abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107706085
Ja hallo. Nu zit ik dus ook te sniffen op mijn werk.
pi_107706371
Van harte gefeliciteerd Sorbootje, wat fijn! En ik vind het nog steeds echt geweldig dat je dit doet :) :*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:58:28 #253
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107706447
Geweldig Sobootje. Ik vind jullie verhaal heel bijzonder. Van mij krijg je een lintje :D
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2012 @ 10:58:30 #254
43556 miss_dynastie
pi_107706449
Whaaaaa sorbo!!!!!
Wat tof, wat fijn, wat.... O+ O+ O+ O+ O+
pi_107706499
Ik post hier ook nooit maar vind dit zo bijzonder: Van harte Sorbo! Echt geweldig dat je dit voor je familie doet. Ik wens jullie met z'n allen een hele fijne en bijzondere tijd!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:05:10 #256
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_107706625
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wentel me even lekker in al die positiviteit hier hoor <3
Als je het niet erg vind wentel ik me niet in jouw positiviteit :P

Nogmaals van harte. dat het vanaf hier maar gewoon alleen maar voorspoed, gezondheid en geluk mag zijn.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_107706714
Sorbo, wat mooi, gefeliciteerd! *O*

Fee, zoals ik je stukje lees ben je er wel een beetje uit voor jezelf, toch een ks doen gelijk? Vraag vanmiddag nog advies.. ik wou dat ik je kon helpen maar heb er nog helemaal geen ervaring mee..
pi_107706729
Sorbo ik zag het al op Facebook voorbij schuiven. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Je gaat een heel lief neefje op nichtje op de wereld zetten !
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:11:04 #259
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_107706770
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:55 schreef Fee-nix het volgende:
Pfff.... ik had nog niks opgezocht over inleiden met een balloncatheter. Nu dus wel. En dat stemt me niet echt vrolijk moet ik zeggen. Ik neig nu toch wel heel erg naar een keizersnee...

Ik dacht namelijk dat inleiden met een balloncatheter ervoor zou zorgen dat de bevalling zou verlopen als een 'spontane' bevalling, met alleen het eerste zetje door de ballon. Maar als ik de ervaringen zo lees, is dat absoluut niet het geval.
- Het inleiden met zo'n ballon duurt vaak (veel) langer. Ik lees veel verhalen van meerdere dagen voordat het echt iets doet (maar dan wel al harde buiken/weeen hebben al die tijd).
- Regelmatig doet de ballon uiteindelijk toch niet voldoende waardoor het alsnog een ks wordt.
- Vrouwen hebben evengoed meteen in het begin al een weeenstorm. (En ja, ik weet dat dat ook bij een natuurlijke bevalling kan voorkomen, maar ik denk dat de kans wel een stuk groter is als je het kunstmatig op gang probeert te brengen).
- Vrouwen die wel voldoende ontsluiting krijgen, moeten soms alsnog een ks omdat de baby niet diep genoeg in het bekken is ingedaald.

Als ik al deze verhalen lees, denk ik: misschien is er ook wel gewoon echt een reden voor het niet op gang komen van een bevalling. En hoe je het dan ook probeert op te wekken (gel/infuus/ballon) het blijft kunstmatig en je mist dan dus het samenspel van hormonen en andere factoren die een bevalling spontaan op gang brengen en verder goed laten verlopen. Dat valt gewoon niet na te bootsen.

En natuurlijk reageert elk lichaam anders en daarom zijn er ook genoeg succesverhalen, maar als ik dan kijk naar hoe mijn lijf reageerde op het kunstmatig op gang brengen... dat wil ik juist weer voorkomen. En ik weet ook dat dit jongetje nog niet helemaal ingedaald is. 'Een klein beetje' zegt de gyn steeds. Ik zie het gewoon echt niet zitten om weer eerst een lijdensweg te hebben en vervolgens, als ik compleet uitgeput ben, weer een ks. Ik moet er wel vertrouwen in hebben als ik zo'n inleiding ga proberen en ik merk nu dat ik dat dus niet heb. Het zou een laatste wanhoopspoging zijn, maar waarom zou ik mezelf dat aandoen? Nou sorry voor het lange verhaal, maar het voelt dus echt niet meer goed. Een ks is ook niet ideaal, maar als ik die plan, ben ik tenminste geen lichamelijk en emotioneel wrak voordat er ook maar iets gebeurd is.
Fee-nix, schatten ze je kindje aan de forse kant? bij mij daalden de kindjes ook nooit echt goed in, dat gebeurde pas vlak voordat ze geboren werden? geen idee waarom, volgens de verloskundige omdat ze stevig waren. ?? enniehoe, dat kán dus gewoon. wilde ik maar zeggen.

Ken je verhaal verder niet, begrijp dat je lang overtijd loopt en dat de eerste een vervelende inleiding was? Kanme voorstellen dat je er tegenop ziet. Heb je helemaal geen ontsluiting? ik ben na 15 dagen ook ingeleid, maar bleek al ontsluiting te hebben en toen was het breken van de vliezen voldoende om het alsnog "zelf" op gang te laten komen. Ik gun je dat het ook zo loopt, dat je lichaam die knop weet te vinden. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:43:24 #260
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_107707785
Sorboortje, wat een bijzonder nieuws O+

Kippenvel hier (en een goede kolfopbrengst :D :Y) )!
Oude (on)bekende.
pi_107708088
Fee als je er voor jezelf uit bent dat je er geen vertrouwen in hebt, en ook niet gaat krijgen dan zou het heel goed kunnen dat je het onbewust zelf tegenhoudt, ook tijdens een inleiding. Als je zo onzeker erover bent zou ik ook niet langer tobben en twijfelen, want je maakt jezelf gek zo. Overleg het met je gyn, uit je gevoelens, en ga dan weloverwogen voor de keizersnede. Dat is denk ik voor jou, als ik al je twijfels van de afgelopen weken mee reken, nu de beste keuze. En dat is het belangrijkste meid, dat het voor jou goed voelt!
Succes vanmiddag bij de gyn!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:00:47 #262
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107708360
Dank je Webkim :* .

mefke, dat zou misschien kunnen, maar ik doe het dan liever helemaal niet.

Aventura, ook bedankt voor het delen van jouw overwegingen. Ik denk dat het bij mij toch ietsje anders ligt. Ik was 12 uur bezig en had uiteindelijk 2 cm ontsluiting (terwijl ik al met 1 cm binnenkwam). En jij had na 15 uur toch volledige ontsluiting. (Niet dat jij geen nare inleiding hebt gehad hoor, maar het vorderde wel.) Ik weet ook dat ik er dit keer anders op kan reageren, maar ik heb er geen vertrouwen in. Daarom (en vanwege de grotere kans op scheuren van het litteken) was een infuus voor mij al geen optie. Ballon nam ik nog in overweging, maar door de ervaringen die ik nu heb gelezen denk ik: voor mij niet nogmaals zo'n lijdensweg om vervolgens compleet uitgeput geopereerd te worden. Tel daarbij op dat ik een trauma heb gehad door het toucheren de vorige keer (jaar niet vrijen was t resultaat) en dat ze bij een ballon weer daar gaan zitten prutsen en wroeten en het lijkt me gewoon verre van ideaal...

Mignonne, ik mag voor een ks kiezen omdat ik die de vorige keer ook heb gehad.

Octo, ja tot die conclusie ben ik nu dus ook gekomen. En dat geeft me heel veel rust in mijn hoofd.

Thnx Zoë :* .

debuurvrouw: nee m'n kindjes hebben een gemiddeld gewicht (ik geloof dat deze net als Jesper rond de 3700 gram geschat wordt). Ik heb geen idee hoe het vandaag met de ontsluiting staat (dat zal ik vanmiddag vragen en wie weet kan er nog gestript worden), maar vorige week nog niks. De eerste was idd een vervelende inleiding, eindigend dus in een ks. (Heel kort: ik was toen precies 42 weken, kwam binnen met een krappe cm, 12 uur later was daar 1 cm bij gekomen. Wel urenlange weeenstorm, deels niet werkende ruggeprik, een vk die behoorlijk over mijn grenzen is gegaan bij het toucheren met tot gevolg een getraumatiseerde bekkenbodemspier). En ik hoop ook dat het nog natuurlijk op gang komt, maar anders geeft de keus voor een ks me veel rust merk ik.

Bijtje idd... Hoewel ik van dat 'onbewust tegenhouden' altijd wel een schuldgevoel krijg. En ik heb ook niet het idee dat ik nu een natuurlijke bevalling onbewust tegen houd. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat ik dat zou kunnen, mocht het spontaan beginnen. Maar met zoveel angst en zenuwen een inleiding ingaan is geen goed idee, vind ik ook. Dus ik schrap die optie gewoon. Ik heb genoeg geprobeerd.... Ik leg me erbij neer.

Bedankt allemaal voor t meeleven :).
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:05:49 #263
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107708550
Dat je al een ks hebt gehad maakt het wel anders inderdaad. Hrb je het risico van een scheur er ook nog bij. Ik wist ook niet dat je nooit echt ontsluiting hebt gehad. En ik wist ook niet dat je mocht kiezen. In dat geval denk ik dat het wel verstandig is om voor ks te kiezen. Een pak van je hart. Kun je je vanaf nu op andere dingen concentreren. Het feit dat je kleintje er nu bijna is, bijvoorbeeld!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:07:33 #264
250838 Fee-nix
pi_107708610
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:05 schreef Aventura het volgende:
Dat je al een ks hebt gehad maakt het wel anders inderdaad. Hrb je het risico van een scheur er ook nog bij. Ik wist ook niet dat je nooit echt ontsluiting hebt gehad. En ik wist ook niet dat je mocht kiezen. In dat geval denk ik dat het wel verstandig is om voor ks te kiezen. Een pak van je hart. Kun je je vanaf nu op andere dingen concentreren. Het feit dat je kleintje er nu bijna is, bijvoorbeeld!
:Y O+ . Ja ik wil m nu echt zoooo graag zien! En wat je zegt: een pak van m'n hart. Het herstel is alleen kl*te, maar dat is dan maar zo.
pi_107708761
Sorbo van harte gefeliciteerd! Fantastisch *O*

Oeke, wat ontzettend rot dat je zo bent gevallen. Hopelijk zijn je blauwe en gekneusde plekken snel weer over. Fijn dat je buikbaby er nog een feestje van maakt!

Feenix, wat een opluchting zal het voor je zijn dat je er nu uit bent. Falen doe je zeker weten niet. Je kiest wat het beste is voor je kind en voor jou. Het herstel is pittig, maar misschien zal dat beter gaan als je niet eerst een slopende bevalling vooraf hebt? Ik hoop dat je je knul nu snel in je armen hebt!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:14:41 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107708863
Dat je je erop kunt instellen, is al heel wat. Wat extra hulptroepen inschakelen..en je vent weet nu hoe hij een baby moet verzorgen, dat scheelt ook! Ik had wel geen keizersnee, maar wel een megaknip, en beurs van de vacuumpomp en ik kon evengoed ook een ruime week vrijwel niks, maar ik was daar totaal niet op voorbereid. Ik dacht dat je in je kraamtijd lekker in bed lag, kopjes thee dronk, en tussendoor lekker de baby ging verschonen, badderen etc. Ik lag dagenlang plat in een soort pijnshock, enige afleiding was om de zoveel uur op een keiharde stoel een uur kolven. En gillen van de pijn als ik dan weer opstond. Ik voel me nu nog verongelijkt, hahaha!
pi_107708959
Het herstel gaat misschien ook wel sneller en beter als je niet al totaal uitgeput bent bij de operatie. Ik denk toch dat dat een verschil maakt. :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 februari 2012 @ 12:17:57 #268
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_107708962
*O* *G* *O* *G* *O*
Sorbo!!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:18:37 #269
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_107708984
goh aventura, volgens mij lijkt jouw bevalling best wel op de mijne.... ga toch eens jouw verslag teruglezen....

Fee, wat een opluchting als je er voor jezelf uit bent. Een ks is niet niks natuurlijk maar jev weet wel waar je aan toe bent..
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:20:25 #270
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107709015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:17 schreef Phaidra het volgende:
Het herstel gaat misschien ook wel sneller en beter als je niet al totaal uitgeput bent bij de operatie. Ik denk toch dat dat een verschil maakt. :*
Dat ook! Je kunt het fee-nix. Je hebt 9 maanden voor je baby gezorgd, dat je niet vaginaal gaat bevallen maakt je dan vervolgens echt geen faalhaas hoor!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:21:08 #271
250838 Fee-nix
pi_107709035
Thnx Solagratia!

Aventura ja, zo stel je je dat ook absoluut niet voor! Ik had ook zo'n soort 'als een prinses in bed, met wolk van baby ernaast' idee over de kraamtijd. Viel best tegen idd ;).

Het meest rottige is dat ik Jesper dan in ieder geval 6 weken niet mag tillen. (Je mag zelfs 6 weken niet stofzuigen, dus ik weet niet of ik m na 6 weken al meteen mag tillen. Van niets naar ineens 13 kilo tillen lijkt me ook geen geweldig plan...) Maar daar zullen we vast iets op vinden. Hij is al behoorlijk zelfstandig en kan gelukkig zelf de trap op en af, dat scheelt al een hoop. En verder zal ik dan wat hulptroepen inschakelen. Mijn man heeft sowieso 3 weken vrij. En voor de weken daarna kan ik bijv. mijn moeder en schoonmoeder vragen of ze Jesper allebei een dagje in de week kunnen nemen. Dan is hij tenminste bij mensen die wel van alles met hem kunnen doen en heb ik tijd voor mezelf en de baby. Verder werkt mijn man nog 1 dag in de week thuis, dus dat is ook fijn! Beetje passen en meten en dat gaat dus wel goed komen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:25:31 #272
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_107709153
De praktische kant is inderdaad wel op te lossen, zeker als het gepland is.

Ja, die kraamperiode was hier ook anders dan verwacht. Had misschien ook een wat te romantisch beeld. In plaats daarvan was het heen en weer waggelen tussen eigen bed en de mediumcare in het ziekenhuis... in 1 dag van totaal inmobiel naar compleet mobiel....met als gevolg een openstaande hechting die nog steeds niet dicht is...achteraf geen goed idee maar dat is dan het oermoedergevoel: ik wil naar mijn kind
pi_107709357
Aventura goh, je beschrijft zojuist mijn kraamweek van mijn dochter.... Ik heb met alle mogelijke moeite op de laatste dag dat de kraamhulp er was haar zelf uitgelaten bij de voordeur. Maar ik kon eigenlijk nog niks!

Fee het zal inderdaad misschien wel schelen dat je nu niet uitgeput na 15 uur weeen (en dan vooral weeenstormen.... :X ) de operatie in gaat. Je lichaam heeft toen al een veldslag geleverd en kreeg er de ks overheen! Nu kun je je er ook mentaal op instellen, een nacht lang slapen, en sochtends rustig naar het ziekenhuis gaan om de operatie te ondergaan en daarna naar huis te kunnen met broertje O+
En wat al gezegd wordt, je kunt nu de hulptroepen van te voren alvast inseinen!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:45:59 #274
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107709738
Okay, ik slaap 1 keer uit en mis meteen van alles... Excuus dus als ik mensen vergeet...

Fee :*

Asy, het is gewoon heel erg klote allemaal. Toch ben ik het wel eens met de (soms wat harde) adviezen hier. En je weet zelf ook dat je het toch niet aanneemt als het niet hard gesteld wordt ;) :*

Klavertje, je menneke is er *O* *O* *O*

En Sorbo, potdomme... Broeden nu!! Wat een heerlijk vooruitzicht voor je zwager en schoonzus. O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:05:08 #275
250838 Fee-nix
pi_107710313
Denk ook dat het wel scheelt ja. Maar over het herstel had ik de vorige keer eigenlijk al niet veel te klagen. Als ik het zo lees hadden sommige moeders hier die wel natuurlijk zijn bevallen een zwaarder herstel. Ik was al weer aardig op de been toen de kraamverzorgster vertrok in ieder geval. Alleen dat tillen met Jesper kan dus echt niet. Maar daar vinden we wel wat op :). Enne bijtje... ik mag niet gelijk naar huis he, eerder nog 3 daagjes blijven ongeveer ;).

Maar zal je net zien: ben ik helemaal ingesteld op een ks, begint het vanavond gewoon ;).

En oe Kyara, dat klinkt niet fijn, een openstaande hechting... :X .
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:09:17 #276
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107710455
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:07 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

:Y O+ . Ja ik wil m nu echt zoooo graag zien! En wat je zegt: een pak van m'n hart. Het herstel is alleen kl*te, maar dat is dan maar zo.
Hart onder de riem steekt..... ;)

Ik heb ook een KS gehad bij Lientje, vanwege sterrenkijker en te smal bekken, ik ben normaal bevallen t/m 10cm, anderhalf uur persen en toen alsnog een KS.
Als ik in jouw schoenen stond, zou ik niet happig zijn op een inleiding, in mijn geval ben ik voorspoedig bevallen (in 6 uurtjes naar volledige ontsluiting) dus zou ik het evt overwegen.
Ik zou zeggen, blijf wat in beweging, rust ook goed uit en ga voor een KS, beter zo uitgerust dan uitgeput.

En het herstel is heel vervelend, maar ja, je weet ook niet met welke kleerscheuren je uit een normale bevalling komt. ;)

Succes ermee!
pi_107710647
Hihi Fee nee weet ik hoor, tis niet sochtends binnen komen wandelen, ks'je en savonds weer naar buiten wandelen ;)
Maar goed, drie dagen later wandel je dan toch maar mooi met zoon naar buiten.

Whaaa mijn buik jeukt!!! En na de jeuk komt meestal striae, tenminste dat was de vorige keer wel zo Irritant dat gekriebel. Bah en nu krijg ik ook nog maagzuur. Blegh dit wordt nog een leuke middag op mn werk zo.
pi_107710682
Euhw god ik heb de hele dag jeuk en gekriebel aan m'n buik
*rent naar de wc om te checken op striae!
pi_107711077
:X Sorry Katy wilde je niet laten schrikken! :) Misschien betekent het bij jou niets!
We zijn wel even ver he (20 weken?) dus misschien hoort het er gewoon bij en heeft het niks met striae te maken ;)
pi_107711288
klavertje gefeliciteerd met je zoon!

mangostine nog gefeliciteerd met.je zwangerschap

oeke das schrikken en zeker niet fijn! :*

asy :* wat je lijf niet kan kan niet he, hoe moeilijk ook sterkte

fee succes vanmiddag

en sorbo hoe geweldig! gefeliciteerd! :*
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:00:24 #281
30252 Soempie
Procreating
pi_107712094
Klaver, gefeliciteerd met de geboorte van Mika! Wat een leuke naam. O+

En *O* voor sorbo!

Fee, hoop dat het ook wat rust geeft dat je de optie 'inleiding' nu echt geschrapt hebt. En ik duim nog steeds voor een spontaan begin hoor! :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107712238
Mnohhh, verlof *O*. Ik vind het nu al tof.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107712502
*O* Sorbo wat gaaaaaf *O* Gefeliciteerd!

Verder klavertje gefeliciteerd met Mika O+
Lekker gaan genieten nu!

Verder een hoop gelezen, weinig onthouden :@

Vandaag 17 weken alweer, wat vliegt de tijd zeg, echt bizar!
Troeta, k moet nog een afspraak maken voor de echo. Hoop dat ze volgende week ergens plek hebben. Vergeet steeds te bellen...maar komt ook door t tijdsverschil :)
Ga ook bij babyvision, das t dichtsbijzijnde, kwartiertje hooguit van mn huis vandaan.
pi_107712642
Bijtje, vandaag precies 20 wk inderdaad. Mijn buik lijkt ook op de jouwe. Ohoh ik ga vanavond weer goed smeren!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:18:05 #285
30252 Soempie
Procreating
pi_107712674
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Mnohhh, verlof *O*. Ik vind het nu al tof.
*O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:20:35 #286
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_107712737
Lekker Kuuks!

Nog geen nieuws van Crazymoon???
pi_107712969
Hier ook precies 20 weken en een jeukende buik Katy en Bijtje!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107712988
Duurt lang he?
pi_107713034
Kuuks, wat heerlijk!! *O*

Hier 20.3, maar geen jeuk. Wel wat trekkerige huid en na de echo gister ook een beetje beurs (mèn, wat zat ze te porren :X).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107713699
Hier ben ik dan :)

Vanmorgen om 08.02 uur is onze zoon Lucas geboren.
En hij is prachtig! (foto komt later).
Hij weegt 3660 gram en is 52 cm.
En ik ben zooooo blij dat het voorbij is.. Wel veel last van naweeën.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:50:26 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_107713809
Gefelicteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:59:22 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107714185
Gefeliciteerd CrazyMoon! *O*
pi_107714556
CrazyMoon van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lucas!! *O*
pi_107714598
CM, van harte met Lucas! O+ *O*
pi_107714608
Nou dan jompel ik meteen nog even voor de 20 weken van Katy en Marjolijntje! *O* Ik ben vrijdag exact 20 weken O+
pi_107714693
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:47 schreef CrazyMoon het volgende:
Hier ben ik dan :)

Vanmorgen om 08.02 uur is onze zoon Lucas geboren.
En hij is prachtig! (foto komt later).
Hij weegt 3660 gram en is 52 cm.
En ik ben zooooo blij dat het voorbij is.. Wel veel last van naweeën.
Gefeliciteerd *G* *G* *G*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107714728
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:16 schreef KatyM het volgende:
Bijtje, vandaag precies 20 wk inderdaad. Mijn buik lijkt ook op de jouwe. Ohoh ik ga vanavond weer goed smeren!
Doe eens showen dan die buik!! ;)
pi_107714762
Kuukske met verlof whiehoe!! *O*
pi_107714967
CM gefeliciteerd met jullie zoon Lucas!! *O* *O*
pi_107714971
CM proficiat!! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')