schoonboenen.
Dat doet de achterbuurvrouw nl wel
Mwhehe, kan je buurvrouw hier niet effe langskomen? Er zit alg op onze tegels en muren, dus het is lekker groen geworden met al die regen van de afgelopen herfst.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef covie het volgende:
Nou mijn nesteldrang moet wel heel verschrikkelijk gaan aanslaan wil ik al die babykleren gaan strijken![]()
Ik acht die kans dat ik dat ga doen ongeveer net zo groot als dat ik de grindtegels in de achtertuin met een schuurspons ga schoonboenen.
Dat doet de achterbuurvrouw nl wel
Oef, geen idee CM. Geen ervaring mee. Toch even de huisarts bellen morgenochtend? Of nu nog als dat kan?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:20 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik heb nog steeds buikpijn en moet vaak plassen. zou het ook een blaasontsteking kunnen zijn?
Veel succes en plezier!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef Phaidra het volgende:
Sterkte flugel. Je kan nooit te vaak bellen he!
Ik word nu toch wel zenuwachtig... *nagelbijt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |