Wow dat gaat dan ineens snel zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef klavertje-4 het volgende:
Kleine update: alle voorbereidingen zijn getroffen (bloed prikken etc) en nu is het wachten tot er een gaatje is en anders aan t eind van de dag sowieso. Tenzij mijn vliezen spontaan breken of de weeen snel toe gaan nemen, dan wordt er ruimte gemaakt. Ik heb nu vooral honger, moet nuchter blijven!
In snel bijlezen zag ik nog veel pijn voor Asy, t zit je niet mee meis sterkte
Wat spannend allemaal! Hoop dat alles goed verlooptquote:Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef klavertje-4 het volgende:
Kleine update: alle voorbereidingen zijn getroffen (bloed prikken etc) en nu is het wachten tot er een gaatje is en anders aan t eind van de dag sowieso. Tenzij mijn vliezen spontaan breken of de weeen snel toe gaan nemen, dan wordt er ruimte gemaakt. Ik heb nu vooral honger, moet nuchter blijven!
In snel bijlezen zag ik nog veel pijn voor Asy, t zit je niet mee meis sterkte
Ja! Heel gek idee! Had me helemaal ingesteld op woensdag, ach is t toch nog een verrassing voor opa en oma :pquote:Op maandag 6 februari 2012 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wow dat gaat dan ineens snel zeg.
Eind van de dag ben je gewoon mama!!.
Hehe, nou dat is ook leuk tochquote:Op maandag 6 februari 2012 11:30 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Ja! Heel gek idee! Had me helemaal ingesteld op woensdag, ach is t toch nog een verrassing voor opa en oma :p
Irritant lijkt me dat. Dat je dan ineens niet meer mag eten, terwijl je je daar niet op in had gesteld.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:32 schreef Asyniur het volgende:
Wauw klavertje, kippenvel! Einde van deze dag ben je mama!
Moet je nou echt de hele dag nuchter blijven?
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 11:32 schreef Asyniur het volgende:
Wauw klavertje, kippenvel! Einde van deze dag ben je mama!
Moet je nou echt de hele dag nuchter blijven?
ja maar ook gewoon een hele dag niet eten! Ik zou van mijn stokje gaan!quote:Op maandag 6 februari 2012 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Irritant lijkt me dat. Dat je dan ineens niet meer mag eten, terwijl je je daar niet op in had gesteld.
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:34 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Jadas wel een beetje jammer haha
Nee dan had ik vannacht nog wat proberen te eten! Maar goed, big picture: tis voor een goed doel!quote:Op maandag 6 februari 2012 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Irritant lijkt me dat. Dat je dan ineens niet meer mag eten, terwijl je je daar niet op in had gesteld.
Absoluut. Je mag wel thee toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:35 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Nee dan had ik vannacht nog wat proberen te eten! Maar goed, big picture: tis voor een goed doel!
Nee ook niet meer... Ik ga er dus maar vanuit dat t geen 5 uur zal worden, dat hoop ik althans!quote:Op maandag 6 februari 2012 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Absoluut. Je mag wel thee toch?.
Frups goeie echo. Nice!
Uitgaand van de termijn waar de echo van vanmorgen op uitkwam ben ik dan 10,5 wekenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:42 schreef Asyniur het volgende:
Ja, is ook hartstikke leuk!
Hoeveel weken ben je de 21e?
En dan volg ik daarna op zaterdag!quote:Op maandag 6 februari 2012 11:58 schreef KatyM het volgende:
Marjolijntje en Phaidra, zet de trend maar met de goede 20 weken echo's dan volg ik donderdag
Bij dat idee smelt ik nu ook al geregeldquote:Op maandag 6 februari 2012 11:32 schreef Asyniur het volgende:
Bijtje, je meisje kan strakjes mooi een van de baby's bezig houden terwijl jij de ander helpt en omgekeerd
Of een flesje geven
of ga je bv geven, dat kan natuurlijk ook
Hoi!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:46 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
Bij dat idee smelt ik nu ook al geregeld![]()
Ja ik wil het wel gaan proberen om bv te geven. Wellicht direct met bijvoeden met flesvoeding hoor. Ligt er natuurlijk aan hoe mijn opbrengst zal zijn. Maar ik hoop het toch wel te kunnen gaan doen.
Thanks!!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:51 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hoi!
bemoeial KP hiero, ik heb ook bv gegeven,maar vanaf geboorte ook flesjes gegeven met bv. Dat betekent wel kolven en live voeden,zeg maar. Hysterische maanden als ik eraan terugdenk.
Ben erg blij dat ze beiden ( fles en borst ) goed deden vanaf dag 1. Ze hebben ook fantastische flessen te koop onder de naam Podee. Google maar ff.
Succes met je zwangerschap!
We weten het nog niet, hopelijk vanavond welquote:Op maandag 6 februari 2012 10:06 schreef bijtje84 het volgende:
Phaidra ook vandaag de 20-weken echo. Jij ook succes! Hopelijk is alles in orde. Gaan jullie ook naar het geslacht gluren of weet je dat al?
Ooooh, wat spannend! Hopelijk gaat alles goedquote:Op maandag 6 februari 2012 15:16 schreef Asyniur het volgende:
Wooohooo, waarschijnlijk heeft klavertje haar beebje nu zo ongeveer!
Ik ben zóó benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |