quote:Op maandag 6 februari 2012 09:11 schreef Marrije het volgende:
Ik gebruikte otrivin voor baby's.
Fee, tijd voor something new
Herkenbaarquote:Op maandag 6 februari 2012 09:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb echt geen idee wat het wordt! M'n vriend denkt een jongetje, bij mij wisselt het per dag :p
Ik gebruik de versie met Xylomethazonogwattesquote:Op maandag 6 februari 2012 09:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb echt geen idee wat het wordt! M'n vriend denkt een jongetje, bij mij wisselt het per dag :p
Gerberaatje, welke neusspray gebruik jij? Ik heb de zoutoplossing van kruidvat eigen merk, maar heb niet het idee dat dat werkt en een goede nacht slaap zou heel welkom zijn!
Whoah, spannend!!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:30 schreef klavertje-4 het volgende:
Kleine update: tis heel druk in t ziekenhuis, ctg net gehad: weeenactiviteit
Getoucheerd en 1 à 2 cm ontsluiting, ze gaan nu kijken of ze me vandaag nog in het ok schema kwijt kunnen
Ja Fee die datumtweelingik denk niet dat dat m wordt!
quote:Op maandag 6 februari 2012 09:32 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Phaidra heb jij ook je 20 weken echo vandaag??
* Fee-nix noteert in agenda...quote:Op maandag 6 februari 2012 09:44 schreef bijtje84 het volgende:
Fee na 4uur vanmiddag ga jij ook gewoon bevallen. Punt uit. Hou er maar rekening mee!![]()
quote:
Naar is ;t zeker.. was zo gewend om super actief te zijn (2 banen, 1 van 32u+extra werk op n andere afd en 1 PGB cliënt die ik begeleidde, en 't huishouden + sporten) vond ik echt heerlijk. En nu kan ik bijna niks meerquote:Op maandag 6 februari 2012 10:06 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe klopt, naar is het zeker. En voor jou ook want het klinkt op een hele boel punten hetzelfde als bij mijIk kan inderdaad ook niet lang lopen zonder een harde buik te krijgen. Nu is dat niet zo erg opzich, maar lekker is anders
Bejaard haha ja dat roep ik dus ook heel vaak, dat ik best een rollator zou willen! Lijkt me ideaalEn een pinguin, voel ik me ook vaak. Dat gewaggel pff en dan ben ik net op de helft!
En niet bezwaard voelen als je iemand tegen komt ergens. Even de stad in of een boodschap halen bij de supermarkt is heel iets anders dan heel de dag werken. Wie weet is dat het enige dat je doet die dag en lig je er vervolgens de rest van de dag plat door. Dat weet je collega natuurlijk niet. Maar je moet je niet schuldig voelen.
En joh straks is je contract afgelopen dan heb je er helemaal geen last meer van.
Dus het is gelukt met de box zo te lezen.quote:Op maandag 6 februari 2012 07:35 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh, Ladylike, wat verdrietig! Heel veel sterkte!
Een dikkevoor Fee.Nog even meid, je bent er bijna!
Afgelopen weekend zelf niet veel achter de pc geweest, wel op visite bij mn schoonouders en onderweg nog een box opgehaald. Vind het fijn die ook al te hebben staan. Wel heel veel pijn gehad in mn heup en nu nog een beetje. Volgende keer bij de vlos toch maar even naar vragen. Denk dat ik gewoon veel te veel gedaan heb vorige week. Nu even rustig aan. En vanavond de SEO! Stiekem heul nerveus en nog lang wachten. Ik ben ook zo benieuwd of we een jongetje of een meisje krijgen!!
Hij zit nog niet in elkaar hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 10:15 schreef ymme het volgende:
[..]
Dus het is gelukt met de box zo te lezen.We zeiden al dat het niets voor zou stellen, maar je weet maar nooit.
Veel succes en plezier vanavond bij de SEO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |